Haaveena vauva 2023

Ihanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa

Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen

Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Vaihtelee. Mulla oli jo ihan toivoton tunne, ettei tänä vuonna ehtisi enää vauvaa saada. Ja vieläkin on ihan epätodellinen olo, kun tuo plussa tuli vasta näin myöhään. En oo kyllä testejä kovin montaa tehnyt, kun asennoiduin niin jo uuteen kiertoon. Kestää jonkun aikaa tajuta, että onkin raskaana.

Pidän peukkuja ja toivotaan plussatuulia! 😊
 
Ihanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa

Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen

Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Vaihtelee tyyliin tunnin välein joka kierrossa 🙈
 
Pieni elonmerkki täältä, kp 19 eikä yhä edelleen ovulaatiota. 😭 Aamuin tehty clearblue ja illoin liuska, liuskoissa eri vahvuisia haamuja, ei muuta. Ei ainummaistakaa hymynaamaa kierron aikana. Tänään ei edes yritetty peiton heilutusta, turhauttavaa tehdä tyhjiä testejä.
Nyt kun en ole ovuloinnut niin mahtaako ensi kierrossa olla normaaliin aikaa vai ihan missä vaiheessa tahansa? Tikutanko koko kierron?
 
Dpo 5 ja tuli tosi tukala olo äsken. Tuntuu kun ei saisi tarpeeksi happea, ja samalla pieni etova olo.
Joo, ei mitenkään voisi olla mikään raskausoire kyllä tässä vaiheessa, mutta silti heti tuntosarvet nousi😄
Varmaan mieli tekee tepposia ja kroppa reagoi.😅🙄 Tai sitten joku oksennustauti vielä tulossa.
Jokatapauksessa, semmosta täällä. Vielä pitäisi muutama päivä pinnistellä ennenkun voi alkaa testailemaan.
 
Pistin tänään muutaman raskaustestin tilaukseen. Varmaan sillä nyt jinxasin tämän kierron 😂 Flo ennustelee menkkoja perjantaille, mutta voihan nuo hyvin jo keskiviikkona alkaa, kun yleensä kierto ollut 28pv.
Jotain positiivista, tässä kierrossa ei ihme välivuotoja oo ollut, mitä oli viime kierrossa kp25 ja sitä edellisessä kp22.
Tänään ollut kyllä vähän sellainen olo, että menkat tekee tuloaan, inhottavaa tunnetta alavatsalla mutta ei varsinaisesti kipuja.

Tilasin vielä cb:n early puikkoja, saa nähdä. Jossain apteekin sivuilla tais olla arvosteluissa, että antaa vääriä positiivisia. Sittenpähän tuon näkee, kun tilaus saapuu 🤭 (ja on sieltä tulossa yks viikkonäytöllinenkin, jos niin jännäks menee😂)
 
On kyllä tosi rikki olo nyt kun uusi kierto käynnistyy..oli niin vahva toivo siihen että olisin raskaana ennen km laskettua aikaa, se alkaa olla mahdotonta😭 kun syksyllä sain keskenmenon, tunsin oloni vaan niin tyhmäksi. Tyhmäksi, koska olin jo aatellu päässeeni pahimmasta yli, ja aloin haaveilla vauva-arjesta. Mietin vaan silloin, että miten ihmeessä olin niin tyhmä, että lapsen saisi noin helposti? Nyt on ihan yhtä typerä olo. Miksi ihmeessä aattelin että tässä kierrossa olisi yhtään enempää toivoo😭 Yleensä kierron alettua alan laskeskella uutta ovulaatiota ja se vähän lohduttaa..ei se lohduta enää yhtään 😭
 
Ihanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä 🙌🏻 joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa 😍

Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä 😅 Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen 🙈

Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää 🤔 Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Vaihtelee ihan yhden kierron aikana ja monesti 🙈😆
 
Mulle voi merkata tälle päivälle KP 1/28. Pitää kahtoo tän kierron jälkeen onko mun aina tarkka neljä viikkoa niin paikkaansa pitävä, heittelee nyt molempiin suuntiin. Vähän turhauttaa myös että oon jo kerran tuloksettomana käynyt lapsettomuushoidot läpi, nyt tuo syksyn keskenmeno nollaa meidän vuoden yrityksen😔 en tiedä mitä kivaa tekemistä keksis, pitäs saada ajatukset jonnekin ihan muualle ja unohtaa tää yrittäminen kokonaan😔
 
@cordola89 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta 😔 Mulla on samanlaisia tunteita. Tunnen itseni niin tyhmäksi ja typeräksi, miksi edes kuvittelen että voisin tulla raskaaksi kun tietää miten vaikeaa se voi olla. Nyt alkaa vähän helpottaa kun uusi kierto etenee ja seuraava yritys lähenee. Koitan ottaa vähän rennommin ja keskittyä muihin asioihin. Helppoa se ei kyllä ole kun vauva-asia pyörii koko ajan mielessä. Tsemppiä sulle uuteen kiertoon ❤
 
