Tänään tein uuden, nyt apteq:in testin ja sain siihen lähes samanlaisen hailuran.. en ymmärrä tänään dpo 10.
Tässä kuva uudesta: https://aijaa.com/jbOv9l
Tänään tein uuden, nyt apteq:in testin ja sain siihen lähes samanlaisen hailuran.. en ymmärrä tänään dpo 10.
Nää testit on aina ihmeellisiä. MullaTänään tein uuden, nyt apteq:in testin ja sain siihen lähes samanlaisen hailuran.. en ymmärrä tänään dpo 10.
Tässä kuva uudesta: https://aijaa.com/jbOv9l
Samoja mietteitä silloin kun kamalat PMS oireet päällä :/ Olen kyllä silti sitä mieltä etten haluaisi enää palata hormonaaliseen ehkäisyyn kun huonosti ovat sopineet :/Täällä dpo 5 eikö oireita, mutta flunssa yrittää :/ Toivottavasti ei pahemmin tuu päälle ennen kesälomia.
Tuli ehkäisystä mieleen, että välillä tekis mieli aloittaa pillerit uudestaan joksikin aikaa ja koittaa sen jlk uudestaan. Mulle on pillerit sopinu aina tosi hyvin, ja viimeeksi kun lopetin ne tulin heti raskaaksi. Nyt sitten kärsitään pms ja mitä kaikkea..
Mutta kai sitä täytyy ilman ehkäsyä nyt olla jos tahtoo raskautua
Mulla on (yö)hikoilua pms oireena, enkä kyllä premenopaussia ole itelleni diagnosoimassa. Mulla on aina ollut ja oon vaan yhdistänyt pms:n. Ootko käynyt perus labroissa milloin viimeksi? Mulla kakkosta yrittäessä oli juurikin pitkin kiertoa tulevaa hikoilua, sydämen tykyttelyä yms oireita. Epäilin myös olevan joku estrogeeni - homma, mutta gynellä ja labroissa kätytyä oli kilppariarvot mitä sattuu. Kilpparihäiriöt voi aiheuttaa lapsettomuutta, joten se kannattaa tutkituttaa jos oireita on (ja raskautta ei kuulu).Samoja mietteitä silloin kun kamalat PMS oireet päällä :/ Olen kyllä silti sitä mieltä etten haluaisi enää palata hormonaaliseen ehkäisyyn kun huonosti ovat sopineet :/
Lainasin kirjastosta mielenkiintoisen kirjan premenopaussista ja kyllä omat oireilut valitettavasti luultavasti liittyvät siihen Hikoilut ennen menkkoja ja välillä vaivaava unettomuus..Välillä ylimääräistä sydämen tykytystä. Haluaisin kuitenkin uskoa ,että raskaus olisi vielä mahdollinen kun kumminkin toimiva säännöllinen kierto. Sitähän sanotaan että ehkäisyä on käytettävä siihen asti, kun menkat olleet 12kk pois yhtäjaksoisesti joten sillonhan se raskauden mahdollisuus on olemassa jos on säännölliset menkat :/ mutta väkisin tässä alkaa usko hiipumaan. Kohtalo tovereita onko täällä muita?
Minkä ikäinen olet? Minä täytän kesällä 40v.Mulla on (yö)hikoilua pms oireena, enkä kyllä premenopaussia ole itelleni diagnosoimassa. Mulla on aina ollut ja oon vaan yhdistänyt pms:n. Ootko käynyt perus labroissa milloin viimeksi? Mulla kakkosta yrittäessä oli juurikin pitkin kiertoa tulevaa hikoilua, sydämen tykyttelyä yms oireita. Epäilin myös olevan joku estrogeeni - homma, mutta gynellä ja labroissa kätytyä oli kilppariarvot mitä sattuu. Kilpparihäiriöt voi aiheuttaa lapsettomuutta, joten se kannattaa tutkituttaa jos oireita on (ja raskautta ei kuulu).
Oon sua reilusti nuorempi. Mutta hyvä jos kilpparit tarkistettu niin on se ainakin poissuljettu sit. Toivottavasti löytyis joku syy tai pääsisit parempiin tutkimuksiin!Minkä ikäinen olet? Minä täytän kesällä 40v.
