Mulla tuli kanssa dpo10 roskishaamu, ja dpo11 jo haamu josta kuvan sai. Siitä se lähti vahvistumaan.Hei apua! Aamun negatiivinen testi on muuttunut roskishaamuksi! On siis semmoinen todella vähän punertava ei vaan valkoinen viivanpaikka. Onko muilla kokemusta Sofin testeistä? Tekeekö ne näin vai onko tässä vielä toivoa? Huomiseksi käytävä ostamassa uusi testi
Kun luin tämän niin muistin että näin viime yönä unta, jossa menkat alkoi ja manasin unessa että miten hitossa ne nyt kp22 alkaa… ei ole alkanutTänään on ollut melko oireetonta. Toki sitkun mietin muistankin et näin tosi villejä unia, on närästänyt ja ollut omituista vatsakipua. Olo on toisaalta aivan varma tärpistä mut toisaalta tosi 50:60 et pnkoha
Sun oireet kuulostaa kyllä hyvälle!Tänään on ollut melko oireetonta. Toki sitkun mietin muistankin et näin tosi villejä unia, on närästänyt ja ollut omituista vatsakipua. Olo on toisaalta aivan varma tärpistä mut toisaalta tosi 50:60 et pnkoha
Toivottavasti teille saa tällä apua Meillä oli nyt kesällä/syksyllä kolme inssiä, mutta ne ei auttanut. Toisaalta meillä ongelmaa ei ollutkaan koskaan ovulaatiossa, mutta piti silti testata. Mitä oon käsittänyt, että letrot ja OI-hoidot on ollut isoin apu just, jos on ovulaatiossa ollut jotain häikkää.Moikka!
Mulla on ollut pitkä tauko tänne kirjoittamisesta. Nyt tuli tunne, et olis mukavaa päästä avaamaan omia fiiliksiä tänne.
Taustana siis, että ollaan ehkäisy jätetty pois talvella -20. Ei yhtäkään positiivista raskaustestiä olla saatu. Hakeuduttiin lapsettomuus tutkimuksiin. Kummastakaan ei mitään varsinaista "vikaa" ole löytynyt. Epäilynä kuitenkin mahdollinen ovulaatio häiriö.
Joten meille päädyttiin aloittamaan ovulaatioinduktio hoito yhdistettynä inseminaatioon.
Tässä kierrossa aloitin letrozol lääkityksen. Ja tänään ovis testiin tuli plussa, joten tänään oli ensimmäinen inseminaatio!
Olo oli toiveikas mut kohdun limakalvo vain 7mm mutta se on kuulemma riittävä. 2 johtofollikkelia oikealla 20mm & vasemmalla 18mm. Niin nyt on jotenkin ristiriitaiset fiilikset. Kovasti haluaisin toivoa onnistumista mutta mitä oon ymmärtänyt niin harvoilla tärppää ainakaan ensimmäisestä. Olis kiva kuulla, jos täällä olis jollain kokemuksia inseminaatiosta
Hyvää viikonloppua kaikille!
Höpö höpö!! Liian aikaista alkaa manata!Huomenna dpo 8 , voisi aloittaa testaamisen vaikka ei siellä mitään näy. Edelleen ei oireita ole joten toiveet ei kovin korkealla ole.. luulis että jotain olisi jo tullut jos on tullakseen
Samaa mieltä @J-Annika kanssa, liian aikaista! Itsellä tuli esikoisestakin ekat oireet vasta kun menkkojen ois pitänyt jo alkaa!Huomenna dpo 8 , voisi aloittaa testaamisen vaikka ei siellä mitään näy. Edelleen ei oireita ole joten toiveet ei kovin korkealla ole.. luulis että jotain olisi jo tullut jos on tullakseen
Moikka kaikille!
Viimein sain luettua kaikki täydet 276 sivua haaveilupalstaa ja nyt ajattelin liittyä keskusteluun itsekin
Olen 31-vuotias ja mies 39-vuotias. Miehellä on kaksi lasta edellisestä liitosta ja meillä myös yksi yhteinen 1v6kk. Nyt olisi sitten vielä yhdelle sylissä tilaa.
Lopetin minipillerit reilun vuoden käytön jälkeen reilu kuukausi sitten. Ensimmäiset kuukautiset oli ja meni, nyt odottelen kuumeisena ovisoireita ja testien vahvenemista Ennen esikoista en osannut tunnistaa ovisoireita, jospa nyt onnistuisi! Esikoista tehdessä saimme keskenmenon ja kaksi kemiallista raskautta ennen onnistumista. Vuoden verran yritimme, ja juuri kun saimme lähetteen lapsettomuuspuolen tutkimuksiin, tulinkin raskaaksi. Toivottavasti nyt ei tarvisi kulkea niin monen mutkan ja töyssyn kautta..
Tämön kierron ovulaatiossa naama räjähtänyt täyteen finnejä. Olin tästä itse vähän hämilläni kun usein vasta menkkojen läheisyydessä.Tervetuloa uusille mukaan
Pahoittelut @Millis86 uudesta kierrosta Voi kun pian olisi teidän vuoro
Halauksia sinulle @mamma41 Vaikea tilanne siellä
Tsemppiä kaikille piinailijoille Jospa vielä niitä plussia saataisiin tähän vuoden loppuun
Täällä kp8 ja kasvot kukkii kovasti Nyt ei käytössä mitään homeopaattista lievittämässä mahdollisia PMS oireita, jännittää kuinka kamalat yöhikoilut iskee.
Onko muilla ovulaation aikoihin finnejä? Minulla on sekä menkkojen aikaan.Nyt taas selkeästi enemmän, flo ennustaa ovista kp12.Lupaavasti ollut alavatsa tuntemuksia jo useana päivänä, josko siellä olisi kunnon munasolu kehittymässä Viime kierto oli kovin vähä oireinen.
Mukavaa viikonloppua
Mulls on kyl alkanut aina viimeistään muutamassa päivässäOnko Terolutin käyttäjillä kokemusta kuinka pian kuurin lopettamisen jälkeen kuukautisten pitäisi alkaa vai riippuuko ihan ihmisestä?
Mä söin maanantaina viimeisen tabletin ja ainakaan vielä ei tätiä kuulu.
Ke tuli vähän vaaleenpunaista pyyhkiessä ja to sen verran enemmän että laitoin jo tamppooninkin varoiksi mutta turhaan. Eilen ei tullut enää tippaakaan punaista pyyhkiessä.
Jos tässä ei kuukautisia kuulu hetkeen pitää sitten tehdä testi mutta jos se näyttää negaa niin milloin pitäisi olla lääkäriin päin yhteydessä siitä ettei kuukautiset ala terojen jälkeen?