Haaveena vauva 2023

Mä palailen tänne nyt taas takaisin kun kohdunulkoisen jälkeen ollaan nyt päästy viimein jatkamaan yritystä.

Mulla on kierto hieman vielä sekaisin eikä oviksen ajankohdasta tai ees sen tapahtumisestakaan oo varmuutta mutta ollaan tässä kierrossa otettu asiaksemme harrastaa seksiä sikäli säännöllisesti että jos ovis on jossain välissä ollut tai tulossa niin olisi mahiksia 😄

Piinalistalle en tässä kierrossa vielä varmaankaan aio tulla mukaan, mut kiertopäivälistalle voisin tulla, tänään kp 17/27-30.

Jos ja kun tää kierto ei vielä tuo onnistumista niin sit kyllä alkaa ovistestien käytön harjoittelu, kohdunulkoisen jälkeen en oo mitään normaaleja ovisoireita onnistunut huomaamaan niin kauhea epävarmuus että ovuloinko enää edes 😅
 
Mä palailen tänne nyt taas takaisin kun kohdunulkoisen jälkeen ollaan nyt päästy viimein jatkamaan yritystä.

Mulla on kierto hieman vielä sekaisin eikä oviksen ajankohdasta tai ees sen tapahtumisestakaan oo varmuutta mutta ollaan tässä kierrossa otettu asiaksemme harrastaa seksiä sikäli säännöllisesti että jos ovis on jossain välissä ollut tai tulossa niin olisi mahiksia

Piinalistalle en tässä kierrossa vielä varmaankaan aio tulla mukaan, mut kiertopäivälistalle voisin tulla, tänään kp 17/27-30.

Jos ja kun tää kierto ei vielä tuo onnistumista niin sit kyllä alkaa ovistestien käytön harjoittelu, kohdunulkoisen jälkeen en oo mitään normaaleja ovisoireita onnistunut huomaamaan niin kauhea epävarmuus että ovuloinko enää edes
Ai teilläkin oli kohdunulkoinen :( mulla oli kans. Tuntuu ettei koskaan oikein törmää vertaisiin tässä asiassa (mikä toisaalta hyvä). Löytyikö sulta missä vaiheessa? Multa löytyi kun oikea munatorvi repesi ja se jouduttiin leikkaamaan. Mulla kävi viel nii harvinaisesti et oli kohdunulkoinen että kohdunsisäinen raskaus samaan aikaan ja se kohdun sisäinen meni kesken samalla. Tapahtui viime kuussa (n. 1,5kk sit)

Edit. Olitkin ilmeisesti kommentoinutkin mun ketjua 🥰 mulle ei vaan jostain syystä ollut tullut ilmoitusta
 
Mulle vois laittaa huomiselle kp 1☹
Tässä kierrossa ei tuntunut muuten olleen mitään vikaa, ainoastaan se ettei tärpännyt 🙈 vuotokin tuntuis aika reippaasti alkavan, siinä määrin mahaa kramppas että varmaan yöllä tai viimeistään huomenna aukeaa hanat kunnolla....
Valmiiksi tässä masentelen että ensi kuun menkat pitäis alkaa joulupäivänä 🤦‍♀️vähän voi latistaa joulumieltä... Tai sitten saakin parhaan lahjan jos hyvin käy 🤣
Jännä että en mitenkään kovin raskaasti ottanutkaan tätä menkkojen alkua, ainoastaan se masentaa että ei tule kesä vauvaa mistä olen aina haaveillut, ellei nyt yritys niin pitkälle veny että mennään 2024 kesälle.... Kolmen talvivauvan jälkeen olis vaan ollu kiva 🙈
 
Kiitti

Rassaavinta tässä on se odottelu, kun ei tiedä milloin vuoto alkaa.. Toivottavasti pian niin saisi uuden kierron käyntiin..

Miten teillä muilla on keskenmeno alkanut viivojen haalistumisesta? Ja miten nopeasti uusi kierto on lähtenyt käyntiin?

