Haaveena vauva 2023

Anteeksi, omaa napaa kun en ole ollut täällä pitkään aikaan enkä ole sisäistänyt teidän juttuja vielä.

Blaah, taas kerran kp1 tänään 16.9. Tällä kertaa ei tullut yllätyksenä, tässä kierrossa ei ollut mitään mahiksia onnistua, koska toista osapuolta ei kiinnostanut. Pidettiin sitten tämä kierto taukoa. Tavallaan ymmärsin koska toinen oli todella väsynyt eikä varmasti jaksanut, mutta ärsytti (ja ärsyttää) ettei asiasta puhuttaa vaan toinen vain vetäytyi. Mulla on olo että pitäisi varmaan nyt viimeistään puhua ja setviä asia, jotta ollaan taas selvillä siitä yritetäänkö me jälleen normaalisti. En vaan jaksaisi olla aina se joka tekee aloitteen kaikkeen niin puhumiseen kuin hommailuun oikeana aikana. Välillä tuntui että ollaan yhdessä tässä, nyt tuntuu taas sangen yksinäiseltä.
 
Meneepä hitaasti aina nää kierron ekat viikot 🥱 nyt on kp13, Flo ennustaa ovulaatiota huomiselle mut en usko että vielä sillon on... Tänään alko vasta kovemmat oviskivut ja munanvalkuaislimaa mut yleensä vähintään pari päivää sen jälkeen menny että tulee tosi stressaavaa kun mies tälleen viikolla duunista väsynyt ja hirvee homma saada se muhinoimaan ja sit tää ovis vaan tuntuu kokoajan menevän pitemmälle
Onks teillä kaikilla muilla miehet/puolisot yhtä mukana vauvahaaveissa vai tuntuuko et on vaan omaa yritystä?
Täällä on mieskin täysillä mukana 🥰 ainakin tekohommissa, tosin meillä heiluu peitto keskimäärin joka toinen päivä oli ovulaatiota tai ei. Eilen illallakin oli niin väsynyt että kuorsaus kuului jo minuutti siitä kun pää painui tyynyyn, mutta pienellä vihjaisulla oli heti valmis hommiin 🤭 testailu ei häntä niinkään kiinnosta ja haamuista ei ole sanonut juuta eikä jaata, mutta puhuttiin siitäkin ja kertoi ettei vaan tiedä miten reagoida..

Meikäläinen on nyt vähän hukassa omasta kierrosta 😅 Yleensä oviskivut ollut selkeät ja tuntemukset jatkuneet monta päivää. Nyt en eggiksiäkään bongannut, tosin vetistä vuotoa ollut muutama päivä. Keskiviikkona oli kyllä lyhytkestoinen pistävä kipu oikealla, oisko siellä joku irronnut.. Nyt lämmöt korkealla ja flunssainen olo, mitkä tuttuja oireita pari päivää ovulaation jälkeen.
Kauheaa epätietoisuutta, ovista en oo ennen ajatellut tikuttaa kun aina selkeät oireet ollut ja peitto tosiaan heiluu niin ahkeraan et senkään kannalta ei väliä. Mutta nyt mennään mutu dpo:illa tää kierto ja mietin pitäiskö seuraavaan kiertoon (mitä en odota mutta mikä varmaan tulee) kokeilla ovistestejä 😅
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87
Vitsi tänä aamuna on poltellut vatsaa ja ollut etova olo. Miten tuo terolut aiheuttaakin kaikkia oireita? Eihän nyt dpo7 viel mitään oireita oikeasti oo. Etovasta olosta tuli ihan esikoisen raskaus mieleen. Hyvin sama olo ku silloin ennen ku aloin oksentaa. Nää oireet tekee mut ihan liian piinailijaksi, vaikka tiedänki ettei viel kerro suuntaan tai toiseen. On vaa vaikea rentoutua ku on tälleen oireita.

Edit. Ja vahvat hajut etoo voimakkaasti. En melkein onnistunut viemään vaipparoskista ulos roskiin ku oksetti nii se haju
 
Viimeksi muokattu:
Tosi turhauttavaa Onks sen jälkeen ollu enää mitään vuotoa?
No ei mitään selkeetä 🤷🏻‍♀️ nyt alkuviikosta epäilin, että tulisko se ovis sittenki vasta nyt, kun alko valkovuoto lisääntymään, mutta ei se kyllä oo yhtään ovisvuotoa ollut koostumukseltaan. Nyt on siis poikkeuksellisen runsasta valkovuotoa, mutta ei yhtään ovislimamaista, että tiedä sitten mitä 😂😅

Vitsi tänä aamuna on poltellut vatsaa ja ollut etova olo. Miten tuo terolut aiheuttaakin kaikkia oireita? Eihän nyt dpo7 viel mitään oireita oikeasti oo. Etovasta olosta tuli ihan esikoisen raskaus mieleen. Hyvin sama olo ku silloin ennen ku aloin oksentaa. Nää oireet tekee mut ihan liian piinailijaksi, vaikka tiedänki ettei viel kerro suuntaan tai toiseen. On vaa vaikea rentoutua ku on tälleen oireita.

