KP 19 ei viitteitä raskaudesta eikä menkoista vielä. Eiköhän se tiputtelu ala muutaman päivän päästä.
Mulle vois lisää tonne plussauslistalle tuon kkm 02/23, vai miten se merkitään. Rv 8+6.
Heh, just samansisältöisen tilauksen tein pari tuntia sittenPiti tilailla itelle lisää foolihappoa, meni samalla ubikinonit ostoskoriin
Samaistun täysin tähän tunteeseen, olen koettanut pitää itseni kiireisenä tänään ja koetan seuraavat pari päivää. Kävin kyllä raskaustestihyllyllä jo, mutta eihän sitä lasketa?Levoton olo koko ajan, ja ei meinaa saada ollenkaan ajatuksia pois piinapäivistä. Todella raastavaa odotella Ensi viikon lopulla sitten selvinnee miten käy..
Voi tsempit sinne kans piinailuunSamaistun täysin tähän tunteeseen, olen koettanut pitää itseni kiireisenä tänään ja koetan seuraavat pari päivää. Kävin kyllä raskaustestihyllyllä jo, mutta eihän sitä lasketa?
Juu sen tiedän. Tarkotin, että miten listaan merkitään kkm tullut kk/v vai raskausviikot.Kkm = keskeytynyt keskenmeno (sikiön kehitys lakannut, ei sykettä, mutta vuodot eivät ole luonnostaan tulleet)
Km= Keskenmeno
En tiiä onko suoraa yhteyttä mutta huomasin ihan saman kun vedin rautakuurin! Voi kyllä olla ikäkin ainakin mulla.Tmi varoitus! 🫢
Mä en tiedä mitä mun menkoille on käynyt. Ne kestävät nykyään vaan 3pv runsaampaa-perus vuotoa, jonka jälkeen aivan olematonta tuhruttelua 1-2pv. Silleen ettei viitsi ilman suojaa olla, ettei pikkarit mene pilalle, mutta niin ettei sen tartte kyllä imeä yhtään mitään. Viime kierto oli samanlainen. Kierto edelleen säännöllinen, joten uskoisin oviksen silti tulevan (kerran pari vuodessa on lyhyempi kierto, joka varmaan ovuloimaton kierto). Onpas kummallista. Saa nähdä, onko tämä nyt uusi normaali menkkailu tyyli vai jotain hetken huumaa.
Edit/ No nyt mä pohdin, että olen syönyt SeridAL -rauta-vitamiini-valmistetta parisen kuukautta ja samassa ajassa vuodon määrä vähentynyt. Voiko tuo vaikuttaa menkkoihin noin!? Vielä kuukauden verran tarkotus syödä tuota, niin saapi nähdä johtuuko tosiaan siitä vai ei.
voi ei. Mut sitä vaan kommentoin, että ei toi 34 ole liian vanha esikoiseen, sen minäkin olin, kun ensimmäiseni sain ja hyvin meni. Tsemppiä jatkoon!Alko kyllä nyt niin yllättäen tää vuoto et on niin itku herkässä kokoajan 32v olin kun aloitettiin yrittäminen, kesällä tulee 34 täyteen niin väkisin alkaa miettimään onko sitä oikeesti jo liian vanha esikoiseen ennen ollut kellontarkka 4 viikon kierto, nyt heittelee molempiin suuntiin usealla päivällä..en tiiä voisiko johtua enää syksyn keskenmenosta vai alkaako ikä vaikuttamaan...
Anteeks avautuminen, pakko oli jonnekin purkaa ajatuksia.. maanantaina soitan tosiaan lääkärille jos vois jotain edes tutkia...
Käy hakee!Täällä mennään arviolta dpo 11 ja minä kunnon himotestaaja en ole tehnyt vielä testii! Haluisin odottaa jos menkat olis myöhässä mutta jo eilen alkoi taistelu että käynkö iltavuorosta kaupan kautta vaiiiiii…no en mennyt, mutta nyt tuntuu kiusaus jotenkin liian suurelta. Flo ennustaa menkkoja torstaille ja eilen miehen kanssa oltua tulikin vuotoa tai tiputteluu ja viime kierrossa alkoi kevyt tiputtelu noin 5 päiväö ennen menkkoja. Nyt aamulla ei taas tullut mitään. tää on nyt uusi ilmiö että tiputtelee kun vajaa vuosi mennyt käytännössä ilman. Saa nähdä tuleeko nyt joka päivä sinne menkkoihin asti.
mut äääh, käynkö mä hakee vai en? Oireita ei ole, rinnat arat mutta ne on aina luteaalissa. Muuta ei ole, ei edes pieniä nippailuja