Haaveena vauva 2023

vierailija
En minäkään. Just ja just tiiän, mikä ovulaatio on. Enkä ole koskaan tikuttanu ovista. Mitäpä nuita ihmettelee, kun raskaus on mahd.aina kun harrastaa suojaamatonta..
Me ollaan harrastettu aina säännöllisesti, oli raskaushaaveita tai ei.
Ollaan 38v ja kk:n päästä viides rakkauspakkaus tulossa.
Olipas tyhmä elvistelyviesti tällä palstalla, jossa on paljon pitkään yrittäneitä ilman tärppiä.
 
Mahtaakohan hiiva miten pahasti estää siimahäntien etenemistä? Tottahan sen hiivan piti iskee just ovispäivänä
En tiedä miten hiiva vaikuttaa siittiöiden toimintaan. Mutta meillä ainakin mies kieltäytyy seksistä jos mulla on hiiva. Koska se voi tarttua mieheen ja on kuulemma erittäin inhottava ja kivulias miehellä.
Mulla itselläni hiiva oirehtii niin että ekana alkaa tuntua kuin klitoriksessa olisi haava tai rakkula. Ei siis ole mutta tuntuu siltä. Jos miehellä se tuntuu yhtään samalta niin kipeetä tekee varmasti. Mulla se on kyllä ihan hyvin talttunut emättimeen laitettavilla maitohappokapseleilla mutta ne taas ei tee siittiöille hyvää.
 
Olipas tyhmä elvistelyviesti tällä palstalla, jossa on paljon pitkään yrittäneitä ilman tärppiä.
Aina säännöllisesti joku tykkää täällä kiusata. Vastahan pari sivua taaksepäin joku kävi kertomassa tyyliin että "meillä harrastetaan seksiä ainakin 4kertaa viikossa, vaikka on pikkulapsia ja kaikkea, koko tämä 50vuotta mitä ollaan oltu yhdessä niin melkein joka päivä eikä koskaan mitään ongelmia" tms.
Kiusaaminenhan tuossa tarkoitus on ja paras vaan jättää huomiotta.
 
En minäkään. Just ja just tiiän, mikä ovulaatio on.😉 Enkä ole koskaan tikuttanu ovista. Mitäpä nuita ihmettelee, kun raskaus on mahd.aina kun harrastaa suojaamatonta..😊
Me ollaan harrastettu aina säännöllisesti, oli raskaushaaveita tai ei.
Ollaan 38v ja kk:n päästä viides❤❤❤❤❤ rakkauspakkaus tulossa.🥰
Mä olen kyllä tikuttanut ovista (liikaakin) ja silti vuosia menee aina ennenkin raskautuu vaikka miten olisi säännöllistä seksiä. 🙃
 
En minäkään. Just ja just tiiän, mikä ovulaatio on.😉 Enkä ole koskaan tikuttanu ovista. Mitäpä nuita ihmettelee, kun raskaus on mahd.aina kun harrastaa suojaamatonta..😊
Me ollaan harrastettu aina säännöllisesti, oli raskaushaaveita tai ei.
Ollaan 38v ja kk:n päästä viides❤❤❤❤❤ rakkauspakkaus tulossa.🥰
TROLLI
Kukaan aikuinen ihminen ei tuu haaveilija ketjuun tämmöstä sössöttää.

Toivottavasti sait sisältöä elämääsi.
 
Mä en oo pitkään aikaan käynyt täällä ja nyt tulin ihan pikaseen vaa kertoilee tarinaa..

Meillä siis reilu viikko (?) sitten oli tää perhesuunnittelu aika ja tiettekö lähdin sieltä sanaakaan sanomatta itkien ulos.
💔😭

Siis tää nainen , hoitaja joka meidät otti vastaan oli niin törkeä, kylmä ja täysin empatia kyvytön ja lisäksi asiaton, että mä joka en koskaan jää sanattomaksi en pystynyt siinä kohtaa suutani avaamaan vaan kävelin ovesta ulos mies perässä.

Ensinnäkin mentiin hissillä kerrokseen , samaan hissiin tuli pieni vauva vanhempiensa kanssa.
Siinä mielessäni ajattelin että pian toi on mahdollista meilläkin.
Lempeästi katselin sitä pienokaista ja toivoin että tänään on se päivä kun...

