Hitto kun en osaa tänne kuvaa laittaa... Tein aamulla testin dpo13 ja 29/28-30, ja siihen tuli tosi haamu viiva mutta mieskin näki
En osaa sanoa mistä johtuu, mutta mulla myös tulee tollaisia alkukierrosta, kun joskus huvikseen testannut. Sitten kun alan ovista tikuttamaan, niin ensin tulee tommosia haaleita, sitten tummuu ja taas haalenee, kunnes taas tummuu.Kertokaahan nyt, että miksi ovulaatio testin viiva tummenee näin kierron alussa? Yleensä testaan vasta kun oletan että ovis lähenee, siitä 2-4 päivää tullutkin ovisplussa. Nyt huvikseen testannut kp 1, 2 ja 4. Kp1 ja tänään kp 4 näytti tältä eli samalta kun mulla aina päivä ennen ovisplussaa. Kp2 olikin mulle normaali, hyvin haalea eikai noita hailuroita pitäisi yrittää mitenkään tulkita, mutta ihan mielenkiintoista..
Mulla oli eilen samanlaista alamahan nippailua mitä tossa edellisessä (keskenmenneessä) raskaudessa..toivon et nippailut jatkuu ja menkat jättää tulematta. Yritän olla laittamatta suuria odotuksia mutta kyllä pieni toivonkipinä on plussaonnee molemmilleTäällä vähän sama tunnelma. Menkkojen pitäisi alkaa ens tai viimeistään ke. Nyt täälläkin kp 26. Menkkatuntemuksia on, kuten myös tissit kipeät ja yöhikoilua. Koko setti tuttuja mennkaoireita, mutta silti pieni toivon kipinä elää.
Meinasin just kysellä onko ollut minkäänlaisia oireitaMun piti testata jo tänään, mutta mies oli eilen niin sitä mieltä etten voi olla raskaana (oon ollut aika herkkä viime päivinä, mikä enemmän mulla ollut pms oire), niin yritän nyt olla sit testaamatta ja odotella menkkoja.. keskiviikkona pitäisi alkaa jos sama luteaali kun viime kierrossa.. tai sit testaan arkena kun ei oo täällä kommentoimassa
Pitää ladata ensin aijaa.com kuvapalveluun. Sieltä kuvakoodeista kopio ekan tai tokan vaikka ja tänne liittää. KokeileppaHitto kun en osaa tänne kuvaa laittaa... Tein aamulla testin dpo13 ja 29/28-30, ja siihen tuli tosi haamu viiva mutta mieskin näki
Juu latasin. Nyt kai näkyy tässä viestikeskustelussa, vähän tuolla ylempänäPitää ladata ensin aijaa.com kuvapalveluun. Sieltä kuvakoodeista kopio ekan tai tokan vaikka ja tänne liittää. Kokeileppa
Kuulostaa hyvältä. Mä taidan yrittää kans ajoittaa vähän lähemmäs ens kerralla. Nii vois yrottää hyödyntää oviksen jälkeen vielä. Nyt ei olla enää hyödynnetty ja voi plussan jälkeenkin kuitenkin yrittää hyödyntää.Uusi kierto alussa, mietin kun tallettelut olleet ongelmana jos kokeilisi aloittaa vasta kun cb lila testi näyttää vilkkuvaa jos saisi edes hyödynnettyä oleelliset päivät ennen kuin miehellä paineita liikaa, kuulostaako yhtään järkevältä?
Tarkoitus tämä kierto ja sitten soitan ensikäynti aikaa klinikalle mutta toivossa tietysti ettei siihen tule tarvetta
Näkyy siellä Nyt vahvistumista vaan teetkö huomenna uuden?Tässä tosiaan tän aamun testi
Juu ajattelin tehdä ja odottaa tuolla yks digikinNäkyy siellä Nyt vahvistumista vaan teetkö huomenna uuden?
no KivaJuu ajattelin tehdä ja odottaa tuolla yks digikin
Hyvin paljon vaihtelee ja vaihtelee kesken kierronkinIhanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa
Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen
Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Mulla kans dpo3, aloitin tänään cyclogestin, nyt just olo on että jos tärppää niin voisihan siinä olla mahdollisuus myös mennä hyvin. Toissapäivänä mieli sanoi että ei tuu onnistuu vaikks tärppäisikin. Jotenkin luulen että tämä tai ensi kierto tärppää, huoli on meneekö kesken kuitenkin.Ihanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa
Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen
Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Kyllä tosi hyvin näkyy jo! IhanaaÄsken tein vielä cb:n testin. Toisessa aamuiset pc:n tulokset.
https://aijaa.com/jsMjyH
https://aijaa.com/as0Duf
Vähän jännittää kuinka tässä käy. Täytyy vielä parin päivän päästä testata vahvistuuko viivat.