Haaveena vauva 2023

Mun piti testata jo tänään, mutta mies oli eilen niin sitä mieltä etten voi olla raskaana (oon ollut aika herkkä viime päivinä, mikä enemmän mulla ollut pms oire), niin yritän nyt olla sit testaamatta ja odotella menkkoja.. keskiviikkona pitäisi alkaa jos sama luteaali kun viime kierrossa.. tai sit testaan arkena kun ei oo täällä kommentoimassa 😂
 
Kertokaahan nyt, että miksi ovulaatio testin viiva tummenee näin kierron alussa? Yleensä testaan vasta kun oletan että ovis lähenee, siitä 2-4 päivää tullutkin ovisplussa. Nyt huvikseen testannut kp 1, 2 ja 4. Kp1 ja tänään kp 4 näytti tältä eli samalta kun mulla aina päivä ennen ovisplussaa. Kp2 olikin mulle normaali, hyvin haalea eikai noita hailuroita pitäisi yrittää mitenkään tulkita, mutta ihan mielenkiintoista..
En osaa sanoa mistä johtuu, mutta mulla myös tulee tollaisia alkukierrosta, kun joskus huvikseen testannut. Sitten kun alan ovista tikuttamaan, niin ensin tulee tommosia haaleita, sitten tummuu ja taas haalenee, kunnes taas tummuu. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
Täällä vähän sama tunnelma. Menkkojen pitäisi alkaa ens tai viimeistään ke. Nyt täälläkin kp 26. Menkkatuntemuksia on, kuten myös tissit kipeät ja yöhikoilua. Koko setti tuttuja mennkaoireita, mutta silti pieni toivon kipinä elää.
Mulla oli eilen samanlaista alamahan nippailua mitä tossa edellisessä (keskenmenneessä) raskaudessa..toivon et nippailut jatkuu ja menkat jättää tulematta. Yritän olla laittamatta suuria odotuksia mutta kyllä pieni toivonkipinä on☺ plussaonnee molemmille🤭
 
Mun piti testata jo tänään, mutta mies oli eilen niin sitä mieltä etten voi olla raskaana (oon ollut aika herkkä viime päivinä, mikä enemmän mulla ollut pms oire), niin yritän nyt olla sit testaamatta ja odotella menkkoja.. keskiviikkona pitäisi alkaa jos sama luteaali kun viime kierrossa.. tai sit testaan arkena kun ei oo täällä kommentoimassa
Meinasin just kysellä onko ollut minkäänlaisia oireita☺
 
Täällä edelleen odotellaan plussaa ovistestiin. Tänään jo kp 16. 😦 testi on ollut jo kaksi päivää tosi tumma, muttei ehkä vielä plussa kuitenkaan. Tänään vielä testaan päivällä. Saa nähdä tuleeko plussa vai enkö saanut kiinni tässä kierrossa. 🤔 oireet kyllä on sellaisia, että ovis on varmaan ihan just tulossa - järkky turvotus ja pistely alamahalla. Ainakin on nyt päästy hyvin hyödyntämään tää kierto 🤞❤

laahaako toi kiertopäivälista muuten muutamalla päivällä jäljessä, vai oonko vaan ilmoittanut oman kiertoni väärin jossain välissä? Mulle voisi kuitenkin päivittää kp 16/26 😊
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Voiko tätä uskoa todeksi?!
(Höh. En osaa laittaa kuvaa tänne)
Ihmettelin mun niukkoja kuukautisia ja viimeksi testasin keskiviikkona eikä mitään näkynyt rfsun testissä. Eilen luulin, että vihdoin menkat loppuu ja otin kuukupin pois, mutta tänään taas tuli tuhrua paperiin. Outoja tuntemuksia on ollut alavatsalla ja rinnat on tosi arat. No tein sitten aamulla ovistestin ja siihen pärähti kaks viivaa. No ei ovis nyt vielä pitäny tulla joten tein pc:n raskaustestin myös. Siihenkin tuli kaks viivaa. 😲
Ihan ihmeissään oon, että voiko sitä uskoa. 😂
 