Eilen oli niin heikko viiva etten enää jaksa testata. Aiheuttaa vaan mielipahaa.. viikon päästä ajattelin mennä ultraan jos ei ole lähtenyt tyhjentämään.
Ihan alkuun pahoittelut 😔❤ Mulla keväällä km alkoi juurikin viivojen haalistumisella ja olisiko ollut 5+2 tai jotain kun yöllä alkoi nipistellä vatsaa ja aamulla alkoi vuoto. Itse km oli nopeasti ohi ja niukalla vuodolla. Tuskaa oli odotus, plussasin kuitenkin tosi tosi aikaisiin, reilusti ennen kuukautisten poisjääntiä..mut helpotus kun vuoto vihdoin alkoi, kun kuitenkin tiesi et kesken menossa. Uusi kierto oli hiukan pidempi kuin normaalisti mutta sitä seuraava oli jo normaali, ja siitä plussasinkin sitten heti uudelleen.
Tsemppiä sinulle tosi tosi paljon! ❤
 
Ihan alkuun pahoittelut Mulla keväällä km alkoi juurikin viivojen haalistumisella ja olisiko ollut 5+2 tai jotain kun yöllä alkoi nipistellä vatsaa ja aamulla alkoi vuoto. Itse km oli nopeasti ohi ja niukalla vuodolla. Tuskaa oli odotus, plussasin kuitenkin tosi tosi aikaisiin, reilusti ennen kuukautisten poisjääntiä..mut helpotus kun vuoto vihdoin alkoi, kun kuitenkin tiesi et kesken menossa. Uusi kierto oli hiukan pidempi kuin normaalisti mutta sitä seuraava oli jo normaali, ja siitä plussasinkin sitten heti uudelleen.
Tsemppiä sinulle tosi tosi paljon!
Kiitos tsempeistä 🥰 Ikävää että säkin olet joutunut kokemaan aikaisen menetyksen 😞

Oiskohan mulla nyt 5+2, eikä vielä mitään oireita! Tai pientä menkkajomottelua iltaisin ja vieläkin haalea viiva +digi 1-2.. Ajattelin mennä perjantaina ultraan, jos mitään ei ala tapahtumaan. 😞

Oon ihan tyytyväinen että tuli testailtua ja näki viivojen haalenemisen, vaikka moni sanoo että ”lopeta kun tulee plussa”, mutta ainakin osaa valmistautua tulevaan ja käsitellä tunteet ennen vuotoa 😊

Kävin eilen jo ostamassa siteitä sun muuta valmiiksi kaappiin ja nyt vaan odotellaan. Tilasin myös samalla kasan ovis + raskaustestejä seuraaviin kiertoihin 😅
 
Kiitos tsempeistä 🥰 Ikävää että säkin olet joutunut kokemaan aikaisen menetyksen 😞

Oiskohan mulla nyt 5+2, eikä vielä mitään oireita! Tai pientä menkkajomottelua iltaisin ja vieläkin haalea viiva +digi 1-2.. Ajattelin mennä perjantaina ultraan, jos mitään ei ala tapahtumaan. 😞

Oon ihan tyytyväinen että tuli testailtua ja näki viivojen haalenemisen, vaikka moni sanoo että ”lopeta kun tulee plussa”, mutta ainakin osaa valmistautua tulevaan ja käsitellä tunteet ennen vuotoa 😊

Kävin eilen jo ostamassa siteitä sun muuta valmiiksi kaappiin ja nyt vaan odotellaan. Tilasin myös samalla kasan ovis + raskaustestejä seuraaviin kiertoihin 😅
Mä kanssa toivoisin omalle kohdalle juuri tuolleen että kerkee varautua. Mulla toki viimeksi kävi silleen että olin menossa rakenne ultraan ja tein aamulla testin. Testi näytti tasavahvat viivaa, mutta ultrassa sikiö vastasi 11+1 , silloin kysyin että miten voi olla mahdollista että testi näyttää positiivista niin se johtui toimivasta istukasta.
Toivotaan pian uutta plussaa sulle! 😘😘

Mulla varmaan eka kierto kun en tilannut mitään testejä! 😰 En usko että olis tärpännyt niin varmaan siitä johtuen en nyt ole valmistautunut.. noh, seuraavaan kiertoon pitää testijä varastoida taas urakalla. 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
Mä kanssa toivoisin omalle kohdalle juuri tuolleen että kerkee varautua. Mulla toki viimeksi kävi silleen että olin menossa rakenne ultraan ja tein aamulla testin. Testi näytti tasavahvat viivaa, mutta ultrassa sikiö vastasi 11+1 , silloin kysyin että miten voi olla mahdollista että testi näyttää positiivista niin se johtui toimivasta istukasta.
Toivotaan pian uutta plussaa sulle!

