Tässä ja viime kierrossa en bongannut ovislimoja ollenkaan pelkästään voidemaista valkoista valkovuotoa. Onko muilla ollut samaa ja onko mahdollisuus raskautua pienempi jos ei limoja näy?
Mulla on ollu nyt tässä kierrossa sama. Välillä oon bongannut vähän ovismaista vuotoa, mut tosi vähän ja eniten on ollut vaan voidemaista. Siihen en osaa sanoa, onko tsäänssi pienempi. Mulla on jotenkin semmoinen mielikuva, että siitä kierrosta, josta tulin kakkosen aikaan raskaaksi, en kyllä ovista selkeästi bongannut. Ja mulla selkein merkki on aina ollut nimenomaan limat.
Mä oon nyt niin toivoni menettänyt, että rupesin jopa empimään, tointaako sitä testiä huomenna tuhlata
ainoa "järkiperuste" olis se, että jos tässä kierrossa olis semmoinen onni, että raskaaksi tulen, niin huomisella testillä sais arvioitua paremmin laskettua aikaa. Että jos huomenna jo jotain hailua sais, tietäis, että ovis oli sillä ekalla kerralla kun sitä epäilin, mut jos taas on selkeä nega ja myöhemmin tulis plussa, ni tietäis, että todnäk ovis olikin silloin, kun myöhemmin sitä luulin
no, fiiliksen mukaan huomenna sit