Yritän muistaa penkoa papereita, että kuinka monta käyntiä ivf-kierroksella oli. Tämä julkisella, mutta luulisin että siitä saa suuntaa. Yksilöllistä varmaankin, mutta jotain käsitystä jos saisi ja auttaisi eteenpäin pohdinnoissa.Osaako joku sanoa kokemuksia yksityisistä klinikoista lähinnä kuinka monta kertaa kk täytyisi varautua käymään jos aloittaa hoidot
Joutuuko hoitoihin mahdollisesti jonottamaan? Uusi kierto alussa ja mahdollisuus enää kovemmilla hoidoilla jos niihin uskaltaa lähteä, mietinnässä vielä
Mullakin on jo vuosia aikaa siitä kun kävin tosiaan myös julkisella hoidossa, tehtiin tuolloin ICSI. Kyllä siinä muutama kontrolliultra piikittelyjen lomassa oli ennen munasolujen keräämistä ja alkionsiirtoaOsaako joku sanoa kokemuksia yksityisistä klinikoista lähinnä kuinka monta kertaa kk täytyisi varautua käymään jos aloittaa hoidot
Joutuuko hoitoihin mahdollisesti jonottamaan? Uusi kierto alussa ja mahdollisuus enää kovemmilla hoidoilla jos niihin uskaltaa lähteä, mietinnässä vielä
Inseminaatiohoidoissa yleensä 2kertaa. Kontrolliultra ja inssi. Kerran oon ehkä (nyt on tehty jos esikoisen inssit lasketaan nii 8) ollut kierto jossa oli tarve toisellekin kontrolliultralle. Ja periaatteessa koska mun kropan toiminta lääkkeillä on tuttu nyt saisi jättää sen kontrolliultran(jolloin toki on se et jos ovis+tuleekin la nii inssiä ei voida tehdä/kierto jää väliin), mut kohdunulkoisen takia ku mulla ei oo ku yks munajohdin, on hyvä tarkistaa et onks follikkelia oikealla puolella (okei mä oon kyl tässäkin spesiaali pienesti ku mulla ovuloi joka kierto molemmat munasarjat ja mun oikea munasarja hilautui kiinni vasempaan leikkauksen jälkeen et molemmat voi mahdollisesti käyttää samaa munajohdinta)Osaako joku sanoa kokemuksia yksityisistä klinikoista lähinnä kuinka monta kertaa kk täytyisi varautua käymään jos aloittaa hoidot
Kiitos kaksi on pakkasessa. Siirtoon pääsemisen ehtona on vuosi edellisestä synnytyksestä ja imetys lopetettuna.@mamma41 Ei kokemusta yksityisestä mutta julkisella meni yleensä 3 käyntiä per kierto: 1-2 kontrolliultraa ja inssi/punktio/siirto.
@minttuni Pahoittelut uudesta kierrosta. Montako alkiota teille jäi vielä pakkaseen odottamaan? Miten pian muuten lapsen saannin jälkeen on mahdollista päästä ekaan siirtoon (julkisella puolen)?
Kurja kuulla että jouduit uuteen kiertoon Mutta oli kiva lukea aiemmin että teillä on jo suunnitelmat valmiina jatkoon@haaveillen jos päivittelet vielä tänään, niin minulle saa laittaa kp 1/26 ja pois piinalistalta.
Kerronpas nyt loppukierron oireista lisää. Toki jo myöhästyneet kuukautiset olivat yksi mahdollinen merkki raskaudesta. Sen lisäksi oli pahoinvointia, jota on muutenkin loppukierrosta, mutta nyt kuvittelin johtuvan raskaudesta. Ja luulen, että jännitys lisää pahoinvointia. Itkin myös todella paljon n. viikon ajan ennen tätä uuden kierron alkua. Tämä myös yleistä loppukierrosta, mutta toisaalta aiemmassa raskaudessa tämä oli yksi varhaisimmista merkeistä. Tylsää, että vuoto sitten alkoikin. Aamulla oli lannistunut olo, mutta nyt jo parempi.
