Haaveena vauva 2023

Mä ja mun ovistesti täällä taas XD🤦‍♀️ ooteko koskaan jatkanut testausta kun ootte saanu tasavahvat viivat? Kokeilin vielä seuraavana päivänä ja sillon oli viiva semmonen vielä testiviivaaki tummempi räiskyvän punainen niin oliko lh huippu vasta sitten vai lasketaanko se aina sen ekan tasaväristen viivojen mukaan 🤔 en enää miehelle uskaltanut ehdotella kun tuli noi tulipunaset viivat, sinä päivänä tuntu kyllä semmonen kovempi toispuoleinen repäsevä kipu niin oiskohan se munasolu sillon ampassu sieltä, vai tuleeko siitä ees mitään tuntemuksia 🤔😆

 
Mä ja mun ovistesti täällä taas XD ooteko koskaan jatkanut testausta kun ootte saanu tasavahvat viivat? Kokeilin vielä seuraavana päivänä ja sillon oli viiva semmonen vielä testiviivaaki tummempi räiskyvän punainen niin oliko lh huippu vasta sitten vai lasketaanko se aina sen ekan tasaväristen viivojen mukaan en enää miehelle uskaltanut ehdotella kun tuli noi tulipunaset viivat, sinä päivänä tuntu kyllä semmonen kovempi toispuoleinen repäsevä kipu niin oiskohan se munasolu sillon ampassu sieltä, vai tuleeko siitä ees mitään tuntemuksia

Mun mielestä kuvassa toi kp 17 aamun testi on posi. Itellä oviskipu tuntuu toispuoleisena kipuna, tuntuu koko kyljessä ja persiissä asti useamman tunnin. 😅
 
Mä ja mun ovistesti täällä taas XD🤦‍♀️ ooteko koskaan jatkanut testausta kun ootte saanu tasavahvat viivat? Kokeilin vielä seuraavana päivänä ja sillon oli viiva semmonen vielä testiviivaaki tummempi räiskyvän punainen niin oliko lh huippu vasta sitten vai lasketaanko se aina sen ekan tasaväristen viivojen mukaan 🤔 en enää miehelle uskaltanut ehdotella kun tuli noi tulipunaset viivat, sinä päivänä tuntu kyllä semmonen kovempi toispuoleinen repäsevä kipu niin oiskohan se munasolu sillon ampassu sieltä, vai tuleeko siitä ees mitään tuntemuksia 🤔😆

Joo, minulla tuntuu myös toispuoleinen repäisevä kipu oviksen aikoihin, eli oletan johtuvan munasolun irtoamisesta :D
 
  • Tykkää
Reactions: jempppis
Mulla tuntuu n.5 päivää ennen ovista semmonen jomotus ja turvotus mut sit ton lh huipun jälkeen muutti semmoseks repäseväks kivuks 🤔
Jos se lh huippu oliko vasta kp 17 nii menikö seksin ajoitus ihan penkin alle ku talletteluja oli sillon kp14, 15 ja 16 illalla 🤔
 
40 vuotta täyttäneistä yrittäjistä raskautuu tutkimusten mukaan vain 5%. 95 % ei enää raskaudu. En halua tällä ketään masentaa, mutta onnistumisen maksimoimiseksi on hyvä tietää realiteetit :( lahjasoluilla sitten ehkä mahdollisuudet kuitenkin suuremmat?
Pakko kommentoida tätä. Käsittääkseni tuo 5% tarkoittaa per kierto raskautuvien määrää.
Eli kyllä useampi kuin 5 prosenttia pystyy vielä tulemaan raskaaksi 40- vuotiaana. Siinä saattaa vaan kestää kauemmin.😊
 
Mä ja mun ovistesti täällä taas XD ooteko koskaan jatkanut testausta kun ootte saanu tasavahvat viivat? Kokeilin vielä seuraavana päivänä ja sillon oli viiva semmonen vielä testiviivaaki tummempi räiskyvän punainen niin oliko lh huippu vasta sitten vai lasketaanko se aina sen ekan tasaväristen viivojen mukaan en enää miehelle uskaltanut ehdotella kun tuli noi tulipunaset viivat, sinä päivänä tuntu kyllä semmonen kovempi toispuoleinen repäsevä kipu niin oiskohan se munasolu sillon ampassu sieltä, vai tuleeko siitä ees mitään tuntemuksia

Mä oon testannu, joskus tummenee tummenee lisää, parhaimmillaan ollut ke melkein posi, to posi, pe tummempi, la kaikkein tummin ja sit haalentunu, toisessa kierross taas oli aamu ja ip n. Puolet kontrollin tummuudesta, illalla yhtäkkiä tumma ja seuraavana aamuna taas vaalea.
 