Ja paskat.
Tultiin huoneeseen hoitaja kysy (ja ei en muista enää sanasta sanaan mutta muistan sen tunteen)
"Mitäs näin nuoret täällä juoksee valittamassa? Ei niitä lapsia täällä tehdä, menette kotiinne ja varmaan tiedätte mitä tehdä. Mulla ei oo teille mitään annettavaa ja tää teidän käynti on aivan turha"

Jäin ihan haavi auki.

Laitoin tästä henkilöstä kyllä palautetta.
Seuraavana päivänä sain anteeksi pyynnön kirjallisena sekä uuden ajan .
Se aika on muutaman tunnin päästä.

Mulla on oksennus kurkussa.
Mua jännittää nii paljon se millainen vastaanotto tällä kertaa on.
Onko siellä tää sama ihminen nyt vastassa? Voinko ja onko mulla ns.oikeutta kieltäytyä hänen kanssaan asioimisesta?
Menenkö sinne taas vähäteltäväksi?

Mua ahdistaa. Oon tässä sohvalla kotona vielä, kohta pitäs lähtee ajaa pelipaikoille autolla ja mulla on itku jo valmiiksi kurkussa.

Hoitajat- maailman alipalkatuin ammatti. Mutta näistäkään kaikki ei ole ammattilaisia.
Kaikki kunnia ja eurot niille joilla on vielä sydän paikallaan.
 
Mä en oo pitkään aikaan käynyt täällä ja nyt tulin ihan pikaseen vaa kertoilee tarinaa..

Meillä siis reilu viikko (?) sitten oli tää perhesuunnittelu aika ja tiettekö lähdin sieltä sanaakaan sanomatta itkien ulos.

Siis tää nainen , hoitaja joka meidät otti vastaan oli niin törkeä, kylmä ja täysin empatia kyvytön ja lisäksi asiaton, että mä joka en koskaan jää sanattomaksi en pystynyt siinä kohtaa suutani avaamaan vaan kävelin ovesta ulos mies perässä.

Ensinnäkin mentiin hissillä kerrokseen , samaan hissiin tuli pieni vauva vanhempiensa kanssa.
Siinä mielessäni ajattelin että pian toi on mahdollista meilläkin.
Lempeästi katselin sitä pienokaista ja toivoin että tänään on se päivä kun...

Ja paskat.
Tultiin huoneeseen hoitaja kysy (ja ei en muista enää sanasta sanaan mutta muistan sen tunteen)
"Mitäs näin nuoret täällä juoksee valittamassa? Ei niitä lapsia täällä tehdä, menette kotiinne ja varmaan tiedätte mitä tehdä. Mulla ei oo teille mitään annettavaa ja tää teidän käynti on aivan turha"

Jäin ihan haavi auki.

Laitoin tästä henkilöstä kyllä palautetta.
Seuraavana päivänä sain anteeksi pyynnön kirjallisena sekä uuden ajan .
Se aika on muutaman tunnin päästä.

Mulla on oksennus kurkussa.
Mua jännittää nii paljon se millainen vastaanotto tällä kertaa on.
Onko siellä tää sama ihminen nyt vastassa? Voinko ja onko mulla ns.oikeutta kieltäytyä hänen kanssaan asioimisesta?
Menenkö sinne taas vähäteltäväksi?

Mua ahdistaa. Oon tässä sohvalla kotona vielä, kohta pitäs lähtee ajaa pelipaikoille autolla ja mulla on itku jo valmiiksi kurkussa.

Hoitajat- maailman alipalkatuin ammatti. Mutta näistäkään kaikki ei ole ammattilaisia.
Kaikki kunnia ja eurot niille joilla on vielä sydän paikallaan.
Musta Ilman muuta voit vaatia toisen hoitajan joka ei ole asiaton, tsemppiä ☺
 
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ❤

@jekkis87 todella törkeää kohtelua olet kyllä osaksesi saanut! Kauhea painajaistäti, toivottavasti teille olisi eri hoitaja tänään.

