Haaveena vauva 2022

Ei vieläkään ovista testissä, olisin niin toivonut sen tulevan vapailla mutta huomenna irrotuspiikki ja siitäkin se parisen päivää. Tuleeko kellään muulla oloa ettei tallettelua vaan jaksaisi? Viikonloppuun asti pitäisi mennä. Seuraava kierto jää väliin vaikka jatkaisikin sen jälkeen kun lääkäri poissa, mutta taukokin tulee tarpeeseen.
Hyvin on samoja fiilikset noista talletteluista. Tulee jotenkin paineet onnistua ja suru jo valmiiksi siitä kun tietää ettei onnistu raskautumaan vaikka kuinka on yritetty :(
Eilen vielä kp4 tiputteli ,mutta illalla talleteltiin.Mies oli kaveriensa kanssa reissussa useamman päivän ja vihdoin oli avannut suunsa kun jälleen olivat keskustelleet vauvan "teosta", hänen kaveri oli taas maininnut että voidaanhan mekin yrittää, niin mies oli tokassut ,että arvaa vaan onko yritetty.Jospa asia olisi nyt loppuun käsitelty :) Kaverit olivat vaan kommentoineet että tsemppiä.Vaikka ei kaikki miehet tunnu ymmärtävän että raskautumisessa voisi olla jotain ongelmia, ei ainakaan ne jotka onnistuneet tuosta vaan :(

Hyvää uutta viikkoa kaikille ❤❤
 
@Martta83
Joo mä oon aina testannut näillä, eikä ikinä oo tullu tällaista viivaa.

Mulla on vasta kp23, kierto useimmiten 24-27.

Ei mitään merkittävää oiretta.. rinnat on kipeät mutta niin ne on usein muutenkin. Pms oireet ei oo ainakaan vielä iskenyt päälle, eikä kuivuus. 😀
 
  • Tykkää
Reactions: Martta83
Voi ihanat, kiitos teille.

Täytyy vielä testailla muutamana päivänä, toivottavasti vahvistuu 😍

Mutta tämäkin on ilo huomata että ilmeisesti jotain kehossa tapahtuu.
Esikoisen kanssa olin yksin ja hän on jo koulussa, nyt olisi hyvä elämäntilanne tälle ja tästä on kyllä haaveiltu..
 
Onnea @Pulla21 ! Mäkin sain ehkä haamun 😬 en yhtään noin selkeää kuin sulla vaikka testasin frsu:n herkällä, mutta en mä ole siihenkään saanut koskaan mitään paitsi silloin kun olin viimeksi raskaana (olen kyllä yrittänyt kovasti kuvitella siihen viivoja ennenkin🤭). Silloin sain tällaisen samanlaisen ja muutaman päivän päästä himmeän mutta selkeämmän samalla testillä mutta selkeän plussan cb:llä. Haen siis cb:n seuraavaksi
 
  • Tykkää
Reactions: Pulla21 ja Martta83
Tänää alkoi vuoto kuten aavistinkin. Vuoden vikaan yrityskiertoon laitan nyt kovat piippuun ja haen greippimehua kaupasta. Auttaa tai ei, mutta haluan nyt kokeilla tätäkin. Mulla on koko yrityksen ajan ollut tosi huonot ovislimat niin jos se greippi saisi ne taas eloon.
 
Jos olet irrotuspiikin pistänyt, ovistesteillä testaaminen on turhaa, koska näyttää plussaa sen hcg:n takia. Jokatapauksessa.
Irrotuspiikki irrottaa munasolun joka tapauksessa. Jännä ettei sua ole ohjeistettu.
Sanoin vielä viimeksi lääkärissä että teen ovistestejä eikä maininnut mutta tärkeämpiä siis ovatkin ennen irrotuspiikkiä pistämistä, paitsi en tiedä sitten irtoaako edes luonnollisesti ollenkaan.
 
vierailija
Sanoin vielä viimeksi lääkärissä että teen ovistestejä eikä maininnut mutta tärkeämpiä siis ovatkin ennen irrotuspiikkiä pistämistä, paitsi en tiedä sitten irtoaako edes luonnollisesti ollenkaan.
Joo, irrotuspiikin jälkeen testaukset sikäli turhia tosiaan kun hcg saa ovistesti näyttämään plussaa jokatapauksessa.
Jos haluat tietää ovuloitko luonnollisesti siihen on kaksi keinoa; joko ultra ovulaation jälkeen, jolloin näkee onko munasolun tilalle kasvanut keltarauhanen tai progesteroniverikokeet viikko ovulaatiosta. Verikokeita suositellaan 2-3 peräkkäisessä kierrossa ottamaan. Silloin tällöin ovuloimaton kierto on normaalia.
40v + terveitä munasoluja tulee n. 1/ 15 eli käytännössä reilussa vuodessa on aika pieni mahdollisuus raskautua.
Ikää jos on niin kannattaa nopeasti mennä järeämpiin hoitoihin (jos siis aikomus).
 
Talletettu tiistaina ja eilen, mahtaakohan riittää, lääkäri kyllä neuvoi että vielä tänään pitäisi..mies vaan todella äksy eikä ollenkaan näytä että onnistuisi tänään☹ mietin jopa että ehdotan Muumimukia tänään, kurja jos tää sattuukin olemaan varsinainen ovispäivä
 
vierailija
Talletettu tiistaina ja eilen, mahtaakohan riittää, lääkäri kyllä neuvoi että vielä tänään pitäisi..mies vaan todella äksy eikä ollenkaan näytä että onnistuisi tänään mietin jopa että ehdotan Muumimukia tänään, kurja jos tää sattuukin olemaan varsinainen ovispäivä
Parhaimmat tulokset raskautumisessa kannalta on dpo - 2 ja dpo - 1. Ei haittaa siis vaikka ovispäivä jäisi välistä.
 

Yhteistyössä