Haaveena vauva 2023

Ihanaa että olette kaikki täällä! Ja aivan parasta että kuullaan plussauutisia, sillä siinä missä tuttujen raskaudet tuntuu välillä puukon iskuilta, täällä sama uutinen tuo toivoa, ainakin itselle ja ainakin tällä hetkellä.

Kävin tänään aukkarissa, kaikki meni hyvin eikä tehnyt kovin kipeääkään, minusta pidettiin huolta ja vointia kyseltiin. Myooma on olemassa,"muuttaa jonkin verran kohdun muotoa, ei estä eikä edistä raskautta", mutta molemmat munanjohtimet on auki. Saatiin pyynnöstäni myös lähete julkiselle

Mutta ai s***t*na kun minua alkoi siinä asiantuntijan kanssa jutellessa kismittää epäoikeudenmukaisuus mitä tässä maassa lapsettomuuteen apua hakevat kohtaa. Siinä julkiselle lähetettä pyytäessäni tulin maininneeksi siitä että olen kuullut että yksityisen puolella saadut hoidot vähennetään julkisella annettavista hoidoista joten halutaan siksikin katsoa julkisen puolen kortti ensin (taloudellinen syy on meillä kyllä suurin syy). Mutta kuulema tämäkin vaihtelee sairaaloittain ja tämä käytäntö on esim. Helsingissä mutta ei täällä minne itsellä lähete tehtiin. Toki tähän varoituksen sana että nämä käytännötkin voi muuttua, saman sanoi lääkärikin.

Jäin samalla miettimään voisiko tuo aiemmin jonkun mainitsema "keskenmenosta vuoden odotusaika alkaa uudelleen ennen seuraavia hoitoja" olla sairaalakohtaista? Olen nimittäin kuullut saman podcast-jakson jossa lapsettomuuslääkäri sanoo että ei nollaa, vaan lukuun otetaan vaan syliin asti saadut lapset. Ja tästä aloin eteenpäin pohtimaan että miten voi olla että julkisella, kaikille olevinaan niin tasa-arvoisella puolella, asiat voi mennä näin. Ja olisiko jossain joku tutkiva journalisti joka selvittäisi että miten eri kriteerit vaihtelee hyvinvointialueiden välillä. Tiedän että jonojen vuoksi toiset haluavat lähetteen esim. Tampereelle tai Turkuun mielummin kuin Helsinkiin, mutta onko esim.näiden kolmen kaupungin välillä eroja myös kriteereissä...

Sori pitkä vuodatus, mikä sisälsi lähinnä vain kysymyksiä ilman vastauksia. Oon aina ollu huono kestämään epäoikeudenmukaisuutta ja sitten kun on kyse vielä näin kipeästä, henkilökohtaisesta ja hitto soikoon vielä aikarajoitetusta asiasta nousee verenpaine sangen korkealle

Mä oon ymmärtänyt et tuo olis muuttunut ja nykyään yksityisen hoidot ei vähennä julkisen hoitokertoja. Näin ainakin tutuilla täällä Helsingissä ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Eadni1992
Ihanaa että olette kaikki täällä! Ja aivan parasta että kuullaan plussauutisia, sillä siinä missä tuttujen raskaudet tuntuu välillä puukon iskuilta, täällä sama uutinen tuo toivoa, ainakin itselle ja ainakin tällä hetkellä.