@Tiukuna toivottavasti ei olisi viivanpaikkaa 🤞

Täällä dpo 12 ja toinen viiva ehkä hiukan erottuvampi, huomenna pitäisi menkkojen alkaa. Jännittyneet fiilikset, mutta toivotaan parasta, että pysyisi kyydissä. Jos tästä nyt tärppäsi, niin erikoinen yhteensattuma, että esikoisesta tärppäsi myös siitä kierrosta, missä talletukset osui dpo -2 päivälle. Silloin harrastettin miehen kanssa tasan kaksi kertaa seksiä koko kierron aikana kun oli niin järkyttävä kiire ja stressi molemmilla, enkä yhtään uskonut että olisi sen vuoksi voinut tärpätä. Että toivoa on, vaikka ei olisi aina kaikki mennyt niin ihanteellisesti, mitä toivoisi❤
 
Voi ei @jekkis87 olipa asiatonta kohtelua. Toivottavasti tää toinen on parempi.

@Mamtobe ihan mahtavaa, että teillä asia edistyy! Aloititteko nyt suoraan ICSIllä vai vasta nyt kypsytellään? Musta on ainakin tosi mielenkiintoisia kuulla, miten teillä etenee. Luo toivoa muillekin vähän hitaammin tärppääville (vaikka uskomatonta kyllä, meilläkin harrastetaan seksiä - vierailijalle tiedoksi)!
 
Mä en oo pitkään aikaan käynyt täällä ja nyt tulin ihan pikaseen vaa kertoilee tarinaa..

Meillä siis reilu viikko (?) sitten oli tää perhesuunnittelu aika ja tiettekö lähdin sieltä sanaakaan sanomatta itkien ulos.

Siis tää nainen , hoitaja joka meidät otti vastaan oli niin törkeä, kylmä ja täysin empatia kyvytön ja lisäksi asiaton, että mä joka en koskaan jää sanattomaksi en pystynyt siinä kohtaa suutani avaamaan vaan kävelin ovesta ulos mies perässä.

Ensinnäkin mentiin hissillä kerrokseen , samaan hissiin tuli pieni vauva vanhempiensa kanssa.
Siinä mielessäni ajattelin että pian toi on mahdollista meilläkin.
Lempeästi katselin sitä pienokaista ja toivoin että tänään on se päivä kun...

Ja paskat.
Tultiin huoneeseen hoitaja kysy (ja ei en muista enää sanasta sanaan mutta muistan sen tunteen)
"Mitäs näin nuoret täällä juoksee valittamassa? Ei niitä lapsia täällä tehdä, menette kotiinne ja varmaan tiedätte mitä tehdä. Mulla ei oo teille mitään annettavaa ja tää teidän käynti on aivan turha"

Jäin ihan haavi auki.

Laitoin tästä henkilöstä kyllä palautetta.
Seuraavana päivänä sain anteeksi pyynnön kirjallisena sekä uuden ajan .
Se aika on muutaman tunnin päästä.

Mulla on oksennus kurkussa.
Mua jännittää nii paljon se millainen vastaanotto tällä kertaa on.
Onko siellä tää sama ihminen nyt vastassa? Voinko ja onko mulla ns.oikeutta kieltäytyä hänen kanssaan asioimisesta?
Menenkö sinne taas vähäteltäväksi?

Mua ahdistaa. Oon tässä sohvalla kotona vielä, kohta pitäs lähtee ajaa pelipaikoille autolla ja mulla on itku jo valmiiksi kurkussa.

Hoitajat- maailman alipalkatuin ammatti. Mutta näistäkään kaikki ei ole ammattilaisia.
Kaikki kunnia ja eurot niille joilla on vielä sydän paikallaan.
Ihan järkyttävää! Toivottavasti uusi käynti oli parempi ❤
 
Oh olikin laitettu suoraan lääkärille aika.
Hän oli oikein mukava ja tosi pahoillaan siitä miten viimeksi oli hommat menneet.

Ultrattiin kohtu ja munasarjat , kaikki oli kunnossa.
Sain myös keltarauhashormoni kuurin, sovittiin soittoaika ja nyt sitte katellaan miten tässä käy.
Jännät viikot edessä että auttaako tämä täys boottaus kiertoon.
Jos kuurin jälkeen alkaa menkat 2vk sisään niin jatketaan 3kk.ta tätä .
Ja jos ei ala niin sitten oli jotain muita suunnitelmia..


