Haaveena vauva 2023

Täältäkin varovaiset onnittelut @Mimerkki ja @Neeppu 😍 😍

Mä oon testannut apteekin Ultralla ja Pregcheckillä esikoisen yrityksessä ja nyt viime viikolla Pregcheckissä kerran tullut joku viivanpaikka, mut muuten ei oo kumpikaan näyttänyt mitään, paitsi sillon kun oli sit plussa ja se olikin ihan selkeä, niin ei tarvinnut arvailla ☺
 
  • Rakkaus
Reactions: Neeppu
Onnittelut @Neeppu ja @Mimerkki :love:

Kävin tänään hakemassa PC:n testejä jemmaan, varmaan huomenna testaan :D Mulla loppui ovulaatio-oireet vasta viime viikon ma (eli 4 pv inssistä). Luulen, että ovis olikin siis vasta silloin. Maanantaista laskettuna nyt olisi siis vasta dpo 8. Esikoisesta plussasin PC:n testillä dpo 9, silloin tosin oli kaksosraskaus, joista toinen meni kesken.. Jänniä päiviä tiedossa :D

Hymiöt ei oikein toimi tällä hetkellä :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
vierailija
Onnittelut @Neeppu ja @Mimerkki

Kävin tänään hakemassa PC:n testejä jemmaan, varmaan huomenna testaan Mulla loppui ovulaatio-oireet vasta viime viikon ma (eli 4 pv inssistä). Luulen, että ovis olikin siis vasta silloin. Maanantaista laskettuna nyt olisi siis vasta dpo 8. Esikoisesta plussasin PC:n testillä dpo 9, silloin tosin oli kaksosraskaus, joista toinen meni kesken.. Jänniä päiviä tiedossa

Hymiöt ei oikein toimi tällä hetkellä
Jos ovis olisikin ollut 4 päivää inssistä niin siittiöt eivät olisi enää kykeneviä hedelmöittämään. Ne ovat n. 24h inssin jälkeen vielä kykeneviä. Ei säily kohdussa kuten pesemätön sperma.

Eikö sulta ultrattu tms. Kun tehtiin inssiä, että onko ovulaatio käsillä?
 
Jos ovis olisikin ollut 4 päivää inssistä niin siittiöt eivät olisi enää kykeneviä hedelmöittämään. Ne ovat n. 24h inssin jälkeen vielä kykeneviä. Ei säily kohdussa kuten pesemätön sperma.

Eikö sulta ultrattu tms. Kun tehtiin inssiä, että onko ovulaatio käsillä?
Ultrattiin kyllä :) Ei lääkäri asiaa muutoin kommentoinut, kuin, että ovulaatio ei ollut vielä tapahtunut. Follikkeli oli kuitenkin hyvän kokoinen jo. Tuo oli itselleni uutta tietoa, että siittiöt eivät säily, kuin noin 24h :) Hyvö tietää jatkoa ajatellen!
 
Hei kaikille, voisin liittyä mukaan keskusteluun. Täällä pillerit lopetettu viikonloppuna ja esikoinen saisi sitten tulla, kun on tullakseen 😊 Molemmille ensimmäinen, joten kaikki uutta ja jännittävää! 🤭 Lähipiiristä ei löydy ketään samassa tilanteessa olevaa niin kiva olisi vaihtaa ajatuksia täällä.

Keskustelua olen hetken jo seuraillut, onnittelut plussanneille! 🤩
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille 😍

Täällä kp9/28-30. Ollaan tämä kierto vielä skipattu ja seuraavasta kierrosta saa yritys sitten alkaa ☺ Jännittävää tää on joka kerta. Seuraava kierto sattuu kyllä super hyvin töiden suhteen, päästään neljänä parhaana päivänä hommiin 😉 Kunhan nyt ei kierto veny ja ovis sattuis oletettuun kohtaan.
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.4.2022 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Mimerkki 6/2021 3. (1. yhteinen)
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@Nemily 10/2021 1.
@Lumihiutale_ 11/2021 4.
@tätimoonika 11/2021 7.
@jemppu123 11/2021 2.
@Neeppu 11/2021 2.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@senya 12/2021 2. lapsi (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 01/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2021 2. lapsi
@3milia 3/2022 2.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@Siikli 3/2022 4.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Unikko29 4/2022 1.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.


