Olikohan vain jotain kiinnittymis yritystä testi samanlainen nyt äsken kun mitä eilen. Tänään dpo 11.
Kokeile tosta merkkiä! Näillä liuskoilla moni ei tunnu saavan ns. Kunnon viivaa/ kunnon vahvistumista.
Hcg tuplaantuu n. 32-48h välein joten ei sen kuulu joka päivä edes vahvistua
Ja mielestäni tämän aamun viiva näyttää selkeämmältä kuin eilen!
Ite tekisin illalla tai huomenna aamullaMulla on yksi toisen merkin testi, mutta sen herkkyys 25 kun tämän 10. Mikähän dpo sen uskaltaa tehdä ?
Mulla tuli Pregcheckillä (herkkyys 25) paljon selkeämpi viiva, kun apteekin ultralla (herkkyys 10)Mulla on yksi toisen merkin testi, mutta sen herkkyys 25 kun tämän 10. Mikähän dpo sen uskaltaa tehdä ?
Selvä viiva tässäkin kuitenkin, eli ei kannata lannistuaOlikohan vain jotain kiinnittymis yritystä testi samanlainen nyt äsken kun mitä eilen. Tänään dpo 11.
Selvä viiva tässäkin kuitenkin, eli ei kannata lannistua
Mä ostin macan ja E-vitamiinin. Jospa toi maca auttais tasaamaan kiertoa.
Noi rfsu:t on tosi huonoja! Niillä ei saa yleensä kunnon viivaa! Hyvin tuo toinen vahvistunut! Onnea
Viikkodigi on kans herkkä (10), voit sen tehdä mikä päivä vaan!
Juu siis mulla oli nuorena pitkä kierto, ennen esikoista. 34-40 päivää. Sit ennen kakkosta se oli aina 32. Ehkäsykapselin kanssa kierto oli 28 ja on sitä nyt viimiset vuodet ollu kunnes nyt taas piteniTäällä näyttää olevan kunnon plussa aalto oven takana ! Ihanaa!
Pahoittelut kp 1:stä @Selis . Ymmärsinkö oikein, että luteaali piteni lähemmäs nuoruuden vuosia? Jos näin niin toivottavasti pidempi luteaali nostaisi raskautumisen mahdollisuuksia
Noi 10 herkkyiset ei tosiaan anna yleensä kovin äkkiä vahvaa viivaa! Mulla näkyi 25 herkkyisessä dpo 11 haamua.
Monet sanoo että saa noilla ei niin herkillä parempaa viivaa kuin herkillä.
Pahoittelut @Selis kp1
@kehänkiertäjä tiedätkö mikä dpo olisi? Jospa oli vaan liian aikaista
@sentoinen Tsemppiä piinapäiviin sunnuntai on ihan hyvä päivä!
Toi alempi on rfsu:n, joka ei ole kovin herkkä, pregcheck on herkempi vaikka sekin 25. Rfsu:n herkkä testikään ei ole erityisen herkkä nimittäin.No enhän mä nyt jaksanut iltaa odottaa vaa 6h myöhemmin tein sitten kaksi eri testiä.
Ylempi herkempi ja alempi 25 herkkyys.
Ylempi ehkä vahvistunut, mutta alempi näyttää hyvin haalealta!
Ehkä viikonloppuna digitestin aika? Uskon vasta kun menkat ei ala ja digitesti kertoo viikot
Mä testailen usein alkuillasta/illalla. Silleen miten satun töistä pääsee.Täällä testit vihdoin saapui! Eka testi ja kaksi viiva, toki vielä ei pos ovulaatiotestiin tullut. Huomenna testattava uudestaan. Mihin aikaan vuorokaudesta ootte nuo testit tehneet?