Mulla varmaan eka kierto kun en tilannut mitään testejä! En usko että olis tärpännyt niin varmaan siitä johtuen en nyt ole valmistautunut.. noh, seuraavaan kiertoon pitää testijä varastoida taas urakalla.
Oho 😯 Kauhea tilanne varmaan ollut! Ei vaan ikinä voi tietää miten asiat menee 🥺

Eka ja toka raskaus meni niin etten tehnyt ovistestejä, enkä raskaustestejä, kuin sen yhden - mikä vain vahvisti fiiliksen, että olen raskaana. Luotin että raskaus menee eteenpäin hyvin. Nyt jotenkin epävarmempi fiilis ja tuntuu ettei oma kroppa toimi samalla tavalla kuin 10v sitten.. 😫
 
Mulle vois laittaa huomiselle kp 1☹
Tässä kierrossa ei tuntunut muuten olleen mitään vikaa, ainoastaan se ettei tärpännyt 🙈 vuotokin tuntuis aika reippaasti alkavan, siinä määrin mahaa kramppas että varmaan yöllä tai viimeistään huomenna aukeaa hanat kunnolla....
Valmiiksi tässä masentelen että ensi kuun menkat pitäis alkaa joulupäivänä 🤦‍♀️vähän voi latistaa joulumieltä... Tai sitten saakin parhaan lahjan jos hyvin käy 🤣
Jännä että en mitenkään kovin raskaasti ottanutkaan tätä menkkojen alkua, ainoastaan se masentaa että ei tule kesä vauvaa mistä olen aina haaveillut, ellei nyt yritys niin pitkälle veny että mennään 2024 kesälle.... Kolmen talvivauvan jälkeen olis vaan ollu kiva 🙈
Pahoittelut uudesta kierrosta, 😞

Mulla kesävauvoja, touko/kesä/heinäkuussa syntyneet. Ei sinänsä väliä milloin tulis kuhan mahdollisimman pian se tärppi 😅 Mutta kun tuskin tässä löhiaikoina onnistuu niin nyt menis lähemmäs syksyä ja talvea sitten lasketut. Olis se aika kivaa toissslta olla nyytin kanssa se pimeä aika. Mun pukemisrumbasta on niin kauan aikaa etten osaa ajatella sitä vielä huonona asiana 😍
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Tauko taitaa olla ohi, en pysty olen poissa ja kuitenkin joka päivä käynyt lukemassa.
Sydämiä kaikille omiin tilanteisiin 💕❤💕

Testasin oviksen sittenkin ihan vain tietääkseni milloin menkkoja odottaa. Mies vaihtoi toistaiseksi lääkkeen (letrot) takas hcg, kunnes saadaan ohjeistusta. Seksin harrastaminen oli niin hankalaa kun ei hänellä tehnyt yhtään mieli. Hcg aloitus toi kunnon halun ja sattumoisin se oli sitten Dpo-1 kun tapahtui se 😁 No kovia odotuksia mulla tietysti ei ole, mutta aina sitä ihmettä tahtoo ❤ Vaikka joulun odotuksen ihme.

Nyt rauhaksiin eteenpäin. Teemme mitä voimme. ❤
 
Täällä tullut tänään pientä veristä vuotoa, joka tarkoittaa mun kohdalla ovulaatiota. Joten ehkä vois laittaa piinalistalle: tänään dpo 0. Tällä kertaa ollut muuten tosi lievät ovulaatio-oireet. En tähän kiertoon ole ladannut kovin suuria odotuksia, halunnut keskittyä muihin juttuihin. Tiedän kuitenkin, että parin viikon päästä taas googletan kaikki oireet ja petyn..Tämä alku kierto on jotenkin ihanaa, kun ajatukset ei pyöri yrityksessä juuri ollenkaan. Onneksi tulee joulu ja saa keskittyä myös sen odotukseen 🥰
 
Mulle vois laittaa huomiselle kp 1
Tässä kierrossa ei tuntunut muuten olleen mitään vikaa, ainoastaan se ettei tärpännyt vuotokin tuntuis aika reippaasti alkavan, siinä määrin mahaa kramppas että varmaan yöllä tai viimeistään huomenna aukeaa hanat kunnolla....
Valmiiksi tässä masentelen että ensi kuun menkat pitäis alkaa joulupäivänä vähän voi latistaa joulumieltä... Tai sitten saakin parhaan lahjan jos hyvin käy
Jännä että en mitenkään kovin raskaasti ottanutkaan tätä menkkojen alkua, ainoastaan se masentaa että ei tule kesä vauvaa mistä olen aina haaveillut, ellei nyt yritys niin pitkälle veny että mennään 2024 kesälle.... Kolmen talvivauvan jälkeen olis vaan ollu kiva
Pahoittelut uudesta kierrosta 💔

