Mulla näytti laskurit että 18.8 olisi la jos nyt vaan onnistuisi.Mäkin yleensä katson, mut nyt en oo muistanut katsoa toki katson sen yleensä mielummin oviksesta koska se on tarkempi. Jotain elokuuta se ehkä tästä kierrosta olisi?
Mulla näytti laskurit että 18.8 olisi la jos nyt vaan onnistuisi.Mäkin yleensä katson, mut nyt en oo muistanut katsoa toki katson sen yleensä mielummin oviksesta koska se on tarkempi. Jotain elokuuta se ehkä tästä kierrosta olisi?
Joo! Mulla oli kipuja dpo 8-9 ja dippi lämmössä dpo 9 ja plussa dpo 10Hei te lämpöjä mittaavat ja mahdollisesti plussanneet. Onko ollut dippiä lämmöissä niinkin myöhään kuin dpo9? Mulla oviksen jälkeen käynyt lämpö jopa 37.5 (normaalilämpö 36.6) ja pysytellyt alimmillaan 37.2. Tänään dpo9 aamulämpö 37.0, äsken mittasin kun iho kuumottaa mutta muuten viluttaa niin 36.2 eli nyt ollaankin alilämmön puolella. Haluaisin uskoa että olis kiinnittymisdippi mutta voihan sitä olla kipeäksi tulossa.. Pieni toivon kipinä ollut kun lämmöt selvästi koholla, muttei kuitenkaan kipeä olo armoton väsymys vain. Ensiviikkoon mennessä tämäkin kierto selviää, mutta mielenkiinnosta kyselen kun olen aivan hurahtanut tähän lämpöjen mittaamiseen
Täällä ei yhden yhtäkään oiretta ole. Mutta silti olis kiva päästä testaa.Vitsi kun tähän asti oon voinut olla tosi tyyni. Mut nyt meinaa välillä herätä sellai pieni piinailija esille mussa. Tänään siis dpo6 ja pohdituttaa kovasti se koska aiemmin oon tuntenut kiinnittymisen dpo6-7 et tuleeko sitä.
Noi mun keltarauhaslääkkeet tekee kunnon oireita leposykkeet on koholla, etova olo on ja kohdussa on sellai jännä paineen ja aristuksen tunne välillä. Lämmöt on selkeästi koholla. Tuntuu et ihan hehkun lämpimänä vaikka aiemmissa plus kierroissa just näillä main on ollut lämpödippi.
Vieläkään ei tunnu et olis kiire testaamaan mut mitenkähän pääsisin takaisin siihen mun "zen" tilaan
Itse olin vielä eilen zen-tilassa mutta nyt uhkaa taas karata käsistä homma Täytyy koittaa keskittyä muihin asioihin tämä viikko. Yritän myös olla miettimättä mahdollisia oireita, koska viimeksikin oli muka kaikki oireet ja nega tuli. Toivottavasti mahdollisimman moni nyt piinailevista saisi sen plussan aikaisena joululahjana!Vitsi kun tähän asti oon voinut olla tosi tyyni. Mut nyt meinaa välillä herätä sellai pieni piinailija esille mussa. Tänään siis dpo6 ja pohdituttaa kovasti se koska aiemmin oon tuntenut kiinnittymisen dpo6-7 et tuleeko sitä.
Noi mun keltarauhaslääkkeet tekee kunnon oireita leposykkeet on koholla, etova olo on ja kohdussa on sellai jännä paineen ja aristuksen tunne välillä. Lämmöt on selkeästi koholla. Tuntuu et ihan hehkun lämpimänä vaikka aiemmissa plus kierroissa just näillä main on ollut lämpödippi.
Vieläkään ei tunnu et olis kiire testaamaan mut mitenkähän pääsisin takaisin siihen mun "zen" tilaan
Toivottavasti tää olis lupaavaaMulla on tänään ollut tosi outo tunne kohdussa. Sellai ihan kuin sykkivä suht lähellä kohdunkaulan. En tiedä onko vähän sama kuin mulla joskus ollu sellai elohiiri ylempänä kohtua mut tosi outo tunne
Kannatan testailua!pari päivää pistellyt kohtuun, keltarauhanen siellä varmaan pistelee. Ennen ei ole näin käynyt etten olisi perillä mikä kp menossa. Luulin että on dpo6 mutta onkin jo dpo7, se hitain piinapäivä mennyt. Ei oo piinaa, vaikka nyt alkaa olemaan
huomenna olis jo dpo8, testaisko sittenkin jo? Eihän mun pitänyt edes
Toivotaan että on lupaavaa. Mulla edelleen oireeton, ei pienen pientäkään oiretta.Mulla on tänään ollut tosi outo tunne kohdussa. Sellai ihan kuin sykkivä suht lähellä kohdunkaulan. En tiedä onko vähän sama kuin mulla joskus ollu sellai elohiiri ylempänä kohtua mut tosi outo tunne