Kävin tänään aukkarissa, kaikki meni hyvin eikä tehnyt kovin kipeääkään, minusta pidettiin huolta ja vointia kyseltiin. Myooma on olemassa,"muuttaa jonkin verran kohdun muotoa, ei estä eikä edistä raskautta", mutta molemmat munanjohtimet on auki. Saatiin pyynnöstäni myös lähete julkiselle

Mutta ai s***t*na kun minua alkoi siinä asiantuntijan kanssa jutellessa kismittää epäoikeudenmukaisuus mitä tässä maassa lapsettomuuteen apua hakevat kohtaa. Siinä julkiselle lähetettä pyytäessäni tulin maininneeksi siitä että olen kuullut että yksityisen puolella saadut hoidot vähennetään julkisella annettavista hoidoista joten halutaan siksikin katsoa julkisen puolen kortti ensin (taloudellinen syy on meillä kyllä suurin syy). Mutta kuulema tämäkin vaihtelee sairaaloittain ja tämä käytäntö on esim. Helsingissä mutta ei täällä minne itsellä lähete tehtiin. Toki tähän varoituksen sana että nämä käytännötkin voi muuttua, saman sanoi lääkärikin.

Jäin samalla miettimään voisiko tuo aiemmin jonkun mainitsema "keskenmenosta vuoden odotusaika alkaa uudelleen ennen seuraavia hoitoja" olla sairaalakohtaista? Olen nimittäin kuullut saman podcast-jakson jossa lapsettomuuslääkäri sanoo että ei nollaa, vaan lukuun otetaan vaan syliin asti saadut lapset. Ja tästä aloin eteenpäin pohtimaan että miten voi olla että julkisella, kaikille olevinaan niin tasa-arvoisella puolella, asiat voi mennä näin. Ja olisiko jossain joku tutkiva journalisti joka selvittäisi että miten eri kriteerit vaihtelee hyvinvointialueiden välillä. Tiedän että jonojen vuoksi toiset haluavat lähetteen esim. Tampereelle tai Turkuun mielummin kuin Helsinkiin, mutta onko esim.näiden kolmen kaupungin välillä eroja myös kriteereissä...

Sori pitkä vuodatus, mikä sisälsi lähinnä vain kysymyksiä ilman vastauksia. Oon aina ollu huono kestämään epäoikeudenmukaisuutta ja sitten kun on kyse vielä näin kipeästä, henkilökohtaisesta ja hitto soikoon vielä aikarajoitetusta asiasta nousee verenpaine sangen korkealle
Mä siitä puhuin että omassa kunnassa km nollaa yrityksen ja naapurin puolella ei joten sinne päästiin aiemmin, toki välissä ehti se kolmas km tulla niin sit olisi päästy omaankin mutta suivaannuin niin tästä epäreiluudesta että pysytään naapurissa jatkossakin.

Huonolla tuurilla jos raskautumisiin olisi mennyt lähes vuosi kerrallaan niin oltaisiin voitu joutua odottamaan yrityksen alusta yli 3v ennen hoitoon pääsyä. Yrityksen alkaessa olin 36v joten olisin ollut yli 39v hoitojen alkaessa. Koska myöskään yli 35v ei täällä pääse 6kk yrityksen jälkeen vaan sama vuosi, kaikille 🙄
 
mekin ollaan ajateltu, että ei joulukuista yritetä tämä kierto (ensikierto on siinä rajalla että yritetäänkö) on viimeinen mahdollisuus tälle vuodelle. Jos ei tärppää niin menee sitten 2024 vuoden puolelle LA
Mä oon jotenkin omissa mielikuvissa nähnyt meidän vauvan syntyvän juuri joulukuussa kaiken sen ihanan joulutunnelman keskellä 😍
 
Mä oon jotenkin omissa mielikuvissa nähnyt meidän vauvan syntyvän juuri joulukuussa kaiken sen ihanan joulutunnelman keskellä
Mua päinvastoin vähän ahdistaa se ajatuksenq 🤭 Ja sitten toisaalta oon samaan aikaan sitä mieltä, että mitähän väliä silläkin on, milloin LA olisi, kunhan vain onnistuisi raskautuminen, ja saisi terveen vauvan sylkkyyn. Mutta hauska miten ihmiset kokee eri tavalla näitä juttuja 🥰 Ehkäpä teille tulee jouluvauva, kuka tietää 😍
 
Pahoittelut uusista kierroista useammallekin täällä. 💔 Vielä tosiaan muutama kuukausi tämänvuotisia aikaa, ellei meinaa pitää "joulu-taukoa".