Minulla kaikki lapset kevään/kesän lapsia huhti-kesä 💕 Jotenkin ajatellut että jos vielä onnistuisi niin näin olisi tälläkin kertaa.Toisaalta olisi hienoa kokea myös syksy/talvi vauvan syntymä.Tässä on jo niin monta kuukautta ja vuotta yrittänyt niin pääasia olisi että edes onnistuisi 😔 Ymmärrän kyllä toiveet jostain tietyn vuodenajan vauvasta 🥰

Seuraava mahdollinen olisi syyskuun vauva ❤

Minulla seuraava kierto alkaa joko juuri ennen joulua tai sitten tulee plussa 😭 Tärppi päivät osuisi uudenvuoden aaton aikoihin❤

Esittelin muuten miehelle flo sovelluksen. Oli kiinnostunut 😊

Mukavaa uutta viikkoa kaikille ja ensimmäistä adventtia 🎄
 
Tauko taitaa olla ohi, en pysty olen poissa ja kuitenkin joka päivä käynyt lukemassa.
Sydämiä kaikille omiin tilanteisiin

Testasin oviksen sittenkin ihan vain tietääkseni milloin menkkoja odottaa. Mies vaihtoi toistaiseksi lääkkeen (letrot) takas hcg, kunnes saadaan ohjeistusta. Seksin harrastaminen oli niin hankalaa kun ei hänellä tehnyt yhtään mieli. Hcg aloitus toi kunnon halun ja sattumoisin se oli sitten Dpo-1 kun tapahtui se No kovia odotuksia mulla tietysti ei ole, mutta aina sitä ihmettä tahtoo Vaikka joulun odotuksen ihme.

Nyt rauhaksiin eteenpäin. Teemme mitä voimme.
Kiva kun palasit takaisin 😊❤

Toivotaan teille ja meille kaikille muillekin joulun parasta joululahjaa joulun ihmettä ⭐🥰
 
Mut voi ottaa plussanneista pois ja lisätä huomiselle KP 2/28? .. Ei siis mitään käryä kauanko tää km (äsken alkoi vuoto) kestää ja palautuuko kierto heti, mutta elättelen toiveita, että ovis tulisi normaalisti 🤞😊

Kivaa ensimmäistä adventtia kaikille tasapuolisesti! Jospa saataisiin plussa jouluksi 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Mut voi ottaa plussanneista pois ja lisätä huomiselle KP 2/28? .. Ei siis mitään käryä kauanko tää km (äsken alkoi vuoto) kestää ja palautuuko kierto heti, mutta elättelen toiveita, että ovis tulisi normaalisti

Kivaa ensimmäistä adventtia kaikille tasapuolisesti! Jospa saataisiin plussa jouluksi
Pahoittelut km. ♥. Mulla ei ainakaan varhainen km sekoittanut kiertoa. Kuopuksen kohdalla kävi niin että km oli edellisessä kierrossa. Ei ehtinyt tulla menkkoja sen jälkeen vaan heti tärppäsi uudestaan. Mun menkka sovellus ei meinannut hyväksyä raskautta kun edellisestä km liian vähän aikaa 🤭.

Tuosta missä kuussa lapset syntyneet. Mulla on kesäkuussa ja joulukuussa. Eli tasan 2 ja puoli vuotta ikä eroa. Itse asiassa myös samana päivänä mutta eri kuukausi 😂. Kuten kätilö sanoi on ollut todella säännöllinen kierto. Uskon että jos ihme tärppi vielä tulee niin joulun lapsi syntyisi taas. Koska kesäkuu ei enää onnistu.
 
Pahoittelut km. . Mulla ei ainakaan varhainen km sekoittanut kiertoa. Kuopuksen kohdalla kävi niin että km oli edellisessä kierrossa. Ei ehtinyt tulla menkkoja sen jälkeen vaan heti tärppäsi uudestaan. Mun menkka sovellus ei meinannut hyväksyä raskautta kun edellisestä km liian vähän aikaa .

Tuosta missä kuussa lapset syntyneet. Mulla on kesäkuussa ja joulukuussa. Eli tasan 2 ja puoli vuotta ikä eroa. Itse asiassa myös samana päivänä mutta eri kuukausi . Kuten kätilö sanoi on ollut todella säännöllinen kierto. Uskon että jos ihme tärppi vielä tulee niin joulun lapsi syntyisi taas. Koska kesäkuu ei enää onnistu.
Kiitti, näin mää oon vähän ajatellut, ettei pitäisi kauheasti sekoittaa 😊🥰
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Xelda ★ 3/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/20221.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@heltsuli ★ 8/2022 ★ 1.
@Peanutbuttercup ★ 9/2022 ★ 1.
@J-Annika 9/22 3.
@hemuliina90 ★ 10/2022 ★ 2.
@Charppaliini ★ 10/2022 ★ 3.
@Ninjaa ★ 10/2022 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★★

