Haaveena vauva 2023

Oon myös miettinyt jos pitäisi syödä pieni rautakuuri kun kaapissa on vielä vanhasta kuurista jäljellä ja päivämäärääkin niissä on. Oon hieman epäillyt, että saattaisi olla hb matalalla, mutta en tiedä sitten.

Nyt on taas ihan varma olo siitä, että tämäkään kierto ei ollut meidän. Aina tässä vaiheessa alkaa toivo laskemaan. Varmaan joku itsesuojeluvaisto, ettei vaan pettyisi liikaa, vaikka aina silti pettyy.😅
Levoton olo koko ajan, ja ei meinaa saada ollenkaan ajatuksia pois piinapäivistä. Todella raastavaa odotella🤪 Ensi viikon lopulla sitten selvinnee miten käy..
 
Levoton olo koko ajan, ja ei meinaa saada ollenkaan ajatuksia pois piinapäivistä. Todella raastavaa odotella Ensi viikon lopulla sitten selvinnee miten käy..
Samaistun täysin tähän tunteeseen, olen koettanut pitää itseni kiireisenä tänään ja koetan seuraavat pari päivää. Kävin kyllä raskaustestihyllyllä jo, mutta eihän sitä lasketa? 😅
 
Samaistun täysin tähän tunteeseen, olen koettanut pitää itseni kiireisenä tänään ja koetan seuraavat pari päivää. Kävin kyllä raskaustestihyllyllä jo, mutta eihän sitä lasketa?
Voi tsempit sinne kans piinailuun❤
Joo ei lasketa, pitäähän se raskaustestienki shoppailu kiireisenä🤭🤭
Toivotaan paljon tekemistä meille ja että aika suorastaan hujahtaisi!💪😁
 
@Hipsukas Onnea plussasta ja vahvoja tarrasukkia! ❤

Täällä taustalla kanssa piinailen. Kierto venyi hirveästi enkä ole varma todellisesta dpo:sta, vaikka ovisplussan sainkin testeillä alkuviikosta kiinni. Tulipahan nyt testattua sekin että vain yksi tikku oli kerran päivässä testaamalla positiivinen. Viiva rupesi heti haalistuun plussan jälkeen.

Ensi viikolla on useampikin meno, joiden takia pitää varmaan kaivaa herkimmät testit jo esiin vaikkei millään haluaisi liian aikaisin pettyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Peanutbuttercup
Tmi varoitus! 🫢
Mä en tiedä mitä mun menkoille on käynyt. Ne kestävät nykyään vaan 3pv runsaampaa-perus vuotoa, jonka jälkeen aivan olematonta tuhruttelua 1-2pv. Silleen ettei viitsi ilman suojaa olla, ettei pikkarit mene pilalle, mutta niin ettei sen tartte kyllä imeä yhtään mitään. Viime kierto oli samanlainen. Kierto edelleen säännöllinen, joten uskoisin oviksen silti tulevan (kerran pari vuodessa on lyhyempi kierto, joka varmaan ovuloimaton kierto). Onpas kummallista. Saa nähdä, onko tämä nyt uusi normaali menkkailu tyyli vai jotain hetken huumaa. 😄

Edit/ No nyt mä pohdin, että olen syönyt SeridAL -rauta-vitamiini-valmistetta parisen kuukautta ja samassa ajassa vuodon määrä vähentynyt. 😵 Voiko tuo vaikuttaa menkkoihin noin!? Vielä kuukauden verran tarkotus syödä tuota, niin saapi nähdä johtuuko tosiaan siitä vai ei.
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin loppukierron piinailuja; kovin on ollut rauhallista oireiden puolesta😮 väsymys tuntunut olevan läsnä etenkin dpo 4 lähtien. Tänään dpo 7. Myös jatkuvaa elohiirimäistä tunnetta oikealla puolen alavatsaa havaittavissa. Muuten: ei niin mitään. Lämmöt pysyneet tasaisesti hieman koholla. Olo on jotenkin kumman rauhallinen, mikä on täysin uutta verrattuna aiempiin kiertoihin. kyseessä voi olla vitamiinien, Donaferty lisäravinteen sekä siveydenpuu-uutteen tuomat hyödyt eli pms-oireiden poistuminen kuvioista. Oli miten oli, tämä tuntuu hyvältä❤

plussatuulia kaikille!❤
 
Tmi varoitus! 🫢
Mä en tiedä mitä mun menkoille on käynyt. Ne kestävät nykyään vaan 3pv runsaampaa-perus vuotoa, jonka jälkeen aivan olematonta tuhruttelua 1-2pv. Silleen ettei viitsi ilman suojaa olla, ettei pikkarit mene pilalle, mutta niin ettei sen tartte kyllä imeä yhtään mitään. Viime kierto oli samanlainen. Kierto edelleen säännöllinen, joten uskoisin oviksen silti tulevan (kerran pari vuodessa on lyhyempi kierto, joka varmaan ovuloimaton kierto). Onpas kummallista. Saa nähdä, onko tämä nyt uusi normaali menkkailu tyyli vai jotain hetken huumaa.