Edit. Ja vahvat hajut etoo voimakkaasti. En melkein onnistunut viemään vaipparoskista ulos roskiin ku oksetti nii se haju
Mulla sama fiilis oireiden kans, että turhauttaa, kun koko ajan ite niitä tarkkailee ja pohtii, vaikka tasan tarkkaan tietää, että oireet tai oireettomuus voi kertoa ihan mistä vaan 😂 että järki tietää kyllä, että oireet voi olla ihan vaan kiertoon liittyviä, mutta silti niitä niin tunnustelee
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/21 5.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Emzy 5/2022 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rönsyleinikki 7/20225.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/221.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Lunni_ ★ 8/2022 ★ 5.
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@J-Annika 9/2022 3
★★★★★★★★★★★★★★★★

16.9.2022 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@~SeaWind kp 38/29-31
@eeveon kp 34/32
@Mirkkuli26 kp 33/22-25
@nobelius kp 28/28-30
@Mamtobe kp 26/24
@ansi91 kp 25/28-31
@KKatariina kp 25/29
@Mammuzka kp 24/?
@Niisq kp 23/25
@Mamiks kp 22/24-28
@Poppana_ kp 21/32-37
@Tiukuna kp 20/28-32
@Jossu_95 kp 19/28-30
@J-Annika kp 19/24-28
@Poiski kp 15/36-39
@jempppis kp 15/?
@Emzy kp 15/?
@tätimoonika kp 15/29-31
@tiipanen kp 15/28
@helmikorvakoru kp 15/28-30
@Nokare kp 12/28
@Sipiriina kp 11/25
@Mirkkuli26 kp 10/22-25
@Millis86 kp 4/28
@Torspo8 kp 4/27
@vauvakuume7 kp 2/28-37
@Laurenzia kp2/31
@Eadni1992 kp 1/26-28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@~SeaWind DPO 20
@Yksinmatkassa DPO 17
@eeveon DPO 16
@Laurenzia DPO 15
@nobelius DPO 14
@Niisq DPO 11
@ansi91 DPO 9
@Mamiks DPO 8
@KKatariina DPO 8
@Tiukuna DPO 7
@Lunni_ DPO 3
@tätimoonika DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/2022 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/2022 ★ 2. ★ 8/2022
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/2022
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/2022
 
Viimeksi muokattu:
No nyt rupesin miettimään, että ei kai tässä nyt käy niin, että tää runsas vuoto vielä muuttuu ovisvuodoksi eli ovis oliskin vasta tulossa 🤦🏻‍♀️ alan jo toivoa, että alkais menkat, ni päästäis tästä sekokierrosta yli. Hermo menee, ku saa pohtia, että tekiskö jo testiä vai onkohan nyt vasta ovis.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
No nyt rupesin miettimään, että ei kai tässä nyt käy niin, että tää runsas vuoto vielä muuttuu ovisvuodoksi eli ovis oliskin vasta tulossa 🤦🏻‍♀️ alan jo toivoa, että alkais menkat, ni päästäis tästä sekokierrosta yli. Hermo menee, ku saa pohtia, että tekiskö jo testiä vai onkohan nyt vasta ovis.
Mulla oli viime kierto just tuollainen että ei tiennyt että menikö ovis jo vai onko tulossa jne. Hulluksi meenasin tulla. 🤦Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_
Mulle voi vaihtaa tänään dpo 3 /huomenna dpo4. Fertility friend merkkasi ovispäiväksi tiistain, jolloin illalla oli kramppeja ja seuraavana päivänä lämmöt oli jo edellistä päivää korkeemmalla. 😊 nyt on pari päivää jomotellut alamahaa, mikä on todella epätyypillistä mutta ei tietty raskausoirekaan voi vielä olla 😂

Mittaako täällä muut aamulämpöjä? Suosittelen sitä kyllä kaikille, helpottaa niin paljon oviksen löytämistä(toki toimii vaan kun ovis jo ollut)
 
Mulle voi vaihtaa tänään dpo 3 /huomenna dpo4. Fertility friend merkkasi ovispäiväksi tiistain, jolloin illalla oli kramppeja ja seuraavana päivänä lämmöt oli jo edellistä päivää korkeemmalla. nyt on pari päivää jomotellut alamahaa, mikä on todella epätyypillistä mutta ei tietty raskausoirekaan voi vielä olla

Mittaako täällä muut aamulämpöjä? Suosittelen sitä kyllä kaikille, helpottaa niin paljon oviksen löytämistä(toki toimii vaan kun ovis jo ollut)
Mä olisin halunnut kokeilla sitäkin mutta mulla vuorotyö niin ei sais samaan aikaan mittaillut, se kuulemma häiritsee tuloksien varmuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunni_

Dpo8 on täällä ja saa alkaa testailee jo virallisesti(tokihan mä en myönnä aloittaneen jo kaksi päivää sitten 😂🙈)