Tästä käynnistä jäi hyvä fiilis ja
vaikka katteettomia lupauksia ei annettu niin kovasti voimaantunut ja positiivinen olo jäi. 😊
Nyt voin sanoa, et mua on kuultu ja kuunneltu ja pyritty auttamaan parhaalla tavalla.
Se on joskus jännä huomata, miten tärkeää on tulla kuulluksi ja nähdyksi vaikka kyse ois millaisesta asiasta.


Nyt ruokaa perheelle ja sitte tuun lukemaan kuulumisianne.

Vähän huojentunut Jekkis
 
Mä oon kyl nyt tullu siihen tulokseen et pc on ruvennut antaa melkoisen paljon viivanpaikkoja. Ei esikoista yrittäessä koskaan ollut mut nyt oon kahtena aamuna saanut sellai ihan suht ok erottuvan viivan. On niin haalea ettei väristä oikein osaa sanoa, mut kuitenkin erottuva viiva. Ei kuitenkaan eilisestä ollu yhtään vahvistunut joten en usko sen olevan todellinen viiva vaan ennemminkin pc:n viivanpaikka. Eli eipä tainnut tämäkään kierto tärpätä. Täytyy vielä viikonlopun testipäivänä tarkastusta mut eiköhän ne menkat tuu terojen läpikin jo ennen sitä ku ollaan jo näin pitkällä kierrossa.

Mulla on nyt parina päivänä ollut sitä etovaa oloa. Eilen melkein oksensin ku ruokavöli oli 4h (yleensä voin olla vahingossa syömättä päivänkin). Tosi ikävä et noi lääkkeet on nyt sit herkistänyt mut tuommoisillekin oireille.

Eniten ehkä harmittaa se, et nyt sit täytyy odottaa tammikuulle seuraavaa yritystä. Tuntuu et sinne on pieni ikuisuus. Ja sinne menee sitten jo täysin haaveet sellaisesta vajaan kahden vuoden ikaerosta lapsille.
Älä vielä menetä toivoa! Mulla oli dpo10 tai 11 paikkeilla ihan superhaalea viiva ja siitä 2 päivän päästä alkoi olla selkeämmin erotettavissa. Sitten taas kun tein sen viimeisen testin mistä laitoin tännekin kuvan ja oli vahvat viivat, niin olin päivällä tehnyt testin laimeammasta pissasta ja siinä oli hyvinkin haalea viiva.
 
Mä en oo pitkään aikaan käynyt täällä ja nyt tulin ihan pikaseen vaa kertoilee tarinaa..

Meillä siis reilu viikko (?) sitten oli tää perhesuunnittelu aika ja tiettekö lähdin sieltä sanaakaan sanomatta itkien ulos.

Siis tää nainen , hoitaja joka meidät otti vastaan oli niin törkeä, kylmä ja täysin empatia kyvytön ja lisäksi asiaton, että mä joka en koskaan jää sanattomaksi en pystynyt siinä kohtaa suutani avaamaan vaan kävelin ovesta ulos mies perässä.

Ensinnäkin mentiin hissillä kerrokseen , samaan hissiin tuli pieni vauva vanhempiensa kanssa.
Siinä mielessäni ajattelin että pian toi on mahdollista meilläkin.
Lempeästi katselin sitä pienokaista ja toivoin että tänään on se päivä kun...

Ja paskat.
Tultiin huoneeseen hoitaja kysy (ja ei en muista enää sanasta sanaan mutta muistan sen tunteen)
"Mitäs näin nuoret täällä juoksee valittamassa? Ei niitä lapsia täällä tehdä, menette kotiinne ja varmaan tiedätte mitä tehdä. Mulla ei oo teille mitään annettavaa ja tää teidän käynti on aivan turha"

Jäin ihan haavi auki.

Laitoin tästä henkilöstä kyllä palautetta.
Seuraavana päivänä sain anteeksi pyynnön kirjallisena sekä uuden ajan .
Se aika on muutaman tunnin päästä.

Mulla on oksennus kurkussa.
Mua jännittää nii paljon se millainen vastaanotto tällä kertaa on.
Onko siellä tää sama ihminen nyt vastassa? Voinko ja onko mulla ns.oikeutta kieltäytyä hänen kanssaan asioimisesta?
Menenkö sinne taas vähäteltäväksi?

Mua ahdistaa. Oon tässä sohvalla kotona vielä, kohta pitäs lähtee ajaa pelipaikoille autolla ja mulla on itku jo valmiiksi kurkussa.