Tsemppiä varsinkin km palautuville ❤

Ja en muista kerkisinkö jo onnitteleen plussista, ainakin @vauvakuume7 ja @RLiisukka !

@Eadni1992 Hyvinkin aiheellista pohdintaa. Sairaanhoitopiireillä (nyt hyvinvointialueilla) on hyvinkin vapaat kädet määritellä toimintatapojaan, jos ei ole tarkemmin laissa määritelty. Varmasti myös ruuhkat voivat vaikuttaa. On kyllä harmillista että asuinalue voi vaikuttaa niinkin paljon näin tärkeään asiaan. 😔

Täällä ei vielä mitään uutta, kierron loppua odotellessa.
 
Ihanaa että olette kaikki täällä! Ja aivan parasta että kuullaan plussauutisia, sillä siinä missä tuttujen raskaudet tuntuu välillä puukon iskuilta, täällä sama uutinen tuo toivoa, ainakin itselle ja ainakin tällä hetkellä.

Kävin tänään aukkarissa, kaikki meni hyvin eikä tehnyt kovin kipeääkään, minusta pidettiin huolta ja vointia kyseltiin. Myooma on olemassa,"muuttaa jonkin verran kohdun muotoa, ei estä eikä edistä raskautta", mutta molemmat munanjohtimet on auki. Saatiin pyynnöstäni myös lähete julkiselle 😊

Mutta ai s***t*na kun minua alkoi siinä asiantuntijan kanssa jutellessa kismittää epäoikeudenmukaisuus mitä tässä maassa lapsettomuuteen apua hakevat kohtaa. Siinä julkiselle lähetettä pyytäessäni tulin maininneeksi siitä että olen kuullut että yksityisen puolella saadut hoidot vähennetään julkisella annettavista hoidoista joten halutaan siksikin katsoa julkisen puolen kortti ensin (taloudellinen syy on meillä kyllä suurin syy). Mutta kuulema tämäkin vaihtelee sairaaloittain ja tämä käytäntö on esim. Helsingissä mutta ei täällä minne itsellä lähete tehtiin. Toki tähän varoituksen sana että nämä käytännötkin voi muuttua, saman sanoi lääkärikin.

Jäin samalla miettimään voisiko tuo aiemmin jonkun mainitsema "keskenmenosta vuoden odotusaika alkaa uudelleen ennen seuraavia hoitoja" olla sairaalakohtaista? Olen nimittäin kuullut saman podcast-jakson jossa lapsettomuuslääkäri sanoo että ei nollaa, vaan lukuun otetaan vaan syliin asti saadut lapset. Ja tästä aloin eteenpäin pohtimaan että miten voi olla että julkisella, kaikille olevinaan niin tasa-arvoisella puolella, asiat voi mennä näin. Ja olisiko jossain joku tutkiva journalisti joka selvittäisi että miten eri kriteerit vaihtelee hyvinvointialueiden välillä. Tiedän että jonojen vuoksi toiset haluavat lähetteen esim. Tampereelle tai Turkuun mielummin kuin Helsinkiin, mutta onko esim.näiden kolmen kaupungin välillä eroja myös kriteereissä...

Sori pitkä vuodatus, mikä sisälsi lähinnä vain kysymyksiä ilman vastauksia. Oon aina ollu huono kestämään epäoikeudenmukaisuutta ja sitten kun on kyse vielä näin kipeästä, henkilökohtaisesta ja hitto soikoon vielä aikarajoitetusta asiasta nousee verenpaine sangen korkealle 😤
Heippa, mua huoletti tässä luomuplussassa just toi keskenmenon pelko sen takia, että hoitoihin pääsy venyy taas parilla vuodella. Mutta mulla ainakin HUSilla kirjattu, että, mikäli raskaus päättyy keskenmenoon, asiakas voi palata hoitoihin ilman uutta lähetettä. Hoitaja vahvisti puhelimitse, että tällöin polku avataan uudelleen, mutta ivf-jonoon joutuu uudestaan. Eli Husilla ei tämän tiedon varassa ole vuotta (ainakaan, jos on jo edennyt aiemmin hoidoissa).