★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@vauvakuume7 kp 34/?
@Yksinmatkassa kp 32/32
@Neeppu kp 29/27
@Selis kp 26/28
@senya kp 25/28-30
@Mimerkki kp 24/30
@Laurenzia kp 23/31
@mimmi92 ★ kp 21/26-32
@Marilainen kp 17/30-31
@Lumihiutale_ kp 15/27
@K3rttuli kp 14/28-35
@Kirahvi-Koo kp 12/30
@Nemily kp 11/29
@Eadni1992 kp 7/26-28
@tätimoonika kp 5/25-29
@3milia kp 3/27-28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@Siikli DPO 18
@Yksinmatkassa DPO 11
@senya DPO 12
@Neeppu DPO 11
@Selis DPO 7
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/2021 ★ 2. ★ 04/2022
 
Viimeksi muokattu:
Varovaiset onnittelut myös täältä @Mimerkki ja @Neeppu

Sukupuolta kommentoin sen verran, että ei ole toiveita mutta pojalle olisi jo nimi valmiina :)
Tänään kp 17... eilen tein ovistestin ja oli hailakka viiva vasta. Limat kyllä vois viittailla jo ovikseen mutta saa nähdä. Tänään uusi testi ja toivottavasti ehditään tallettelemaan. Huomenna tuskin on mahdollisuutta kun on läpsystä vaihto päivä
 
  • Tykkää
Reactions: Neeppu
Sukupuoliasiasta! Mullekin on ihan sama, kumpi sieltä mahdollisesti tulisi, mut jostain syystä mulla oli jo esikoisen aikana hirveä lista tyttöjen nimiä ja on edelleen, mikä myös kivan nimen kuullessa lisääntyy tasaseen tahtiin. Poikien nimiä ei oo listassa 😂 mulla on yks nimi, minkä aion runnoa läpi myös miehelle 😆 sit toinen ja kolmas nimi tulee varmaan suvusta🙊
 
https://aijaa.com/W1Ohw9

Tommonen tuli tänään, hankala saada valoa sopivasti mutta kyllähän siinä + näkyy 🤭 Tämä on ihan testiajalla kuvattukin jopa. Rfsu:n ja cb uitin samasa kipossa ja niihin tuli himmeät haamut, sellaiset joita ei ihan vielä viivaksin uskoisi mutta silti nähtävissä jotenkuten, kuitenkaan kuvaan ei saa ainakaan testiajalla. Eli cb selkeästi herkempi ja pc yhtä herkkä kuin frsu:n herkkä. Tänään siis dpo 11.

Kylhän tässä nyt alkaa varovaisesti toivoa että ehkä menkat ei nyt tulisikaan, sen pidemmälle ei vielä uskalla ajatella.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä testattu aamulla nega. :( Oli pc testi, joka ei kai niin herkkä ole mut kyllä alkaa olla fiilis että eiköhän tässä uuteen kiertoon vielä jouduta. Oli jotenkin niin toiveikas olo aiemmin.. :'( En nyt ainakaan testaile ennen perjantaita, kun menkkojen pitäisi alkaa. Niistä katsoen toki oli vielä aikaista testata, mutmut.
 
Emilydia
Negaa täälläkin. Huomenna pitäis alkaa menkat. Tää on aina niin paska tunne, ajatukset risteilee että pitäskö vaan lopettaa yritys kun aina saa pettyä 🙄 Silti huomaa katsovansa että milloin seuraava ovis ois ja pitäskö sitä tikuttaa.. 🤪 Onnea plussanneille 🤩
 

Yhteistyössä