Paras kirja jonka olet lukenut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kohta jatkaa palen kirjaa. 90luvulta oli maininta opettajalta lastenlinnasta syyslukukaudelta. Et tykkään paljon lukemisesta ja kirjoittamisesta. Ja toivoo että voisin viellä lisääkin kirjoittaa. Mut nyt oon kuunnellut musaa ja muistellut ysikyt lukuu ja muistaa osan jätkien nimistäkin. Sillon jo pikkusena seikkailuita jotenkin tänään kaipaan takas ysikyt luvulle jq sinne lastenlinnan maisemiin. Joku pieni rakkaus sitä aikaa kohtaan on nyt päällä. Millainen sinun ysikyt lukusi oli? Ja siis tehtiin paljon reissuja sen lastenlinnan hoitajien kaa ne oli ihan jees reissuja.

Nuorempana tykkäsin paljon Coelhon kirjoista niistä tuntuu saavan sellaista hieman syvempää ymmärrystä maailmasta kuin nuorella ehkä muuten olisi. Nyt viime aikoina luetuista ja kuunnelluista suosikki oli Startup-käsikirja. Näin se maailma muuttuu. Toi tuore tykkäys oli kyllä mielestäni harvinaisen selkeästi ja mukavalla tavalla luettu ja kirjoitettu. Vaikka kaikki konseptit ei ois olleet ennalta tuttuja, niin ne aukesi hyvin kirjan kuuntelemisen / lukemisen aikana. Tein siis yhdistelmänä molempina. Onnistuu <a href="https://lukuralli.fi/storytel-kokemuksia/">kokemusteni</a> perusteella helposti esimerkiksi Storytellin kautta, niin että vaihtelee sitä kummassa muodossa tekee.

Noh mä jumis palen kirja on vasta kakssivuu luettu. Mut ootan sitä yhtä kirjaa ni ei pysty sit jotenkin vaan luettua toista kirjaa ku "mielekkäämpi" on kesken. Mä en nyt voi sanoa mikä sen kirja lafkan nimi oli joka lopetti sarjan suonentamisen kesken harmittaa kun sitäkin sarjaa ois viellä 8kirjaa suomentamati. Siis drizz durden sarjaa. Mun mielestä ei vois jättää kirjaa jättä painamati kun on aloittanut homman. Miten siihen voi luottaa et jos ostan kirjan et jos se on sarja mis monta osaa ni sekään ei suommeneta kokonaan ja taas jää kesken. Ja mä menin instassa valittaa niiden sivuille et suomentamis työ on kesken siitä sarjqsta. Ja sanoi et homma ehkä hoidetaan. Lupasin ostaa sen kirjan jos suomentaa ja kait se olisi maksettava sitten. Tästä on yli vuosi aikaa. Nythän ne oli suomentanut drizz sarjan jonkun sivutie kirjan mistä kul oli paljastusta mitä niillä on mut siihen kohtaan mihin mä jäin ei ollut tosta tietoo.

Mun joululahja toive toteutui. Eilen iltapäivästä tuli kirjastosta viestii et sarah j maasin kolmas kirja on nyt mulle siellä varattuna ja käyn tänään hakemassa sen ni on jouluksi lukemista 😊

Yhteistyössä