Haaveena vauva 2023

Kokeile tosta merkkiä! Näillä liuskoilla moni ei tunnu saavan ns. Kunnon viivaa/ kunnon vahvistumista.

Hcg tuplaantuu n. 32-48h välein joten ei sen kuulu joka päivä edes vahvistua :)
Ja mielestäni tämän aamun viiva näyttää selkeämmältä kuin eilen!

Mulla on yksi toisen merkin testi, mutta sen herkkyys 25 kun tämän 10. Mikähän dpo sen uskaltaa tehdä ?
 
Täällä on eilisestä asti pissattanut normaalia enemmän ja yölläkin joutui käymään vessassa. Öisin vessassa ravaaminen alkaa yleensä vasta n. 4pv ennen menkkoja. Tää on toki eka pilleritön kierto aikoihin niin ei voi tietää johtuuko siitä 😊
 
Mut voi päivittää piinailijoihin tälle päivälle dpo1. En siis ole tikuttanut, mutta ma ja ti ovikseen viittaavat oireet ja täsmäävät myös flo:n antavan arvion kanssa. Ei siis päivän tarkka, mutta pääsenpähän piinailemaan 🤭

Ärsyttää kyllä kun puhuttiin etukäteen miehen kanssa, että talletellaan joka toinen päivä. Noh, todellisuudessa talleteltiin ke, pe jäi välistä kun häntä väsytti, su talleteltiin ja eilen taas jäi välistä kun "meni niin myöhään". Toivotaan että tuo sunnuntai riittää 🤞🏻
 
Onnea plussista ❤

Kp13 eikä ainakaan vielä eilen ovistestit plussaa näyttäneet. Hyvä niin, sillä mies kotiutuu työreissusta vasta ensi yönä. Tosin jos ovisplussa tulee tänään, niin saattaa olla jo liian myöhäistä. Lisäksi olen joutunut syömään buranaa migreeniin nyt useampana päivänä, joten ei sekään varmaan ole hyvää tehnyt 🙁
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasahrami
Noi rfsu:t on tosi huonoja! Niillä ei saa yleensä kunnon viivaa! Hyvin tuo toinen vahvistunut! Onnea :)
Viikkodigi on kans herkkä (10), voit sen tehdä mikä päivä vaan!

Kiitos:) ja kiitos avusta, koitan pitää ainakin huomisen väliä testailusta :D Laitan tänne vielä digiä ja jos hyvin käy niin siirryn taka-alalle, mutta jään seuraa vielä teidän muiden matkaa ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Wintersun
Täällä näyttää olevan kunnon plussa aalto oven takana ! Ihanaa!

Pahoittelut kp 1:stä @Selis . Ymmärsinkö oikein, että luteaali piteni lähemmäs nuoruuden vuosia? Jos näin niin toivottavasti pidempi luteaali nostaisi raskautumisen mahdollisuuksia
Juu siis mulla oli nuorena pitkä kierto, ennen esikoista. 34-40 päivää. Sit ennen kakkosta se oli aina 32. Ehkäsykapselin kanssa kierto oli 28 ja on sitä nyt viimiset vuodet ollu kunnes nyt taas piteni 💪🏻
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Noi 10 herkkyiset ei tosiaan anna yleensä kovin äkkiä vahvaa viivaa! Mulla näkyi 25 herkkyisessä dpo 11 haamua.
Monet sanoo että saa noilla ei niin herkillä parempaa viivaa kuin herkillä.

Pahoittelut @Selis kp1

@kehänkiertäjä tiedätkö mikä dpo olisi? Jospa oli vaan liian aikaista

@sentoinen Tsemppiä piinapäiviin sunnuntai on ihan hyvä päivä!

Ei kyllä oo mitään hajua dposta 😕 Sillon kun talleteltiin, niin ainakin itellä oli fiilis et sillä viikolla vois olla ovis, mut tiiä sitten, kuitenkin ollu seuraavalla viikolla, kun halut oli ihan nollassa 😂
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
No enhän mä nyt jaksanut iltaa odottaa vaa 6h myöhemmin tein sitten kaksi eri testiä.

Ylempi herkempi ja alempi 25 herkkyys.


Ylempi ehkä vahvistunut, mutta alempi näyttää hyvin haalealta!

Ehkä viikonloppuna digitestin aika? Uskon vasta kun menkat ei ala ja digitesti kertoo viikot
Toi alempi on rfsu:n, joka ei ole kovin herkkä, pregcheck on herkempi vaikka sekin 25. Rfsu:n herkkä testikään ei ole erityisen herkkä nimittäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tähti123
Tänään ollut kipua joka viittaisi että ovis tapahtunut eli dpo0 ja sopii pistokseen toivottavasti eilinen riitti jos ei tämän illan enää hyödytä, tänään myös jopa alakerrassa kipua liittyykö ovikseen vai ei
 

Yhteistyössä