27.11.2022 Sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Joskus_ kp 34/28-31
@Millis86 kp 24/27
@Poiski kp 23/32
@Ninjaa kp 23/27
@Charppaliini kp 22/26
@Peanutbuttercup kp 18/28
@Quesadilla kp 18/27-30
@Kyfi kp 17/29
@hemuliina90 kp 17/29-30
@Laurenzia kp 17/31
@vauvakuume7 kp 16/?
@nobelius kp 15/28-30
@Sanelma_ kp 14/28
@Selis kp 14/28
@Mammuzka kp 12/?
@Xelda kp 9/?
@heltsuli kp 9/29
@minttuni kp 7/26
@KKatariina kp 5/29
@Nokare kp 4/26-28
@jempppis kp 1/31
@J-Annika kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@minttuni DPO 15
@Millis86 DPO 8
@Oiski DPO 6
@Ninjaa DPO 6
@Kyfi DPO 2
@Sanelma_ DPO 2
@Peanutbuttercup DPO 0
@Laurenzia DPO 0
@hemuliina90 DPO 0
@Selis DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/22 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/22 ★ 2. ★ 8/22
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/22
@eeveon 6/22 2. ★ 9/22 kkm 10+0
@Lunni_ 8/22 5. ★ 9/22
@Tiukuna 8/22 2. ★ 9/22 km 10/22
@Mimerkki 6/21 3. ★ 9/22, 3. km 9+1 11/21
@Mimmimami 8/21 5. ★ 8/21, km 11/21, 3/22 ★ 9/22
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/22 km 10/22 (km 3/22 & 6/22)
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Poppana_ ★ 8/22 ★ 4. ★ 10/22
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/22 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/22 ★ 2. ★ 10/22
@Emzy ★ 5/22 ★ 1. ★ 11/22
@Tibitii 7/21 2.★ 11/22
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1. ★ 11/22
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Pahoittelut uudesta kierrosta,

Mulla kesävauvoja, touko/kesä/heinäkuussa syntyneet. Ei sinänsä väliä milloin tulis kuhan mahdollisimman pian se tärppi Mutta kun tuskin tässä löhiaikoina onnistuu niin nyt menis lähemmäs syksyä ja talvea sitten lasketut. Olis se aika kivaa toissslta olla nyytin kanssa se pimeä aika. Mun pukemisrumbasta on niin kauan aikaa etten osaa ajatella sitä vielä huonona asiana
Mua kauhistuttaa ajatus talvivauvasta etenkin sen pukeutumisrumban takia 🤣 neljäs alle koulu ikänen ku tulis tähän sirkukseen 🤯 kuulen jo korvissa miten se vauva rääkyy ulkovaatteissa ku tappelen muille vaatteita päälle XD oli jo kolmen kanssa sitä että esikoinen (silloin vajaa 4v) vatkas terassilla vauvaa ja ite taistelin 2-vuotiaalle uhmaikäselle ja aistiyliherkälle vaatteita päälle ihan hiestä märkänä 🤦‍♀️ ai että mitä ihania muistoja 🤣❤
 
Ehkä mä tuun pistäytyy kans tässä keskustelussa. Saatiin yllättävältä taholta rahaa lahjaksi ja päädyttiin tekee inssi taas tähän kiertoon. Oon halunnu olla poissa palstalta silti et olis mahdollisimman stressitöntä ja onkin tosi jotenki lempee ja levollinen fiilis. Ei yhtään piinaava.

Inssi tehtiin perjantaina ja nyt dpo 2 siis menossa. Ultrassa näkyi et oikea munasarja (se josta poistettiin se munatorvi) oli ajautunut kiinni vasempaan eli lääkäri uskoo et molemmat munasarjat voisi käyttää samaa munajohdinta. Inssissä oli juuri alkanut ovulaatio ja molemmissa munasarjoissa oli follikkeli.😊

Odotan tosi paljon et tulis plussa ♥ mut samalla jännittää et jos plussaa ettei olis kohdunulkoinen. Pitää mennä jo varhain sit ultraan jos tulee plussa. Samalla mieli myös mietti alkuun et miten jaksan jos tulee nega mut nyt tosiaan onneks tosi rauhallinen mieli ja jotenkin rento ja luottavainen. Nyt ekaa kertaa tässä yrityksessä ei ainakaan tässä vaiheessa oo viel mitään intoa aikaisin testaamiseen.
 

Yhteistyössä