Hoitajat- maailman alipalkatuin ammatti. Mutta näistäkään kaikki ei ole ammattilaisia.
Kaikki kunnia ja eurot niille joilla on vielä sydän paikallaan.
Hyi kauhea mikä ihminen ja "ammattilainen". Toivottavasti ei hänen kanssa enää ikinä tarvitse olla missään tekemisissä. Tosi paljon tsemppiä teidän tilanteeseen ja toivottavasti saatte hyvän hoitajan seuraavaksi.❤
Muoks. Olitkin jo kirjoittanut uusia kuulumisia, hienoa!😊
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87
Oh olikin laitettu suoraan lääkärille aika.
Hän oli oikein mukava ja tosi pahoillaan siitä miten viimeksi oli hommat menneet.

Ultrattiin kohtu ja munasarjat , kaikki oli kunnossa.
Sain myös keltarauhashormoni kuurin, sovittiin soittoaika ja nyt sitte katellaan miten tässä käy.
Jännät viikot edessä että auttaako tämä täys boottaus kiertoon.
Jos kuurin jälkeen alkaa menkat 2vk sisään niin jatketaan 3kk.ta tätä .
Ja jos ei ala niin sitten oli jotain muita suunnitelmia..


Tästä käynnistä jäi hyvä fiilis ja
vaikka katteettomia lupauksia ei annettu niin kovasti voimaantunut ja positiivinen olo jäi.
Nyt voin sanoa, et mua on kuultu ja kuunneltu ja pyritty auttamaan parhaalla tavalla.
Se on joskus jännä huomata, miten tärkeää on tulla kuulluksi ja nähdyksi vaikka kyse ois millaisesta asiasta.


Nyt ruokaa perheelle ja sitte tuun lukemaan kuulumisianne.

Vähän huojentunut Jekkis
Onko sinulla jotain häikkää kierrossa vai säännöllinen kierto? Mihin tuota keltarauhas hormoonia kirjoitetaan?Oliko käynti julkisella puolella?

Mietin vaan kun itselle ei ole yhtään mitään apuja tarjottu julkisella.Gyne vaan todennut että kaikki ok ja tärppi voi kestää 🤔😕Mikä on se lapsiluku määrä milloin et mitään apuja saa julkiselta? 2 yhteistäkö?Oliko myös joku ikäraja 40v?Oma kierto säännöllinen, normaali luteaali. ei tiputteluja joten sen puolesta ei mitään apuja tarvitsisi.

Oma neuvola/terkka vaan ihmetellen ,että mikähän voi kestää kun tärppi ei käy 😕Silti asiat ei mene eteenpäin.

Minäkin näin eilen kaksikin vauvaa kuopuksen harrastuksessa ja kirpaisi ajatus että voisin olla myös pienen vauvan äiti jos olisi onnistunut😥
 
Onko sinulla jotain häikkää kierrossa vai säännöllinen kierto? Mihin tuota keltarauhas hormoonia kirjoitetaan?Oliko käynti julkisella puolella?

Mietin vaan kun itselle ei ole yhtään mitään apuja tarjottu julkisella.Gyne vaan todennut että kaikki ok ja tärppi voi kestää 🤔😕Mikä on se lapsiluku määrä milloin et mitään apuja saa julkiselta? 2 yhteistäkö?Oliko myös joku ikäraja 40v?Oma kierto säännöllinen, normaali luteaali. ei tiputteluja joten sen puolesta ei mitään apuja tarvitsisi.

Oma neuvola/terkka vaan ihmetellen ,että mikähän voi kestää kun tärppi ei käy 😕Silti asiat ei mene eteenpäin.

Minäkin näin eilen kaksikin vauvaa kuopuksen harrastuksessa ja kirpaisi ajatus että voisin olla myös pienen vauvan äiti jos olisi onnistunut😥
Moi

Mulla on siis epäsäännöllinen kierto.
Aiemmin ehkäisynä 12v yhteensä oli hormonikierukka. Tänään tää lääkäri sanoi mulle, että näin pitkän käytön jälkeen voi vaan kestää tää "herääminen" .

