Haaveena vauva 2023

vierailija
Uutta raskautta seurataan äitiyspolilla tiheämmin ja tuo lääke tulee käyttöön rv 12 eteenpäin. uskon kyllä, että tuon seurannan avulla, mun ei anneta mennä niin huonoon tilaan kuin viimeksi. Makasin teholla 4pv ja vauva oli sairaalassa 120pv. Monet ihmettelevät, että uskallan ryhtyä tähän uudelleen, mutta mun unelmana on saada useampi lapsi, joten se riski on otettava.


Tämä viestisi antoi toivoa, josko meilläkin menisi seuraava raskaus paremmin ja pidemmälle!

Tsemppiä sinulle!
Kiitos ja samoin. ❤ Ja toivotaan että kun uusi vauva ilmoittaa tulostaan pääsisit jo pidemmälle. ❤
 

No nyt oon ihan ulapalla. Eka ovistesti tehty 3 tuntia sitten, toinen just äsken.
Ekassa ei näkynyt missään valossa toista viivaa, toisessa kuitenkin jo noinkin selkeä.

Tekisitkö vielä tälle iltaa ovistestin vai vasta aamulla?
Mä oon tehny vaan kerran päivään aina iltapäivästä. Plussa on ainakin Pregcehckillä selvästi vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva, tai vähintään yhtä vahva. Muutoin mulla näkyy hailuraa koko ajan kohti ovista. Ehkä lähempänä ovista sitten vasta testaisin kaksi kertaa päivään, jos silloinkaan.
 
Onnea @Jenn-a 😍
Toivottavasti perässä tullaan.

Huomenna kp13 ja mies lupas, että vaikka joka päivä voidaan puuhailla kp18 asti 🥰 Paras mies, kun on noin mukana! ❤ Mies vapailla nyt ja näköjään tiedetään mihin ne nyt käytetään. Taas jännät ja vähän mielenkiintoiset ajat alkaa tässä kierrossa 👍

Tsempit kaikille joilla aika kuluu hitaasti eikä plussaa kuulu.
Ikävä toi kilpparijuttu @vauvakuume7 🙁
 
Mut voi poistaa kokonaan listoilta.

Sain tänään kilpirauhaslabrojen tulokset ja ovat sen verran pielessä, että diagnoosi sieltä tulee. 😔 Palailen sitten joskus, kun arvot on kunnossa ja kiertokin ehkä alkanut toimimaan.
Teidän juttuja käyn varmasti lukemassa kuitenkin. 😊
Toivottavasti saat arvot nopeasti kuntoon. Itselläkin vaikka diagn on jo vuodelta 2009 niin oli päässyt lipsahtaa vajiksen puolelle koska en käynyt kontrolloimassa tarpeeksi ajoissa. Annoksen nosto ja kk päästö oli jo normalisoituneet. Toivottavasti sullakin 👍🥰
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
vierailija
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Selis★ 11/2021 ★4.
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Earhart 4/2022 2.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@Minttara 5/2022 3.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

9.7.2022 Lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@eeveon kp 33/27-32
@Mamtobe kp 31/25
@Earhart kp 26/28-30
@Hopeanopea kp 23/30
@mimmi92 kp 21/26-32
@Sentonen kp 21/27-28
@Laurenzia kp 20/31
@Sipiriina kp 20/25
@Selis Kp 19/32
@Wintersun kp 18/25-27
@Poiski kp 17/36-39
@Eadni1992 kp 16/26-28
@nobelius kp 13/8-29
@Salasauma kp 12/25
@Kvize kp 9/27-29
@Sanelma_ kp 8/28
@Minttara kp 8/24-27
@Jossu_95 kp 7/28-30
@Mamiks kp 7/24-28
@tätimoonika kp 4/25-29

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@eeveon DPO 14
@Earhart DPO 13
@Sipiriina DPO 8
@Wintersun DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
 
Onpa harmi @Earhart Toivottavasti uusi kierto alkaa ajallaan ja sit vaan parempaa onnea matkaan.

