Alkuillasta cb antoi tällaisen
Kiitos tosi varovaisesti, koska pelkään kovin että jos jokin kiinnittyy, ei limakalvo edelleenkään riittäisi sitä pitämään...
En.....no oonOotteko kattonu et mikä ois la??
xD nii et menis vielä tän vuoden puolelleEn.....no oon
24.12
Nippanappa. Jos... Iso jos.xD nii et menis vielä tän vuoden puolelle
Flon mukaan 20.12. 🫢 esikoinen syntyi kaks päivää ennen laskettua, nii jospa tää seurais samaa kaavaa. Jos siis mukana on ihan oikea tyyppi! Onpa jännää.Ootteko kattonu et mikä ois la??
Jos ovis olisikin ollut 4 päivää inssistä niin siittiöt eivät olisi enää kykeneviä hedelmöittämään. Ne ovat n. 24h inssin jälkeen vielä kykeneviä. Ei säily kohdussa kuten pesemätön sperma.Onnittelut @Neeppu ja @Mimerkki
Kävin tänään hakemassa PC:n testejä jemmaan, varmaan huomenna testaan Mulla loppui ovulaatio-oireet vasta viime viikon ma (eli 4 pv inssistä). Luulen, että ovis olikin siis vasta silloin. Maanantaista laskettuna nyt olisi siis vasta dpo 8. Esikoisesta plussasin PC:n testillä dpo 9, silloin tosin oli kaksosraskaus, joista toinen meni kesken.. Jänniä päiviä tiedossa
Hymiöt ei oikein toimi tällä hetkellä
Ultrattiin kyllä Ei lääkäri asiaa muutoin kommentoinut, kuin, että ovulaatio ei ollut vielä tapahtunut. Follikkeli oli kuitenkin hyvän kokoinen jo. Tuo oli itselleni uutta tietoa, että siittiöt eivät säily, kuin noin 24h Hyvö tietää jatkoa ajatellen!Jos ovis olisikin ollut 4 päivää inssistä niin siittiöt eivät olisi enää kykeneviä hedelmöittämään. Ne ovat n. 24h inssin jälkeen vielä kykeneviä. Ei säily kohdussa kuten pesemätön sperma.
Eikö sulta ultrattu tms. Kun tehtiin inssiä, että onko ovulaatio käsillä?