Koska kierto on 21-45pv ja kaikissa kierroissa mulla ei oo osunut ainakaan ovistestiin ovis plussaa + yritystä on takana nyt vuosi niin sain tän Terolut kuurin.
En osaa nii hienosti selittää, mut tarkoitus on bootata mun munasarjat .
Nyt 10pv kuuri, sen jälkeen 2vk sisään pitäs alkaa menkat. Jos alkaa nii sitte taas kierron päivästä x uusi nappi kuuri ja näin.. että saataisiin kuukautiset säännöllisiksi.
Voidaan kyllä myös toivoa että raskaus alkaisi , eli yritystä ei tarvi lopettaa .

Meillä on kaksi lasta, se on se raja ettei hoitoja saa. Mutta tää ei ole lapsettomuus hoito vaan tällä säännöllistetään kuukautiskiertoa mun kohdalla.
Muita käyttötarkoituksia on:
kivuliaiden kuukautisten, ennen kuukautisia esiintyvien ärtymys- ja jännitystilojen, runsaiden ja epäsäännöllisten vuotojen, vaihdevuosioireiden sekä kohdun limakalvon sirottumataudin eli endometrioosin hoitoon.

Tähän ei käsittääkseni ole mitään ikärajaa.

Kannattaa kysyä vielä vaikka omalta lääkäriltä ihan . 🤔
Koska nämä ei ole lapsettomuushoitoihin luettavia hoitoja ollenkaan niin ei tässä mitään ikärajaa ole. Kannattaa ehdottomasti kysyä @Fazeriina
Plussa tuulia sinnekkin 😊
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
vierailija
Onko sinulla jotain häikkää kierrossa vai säännöllinen kierto? Mihin tuota keltarauhas hormoonia kirjoitetaan?Oliko käynti julkisella puolella?

Mietin vaan kun itselle ei ole yhtään mitään apuja tarjottu julkisella.Gyne vaan todennut että kaikki ok ja tärppi voi kestää 🤔😕Mikä on se lapsiluku määrä milloin et mitään apuja saa julkiselta? 2 yhteistäkö?Oliko myös joku ikäraja 40v?Oma kierto säännöllinen, normaali luteaali. ei tiputteluja joten sen puolesta ei mitään apuja tarvitsisi.

Oma neuvola/terkka vaan ihmetellen ,että mikähän voi kestää kun tärppi ei käy 😕Silti asiat ei mene eteenpäin.

Minäkin näin eilen kaksikin vauvaa kuopuksen harrastuksessa ja kirpaisi ajatus että voisin olla myös pienen vauvan äiti jos olisi onnistunut😥
Kyllä, 2 yhteistä lasta ja 40v on rajana. Jos 40 on lähellä niin ei enää silloin aloiteta edes hoitoja julkisella.
Keltarauhastuki on keltarauhasen toimintaan tukemaan. Eli kierron loppuun luteaalivaiheeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
@jekkis87 Ihan järkyttävä hoitaja sattui teille sinne perhesuunnitteluun. 😡 Toivottavasti sai kuulla palautteen esihenkilöltään. Onneksi lääkärikäynti meni paremmin.❤

@Mamtobe Tsemppiä hoitojen kanssa! Toivottavasti pääset osaaviin käsiin.❤

@Tiukuna En vielä luovuttaisi näin pienellä dpo:lla! Tuli tosin itsellekin vastaan liikkuva todella haalea väriviiva PC:llä ensimmäistä kertaa. Se ei kylläkään jäänyt paikoilleen testin kuivuessa vaan oli silloin ihan puhdas nega. Ei vissiin kannata liian aikaisinkaan testin dippaamisesta katsoa tulosta. En kyllä muuten ole edelleenkään saanut yhtään virheellistä plussaa PC:llä, ja aika monta pakettia olen tässä reilun vuoden aikana käyttänyt.

Täällä Gonalia on pistelty jo muutama päivä ja tällä kertaa ei ole ollut samanlaista nippailua muniksissa kuin viime kierrossa. Jännää nähdä monta follia nyt on kasvanut.
 
Mun instagram on sattuneesta syystä täynnä nyt jotain ulkomaalaisia videoita, jossa tehdään raskaustesti. Oon pannut merkille, että tosi monissa videoissa on pieni kuppi, johon tikku vaan tökätään pystyyn, eikä sitä siis oteta pois. Hassua, onkohan se joissain testeissä ihan ohje 🤔
 

Yhteistyössä