Myös tota yksityistä selvitin viime keväällä hoitojen alussa ja silloin meille kerrottiin, että yksityinen ei vähennä hoitojen määrää, mutta julkista hoitoa ei voi saada ennen kuin kaikki yksityisellä kerätyt munasolut on käytetty. Tämä sai meidät jarruttamaan, sillä jos olisi onnekkaasti saati useampi kerättyä, olisi niiden käyttäminen voinut maksaa ihan mansikoita ja sit olis lopuksi kuitenkin oltu liian vanhoja julkiselle.

Hirveästi vaihtelee minustakin, mutta nää on nyt HUSin tän vuoden ohjeita, jos yhtään antaa suuntimia.
 
Kiitos kaikille! En voi vaan nyt oikein iloita yhtään, kun pelottaa niin paljon, että on kesken menossa tai kohdunulkoinen. Aamupäivällä alkoi kipu oikealla puolella ja iltapäivällä tuli enemmän vuotoa. Soitinkin jo neuvolaan ja pääsen huomenna ultraan. Tässä mennään nyt hetki kerrallaan. Töissä oli hiukan vaikeaa, kun meinas itkettää vaan.
Voi ei, kovasti tsemppiä! Toivotaan parasta. ❤ Onneksi sait nopeasti ultra-ajan.
 
  • Rakkaus
Reactions: RLiisukka
Täällä alkoi aamulla tiputtelu positiivista on kyllä se, että viimeksi se alkoi jo dpo 11 ja nyt vasta dpo13.. katsotaan alkaako menkat kunnolla jo tänään vai vasta myöhemmin. Silti harmittaa kun kuullut niin paljon että keskenmenon jälkeen olis helppo raskautua
Pahoittelut myös uuteen kiertoon joutumisesta 😔 muakin harmitellut tuo että raskautuminen saattas olla helpompaa km jälkeen...tässä kohta jo puol vuotta mennyt😔 enpä tiedä onko tuo kroppa vielä ihan täysin kunnossa vaikka menkat suhkot säännöllisesti tuleekin..
 
  • Surullinen
Reactions: Lunni_
Pitkästä aikaa kirjottelen tänne. @Lunni_ mäki oon kuullu et keskenmenon jälkeen ois helpompaa, mutta ei omalla kohdalla ainakaan oo ihan siltä vaikuttanut. Lokakuussa meni kesken eikä vielä oo plussaa tullut. Nyt meillä kyllä tarkotus jättää kaks seuraavaa kiertoa välistä kun pelkään et mun kroppa ei toimi.
Mun kierrot on nyt heitellyt älyttömästi lokakuun km jälkeen. Myös vuodot ihan älyttömiä ja hyytymiä tulee enemmän kuin ennen. Mä oon kärsinyt myös pahemmista pm oireista nyt mitä ennen.

@Eadni1992 täällä Turussa ei ainakaan päässy mihinkään tutkimuksiin kun lokakuussa kyselin asiasta. Meillä sillon lähes vuosi yritystä mut keskenmenoja takana. Ajattelin et kyselen keväällä pääsisinkö jo tutkimuksiin jos ei raskautta ala kuulumaan. Tässä tietty vasta neljä kiertoa mennyt, mutta pisin aika meille yritysaikana ilman plussaa.
 
