Haaveena vauva 2023

Kp 29/ 26-27. Testi nega (viivalasit silmillä saa hailakan) eli tuskin enää plussaksi muuttuu. Voisi vaan kierto oikeasti jo käynnistyä. Onko muilla kierto miten venynyt km vuoksi? Ovulaatio tikutettu kp 15, joten sen puoleen ei pitäisi kierron pahasti venyä.
Mieli on jännä, vaikka tietää ettei tuo enää plussaksi muutu niin silti sitä vaan jaksaa toivoa ihmettä.

Hyvin vahvistuu @Kyfi viivat
@Poiski jotain näkyy mutta en ole varma onko värikertymää?
Tee uusi testi / eri merkkinen? Toivottavasti olisi alkava plussa
Mulla oli maaliskuussa km. Ja tuntuu ettei kierto oo vielä ihan normi. On nyt selkeesti ainakin ollu pidempi mitä aikaisemmin.

@Kyfi kyllä musta jo on plussa 😊😌.
 
  • Rakkaus
Reactions: Kyfi
Dpo 13 kpl 29/29
Aamun testi:
https://aijaa.com/qTxKJ9
Vielä joutuu jatkamaan testaamista kun ei vieläkään sellainen vahva viiva. Ovulaation jälkeen mulla oli monia oireita mm. Närästys, suonenveto, päänsärky ja väsymys. Nyt ei ole enää oireita ollut juurikaan. Eilen ruskistin jauhelihaa ja meenasin heittää roskiin kun haisi niin pahalle, kunnes muistin. Ei ole ennen jauhelihat nokkaan käynyt.
Mä nään tässä kyllä jo kaks viivaa ❤ Onnea!
 
  • Rakkaus
Reactions: Kyfi
Täällähän on lupaavia viivanalkuja, toivottavasti vahvistuu @Oliivi3 ja @Poiski 😍!

Ja @Kyfi lle onnea allavalle matkalle ❤!

@Wintersun toivottavasti olis vaan estrogeeni tms. dippi ja lämmöt hilaisi itsensä vielä ylös.

Mä oon nukkunut pari yötä tosi huonosti. Oon herännyt joko vessaan tai kissan elämöintiin joskus neljän aikaan enkä saanut enää unta. Tuntuu myös ihan kuin flunssaa meinaisi puskea päälle. Pää on ihan "pöllyssä". Ei tartte ainakaan ajatella, että väsymys olisi mikään raskausoire 😆.

Tänään taas tuntui sama hetkellinen pistävä kipu kohdunseudulla. Mut tuskin merkkaa mitään, viime kierrossa kanssa pisteli ennen menkkoja (tosin silloin vasta 3 päivää ennen ja nyt vasta dpo 7). Kalenterin mukaan huomenna pitäisi alkaa rintojen kipeytyminen ja maha menee sekaisin. Toivoisin kyllä, että näin ei kävis, koska vaikea pitää toivoa yllä jos on perus menkkaoireet ja onhan se ihanaa joskus elää vähän pilvilinnoissa ☺.
 
  • Rakkaus
Reactions: Kyfi
@Fazeriina82 Noi "premenopaussi" oireet voivat olla niin montaa muutakin, ja myös ihan pms:stä johtuvaa. Mulla ollut ajoittain tosi voimakasta yöhikoilua ja niin että kumppanikin on huomautellut asiasta. Just loppukierrosta. Itsekin diagnosoin silloin että munasarjat siellä hiipuu jne.. nyt oon kuitenkin raskaana, rv15+.
..Toki voihan se hedelmällisyyskin olla laskussa, mutta kuten sanoit, niin kauan kun on kierto, on mahdollisuus tulla raskaaksi.
Tsemppiä, toivottavasti onnistutte vielä. En tiedä onko tukilääkitystä tms mut kyllähän sitä 40v kannattaa jo ajoissa hakea apuja.
 
@Poiski ja @Oliivi3 testatksahan pregcheckillä seuraavaksi, kyl noissa jotain viivoja saattaa olla, musta pregcheck on ollu halvin, paras ja aikaisin (+cb) millä tullu selkeä viiva enkä muihin viitsi enää panostaa.
@Kyfi toi on jo plussa, mulla tuli tollainen vastaava viiva n.dpo12-13, onnea.

