Haaveena vauva 2022

Mulla on näyttänyt haamuplussaa kaksi eri testiä useamman kerran (pc ja apteekin ultra) , first respond - tai mikä lie - aivan putipuhdas nega! Vaikka on herkkä. Tiedä nyt näistä, mutta JOS tämä akka onkin raskaana niin en suosittele tuota sun merkkiä ollenkaan TOKI jos en ole raskaana niin sittenhän se on näyttänyt aivan oikein!

Älä heitä pyyhettä kehään vielä! Aikaa on!
Kiitos, kun kommentoit, piristi vähän mieltä. ❤
 
vierailija

Vai voiko tämän tulkita jotenkin virheellisesti?
Hei Tiutau13! Kun olet noin aktiivinen ja tarkka, voisitko laittaa myös jo linkin siihen Fimean sivuun, mistä olit sanomasi mukaan löytänyt tietoa koronarokotusten aiheuttamista sikiön epämuodostumista? En ole itse vieläkään löytänyt tuollaista tietoa vaikka olen kuinka yrittänyt kahlata Fimean sivuja. Kiitos avusta! T. Huolestunut
 
vierailija
Hei Tiutau13! Kun olet noin aktiivinen ja tarkka, voisitko laittaa myös jo linkin siihen Fimean sivuun, mistä olit sanomasi mukaan löytänyt tietoa koronarokotusten aiheuttamista sikiön epämuodostumista? En ole itse vieläkään löytänyt tuollaista tietoa vaikka olen kuinka yrittänyt kahlata Fimean sivuja. Kiitos avusta! T. Huolestunut
Lol mikä trolli. Ketä kiinnostaa?
 
Hei Tiutau13! Kun olet noin aktiivinen ja tarkka, voisitko laittaa myös jo linkin siihen Fimean sivuun, mistä olit sanomasi mukaan löytänyt tietoa koronarokotusten aiheuttamista sikiön epämuodostumista? En ole itse vieläkään löytänyt tuollaista tietoa vaikka olen kuinka yrittänyt kahlata Fimean sivuja. Kiitos avusta! T. Huolestunut
Hei vierailija - trolli tai ei - voit laittaa minulle yksityisviestiä niin laitan sinulle lähteeni, täällä keskitytään varmasti mielummin vauva-aiheeseen kuin koronaan (tai sotaan) 🙂
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hei Tiutau13! Kun olet noin aktiivinen ja tarkka, voisitko laittaa myös jo linkin siihen Fimean sivuun, mistä olit sanomasi mukaan löytänyt tietoa koronarokotusten aiheuttamista sikiön epämuodostumista? En ole itse vieläkään löytänyt tuollaista tietoa vaikka olen kuinka yrittänyt kahlata Fimean sivuja. Kiitos avusta! T. Huolestunut
Haittavaikutusilmoitusten mukaan Modernan rokotteen jälkeen on raportoitu keskenmenojen lisäksi kolme kappaletta "muuta vakavaa raskauteen, synnytykseen ja prenataalikauteen liittyvää".
 
vierailija
Hei vierailija - trolli tai ei - voit laittaa minulle yksityisviestiä niin laitan sinulle lähteeni, täällä keskitytään varmasti mielummin vauva-aiheeseen kuin koronaan (tai sotaan)
Hei! Kiinnostaa varmasti moniakin raskautta yrittäviä ja odottavia nuo rokotusten ja koronan sairastamisen vaikutukset, on täällä aiemminkin ollut niistä ihan asiallista ja mielenkiintoista keskustelua ja pohdiskelua. Jos ei jotain kiinnosta, ei tarvitse haukkua trolliksi, jättää vain lukematta. Laita vain lähde ihan yleisesti kaikille, minuakin ainakin kiinnostaa, missä väitetään aiheuttavan epämuodostumia, en ole itsekään tuollaista lukenut. Jos väittää jotain noin huolestuttavaa, olisi asiallista myös kertoa lähde ja perustelut väitteeseen. Ihan julkisesti, ei varmaan ole tarvetta salailuun, miksi olisi?
 
vierailija
Hei vierailija - trolli tai ei - voit laittaa minulle yksityisviestiä niin laitan sinulle lähteeni, täällä keskitytään varmasti mielummin vauva-aiheeseen kuin koronaan (tai sotaan)
No tuosta koronan ja rokotusten vaikutuksesta menkkoihin, kiertoon ja raskautumiseen on kyllä ollut täällä mielenkiintoa ja ajatustenvaihtoa, joten kerro vaan! Ja ei kai tähän kukaan sotaa halua sotkea, älä sinäkään...!
 