Lasketuista ajoista, tai niiden toiveista sen verran, että vaikkakin ottaisin minkä ajan tahansa niin onhan se loppuvuoden laskettu ehkä vähiten "lemppari" ajatuksena. Mutta aiomme silti yrittää ilman pausseja kunnes toivon mukaan joskus tärppää.❤

Toiveissa olisi kaikkein eniten, että tärppäisi niin, että la olisi viimeistään ennenkun hoitovapaa loppuu ja saisin jatkaa kotona vauvan kanssa sitten. Toki nyt kun yk 8 tai 9 on menossa niin on alkanut tajuamaan että tosiaan aika turha on yrittää edes suunnitella mitään..😅 kyllähän sen tiesi, mutta silti yrityksen alussa olin vielä aika optimistinen, että kaikki tapahtuisi nopeasti kun esikoisenkin kanssa. Hölmöä sekin🙈
 
@Selis ootko käynyt missään näytillä km jälkeen et kaikki kunnossa? tapauksessa kurjaa, että teillä ei ole uudelleen tärpännyt ja samoin @cordola89 teillä 😔 mä luulen et mulla on ainakin km jäljiltä viä kroppa sekasin kun outoja vuotoja ja tuntuu kans et nyt ollut voimakkaammat pms oireet ku normaalisti 😕 toivotaan että ne tästä tasoittuu..
 
  • Surullinen
Reactions: cordola89
Meillä on yksi alkuvuoden lapsi, kaksi kevätlasta, kaksi kesälasta ja kaksi syksylasta, joten loppuvuodelle mahtuisi yksi pieni tonttu oikein mukavasti 😍 Mutta ymmärrän oikein hyvin että vuoden lopussa syntyminen on vähän enemmän tylsää kuin vuoden alussa. Mikään ei kyllä ole omissa käsissä, vaikka aiemmat lapset ollaankin edellisissä suhteissa saatu aikalailla sormia napsauttamalla. Nyt ikää on enemmän ja mieli realistinen, tässä voi mennä tovi jos toinenkin… ❤
 
Mulla ei niinkään oo mitään loppuvuotta vastaan. Seuraava yritys menee todennäköisesti -24 vauvaksi vaan sen takia et noi hoidot on nii kalliita eikä voida muuten raskautua.

Mä puhuin mun ystävälle vuosi sitten et miten kiva olis alkuvuoden vauva. Mut tiesin silloin et yritys alkaa nii et alkuvuoden vauvat on just "tehty". Enpä ajatellut silloin et en oo vielä tässäkään vaiheessa raskaana et seuraavana yrityksessä on alkuvuoden vauva.
 
Mulla ei niinkään oo mitään loppuvuotta vastaan. Seuraava yritys menee todennäköisesti -24 vauvaksi vaan sen takia et noi hoidot on nii kalliita eikä voida muuten raskautua.

Mä puhuin mun ystävälle vuosi sitten et miten kiva olis alkuvuoden vauva. Mut tiesin silloin et yritys alkaa nii et alkuvuoden vauvat on just "tehty". Enpä ajatellut silloin et en oo vielä tässäkään vaiheessa raskaana et seuraavana yrityksessä on alkuvuoden vauva.
On kyllä ikävää, että hoidot on niin kalliita, että ne pitkälti sanelee miten pitkään/useasti voi yrittää.
Ja kyllä sitä yritystä aloittaessa oletus on se että "tästä tämä nyt lähtee ja koska tahansa voi onnistaa"-tyyliin. Kuukausien ja yrityskertojen edetessä sitä sitten laskeutuu sieltä pilvistä jalat tukevasti maahan.😁
Mutta toivotaan että kaikki odotus lopulta palkitaan!❤
 
  • Tykkää
Reactions: nobelius ja Tiukuna
Onko kenenkään mies käynyt mittauttamassa testosteroni tasoja lapsettomuus selvittelynä? Mietittiin tässä vain että voisi olla aiheellista käydä koska ilmeisesti voi vaikuttaa 🤔 luin vaan tästä ja jäin miettimään
Mun mies. Hänellä ollut nyt käytössä vuoden aikana lääkkeet pregnyl, letrotsoli, tamoksifeeni josta viimeisin pudotti testot ihan pohjamutiin. Noilla kahdella ekalla on ollut juuri ja juuri viitteiden alarajalla, välillä alle.
Liian alhaiset testot, ei tuota kivekset siittiöitä.
Huomenna alkaa neljäs lääke, Ovitrelle.
 