Omaa napaa: kävin oman kunnan gynellä tänään, siis km hoidettiin naapuri kunnassa jo toissa viikolla ja tää oli eka oman kunnan aika minkä laittoivat km hoitoon 🙄 no menin sinne jälkitarkastus ajatuksella sitte.
Kaikki on, pieni veripisara vielä kohdussa, muuten palautunu. Munasarjat ok muttei vielä käynnistyny uusi kierto, viimeksi näkyneet kystatkin oli poissa.
Jatkoon sain reseptin ASAa (käytin jo aiemmin omatoimisesti), loppukiertoon lugesteronit ja plussasta aloitan sitten hepariinipistokset. E-vitamiinia jatkan nyt myös ja muut vitamiinit päälle toki. Lisäksi seuraavaa raskautta seurataan alusta jo tarkemmin. Lääkäri kertoi että näin on saanut hyviä tuloksia ja nytkin hänellä hoidossa pari jolla 6 km taustalla ja nyt 20+ viikoilla jo.

Kaikesta kurjuudesta huolimatta on sellainen olo että nyt sentään otetaan tosissaan ja yritetään auttaa. Vaikkei selkeää syytä keskenmenoille ole niin tehdään se mitä nyt tässä kohti voidaan ja mikä on järkevää. Ehkä seuraava on meidän kerta sitten 😌
 
Hei pakko tulla jonnekkin avautumaan. Meillä raskausmahdollisuutta nyt takana 6 vuotta, viimevuoden huhtikuusta tammikuuhun suht aktiivistä yritystä. Sitten tuli muita ongelmia joiden takia yritys jäi jäihin melkein 4 kuukaudeksi. Nyt ensimmäinen kierto jossa hieman kuulostelin mahdollista ovulaatiota.(minulla hieman epäsäännöllisen kierto) en kuitenkaan testaillut ovulaatiota. Yksi ainoa yhdyntäkerta osui oletettuun ovulaatioon ja nyt 10-11pvä myöhemmin sain testiin tälläistä..

Aamupäivällä

1,5tunnin pidätyksellä

(Tästä pissasta tein myös pc ja rfsu ja molempiin samallaiset haamulaiset kuin aamuiseen pc:hen)

En pysty uskomaan voiko tämä todella olla totta. Pelotti jopa tänne kirjoittaa kun aina kun olen tänne jotain "haamulaisia" laittanut ne ei ole edenneet mihinkään.. pelkään että nytkin käy niin mutta en uskallla kenellekkään muullekkaan vielä kertoa mitään..

Takana ei siis yhtään raskautta ehkä yksi kemiallinen mutta siitäkään en ole varma

Terveisin: hyvin jännittynyt

Ps. Pahoittelut todella omanapaisesta kirjotuksesta
 
Hei pakko tulla jonnekkin avautumaan. Meillä raskausmahdollisuutta nyt takana 6 vuotta, viimevuoden huhtikuusta tammikuuhun suht aktiivistä yritystä. Sitten tuli muita ongelmia joiden takia yritys jäi jäihin melkein 4 kuukaudeksi. Nyt ensimmäinen kierto jossa hieman kuulostelin mahdollista ovulaatiota.(minulla hieman epäsäännöllisen kierto) en kuitenkaan testaillut ovulaatiota. Yksi ainoa yhdyntäkerta osui oletettuun ovulaatioon ja nyt 10-11pvä myöhemmin sain testiin tälläistä..

Aamupäivällä

1,5tunnin pidätyksellä

(Tästä pissasta tein myös pc ja rfsu ja molempiin samallaiset haamulaiset kuin aamuiseen pc:hen)

En pysty uskomaan voiko tämä todella olla totta. Pelotti jopa tänne kirjoittaa kun aina kun olen tänne jotain "haamulaisia" laittanut ne ei ole edenneet mihinkään.. pelkään että nytkin käy niin mutta en uskallla kenellekkään muullekkaan vielä kertoa mitään..

Takana ei siis yhtään raskautta ehkä yksi kemiallinen mutta siitäkään en ole varma

Terveisin: hyvin jännittynyt

Ps. Pahoittelut todella omanapaisesta kirjotuksesta
Kyllä se plussa on, paljon onnea ❤❤

Anteeksi kun kysyn, mutta oletteko yrittäneet nämä kaikki vuodet ilman mitään hoitoja?
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
@Fazeriina82 Noi "premenopaussi" oireet voivat olla niin montaa muutakin, ja myös ihan pms:stä johtuvaa. Mulla ollut ajoittain tosi voimakasta yöhikoilua ja niin että kumppanikin on huomautellut asiasta. Just loppukierrosta. Itsekin diagnosoin silloin että munasarjat siellä hiipuu jne.. nyt oon kuitenkin raskaana, rv15+.
..Toki voihan se hedelmällisyyskin olla laskussa, mutta kuten sanoit, niin kauan kun on kierto, on mahdollisuus tulla raskaaksi.
Tsemppiä, toivottavasti onnistutte vielä. En tiedä onko tukilääkitystä tms mut kyllähän sitä 40v kannattaa jo ajoissa hakea apuja.
Ei ole mitään tukilääkityksiä ja useampi lapsi meillä joten apua ei julkiselta saataisi.