@cordola89 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Mulla on samanlaisia tunteita. Tunnen itseni niin tyhmäksi ja typeräksi, miksi edes kuvittelen että voisin tulla raskaaksi kun tietää miten vaikeaa se voi olla. Nyt alkaa vähän helpottaa kun uusi kierto etenee ja seuraava yritys lähenee. Koitan ottaa vähän rennommin ja keskittyä muihin asioihin. Helppoa se ei kyllä ole kun vauva-asia pyörii koko ajan mielessä. Tsemppiä sulle uuteen kiertoon
Kiitos❤ on kyllä niin paska olo, itkettää vaan..muutama viikko sitten vasta liityin tähän ryhmään, antaa kyllä voimaa..kiitos kaikille❤ kyllä ärsytti ihan muutama päivä sitten kun kerroin työkaverille että otettiin toinen koira. No hän kysyi miksei me lapsia tehdä. Jotain vastasin, jotta unohettas koko puheenaihe, niin mainihti vaan että alan olla kohta liian vanha jos vielä odottelen 😭 se työkaveri ei muutenkaan mieti ihan loppuun asti, mut vähän satutti😞
 
@cordola89 aivan hirveä kommentti työkaverilta.. en ymmärrä miks muiden pitää puuttua toisten lapsilukuun / lasten saannin ajankohtaan... Kaikki ei vaan tajua ettei se tapahdu sormia napsauttamalla 😥

Täällä dpo 12 testattu täys blankko. Nyt mulla jo kyllä näkyisi testissä jos jotain olis eli katse kohti uutta kiertoa... Jos ens kierrossa tärppäis ni saattaisi synttärit osua lähekkäin meidän kolmosen kanssa.. ärsyttää kyllä että mies oli oikeessa😏🙄 tai toki ihmeitä voi tapahtua niin kauan kun menkat ei ala, mutta ..
 
Kiitos❤ on kyllä niin paska olo, itkettää vaan..muutama viikko sitten vasta liityin tähän ryhmään, antaa kyllä voimaa..kiitos kaikille❤ kyllä ärsytti ihan muutama päivä sitten kun kerroin työkaverille että otettiin toinen koira. No hän kysyi miksei me lapsia tehdä. Jotain vastasin, jotta unohettas koko puheenaihe, niin mainihti vaan että alan olla kohta liian vanha jos vielä odottelen 😭 se työkaveri ei muutenkaan mieti ihan loppuun asti, mut vähän satutti😞
Halauksia ❤❤

Samat fiilikset tuli minulle tutkimusten jälkeen kun saatiin niin huonot uutiset, ekat päivät meni itkiessä😥😔 Tuntui niin sydäntä särkevältä saada se lopullinen tieto ettei luultavasti enää lasta saada, pitkän yrityksen jälkeen ei ollut yllätys mutta iso järkytys 😥
 
Täällä arviolta 5 päivää uuteen kiertoon, menkat pitäisi alkaa viikonloppuna😔Viime yö oli taas uneton , uni loppui puoli kolme😴 Liekö täysikuu vai hormoonit ja tuleva työpäivä syynä unettomuuteen.

Tänä aamuna jonkinlainen lämpö puuska havaittavissa.Finnit puuttuu vielä ja rinnat ei ole kunnolla kipeytynyt, haju herkkyys myöskin puuttuu.

Onko muilla PMS oireena haju herkkyys? Minulla yleensä on ja päätä särkee ja saattaa äityä migreeniksi asti 🥺

Onnea plussanneille 💕 ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ❤😔
 
  • Rakkaus
Reactions: RLiisukka
Kiitos on kyllä niin paska olo, itkettää vaan..muutama viikko sitten vasta liityin tähän ryhmään, antaa kyllä voimaa..kiitos kaikille kyllä ärsytti ihan muutama päivä sitten kun kerroin työkaverille että otettiin toinen koira. No hän kysyi miksei me lapsia tehdä. Jotain vastasin, jotta unohettas koko puheenaihe, niin mainihti vaan että alan olla kohta liian vanha jos vielä odottelen se työkaveri ei muutenkaan mieti ihan loppuun asti, mut vähän satutti
Uskomatonta millasia möläyttelijöitä ihmiset voi olla. Tosi ajattelematonta puhetta!
 
  • Surullinen
Reactions: cordola89
Voimia @cordola89 ❤ ja kaikille muillekin jotka tsemppiä tarvitsee.
Ei tosiaankaan kaikki ymmärrä miten vaikeaa lapsen saaminen voi joillekin olla.

Kuuntelin jonkun podcastin lapsettomuushoidoista ja siinä haastateltiin yksityisen puolen lääkäriä. Se sanoi, ettei keskenmeno nollaa yritysaikaa. Voiko olla, että on erilaista käytännössä sitten julkisella puolella vai mitähän se meinas. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: cordola89

Yhteistyössä