Apteekin Ultra? Olen itse kanssa näitä ko. testillä saamiani viivojani tässä tuijottanut, mutta taitaa olla vaan viivan paikkoja itsellä. Ei tule muihin testeihin mitään.
Apteekin Ultra? Olen itse kanssa näitä ko. testillä saamiani viivojani tässä tuijottanut, mutta taitaa olla vaan viivan paikkoja itsellä. Ei tule muihin testeihin mitään.
Mä en oo noihin "uusiin" apteekin ultriin saanut viivan paikkoja. Joskus pari vuotta sitten niihin tuli herkästi vahvoja viivan paikkoja. Mutta sitten ne on muuttanut noita tikkuja. Tuo tuli ihan testi ajalla niin voisin kuvitella haamuksi. Lisäksi on normaalista poikkeavia oireita. Aamulla migreeni päänsärkyä, kahvi etoo, ja nyt illalla tuli saunassa huono olo. Nuo ei ole normaaleja pms oireita. Viimeksi on ollut migreeni päänsärkyä kun olin raskaanaApteekin Ultra? Olen itse kanssa näitä ko. testillä saamiani viivojani tässä tuijottanut, mutta taitaa olla vaan viivan paikkoja itsellä. Ei tule muihin testeihin mitään.
Sieltä se tuhru sitten alkoi äsken, joten huomenna varmasti kp1 Eli tämä oli tässä tämänkin vuoden ketju minun osalta Itku pääsi pitkästä aikaa, tunteet pinnassa kun ei tällekään vuodelle vauvaa Lisäksi kunnon räkätauti päällä, ihan kun ei olisi tarpeeksi kurja olo niin menkatkin vielä puskee
Voi harmi . Toivoisi niin että teillä tärppäisi.Sieltä se tuhru sitten alkoi äsken, joten huomenna varmasti kp1 Eli tämä oli tässä tämänkin vuoden ketju minun osalta Itku pääsi pitkästä aikaa, tunteet pinnassa kun ei tällekään vuodelle vauvaa Lisäksi kunnon räkätauti päällä, ihan kun ei olisi tarpeeksi kurja olo niin menkatkin vielä puskee
Olen pahoillaniTänä aamuna puhdas nega testattu. Eilinen oli joku virheellinen testi.
Tsemppiä 🤍Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille Itse taustailen täällä edelleen vaikka mahdollisuus jouluvauvaan on jo mennyt. Jotenkin tuntuu niin vaikeelta siirtyä vuoden 2024 ketjuun.
KiitosVoi harmi . Toivoisi niin että teillä tärppäisi.
Tänä aamuna puhdas nega testattu. Eilinen oli joku virheellinen testi KP 23 tiputtelua ei vielä ole. Viime kierto oli 24 pvä. Ja tiputtelu alkoi jo KP 21.
No jos on pidempi kierto niin alkaa huomenna. Vielä yli kk aikaa TK lääkäriin jotta saadaan selvyys onko vaihdevuodet alkamassa. Meillä ei saa aikoja kiireettömälle lääkärille sitten millään. Tilasin ajan kk sitten
Mulla on ihan samaPahoittelut uuteen kiertoon joutuneille Itse taustailen täällä edelleen vaikka mahdollisuus jouluvauvaan on jo mennyt. Jotenkin tuntuu niin vaikeelta siirtyä vuoden 2024 ketjuun.
Tiedän tunteenPahoittelut uuteen kiertoon joutuneille Itse taustailen täällä edelleen vaikka mahdollisuus jouluvauvaan on jo mennyt. Jotenkin tuntuu niin vaikeelta siirtyä vuoden 2024 ketjuun.
Toivotaan että toi tilanne nyt pian ratkee hyvään suuntaan ja pääset uuteen yritykseenJa toiset kun odottaa testien vahvistumista niin mä odotan vain haalistumista.
Mä tuputan miehelle d-vitamiinia ja kyllä se joskus ihan oma-aloitteisestikin muistaa ottaa.Syökö teillä miehet jotain extra vitamiineja tai oletteko lukeneet jostain mikä auttaisi? Mun ihana mies paljasti mulle eilen että oli ottanu selvää ja aikoo nyt jotain vitamiineja itselleenkin tilata, d vitamiinista tais ainakin puhua. Mietittiin voiko meidän viime kesän tärppi johtua myös ihan vaan siitä kokoajan vähän syyttänyt itseäni tästä meidän tuloksettomuudesta, en yhtään ajatellut että mies taas miettinyt itseään..heti kun menkat loppuu niin seksiä on kuulemma sitten ihan joka päivä
Ihana mies Mun mies syö D-vitamiinia (sitä kyllä ollaan syöty molemmat jo aiemminkin), sinkkiä ja arginiinia. En tiedä auttaako nuo nyt sinänsä mutta eipä ole haittaakaan.Syökö teillä miehet jotain extra vitamiineja tai oletteko lukeneet jostain mikä auttaisi? Mun ihana mies paljasti mulle eilen että oli ottanu selvää ja aikoo nyt jotain vitamiineja itselleenkin tilata, d vitamiinista tais ainakin puhua. Mietittiin voiko meidän viime kesän tärppi johtua myös ihan vaan siitä kokoajan vähän syyttänyt itseäni tästä meidän tuloksettomuudesta, en yhtään ajatellut että mies taas miettinyt itseään..heti kun menkat loppuu niin seksiä on kuulemma sitten ihan joka päivä
Kannattaa tehdä uus testi parin päivän päästäLieviä oireita on. Mutta en ole varma onko pms vai raskauteen viittaavia.