Kiitos kun kirjoitit tsemppaavan viestin :) Tuli hyvä mieli siitä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Pulla21
Kyllä se plussa on, paljon onnea

Anteeksi kun kysyn, mutta oletteko yrittäneet nämä kaikki vuodet ilman mitään hoitoja?
Saa kysyä! Ja kiitos en vielä uskalla iloita pelkään että seuraava testi onkin negatiivinen..

Ennen viimevuoden huhtikuuta ollaan vaan oltu ilman ehkäisyä tulee jos on tullakseen ajatuksella(ajoittain olen tehnyt ovulaatiotestejä ym mut ei minkäänlaista aktiivista yritystä) Viimevuonna kävin lapseettomusgynellä yksityisellä mutta runsaan ylipainon takia ei mitään hoitoja gyne vielä suosinut, ainoastaan painoa alas.(mikä oli omastakin mielestäni paras vaihtoehto) Sitä olenkin nyt vuodessa lähes 20 kiloa saanut.. myös mies laihtunut vaikkei hänellä kovin paljon ylipainoa olekkaan
Tässä pikkuhiljaa painoa olen vaan yrittänyt laskea ja sitten olisi ollut tarkoitus mennä uudelleen lääkäriin :) ikää on vajaa 30 vuotta
 
Mä oon lukenut jotain ketjuja, missä ihmiset kertoo oireistaan ja tuliko plussa vai ei. Lähinnä vahvistuu ajatus, että pelkkien oireiden perusteella tosi vaikea tietää 😆. Tuntuu, että ne mitkä on toisella PMS/luteaalivaiheen oireita on toisella raskausoireita ja vice versa. Lähinnä, että tuntuu hölmöltä tunnustella omaa kroppaa ja miettiä oireita. Onko teillä jotain vinkkejä, miten lopettaa ylitulkitseminen 😅? Tai ehkä se on niin omalla kohdalla, että pitää kerätä koko sarja erilaisia oireita niin tietää, että ne ei suoraan tarkoita, että jotain olisi tapahtumassa. Tuntuu, että ainoat klassiset raskausoireet joita en ole vielä kertakaan onnistunut kuvittelemaan on raudanmaku, hajuaistin herkistyminen ja painontunne mahalla 😅.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
vierailija
Onko joku raskautunut heti kierukan poiston jälkeen? Mulla poistettiin kierukka toukokuun puolivälissä. Menkat tuli viikko siitä. Ovis olot alkoi viime viikolla. Kp 10. Nyt vihloo alavatsaa Kp 16 ja turvottaa. En ole tikuttannut ovista muuta kuin kpl 11 jolloin oli jonkinlainen viiva muttei plussa ja tänään. Silloin myös peitto heilui. Tänään ei tullut kuin haamu viiva ovistikkuun. Eli ovis ollut jo.
Kp 11 ovistikku
https://aijaa.com/NdLnsE

Enkä tiedä yhtään kuinka pitkä kierto mulla on. Kun on eka luomukierto . Kierukan kanssa oli kp 30-32. Mutta ennen sitä oli 25-27.
 
Voi kuinka monella täällä on jännät ajat käsillä! Tsemppiä kaikille ja toivotaan viivojen vahvistumista :)

Täällä kp 27/25-28, eilen tosiaan oli digi nega. Tänään on ollut kaikenmoisia oireita löysästä mahasta, pistävään mahakipuun, ilmavaivoihin ja menkkajomoihin. En muista tommosta vihlomista ennen olleen ennen menkkoja, mutta en jaksa uskoa silti muuhun kun menkkojen alkamiseen. Ainakin kierto alkaa olla jo "normaalin pituinen" jos huomenna alkaa menkat. 😬
 
vierailija
Onko joku raskautunut heti kierukan poiston jälkeen? Mulla poistettiin kierukka toukokuun puolivälissä. Menkat tuli viikko siitä. Ovis olot alkoi viime viikolla. Kp 10. Nyt vihloo alavatsaa Kp 16 ja turvottaa. En ole tikuttannut ovista muuta kuin kpl 11 jolloin oli jonkinlainen viiva muttei plussa ja tänään. Silloin myös peitto heilui. Tänään ei tullut kuin haamu viiva ovistikkuun. Eli ovis ollut jo.
Kp 11 ovistikku
https://aijaa.com/NdLnsE

Enkä tiedä yhtään kuinka pitkä kierto mulla on. Kun on eka luomukierto . Kierukan kanssa oli kp 30-32. Mutta ennen sitä oli 25-27.
Jos et oo testannut koko aika vaan 11 ja 16 nii ei voi sanoo onko ovis menny vai tulossa. Ei toi haalea viiva kerro kumpaakaan.
 

Yhteistyössä