On kyllä ikävää, että hoidot on niin kalliita, että ne pitkälti sanelee miten pitkään/useasti voi yrittää.
Ja kyllä sitä yritystä aloittaessa oletus on se että "tästä tämä nyt lähtee ja koska tahansa voi onnistaa"-tyyliin. Kuukausien ja yrityskertojen edetessä sitä sitten laskeutuu sieltä pilvistä jalat tukevasti maahan.
Mutta toivotaan että kaikki odotus lopulta palkitaan!
Joo itselle ehkä etenkin oli sellai yllätys oli nyt et miten erilainen tää raskautumismatka on kuin esikoisesta. Esikoinen tärppäsi neljännellä inssillä. Kolme negaa alla. Silloin hoidot oli useamman satasen halvempia/ kierto nii pystyi yrittää joka kk.

Nyt takana neljä inssiä. Monestihan neljättä pidetään maksimina ennen ivfää. Meillä jatketaan insseillä. Takana muutama kemiallinen ja sit kohdunulkoinen jossa oli samaan aikaan kohdunsisäinen keskenmeno. Nii jotenkin siks ajattelee et olis jo raskautunut ku neljä inssiä on jo insseiksi aika monta. Varsinkin ku kaikki yrittäneet ystävät ja tuttavat on raskautunut tässä ajassa (ja vielä hauskempaa niillä on lähes sama la ku meidän kohdunulkoisella olis ollu)😅

Insseissähän on pikkuisen enemmän onnistumisprosentti, kun luonnollisesti tässä mun tilanteessa. Kun ei mussa mitään vikaa oo ja siittiöt on pesty ja kiertoa tuetaan. Siksi neljää inssiö pidetään aikalailla sellaisena et kyl siinä jo tärppäis jos tärppäis
 
Joo itselle ehkä etenkin oli sellai yllätys oli nyt et miten erilainen tää raskautumismatka on kuin esikoisesta. Esikoinen tärppäsi neljännellä inssillä. Kolme negaa alla. Silloin hoidot oli useamman satasen halvempia/ kierto nii pystyi yrittää joka kk.

Nyt takana neljä inssiä. Monestihan neljättä pidetään maksimina ennen ivfää. Meillä jatketaan insseillä. Takana muutama kemiallinen ja sit kohdunulkoinen jossa oli samaan aikaan kohdunsisäinen keskenmeno. Nii jotenkin siks ajattelee et olis jo raskautunut ku neljä inssiä on jo insseiksi aika monta. Varsinkin ku kaikki yrittäneet ystävät ja tuttavat on raskautunut tässä ajassa (ja vielä hauskempaa niillä on lähes sama la ku meidän kohdunulkoisella olis ollu)

Insseissähän on pikkuisen enemmän onnistumisprosentti, kun luonnollisesti tässä mun tilanteessa. Kun ei mussa mitään vikaa oo ja siittiöt on pesty ja kiertoa tuetaan. Siksi neljää inssiö pidetään aikalailla sellaisena et kyl siinä jo tärppäis jos tärppäis
Aivan! En tiedä onko se lohduttavaa, että kuitenkin usein jotain on yrittänyt tapahtua, että vaikka jääneetkin vain kemiallisiksi niin silti jotain lisätoivoa onnistumiseen. (Tietenkin nuo kohdunulkoiset ja muut on asia sitten erikseen eikä niitä tarvisi kenenkään kokea, oon niin pahoillani tuosta kokemuksesta😓)
Mutta toki sun tilanne on tosiaan eri, ja kun mahdollisuudet löhtökohtaisesti erilaiset kun "luomuyrityksissä" niin toki sitten odotukset ja kaikki muukin.
Vielä kuitenkin ootte siinä aivan siinä nelos yrityksen nurkilla, jospa sieltä iloinen yllätys tulee kun vähiten odottaa😍🥰😎
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
VAUVA 2023

llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Kyfi 1/2021 5.
@mmarimoi_ 2/2021 1. km 10/22
@Xelda ★ 3/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kmx3
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ km 3/22 & 6/22 & 10/22
@Hipsukas ★ 12/21 ★ 2.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mamiks 2/2022 4.
@Korkkeli 2/2022 1.
@cordola89 2/2022 1. km 9/22
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@Quesadilla 7/20221.
@Myrtti85 7/20225.
@Nokare 8/2022 2.
@heltsuli ★ 8/2022 ★ 1.
@Maritel ★ 8/2022 ★ 4.
@Lunni_ 8/22 5. ★ kkm 12/22
@Peanutbuttercup ★ 9/2022 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/2022 ★ 3.
@Loree ★ 10/2022 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kukkatyyny ★ 11/22 ★ 1.
@jessihan ★ 12/2022 ★ 3.
@riinuliini ★ 12/2022 ★ 2. (1. Yhteinen)
@jenicha ★ 1/2023 ★ 3.
@Kahdeksaskullannuppu ★1/2023 ★ 8. (1. Yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★★
8.2.2023 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Loree kp 55/?
@riinuliini kp 30/28-33
@Mamiks kp 30/28
@Xelda kp 30/26
@mmarimoi_ kp 28/28-30
@Nokare kp 23/26-28
@Kukkatyyny kp 22/26-29
@haaveillen kp 21/26-31
@Charppaliini kp 19/26
@Kahdeksaskullannuppu kp 15/30-32
@Myrtti85 kp 15/34
@Mammuzka kp 12/25-28
@nobelius kp 9/28-30
@tiipanen kp 8/27-30
@Hipsukas kp 7/26-30
@Kyfi kp 7/29
@minttuni kp 6/26
@jessihan kp 6/28-30
@Peanutbuttercup kp 5/28
@cordola89 kp 3/28
@Lunni_ kp 1/30-33

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Mamiks DPO 14
@mmarimoi_ DPO 10
@Nokare DPO 8
@haaveillen DPO 6
@Kukkatyyny DPO 6
@Loree DPO 4
@Kahdeksaskullannuppu DPO 1
@Charppaliini DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22 km 11+2
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/22 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/22 ★ 2. ★ 8/22
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/22
@eeveon 6/22 2. ★ 9/22 kkm 10+0
@Tiukuna 8/22 2. ★ 9/22 ku 10/22
@Mimmimami 8/21 5. ★ 8/21, km 11/21, 3/22 ★ 9/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Poppana_ ★ 8/22 ★ 4. ★ 10/22
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/22 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/22 ★ 2. ★ 10/22
@Emzy ★ 5/22 ★ 1. ★ 11/22
@Tibitii 7/21 2.★ 11/22
@Niisq ★ 1/22 ★ 1. ★ 11/22
@Poiski ★ 5/22 ★1. ★ 12/22
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1. ★ 12/22
@Mamtobe 3/2020 1. 12/22
@sarater ★ 8/2022 ★ 3. ★ 12/2022
@Ninjaa ★ 10/2022 ★ 1. ★ 12/2022
@jempppis 8/2022 4. ★ 12/2022
@helmikorvakoru 8/2022 2.★ 12/2022
@J-Annika 9/2022 3. 12/2022
@Tinde91 11/2022 2. 1/2023
@hemuliina90 ★ 10/2022 ★ 2. 1/2023
@KKatariina 8/2022 2. 1/2023
@Sipiriina 1/2021 1. 1/2023
@vauvakuume78/2022 7. 1/2023
@RLiisukka ★ 8/2022 ★ 1. 2/2023
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä