Ai teilläkin oli kohdunulkoinen mulla oli kans. Tuntuu ettei koskaan oikein törmää vertaisiin tässä asiassa (mikä toisaalta hyvä). Löytyikö sulta missä vaiheessa? Multa löytyi kun oikea munatorvi repesi ja se jouduttiin leikkaamaan. Mulla kävi viel nii harvinaisesti et oli kohdunulkoinen että kohdunsisäinen raskaus samaan aikaan ja se kohdun sisäinen meni kesken samalla. Tapahtui viime kuussa (n. 1,5kk sit)Mä palailen tänne nyt taas takaisin kun kohdunulkoisen jälkeen ollaan nyt päästy viimein jatkamaan yritystä.
Mulla on kierto hieman vielä sekaisin eikä oviksen ajankohdasta tai ees sen tapahtumisestakaan oo varmuutta mutta ollaan tässä kierrossa otettu asiaksemme harrastaa seksiä sikäli säännöllisesti että jos ovis on jossain välissä ollut tai tulossa niin olisi mahiksia
Piinalistalle en tässä kierrossa vielä varmaankaan aio tulla mukaan, mut kiertopäivälistalle voisin tulla, tänään kp 17/27-30.
Jos ja kun tää kierto ei vielä tuo onnistumista niin sit kyllä alkaa ovistestien käytön harjoittelu, kohdunulkoisen jälkeen en oo mitään normaaleja ovisoireita onnistunut huomaamaan niin kauhea epävarmuus että ovuloinko enää edes
Ihan alkuun pahoittelut Mulla keväällä km alkoi juurikin viivojen haalistumisella ja olisiko ollut 5+2 tai jotain kun yöllä alkoi nipistellä vatsaa ja aamulla alkoi vuoto. Itse km oli nopeasti ohi ja niukalla vuodolla. Tuskaa oli odotus, plussasin kuitenkin tosi tosi aikaisiin, reilusti ennen kuukautisten poisjääntiä..mut helpotus kun vuoto vihdoin alkoi, kun kuitenkin tiesi et kesken menossa. Uusi kierto oli hiukan pidempi kuin normaalisti mutta sitä seuraava oli jo normaali, ja siitä plussasinkin sitten heti uudelleen.Kiitti
Rassaavinta tässä on se odottelu, kun ei tiedä milloin vuoto alkaa.. Toivottavasti pian niin saisi uuden kierron käyntiin..
Miten teillä muilla on keskenmeno alkanut viivojen haalistumisesta? Ja miten nopeasti uusi kierto on lähtenyt käyntiin?
Eilen oli niin heikko viiva etten enää jaksa testata. Aiheuttaa vaan mielipahaa.. viikon päästä ajattelin mennä ultraan jos ei ole lähtenyt tyhjentämään.
Kiitos tsempeistä Ikävää että säkin olet joutunut kokemaan aikaisen menetyksenIhan alkuun pahoittelut Mulla keväällä km alkoi juurikin viivojen haalistumisella ja olisiko ollut 5+2 tai jotain kun yöllä alkoi nipistellä vatsaa ja aamulla alkoi vuoto. Itse km oli nopeasti ohi ja niukalla vuodolla. Tuskaa oli odotus, plussasin kuitenkin tosi tosi aikaisiin, reilusti ennen kuukautisten poisjääntiä..mut helpotus kun vuoto vihdoin alkoi, kun kuitenkin tiesi et kesken menossa. Uusi kierto oli hiukan pidempi kuin normaalisti mutta sitä seuraava oli jo normaali, ja siitä plussasinkin sitten heti uudelleen.
Tsemppiä sinulle tosi tosi paljon!
Mä kanssa toivoisin omalle kohdalle juuri tuolleen että kerkee varautua. Mulla toki viimeksi kävi silleen että olin menossa rakenne ultraan ja tein aamulla testin. Testi näytti tasavahvat viivaa, mutta ultrassa sikiö vastasi 11+1 , silloin kysyin että miten voi olla mahdollista että testi näyttää positiivista niin se johtui toimivasta istukasta.Kiitos tsempeistä Ikävää että säkin olet joutunut kokemaan aikaisen menetyksen
Oiskohan mulla nyt 5+2, eikä vielä mitään oireita! Tai pientä menkkajomottelua iltaisin ja vieläkin haalea viiva +digi 1-2.. Ajattelin mennä perjantaina ultraan, jos mitään ei ala tapahtumaan.
Oon ihan tyytyväinen että tuli testailtua ja näki viivojen haalenemisen, vaikka moni sanoo että ”lopeta kun tulee plussa”, mutta ainakin osaa valmistautua tulevaan ja käsitellä tunteet ennen vuotoa
Kävin eilen jo ostamassa siteitä sun muuta valmiiksi kaappiin ja nyt vaan odotellaan. Tilasin myös samalla kasan ovis + raskaustestejä seuraaviin kiertoihin
Oho Kauhea tilanne varmaan ollut! Ei vaan ikinä voi tietää miten asiat meneeMä kanssa toivoisin omalle kohdalle juuri tuolleen että kerkee varautua. Mulla toki viimeksi kävi silleen että olin menossa rakenne ultraan ja tein aamulla testin. Testi näytti tasavahvat viivaa, mutta ultrassa sikiö vastasi 11+1 , silloin kysyin että miten voi olla mahdollista että testi näyttää positiivista niin se johtui toimivasta istukasta.
Toivotaan pian uutta plussaa sulle!
Mulla varmaan eka kierto kun en tilannut mitään testejä! En usko että olis tärpännyt niin varmaan siitä johtuen en nyt ole valmistautunut.. noh, seuraavaan kiertoon pitää testijä varastoida taas urakalla.
Pahoittelut uudesta kierrosta,Mulle vois laittaa huomiselle kp 1
Tässä kierrossa ei tuntunut muuten olleen mitään vikaa, ainoastaan se ettei tärpännyt vuotokin tuntuis aika reippaasti alkavan, siinä määrin mahaa kramppas että varmaan yöllä tai viimeistään huomenna aukeaa hanat kunnolla....
Valmiiksi tässä masentelen että ensi kuun menkat pitäis alkaa joulupäivänä vähän voi latistaa joulumieltä... Tai sitten saakin parhaan lahjan jos hyvin käy
Jännä että en mitenkään kovin raskaasti ottanutkaan tätä menkkojen alkua, ainoastaan se masentaa että ei tule kesä vauvaa mistä olen aina haaveillut, ellei nyt yritys niin pitkälle veny että mennään 2024 kesälle.... Kolmen talvivauvan jälkeen olis vaan ollu kiva
Pahoittelut uudesta kierrostaMulle vois laittaa huomiselle kp 1
Tässä kierrossa ei tuntunut muuten olleen mitään vikaa, ainoastaan se ettei tärpännyt vuotokin tuntuis aika reippaasti alkavan, siinä määrin mahaa kramppas että varmaan yöllä tai viimeistään huomenna aukeaa hanat kunnolla....
Valmiiksi tässä masentelen että ensi kuun menkat pitäis alkaa joulupäivänä vähän voi latistaa joulumieltä... Tai sitten saakin parhaan lahjan jos hyvin käy
Jännä että en mitenkään kovin raskaasti ottanutkaan tätä menkkojen alkua, ainoastaan se masentaa että ei tule kesä vauvaa mistä olen aina haaveillut, ellei nyt yritys niin pitkälle veny että mennään 2024 kesälle.... Kolmen talvivauvan jälkeen olis vaan ollu kiva
Kiva kun palasit takaisinTauko taitaa olla ohi, en pysty olen poissa ja kuitenkin joka päivä käynyt lukemassa.
Sydämiä kaikille omiin tilanteisiin
Testasin oviksen sittenkin ihan vain tietääkseni milloin menkkoja odottaa. Mies vaihtoi toistaiseksi lääkkeen (letrot) takas hcg, kunnes saadaan ohjeistusta. Seksin harrastaminen oli niin hankalaa kun ei hänellä tehnyt yhtään mieli. Hcg aloitus toi kunnon halun ja sattumoisin se oli sitten Dpo-1 kun tapahtui se No kovia odotuksia mulla tietysti ei ole, mutta aina sitä ihmettä tahtoo Vaikka joulun odotuksen ihme.
Nyt rauhaksiin eteenpäin. Teemme mitä voimme.
Pahoittelut km. . Mulla ei ainakaan varhainen km sekoittanut kiertoa. Kuopuksen kohdalla kävi niin että km oli edellisessä kierrossa. Ei ehtinyt tulla menkkoja sen jälkeen vaan heti tärppäsi uudestaan. Mun menkka sovellus ei meinannut hyväksyä raskautta kun edellisestä km liian vähän aikaa .Mut voi ottaa plussanneista pois ja lisätä huomiselle KP 2/28? .. Ei siis mitään käryä kauanko tää km (äsken alkoi vuoto) kestää ja palautuuko kierto heti, mutta elättelen toiveita, että ovis tulisi normaalisti
Kivaa ensimmäistä adventtia kaikille tasapuolisesti! Jospa saataisiin plussa jouluksi
Kiitti, näin mää oon vähän ajatellut, ettei pitäisi kauheasti sekoittaaPahoittelut km. . Mulla ei ainakaan varhainen km sekoittanut kiertoa. Kuopuksen kohdalla kävi niin että km oli edellisessä kierrossa. Ei ehtinyt tulla menkkoja sen jälkeen vaan heti tärppäsi uudestaan. Mun menkka sovellus ei meinannut hyväksyä raskautta kun edellisestä km liian vähän aikaa .
Tuosta missä kuussa lapset syntyneet. Mulla on kesäkuussa ja joulukuussa. Eli tasan 2 ja puoli vuotta ikä eroa. Itse asiassa myös samana päivänä mutta eri kuukausi . Kuten kätilö sanoi on ollut todella säännöllinen kierto. Uskon että jos ihme tärppi vielä tulee niin joulun lapsi syntyisi taas. Koska kesäkuu ei enää onnistu.
Mua kauhistuttaa ajatus talvivauvasta etenkin sen pukeutumisrumban takia neljäs alle koulu ikänen ku tulis tähän sirkukseen kuulen jo korvissa miten se vauva rääkyy ulkovaatteissa ku tappelen muille vaatteita päälle XD oli jo kolmen kanssa sitä että esikoinen (silloin vajaa 4v) vatkas terassilla vauvaa ja ite taistelin 2-vuotiaalle uhmaikäselle ja aistiyliherkälle vaatteita päälle ihan hiestä märkänä ai että mitä ihania muistojaPahoittelut uudesta kierrosta,
Mulla kesävauvoja, touko/kesä/heinäkuussa syntyneet. Ei sinänsä väliä milloin tulis kuhan mahdollisimman pian se tärppi Mutta kun tuskin tässä löhiaikoina onnistuu niin nyt menis lähemmäs syksyä ja talvea sitten lasketut. Olis se aika kivaa toissslta olla nyytin kanssa se pimeä aika. Mun pukemisrumbasta on niin kauan aikaa etten osaa ajatella sitä vielä huonona asiana