Kilppari arvot katsottu ihan hiljakkoin, kaikki ok. Perus verikokeita otettu, ferritiini matala (35).Gynellä viimeksi joulukuussa käynyt, munasarjat näytti normaaleilta eikä hän suostunut mihinkään hormooni kokeisiin laittamaan :/ Tämä julkinen gyne.Väitti vaan ettei voi olla kyse vaihdevuosista.
Hmm, mulla ferritiini oli joku 50 ja TK lääkäri väitti että on normaali (olen käsittänyt että pitäisi olla lähempänä 100). Itse epäilin kanssa huonoja rauta-arvoja vastaavanlaisiin oireisiin (väsymys, sydämen tykyttely, huonot unet, ihon, limakalvojen & suupielien kuivuminen, migreeni jne). Toinen oma epäilys oli kilppari mutta ne arvot on kanssa tarkistettu eikä ollut se. Kolmas oli kanssa premenopaussi. Mulla ei tosin tuota hikoilua ole ollut. Alkusyksystä on lapsettomuuspolilla eka tapaaminen niin toivottavasti siellä valaisevat asiaa, kun kaikki muut perus TK:n laittamat verikokeet oli normaalit.Minkä ikäinen olet? Minä täytän kesällä 40v.
Kilppari arvot katsottu ihan hiljakkoin, kaikki ok. Perus verikokeita otettu, ferritiini matala (35).Gynellä viimeksi joulukuussa käynyt, munasarjat näytti normaaleilta eikä hän suostunut mihinkään hormooni kokeisiin laittamaan :/ Tämä julkinen gyne.Väitti vaan ettei voi olla kyse vaihdevuosista.
Samoja mietteitä silloin kun kamalat PMS oireet päällä :/ Olen kyllä silti sitä mieltä etten haluaisi enää palata hormonaaliseen ehkäisyyn kun huonosti ovat sopineet :/
Lainasin kirjastosta mielenkiintoisen kirjan premenopaussista ja kyllä omat oireilut valitettavasti luultavasti liittyvät siihen Hikoilut ennen menkkoja ja välillä vaivaava unettomuus..Välillä ylimääräistä sydämen tykytystä. Haluaisin kuitenkin uskoa ,että raskaus olisi vielä mahdollinen kun kumminkin toimiva säännöllinen kierto. Sitähän sanotaan että ehkäisyä on käytettävä siihen asti, kun menkat olleet 12kk pois yhtäjaksoisesti joten sillonhan se raskauden mahdollisuus on olemassa jos on säännölliset menkat :/ mutta väkisin tässä alkaa usko hiipumaan. Kohtalo tovereita onko täällä muita?
Kyllä tuo minun silmään plussalta näyttääTäällä kp 38/36-39, vielä ei näy eikä oikeastaan tunnukaan kuukautisia.
Dop15 jos uskoo Flon ennustetta.
Eilen tein jonkun ihan näkymättömän viivanpaikan, tämän aamun testi linkistä.
Livenä olin näkevinän pienen hailakan haamun mutta koneelle siirrettynä näyttää kyllä heikolta.
Erona aikaisempaan viivanpaikkaan se että olin havaitsevinani hiukan väriä mutta tiedä sitten
https://aijaa.com/QBRcnV
Olin jo sanomassa ettei näy mitään mutta kun oikein pinnistän niin ehkä jotain ihan olematonta?https://aijaa.com/e6M7ft
Tässä vielä tää testi mitä katselen viivalasit silmillä. Silmillä ton viivan erottaa, kuvaa muokkasin tummemmaksi kun ei kuvaan erotu muuten. Takokaa nyt järkeä mun päähän
Ja kyllä, teen taas huomenna testin jos ei menkkoja kuulu... Raastavaa
Mun mielestä jos vaan on varaa niin käy selvittämässä tilannetta. Ihan mikä olo itsellä, malttaakko odottaa vai ei. Mulla tuli 4kk jälkeen tarve päästä ultraan ja gynelle miettimään tilannetta. Oon aika samanikäinen.Hei! Olen 34-vuotias nainen, mieheni 38-vuotias, ja olemme yrittäneet ensimmäistä lastamme marraskuuta asti eli puolisen vuotta. Kannattaako vielä yrittää puoli vuotta vai käydä gynekologilla tai muulla vastaavalla?