Mä tosiaan kuvittelen jonkun varjon tohon, tietysti. Täytyyhän sitä jännitystä elämässä olla 😉
Oireita eilen oli kohdun alueella laimeita menkkakipuja Silloin tällöin ja toinen rinta on alapuolelta kipeä, mitä mulla luteaalissa ei vielä ole ollut. Ainoastaan arahkot rinnanpäät.
Nää easy at home testit on kyllä ollut mulla nyt parempia kuin pct koska niihin mä sain räikeitä viivanpaikkoja, näihin ei ole tullut ja kyllähän näitä jo on uitettu yli sallitun määrän 🙈
Huomenna uutta tikkua kehiin 🤞
 
Mulle voi vaihtaa tänään dpo 3 /huomenna dpo4. Fertility friend merkkasi ovispäiväksi tiistain, jolloin illalla oli kramppeja ja seuraavana päivänä lämmöt oli jo edellistä päivää korkeemmalla. nyt on pari päivää jomotellut alamahaa, mikä on todella epätyypillistä mutta ei tietty raskausoirekaan voi vielä olla

Mittaako täällä muut aamulämpöjä? Suosittelen sitä kyllä kaikille, helpottaa niin paljon oviksen löytämistä(toki toimii vaan kun ovis jo ollut)
En oo mittaillut.. Mittaatko sä vielä sängyssä ollessa vai heti kun nouset?
 

Dpo8 on täällä ja saa alkaa testailee jo virallisesti(tokihan mä en myönnä aloittaneen jo kaksi päivää sitten )

Mä tosiaan kuvittelen jonkun varjon tohon, tietysti. Täytyyhän sitä jännitystä elämässä olla
Oireita eilen oli kohdun alueella laimeita menkkakipuja Silloin tällöin ja toinen rinta on alapuolelta kipeä, mitä mulla luteaalissa ei vielä ole ollut. Ainoastaan arahkot rinnanpäät.
Nää easy at home testit on kyllä ollut mulla nyt parempia kuin pct koska niihin mä sain räikeitä viivanpaikkoja, näihin ei ole tullut ja kyllähän näitä jo on uitettu yli sallitun määrän
Huomenna uutta tikkua kehiin
Näkyy yllättävän hyvin noille dpoille😍🤞🏻🤞🏻 toivotaan et vahvistuu
 
Mulla on ehkä varmaan kp1 🤔 siis eilen illalla alkoi ihan yhtäkkiä vatsakrampit, sellainen jatkuva menkkakipu. Verta holahti pönttöön niin, että aattelin että on tulossa joku megavuoto. Mut aamulla taas ei mitään. Rintojen arkuus on loppunut yön aikana, joten eiköhän se plussa ollut siinä. Mutta mikä tää juttu on ettei sitä vuotoa sitten tuu edes normimenkkojen verran. Oliko muillakin ollut kemiallisen jälkeen todella niukka vuoto? Vai muistanko väärin 🤔
 
  • Surullinen
Reactions: Tiukuna
Mulla on ehkä varmaan kp1 siis eilen illalla alkoi ihan yhtäkkiä vatsakrampit, sellainen jatkuva menkkakipu. Verta holahti pönttöön niin, että aattelin että on tulossa joku megavuoto. Mut aamulla taas ei mitään. Rintojen arkuus on loppunut yön aikana, joten eiköhän se plussa ollut siinä. Mutta mikä tää juttu on ettei sitä vuotoa sitten tuu edes normimenkkojen verran. Oliko muillakin ollut kemiallisen jälkeen todella niukka vuoto? Vai muistanko väärin
Mä tekisin varmaan huomenna vielä testin, ja kattoisin, onko minkä vahvuinen viiva. Vaikka ei kai sekään välttämättä mitään kerro. Onhan se mahdollista, että onkin jotain alkuraskauden vuotoa! Toivotaan parasta ❤
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon
Toi on kyllä paha, joutuu miettimään millon testiin kannattaa satsata. Mä oon sen verran hupsu että en Malttaisi olla testaamatta.
Jep 😂 ja sekin paha, että oon päivisin taaperon kanssa kaksin, ja hänestä ei vielä ihan juttuseuraa ole, ni mulla on sit liian paljon aikaa pyöritellä näitä vauvajuttuja mielessäni ja tunnustella oireita 😂

Mä nyt suunnittelen ehkä sitä sunnuntai-illan testausta. Vaikka nyt alan oikeasti epäilemään, että vieläkö se ovis tuleekin vasta nyt 🤦🏻‍♀️ en kyllä tiedä mitä ihmettä se tuhruvuoto sit oli reilu viikko sitten.. Et jos haluais kierroksille lähteä, ni vois kyllä hyvin ajatella, et ovis oli viikko sit keskiviikkona ja to-pe tuhru olis oviksesta johtuvaa, ja tän viikon tiistain nippaillut oli kiinnittymisoireita ja nyt vuodot jo raskausoireita 😍😍 muuutta realistisesti en usko
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon

Yhteistyössä