Mä näin unta, että tein positiivisen testin!! En oo siis koskaan nähnyt liveplussaa, mutta unessa se oli tosi aito, sellainen jenkkiplussaristi ja vein sitä hyppien kiljuen miehelle vessaan nähtäväksi! Oli komedian hengessä ilmeisesti kun mies ei asioidessaan osannut muuta kun ärähtää, ettei saa häiritä istunnossa. Haha, romantiikkarima korkealla 😂

Korkealta putoaa kyllä taas, jos menee vanhan kaavan mukaan, mutta jos vielä hetken koittaisi positiivisuutta. Kaikkia kramppeja ja polttoa tuntuu, mitä ei oo yleensä ennakkoon. Toki letrot voi aiheuttaa erityyppisen kierron kanssa. Silti 🤞🤞🤞
 
Hei täältä taustalta.Lueskelemassa olen käynyt vaikken olekaan kirjoittanut.
Kiitos vielä kaikille jotka on laitellut tsemppaavia viestejä minulle täällä ❤Mukava ollut lukea niitä ja huomata että täällä välitetään :)

Ikäeroista : meillä lapset syntyneet n.3-vuoden välein ja olen tykännyt sellaisesta ikäerosta ,koska edellinen ollut jo pois vaipoista, nukkunut hyvin, ollut muutenkin jo omatoimisempi :) Kuopus 9v joten nyt tulisi reippaasti isompi ikäero jos vauva tulisi taloon.

Papa koe otettiin hiljakkoin, toivottavasti siellä kaikki ok .Täytän pian 40v jonka vuoksi kutsun tutkimukseen sain.

Kesäloma oli ja meni, seuraavista lomista ei mitään tietoa.
Juhannusaattona alkoi uusi kierto :( nyt taitaa olla kp16.

Mukavaa viikonloppua kaikille:)
 
Täällä havaittu ekat rintojen kipuilut.. Voihan.. Tää on aina ollut varma menkkaoire. No toivotaan, toivotaan 🤗. Ei vielä menkkakipuja. Mikä on erilaista viimekiertoon (mutta tällaisia kiertoja on ollut aikaisemminkin), että kaikki kohtutuntemukset joita oli heti oviksen jälkeen on kadonneet.
 
Onko jollain ollut pms oireena järjetön väsymys? Tai ennen menkkoja ollut sellaista? Siis mulla on nyt kaksi päivää ollut todella väsynyt olo. Tänään nukuin 2 h päikkärit ja näin ihan hullua unta. Mitä en siis normaalisti tee. Nukun Max 30 min ja unia näkemättä. Olin ihan varma että on jo yö 😂. Lisäksi järkyt seksihalut koko päivän. On täysin poikkeavaa että tässä vaiheessa kiertoa tekee seksiä mieli. Lisäksi heräsin päiväunilta niin että sain orgasmin 🙈. Menkka tuntemukset on poissa, oli aamulla niitä mutta nyt taas ei.

Hiipii ajatuksiin pieni toivon kipinä että mitä jos plussa jo nyt 😊. Mies antoi luvan että kolmas voi tulla jos se luonnollisin keinoin tulee. Ei mitään lääkehoitoja ym.

Hänellä lopetettiin lääkitys joka voinut vaikuttaa siittiösolujen tuotantoon. No ei ainakaan silloin vaikuttanut ollut kun kuopus sai alkunsa 😊. Joten laadun pitäisi parantua.
 
Iköeroista ollut puhetta..
Ekaa yritettiin reilu 2v ja ajateltiin että toinen saa tulla ihan heti perään niin ei ainakaan harmita sitten jos/kun yrityksessä taas kestää.
2v2kk tuli ikäeroa toiseen. Kolmas tärppäsikin sitten tosi nopeasti ja ikäeroa tuli 1v7kk. Neljännen yritystä harkittiin pidempään ja oli keskenmenokin välissä. 3v4kk tuli heille ikäeroa.
Nyt ei olla käytetty ehkäisyä synnytyksen jälkeen kun taas kerran vauvakuume alkoi nopeasti tulla uudelleen, mutta menkkojen alkamiseen menikin tällä kertaa pidempään. Yk 10 menossa ja iköeroa tulee ainakin 2v
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon
Onpa ollut hyvää keskustelua ikäeroista. Kiva, että eri tilanteista on löytynyt niitä hyviä puolia. Varmasti se näin onkin, että kaikenkokoiset ikäerot voivat olla oikein toimivia.