Mä oon testannu, joskus tummenee tummenee lisää, parhaimmillaan ollut ke melkein posi, to posi, pe tummempi, la kaikkein tummin ja sit haalentunu, toisessa kierross taas oli aamu ja ip n. Puolet kontrollin tummuudesta, illalla yhtäkkiä tumma ja seuraavana aamuna taas vaalea.
Jostain luin että jos pysyy monta päivää tummana vois viitata että irtoo useampi munasolu 🙈 oon kunnolla vasta tikuttanu tän yhen kierron, pitää ens kierrossa kattoo meneekö samalla tavalla 🤔
 
Eipä se ollut meidän kierto ei. Viimeinen nega testi tehty tähän kiertoon. Nyt odotellaan menkkoja. Tänään pItäisi Alkaa, vielä ei merkkejä . Pitäiskö pitää pieni luova tauko ja tulla vaikka sitten takas kun on dpo aika 😅 En tiedä malttaako sitä oikeasti pysyy poissa, ehkä käyn lueskelee ja reagoimassa, en tiedä. Katotaa sitä miltä tuntuu…

paljon talletusonneja ja plussa onnea kaikille ❤
Voih 😞 Itselläkin pitäisi alkaa parin päivän päästä ja tänään tehty nega..

sit taas parin viikon päästä palataan asiaan 😊👍👍
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Mä oon ymmärtänyt jos on useampana päivänä ovisplussat niin on ovuloimaton kierto
Täältä loman keskeltä taustalta vähän lohduttaisin.
Mä otin tän kahden päivän positiivisen testin puheeksi viimeks hoidoissa kun inssi tehtiin aina 1 pv hymynaaman jälkeen. Joka kerta testasin myös inssipäivänä ja hymy pysyi kaks päivää. Ultran ja verikokeiden mukaan ovulaatio tapahtui aina, vaikka kaks päivää oli posi. On kuulemma ihan normaalia. Heikommat testit ei jaksa pitää viivoja välttämättä yhtä pitkään kun esim. digit.

Täällä eka tikuttamaton kierto vuoteen, useampana päivänä on nipistelyjä, mutta ei mitään selvää päivää ovikselle bongattu. Lomalla on paljon aikaa ja intoa olla lähekkäin, että osumatarkkuus on kyllä taattu.

Onnea orastaville plussille!
 
Oon Jostain lukenut kanssa että jos pitkään näyttää plussaa niin voi olla että ovis yrittää kovasti tulla mutta ei onnistu kuitenkaan.... Mutta siinä kait saatto viikonki plussaa näyttää?
Ei kyllä jääny tässä kierrossa mulla ovuloimatta, sen verran selvät oireet ja kivut oli 🙊
Mutta siis eniten kiinnostaisi millon se lh huippu oikeesti on jos monta päivää viivat näyttää 😶
 
vierailija
Oon Jostain lukenut kanssa että jos pitkään näyttää plussaa niin voi olla että ovis yrittää kovasti tulla mutta ei onnistu kuitenkaan.... Mutta siinä kait saatto viikonki plussaa näyttää?
Ei kyllä jääny tässä kierrossa mulla ovuloimatta, sen verran selvät oireet ja kivut oli
Mutta siis eniten kiinnostaisi millon se lh huippu oikeesti on jos monta päivää viivat näyttää
Ensimmäinen plussa on se huippu. Minulla dpo - 1 tasavahva ja dpo 0 vielä vahvempi.
 
  • Tykkää
Reactions: jempppis
Oon Jostain lukenut kanssa että jos pitkään näyttää plussaa niin voi olla että ovis yrittää kovasti tulla mutta ei onnistu kuitenkaan.... Mutta siinä kait saatto viikonki plussaa näyttää?
Ei kyllä jääny tässä kierrossa mulla ovuloimatta, sen verran selvät oireet ja kivut oli
Mutta siis eniten kiinnostaisi millon se lh huippu oikeesti on jos monta päivää viivat näyttää
No mulla tuossa kolmen päivän tummenemisessa tulo ovis silloin viimeisenä päivänä, sen jälkeen kun helpotti kipu ja paine munasarjoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: jempppis
Onnea uusille plussanneille!

Moikka kaikki

Mie tulen varovasti kurkkimaan teidän joukkoon, taustalla selaillu teidän juttuja pitkään.

Meille piti helmikuussa syntyä esikoinen, mutta hematoomasta johtuvan infektion takia meidän enkeli syntyi juuri puolessa välissä raskautta tämän kuun alussa. Suru on todella suuri vielä, mutta jollain tavalla ajatus uudesta yrityksestä on pikkuhiljaa mielessä vilahtanut. Ensi vuoden alkuun tulee jälkitarkastukseen aika, jonka jälkeen saadaan toivottavasti lupa uuteen yritykseen.

Meidän tie ollut pitkä, vuoden hoitojen jälkeen saatiin ensimmäinen plussa ja hänet meiltä liian aikaisin vietiin pois. Ilman ehkäisyä ollaan oltu kuusi vuotta.

Tässä kun odottelen kiertojen palautumista, jään seurailemaan teidän juttuja ja ehkä jotain kommentoimaankin. Listoille vasta sitten, kun uuteen yritykseen lähdetään.

Toivottavasti sovin teidän joukkoon keskustelemaan ja jännäilemään
Pahoittelut menetyksestä, mutta tervetuloa mukaan. ❤


Täällä on iskenyt jo jonkinlainen apatia ja jos tästä kierrosta ei vieläkään nappaa niin varmaan pidetään muutama kuukausi taukoa ennen IVF. Voi olla että jonotkin vaatii odottamista mutta muutenkin ei vaan jaksa tätä pistämisen suunnittelua ja ultrassa juoksemista.

Vasenta puolta on nyt välillä nippallut ja toivon että siellä olisi jonkinlaista "eloa" tällä kertaa, varsinkin kun kysta on oikeassa muniksessa. Voihan olla että koko vasen munis on hyödytön, mikä vois selittää ainakin osittain miksi tässä kestää niin kauan.
 

Yhteistyössä