jooh, kyttäilyä täälläkin ollut tämä ja eilinen päivä. eilen (dpo 8) oli aamulla menkkapoltteluja, jotka herätti tämän armottoman kyttäilyn hereille rintojen aristelut loppuivat myös, mikä enteilee oveen kolkuttelevista menkoista.. vahva tunne että huomenna alkaa. huomenna oltiin miehen kanssa sovittu ensimmäinen testipäivä eli dpo 10. Jos se ehdittäis edes testaamaan ennen vuodon alkuaVoi ei, en voi kun nauraa itselleni.. Löysin itseni kauppareissulla shoppailemassa pregcheckejä… Olin alkukierrosta niin vakaasti sitä mieltä, että en osta yhtään testiä lisää tähän kiertoon ja venaan dpo 12 saakka testin kanssa.. No, nyt suunnittelen testaavani huomenna jo dpo8 kun kerran testejä on.. oireiden kyttäilyä oon onnistunut aika hyvin välttään, mutta kyllähän jotain alavatsatuntemuksia puski läpi dpo5 ja 6… mutta ei nostattanu toiveita yhtään, viimekierron oiresirkus vielä niin tuoreena mielessä
mitenkäs @Kukkatyyny, @Nokare ja @Lunni_ aiotteko testailla lähipäivinä?
Mulla on toipuminen sujunut tosi hyvin! Nyt torstaina on kaksi viikkoa keskenmenosta ja näyttäis siltä että ois ovis tulossa piakkoin! Ovislimat on ollu nyt kolmena päivänä. Ilmeisesti on mahdollista että ovis vois tulla normaalisti Mulla km vuotoa kesti kuusi päivää, jonka jälkeen ei ole ollu minkäänlaista tiputtelua ja raskaustesti näytti enää todella haaleaa viivaa viime viikon maanantaina. Toivottavasti sun tiputtelu loppuu ja raskaustestikin näyttäis jo kohta negaaTsemppiä kaikille piinailijoille
sekä uuteen kiertoon joutuneille
Täällä menossa kp 17, reilu 2 viikkoa km:sta. Pientä tiputtelua on ollut silloin tällöin edelleen. Ovistuntemuksia ei ole ollut paitsi toissayönä hetken vihlaisu, mutta en usko, että ovis olis vielä tullut. Tein taas rtestin, plussa aina vain, mutta hiukan oli viimeviikkoista haaleampi. Tein myös ovistestin ja siihen tuli tosi vahva viiva, mutta olettaisin, että reagoi tuohon raskaushormoniin. Ihan turhaa tuo testailu nyt on, mutta kun ei mitään muutakaan voi tehdä. En jaksaisi odottaa, kun ei yhtään voi ennakoida mitään.
Miten teillä muilla @Xelda @ekapikkunen ja @vauvakuume7 on toipuminen sujunut km jälkeen?
Voi ei! Mutta tiiätkö et oo yksin! ratkesin tänään testaamaan kun kaapissa oli testi odottamassa ajattelin etten kehtaa edes tänne anonyyminä myöntää asiaa kun uhosin aikaisemmin odottavani pidempäänVoi ei, en voi kun nauraa itselleni.. Löysin itseni kauppareissulla shoppailemassa pregcheckejä… Olin alkukierrosta niin vakaasti sitä mieltä, että en osta yhtään testiä lisää tähän kiertoon ja venaan dpo 12 saakka testin kanssa.. No, nyt suunnittelen testaavani huomenna jo dpo8 kun kerran testejä on.. oireiden kyttäilyä oon onnistunut aika hyvin välttään, mutta kyllähän jotain alavatsatuntemuksia puski läpi dpo5 ja 6… mutta ei nostattanu toiveita yhtään, viimekierron oiresirkus vielä niin tuoreena mielessä
mitenkäs @Kukkatyyny, @Nokare ja @Lunni_ aiotteko testailla lähipäivinä?