On kyllä kovin samanlaisia nää viivat koko ajan. Ovisoireita ei ole, vähän jomottelee munasarjoissa, mutta ehkä toi vasen viiva tosta tummenee oviksen tullessa oikeesti vahvemmaksi kuin oikean puoleinen. 😊 Mielenkiintosta kyllä testata miten viivat elää sit, kun muut oireet tulee myös. 😊 Kuvassa ensin kp 10 aamu ja ilta, kp 11 aamu ja ilta, alimpana tämän aamun kp 12.

 
@cordola89 kyllähän tässä kaikenlaisia oireita kehittelee kun toivoo 😂 mahan nippailuja, vilunväreitä, hulluja unia ja janontunne.. ja se itkuherkkyys. Mulla nää taitaa vaan olla perus pms oireita. Mut loppuun asti jännätään😂 mulla yleensä eka raskausoire on ollut repäisykivut noustessa/aivastettaessa tms. Toki vielä ei oo liian myöhäistä niilläkään 🙈

Sun nippailut kuulostaa hyvältä, varsinkin jos on samanlaisia kun edellisessä raskaudessa 🤭🤩
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Uusi kierto alussa, mietin kun tallettelut olleet ongelmana jos kokeilisi aloittaa vasta kun cb lila testi näyttää vilkkuvaa jos saisi edes hyödynnettyä oleelliset päivät ennen kuin miehellä paineita liikaa, kuulostaako yhtään järkevältä?
Tarkoitus tämä kierto ja sitten soitan ensikäynti aikaa klinikalle mutta toivossa tietysti ettei siihen tule tarvetta
Kuulostaa hyvältä. Mä taidan yrittää kans ajoittaa vähän lähemmäs ens kerralla. Nii vois yrottää hyödyntää oviksen jälkeen vielä. Nyt ei olla enää hyödynnetty ja voi plussan jälkeenkin kuitenkin yrittää hyödyntää.
 
Kp50 ja kp51 oli positiivinen ovulaatiotesti, mutta tänään(kp52) ei enää. Eli kai se ovulaatio sitten oli eilen ja eilen on talleteltu. Oon ollu niin huonovointinen, ettei kyenny dpo -1. En tiiä mikä on kun on torstai-illasta asti ollut pahoinvointia, mutta ei oo kuitenkaan tarvinnu oksentaa, ihan järkyttävä närästys ja lisäksi vatsa ihan pinkeenä ja turvonnu, vatsakipua aaltoillen välillä kovaakin ja edelleen tänään on ollu pahoinvointia. Siis pahoinvointi tuntuu ihan samalta kun edellisen raskauden aikana. Saattaa olla kyllä jotain väsymys/stressireaktiota kun taapero ei nuku öisin ja alan olla ihan loppu tähän unettomuuteen.

Eli voisin kai liittyä piinalistalle ja tänään on siis dpo 1
 
Ihanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä 🙌🏻 joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa 😍

Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä 😅 Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen 🙈

Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää 🤔 Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
 
Ihanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa

Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen

Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Hyvin paljon vaihtelee ja vaihtelee kesken kierronkin 😂
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ihanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa

Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen

Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Mulla kans dpo3, aloitin tänään cyclogestin, nyt just olo on että jos tärppää niin voisihan siinä olla mahdollisuus myös mennä hyvin. Toissapäivänä mieli sanoi että ei tuu onnistuu vaikks tärppäisikin. Jotenkin luulen että tämä tai ensi kierto tärppää, huoli on meneekö kesken kuitenkin.
Mulla muuten ennen plussaa ainoa "raskausoire" on ollut "apua en kyllä halua lasta sittenkään" ahdistus 😂 sitten pari pv päästä plussatessa huolestun meneekö tää kesken...
 

Yhteistyössä