Mut voi poistaa kiertolistalta, hoitokierto päättyi tänään tehtyyn negatestiin ja vuodon alkamiseen enpä tiedä enää miten tästä eteenpäin
On se vain jännää kun aamulla nega testissä ja nyt tuli hymynaama , jos menis ohjeiden mukaan niin ovis menis ohi kun ohjeissa lukee että testaa kerran päivässä. Tänään siis hynynaama joten -1dpo ja mies tulossa kotiin illasta. Voin piinailemaan tulla jos joku päivittää niin tälle päivälle -1dpo tai huomiselle dpo0
Mä en osaa sanoa. Mulla hymynaama tosiaan tänään päivällä joten heti kun mahdollista niin talleteltiin. Huomenna on mulla päivä/ilta alku yö menoja joten ennen sinne menoa vielä kerätään kerran aamupäivästä.Mikä aika on paras aika näille ''talletuksille'' mahdollisen raskauden kannalta ajatellen, aamu/päivä/ilta?
En mä jaksa uskoa kun ei tuossa rfsu:ssa näy melkein mitään@J-Annika Eikä oon pahoillani toivotaan kuitenki ihmettä että oiskin vaan väärä hälytys
täällä odotellaan vieläkin hanojen aukeamista... Eilen tuli haalean vaaleanpunaista, mutta niin vähän ettei sitä ilman tota varta vasten hankittua valkoista vessapaperia ois kyllä huomannut semmoset hormoninäppylät leuassa että kohta varmasti alkaa
nyt eniten pelottaa että tulee uus korona ennen ku tärppää ja taas odotetaan monta kuukautta että alkaa kroppa taas toimia
Onkos kenelläkään tietoa vaikuttaako jäykkäkouristus rokotus mihinkään? Missähän vaiheessa kiertoa ottaisi? Havahduin että oon viimeks sen saanu 20 vuotta sitten XD
Koronaa mäki syyttäsin, vaikuttaa ainaki itellä niin paljon koko hormonitoimintaan... Mutta eipä siihen oikein itse voi vaikuttaa milloin tartunta osuu omalle kohdalle oon kyl miettinyt jos tärppää nii miehen vaatisi maskia käyttämään ku se molemmilla kerroilla koronan meille töistä tuonuEn mä jaksa uskoa kun ei tuossa rfsu:ssa näy melkein mitään
Mä nyt syytän koronaa tästä - meillä oli se tällä viikolla
itse sain jäykkisrokotteen muutama vuosi sitten kun viilsin käteni auki vanhaan lasiin. Eivät kysyneet mitään olenko raskaana tms, eli en usko että on vaarallinen