Pidän peukkuja teille!Tänään tehty tuoresiirto, meidän viimeisen(4.) icsi-hoidon ainoa ja hoitopolkujen viimeinen alkio sormet ja varpaat ristissä että 12.4 saisi vihdoin tehdä sen positiivisen raskaustestin eikä yhtään haittaa että la osuu juuri joulun tienoille kunhan vain saataisiin pieni syliin asti
Täällä kanssa toiveissa olis et plussa tulis ens kuun puolivälissäTänään tehty tuoresiirto, meidän viimeisen(4.) icsi-hoidon ainoa ja hoitopolkujen viimeinen alkio sormet ja varpaat ristissä että 12.4 saisi vihdoin tehdä sen positiivisen raskaustestin eikä yhtään haittaa että la osuu juuri joulun tienoille kunhan vain saataisiin pieni syliin asti
Täällä myös kovasti toivotaan, että km jälkeen saataisiin iloisia uutisia ja plussa ilmestyis testiin ens kuun puolivälin paikkeilla jolloin la ois 27.12Täällä kanssa toiveissa olis et plussa tulis ens kuun puolivälissä
Joo mäkin oon miettiny pitäiskö vaa alkaa testaa sillon, jos menkat myöhässäMilloin alatte testaamaan? Tuntuu että netissä porukka saa positiivisia tosi aikaisin. Tuskastuttaa vähän tehdä nega testejä, ja taidan jatkossa tehdä vasta kun menkat ovat myöhässä… Mulla kierto on epäsäännöllinen, joten välillä menkat jää muuten vaan väliin niin siksi hankalaa. En vaan kestä katella noita negoja!!
Yhtä tympeetä se on silloinkin nega saada nimimerkillä just nega ja menkat myöhässä..Joo mäkin oon miettiny pitäiskö vaa alkaa testaa sillon, jos menkat myöhässä
Meillä on kuussa tuon verran seksiä.Onko teillä yritys tulla raskaaksi vaikuttanut seksielämään?
Meillä seksiä 5-10 krt viikossa muutenkin, mutta nyt jotenkin väsyneenäkin tullut olo, että on PAKKO vielä jaksaa Vielä se ei ole kuitenkaan muuttunut suorituskeskeiseksi, mutta jännittää muuttuuko, jos plussaa ei kuulu
Me ollaan oltu vasta vähän reilu vuosi yhdessä, niin kuulunee asiaanMeillä on kuussa tuon verran seksiä.
Karkasi viesti... Meillä kyllä silleen vaikuttaa että kyllä pyritään hyödyntämään ovis viikonloppu ja esim. Menkkojen jälkeen eka viikonloppu ei taas ole niin tiivistä tallettelua.
Eihän se huono asia ole! Me ollaan toki ma-to eripaikkakunnalla että se hankaloittaa tuota meidän talletteluaMe ollaan oltu vasta vähän reilu vuosi yhdessä, niin kuulunee asiaan
Aa, mä unohdin kans sanoa, että noin viikko ollaan kuukaudesta eri paikkakunnilla Paitsi kesällä kolme kk putkeen samalla paikkakunnalla, sillon ainakin on aikaa vauvaprojektilleEihän se huono asia ole! Me ollaan toki ma-to eripaikkakunnalla että se hankaloittaa tuota meidän tallettelua
Kirjoitinkin jo aiemmin siitä, että ei missään nimessä haluta "pilata" seksielämää tämän asian tiimoilta. Toki kun vasta aloitettu yritys, tai pikemminkin annettu lupa vauvalle tulla jos on tullakseen, niin ei vielä asia mitenkään stressaa ja voi ottaa ihan rennosti.Onko teillä yritys tulla raskaaksi vaikuttanut seksielämään?
Meillä seksiä 5-10 krt viikossa muutenkin, mutta nyt jotenkin väsyneenäkin tullut olo, että on PAKKO vielä jaksaa Vielä se ei ole kuitenkaan muuttunut suorituskeskeiseksi, mutta jännittää muuttuuko, jos plussaa ei kuulu
Joo ja lukenut että kun nainen saa vähän ennen miestä niin aina vaan parempi. Mutta eipä oo meillä vuodessa tapahtunut mitään, vaikka seksiä joka-jokatoinen päivä ja aina tullaan samaan aikaan tai mä vähän ennen. Että turha ottaa paineita, ei se autaKirjoitinkin jo aiemmin siitä, että ei missään nimessä haluta "pilata" seksielämää tämän asian tiimoilta. Toki kun vasta aloitettu yritys, tai pikemminkin annettu lupa vauvalle tulla jos on tullakseen, niin ei vielä asia mitenkään stressaa ja voi ottaa ihan rennosti.
Minusta rakastelu on nyt vielä mahtavampaa, kun tietää että siitä voi tulla raskaaksi! Ei tarvi miettiä mitään ehkäisyä vaan voi vaan antaa mennä. Ollaanki nyt saatu lähes joka rakastelukerralla yhtä aikaa... Olen yrittänyt lukea aiheesta, jostain luin että raskauden todennäköisyys olisi 15% parempi kun nainenkin saa orgasmin. Tässäpä vähän lisää painetta meille yrittäville.......
Noista sofeista ei tuu kun paha mieli mutta eihän sitä tiiä vaikka lähtis vahvistumaan, jos ei menkatkaan vielä alkanutTuossa vielä tämän päivän testi ihan alle tunnin pidätyksellä. Livenä selkeämpi. Tänään KP 30/28 jospa kierto tänään käynnistyisi.
Muoks. En kiertoon pitänee muita testejä ostaa ettei tarttee noita Sofin testejä käyttää.
Tuon tein nyt ihan vaan siksi että saisin nuo pois lojumasta. En enää noita tilaa. Ei oo menkat alkaneet eikä tipan tippaa vielä tullut. Flo ennustaa huomiselle uuden kierron alkua. Ovis tikutettu kp17 oli Joten eikös nuo tänään illalla viim.yöllä ala. Ei se siitä plussaksi muutu enää.Joo ja lukenut että kun nainen saa vähän ennen miestä niin aina vaan parempi. Mutta eipä oo meillä vuodessa tapahtunut mitään, vaikka seksiä joka-jokatoinen päivä ja aina tullaan samaan aikaan tai mä vähän ennen. Että turha ottaa paineita, ei se auta
Noista sofeista ei tuu kun paha mieli mutta eihän sitä tiiä vaikka lähtis vahvistumaan, jos ei menkatkaan vielä alkanut
No minä erosin seksittömyyden takia, sillä olen todella seksuaalinen itse. Nykyisen kaa halutaan yhtä paljon onneksMeillä on seksiä esikoisen syntymän jälkeen ollut noin kerran kuussa. Ennen sitäkin oli omaan makuun vähänlaisesti, kerran viikossa aika vakio. Ihme kyllä tulin ihan spontaanisti raskaaksi ilman oviksen tikuttelua.
Tuntuu pahalta koska itse haluaisin paljon useammin seksiä, meillä tämä johtuu miehen haluttomuudesta. Toista lasta mietitty mutta en tiedä kestääkö tällaista suhdetta. Raskausaika oli myös hirveää koska itselläni halut vain kasvoi ja mies ei taas halunnut ollenkaan.
Tulipa avauduttua, kun aiheesta luin täältä. Onko muilla vastaavia kokemuksia?