Edit/ No nyt mä pohdin, että olen syönyt SeridAL -rauta-vitamiini-valmistetta parisen kuukautta ja samassa ajassa vuodon määrä vähentynyt. Voiko tuo vaikuttaa menkkoihin noin!? Vielä kuukauden verran tarkotus syödä tuota, niin saapi nähdä johtuuko tosiaan siitä vai ei.
En tiiä onko suoraa yhteyttä mutta huomasin ihan saman kun vedin rautakuurin! Voi kyllä olla ikäkin ainakin mulla. 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Alko kyllä nyt niin yllättäen tää vuoto et on niin itku herkässä kokoajan 32v olin kun aloitettiin yrittäminen, kesällä tulee 34 täyteen niin väkisin alkaa miettimään onko sitä oikeesti jo liian vanha esikoiseen ennen ollut kellontarkka 4 viikon kierto, nyt heittelee molempiin suuntiin usealla päivällä..en tiiä voisiko johtua enää syksyn keskenmenosta vai alkaako ikä vaikuttamaan...
Anteeks avautuminen, pakko oli jonnekin purkaa ajatuksia.. maanantaina soitan tosiaan lääkärille jos vois jotain edes tutkia...
voi ei. Mut sitä vaan kommentoin, että ei toi 34 ole liian vanha esikoiseen, sen minäkin olin, kun ensimmäiseni sain ja hyvin meni. Tsemppiä jatkoon!
 
Täällä mennään arviolta dpo 11 ja minä kunnon himotestaaja en ole tehnyt vielä testii! Haluisin odottaa jos menkat olis myöhässä mutta jo eilen alkoi taistelu että käynkö iltavuorosta kaupan kautta vaiiiiii…no en mennyt, mutta nyt tuntuu kiusaus jotenkin liian suurelta. Flo ennustaa menkkoja torstaille ja eilen miehen kanssa oltua tulikin vuotoa tai tiputteluu ja viime kierrossa alkoi kevyt tiputtelu noin 5 päiväö ennen menkkoja. Nyt aamulla ei taas tullut mitään. tää on nyt uusi ilmiö että tiputtelee kun vajaa vuosi mennyt käytännössä ilman. Saa nähdä tuleeko nyt joka päivä sinne menkkoihin asti.

mut äääh, käynkö mä hakee vai en? Oireita ei ole, rinnat arat mutta ne on aina luteaalissa. Muuta ei ole, ei edes pieniä nippailuja 😂
 
Täällä mennään arviolta dpo 11 ja minä kunnon himotestaaja en ole tehnyt vielä testii! Haluisin odottaa jos menkat olis myöhässä mutta jo eilen alkoi taistelu että käynkö iltavuorosta kaupan kautta vaiiiiii…no en mennyt, mutta nyt tuntuu kiusaus jotenkin liian suurelta. Flo ennustaa menkkoja torstaille ja eilen miehen kanssa oltua tulikin vuotoa tai tiputteluu ja viime kierrossa alkoi kevyt tiputtelu noin 5 päiväö ennen menkkoja. Nyt aamulla ei taas tullut mitään. tää on nyt uusi ilmiö että tiputtelee kun vajaa vuosi mennyt käytännössä ilman. Saa nähdä tuleeko nyt joka päivä sinne menkkoihin asti.

mut äääh, käynkö mä hakee vai en? Oireita ei ole, rinnat arat mutta ne on aina luteaalissa. Muuta ei ole, ei edes pieniä nippailuja 😂
Käy hakee! 😘
 
  • Rakkaus
Reactions: Mamiks
Ja nyt meillä olis sitten aika kahden viikon päästä ovumialle. Onneks vaan kaksi viikkoa tarvitsee odottaa. Ja pakko mun on hakee niitä testejä. Menee loppukierto nopeammin. Ekan aion tehdä jo töissä tänään. Jos vaan saan mentyä tarpeeksi ajoissa että kukaan ei nää mun menevän kupin kanssa vessaan 🤭😂
 
Täällä taas testattu näin kp 27 aamulla - ja tulos nega. Mutta eipä menkat ole vielä edes myöhässä. Edellisen raskauden kohdalla sain plussan kp 31-32. Nyt kyllä tuntuu vähän menkkajomotusta, joten saa nähdä. Oli vielä vähän aikaa sitten ihan varma olo, että nyt on tärpännyt. Enää en tiedäkään... 🙈Viikonloppuna olisi yhdet illanistujaiset, joten jotain piristävää jos menkat alkaakin!👍
 

Yhteistyössä