Pahoitteluni
@J-Annika
Täällä hiljaiseloa vietetty, kun ei ole ollut mitään raportoitavaa, kun elin hirveässä epätietoisuudessa tämän kiertoni suhteen. Nyt kuitenkin alkoi kunnon limoja olemaan ke ja to ja aloin tikuttaa ovista ja tänään alkaa jo rfsun ovistestikin näyttää kunnolla punasta. Viime kierrossa kun sain siihen vain haamuja. Joten viime kierrossa en sitten varmaan ovuloinut, limojakaan ei ollut. Nyt näyttää hyvältä siis! Ihan ei vielä tasavahva viiva ole, mutta olo, että tämä saattais jo plussa olla olojen perusteella. Tänään vielä talletellaan. Huomenna ei keretä töiden takia, mutta su aivan varmasti vielä. Joka toinen päivä ollaan nyt talleteltu jo viikon ajana ja samalla tavalla jatketaan varmaan vielä viikko eteenpäin, josko sitten olis tallettelut turvattu ja vois taas hetken hengähtää
@heltsuli ilmanmuuta lähdet viihteelle! Ymmärrettävästi yrityksen alkuvaiheessa on tarkempi, mutta itse kyllä olen ottanut läpi yritysaikoje. alkoa, toki mitään kunnon juhlimista ei ole ollut, mutta kavereiden syntymäpäiviä, omia syntymäpäiviä, jouluja on ollut, että useampia alkopäiviä on ollut. Ja itse asiassa juuri kun esikoisesta tulin raskaaksi niin just oviksen aikaan oli isot juhlat ja varmaan jokseenkin humalaankin join
silloin piti olla kylläkin ns taukokierto yrityksestä, mutta silloin juuri nappasi. Itse olen ollut tarkempi ja varovaisempi sitten kun menkkoja lähennellään, ajatuksella jos olisinkin raskaana. En ole osannut ajatella että saunaolut, tai jos käy ulkona sylmössö ja juo muutamia viinilaseja, haittaisi yritystä, kunhan en ole raskaana, ettei sikiölle tulisi haittaa. Toki oma alkoholinkäyttöni on hyvin maltillista 1/2-2 annosta yleensä vain kerralla. En osaa sanoa tosiaan olisiko enemmästä ottamisesta sitten haittaa oviksen suhteen? (Pl tietty se että jatkuva runsaampi alkon käyttö voi vaikuttaa hedelmällisyyteen, mutta jos puhutaan nyt yksittäisistä juhlintakerroista, tuskin on siihen vaikutusta.)