Edellisten kiertojen perusteella menkkojen olis pitänyt alkaa tänään, mutta vielä ei oo ainakaan. Aattelin testata tänään illalla tai huomenna 😊
 
Joku joka päivittää listaa huomenna niin vois mulle korjata kierron pituudeksi 28-30, kiitos 😊 Tämän päivän päivityksessä oli jotain tapahtunut sille.

Katselin muistiinpanoja edellisestä kerrasta kun tulin raskaaksi ja silloin oli seksiä kp12, 14, 15 ja 18. Limat oli kp16 ja 17, kp18 jo sitten kuivat paikat. Pitää koittaa samaa nytkin 😃 Toivottavasti kierto menis kutakuinkin samaa rataa. Tänään jo 13 ja päivällä talleteltiin 😊 Edit: mies sanoi, että tänään oli vetiset paikat ja lupas ilmoittaa kun "keli" muuttuu limaiseksi ja liukkaaksi 😆 Sit ois ovis bongattu 😉

Ollu vähän raskas viikko perheen ulkopuolelta johtuvista syistä ja ois kyllä mahtista saada plussa tästä kierrosta. Oon ollu aika pitkämielinen monen asian suhteen ja nyt ois ihanaa saada jotain super positiivista tähän kohti 😍
 
Ei vieläkään tiputtelu vuotoa 😊. Valkovuoto on outoa kylläkin ovisliman oloista 🤔. Kohdunsuu niin ylhäällä että ei sormella edes yletä. Aamulla oli rinnat kipeät. Mitä ei ole ollut aiemmin muuta kuin raskaana ollessa. Menkkakivut lieviä. No katsotaan miten käy. Nyt kp 23. Jos katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi niin oireet sopii raskauteen. Myös pms oireisiin sopii 😞
 
@Kuumeilija40 toivottavasti tulisi plussa 😍.

Se on kyllä kanssa, että raskausoireet ja pms oireet on niin samanlaisia - ainakin siis sen perusteella mitä niistä on lukenut, omaa kokemustahan ei ole 😅. Tavallaan on olo, että oireettomuus voisi olla hyvä merkki. Toisaalta olo, että, jos jotain tapahtuisi niin luulisi olevan oireita. Toisaalta jos oireita olisi, niin miettisi onko ne PMS vai raskausoireita. Loputon noidankehä 🙈. Rinnat arat ja se voisi kai olla PMS tai raskausoire, mutta uskon olevan PMS oire kuten tähänkin mennessä. Viimeinen viikko piinailua lähtee nyt käyntiin!
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon
Tänään ois kuukuppi koti-inssi ekaa kertaa testissä. Eilinen pakkotalletus ei onnistunut. Tänään sitten miehen ”pakko”kupittaa,koska näyttenanto keskiviikko ja siellä toive että3-4päiväö edellisestä. No ei nyt ihan siihen päästy. Felicitaksella oli 1-3 päivä ohje muistaakseni.
No kuppi hyödynnettiin ja päätin samalla kokeilla kuukuppia. Nyt lähden töihin ja muutaman tunnin päästä ku muistan ni otan pois. Ohjeissa oli että max 12h saa olla.
Lisäksi kupin laiton jälkeen itselle vielä O. Nyt vaan jännätään mihin ovis osuu. Keskiviikkona vasta uusi tilaisuus hyödyntää. Ja silloinkin mies jo antanut näytteen, että katdotaan nyt ihan varmaan tikkujen mukaan mitä kannattee tehdä. Täähän on melkein piinaviikon tuntuista kun ei voi mennä go with the flow nyt 😆

No niin, kivaa päivää teille. Lauantaiko se jo on ?
 

Yhteistyössä