vierailija
Hei! Kiinnostaa varmasti moniakin raskautta yrittäviä ja odottavia nuo rokotusten ja koronan sairastamisen vaikutukset, on täällä aiemminkin ollut niistä ihan asiallista ja mielenkiintoista keskustelua ja pohdiskelua. Jos ei jotain kiinnosta, ei tarvitse haukkua trolliksi, jättää vain lukematta. Laita vain lähde ihan yleisesti kaikille, minuakin ainakin kiinnostaa, missä väitetään aiheuttavan epämuodostumia, en ole itsekään tuollaista lukenut. Jos väittää jotain noin huolestuttavaa, olisi asiallista myös kertoa lähde ja perustelut väitteeseen. Ihan julkisesti, ei varmaan ole tarvetta salailuun, miksi olisi?
Etkö uskalla itse kirjoittaa omalla nimimerkillä?
Hirveetä jankkaamista jostain plörönä rokotteesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Yhäkin, yksityisviestiä hyvä vierailija. Olen itse ainakin ihan täynnä iso-K keskustelua. KAIKKI ketä kiinnostaa, saavat yksityisviestillä lähteeni, mutta täällä en ala aiheesta keskustelemaan. Luo profiili ja yv:tä kehiin . Jos et halua sitä tehdä niin olehyvä ja mene muualle huutelemaan :) ja ps. Palaa aiempiin keskusteluihin, muistaakseni laitoin sinne osoitteen (en tarkkaa linkkiä), ei ollutkaan fimea vaan thl.

Vauva-asioihin takaisin!😄
Valmistelin itseni eilen itseni negatiiviseen tulokseen , tälle aamua siis. Nukkumaan mennessä aivastin pari kertaa, kunnon repäisykipuja vasemmalle nivuseen. Joo, niitä on tullut ennenkin joten ei lasketa!😅
Pahoinvointi 2 päivänä on johtunut stressistä, kun ei selviä viivoja ole näkynyt..

Ja aamun tulos:
 
Yhäkin, yksityisviestiä hyvä vierailija. Olen itse ainakin ihan täynnä iso-K keskustelua. KAIKKI ketä kiinnostaa, saavat yksityisviestillä lähteeni, mutta täällä en ala aiheesta keskustelemaan. Luo profiili ja yv:tä kehiin . Jos et halua sitä tehdä niin olehyvä ja mene muualle huutelemaan ja ps. Palaa aiempiin keskusteluihin, muistaakseni laitoin sinne osoitteen (en tarkkaa linkkiä), ei ollutkaan fimea vaan thl.

Vauva-asioihin takaisin!
Valmistelin itseni eilen itseni negatiiviseen tulokseen , tälle aamua siis. Nukkumaan mennessä aivastin pari kertaa, kunnon repäisykipuja vasemmalle nivuseen. Joo, niitä on tullut ennenkin joten ei lasketa!
Pahoinvointi 2 päivänä on johtunut stressistä, kun ei selviä viivoja ole näkynyt..

Ja aamun tulos:

En tiedä, mikä on, mutta digitaalinen antaa ainakin selkeän tuloksen. Oikein hihkaisin ääneen, kun näin tuon kuvan. Toivotaan parasta!👌🏼😁
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiutau13
Onnea digin tuloksesta! Oliko sulla nyt dpo 15? En nyt muista, oliko sulla irrotuspiikki, miltä inssin ultrassa näytti follin tilanne?
Yritin siis tässä miettiä, että voisko päiviä olla 1-2 vähemmän.
Suosittelen kyllä verikoetta (2kpl) niin näkee miten nousee.

Inssissä se hedelmöittyinen kuitenkin voi heitellä ja meidän hoitojen aikana törmäsin pariin joilla oli alkion siirto (eli hedelmöitys täysin tiedossa) ja haaleaa viivaa testipäiväkin ja silti ihan terve vauva tuli. Jollain on ollut jopa testipäivä (dpo 16) nega ja vasta dpo 17 haalea plussa.

Tsemppiä siis, kaikki voi olla hyvin kuitenkin
KIIIITOOOOS!! Tää on niiiiin lohduttavaa!! ❤😍❤❤

@kANaNdA mua nauratti sun hihkaisu!! 😄❤😄❤

Googlasin hcg -verikokeiden hintoja. Mehiläisessä ois 67e kappale. Yli 130 euroa mielenrauhasta .. noo.. päätän tän päivän aikana! 😄

Oliko se tässä vai hätähousu -ketjussa, joka osasi tulkita digin viivoja?

https://aijaa.com/jF6uM2

tässä ois tulkittavaa 😂 eroa eiliseen testiin on että tuo yksinäinen viiva on selvästi tummempi kuin kontrollin pari, eilen ne olivat lähes saman vahvuiset keskenään. Wadap? Analyyseja kiitos!😂
 
vierailija
Ja pc:ssä niin hailakka viiva etten laskisi positiiviseksi.

Kiinnittymisyritys? Kemiallinen? Kesken menossa?
Kannattaa testata muutaman päivän päästä uudestaan niin se kertoo jo paljon. Jos ollut kemiallinen niin Digi näyttää ei raskaana. Ajattele että olet raskaana kunnes toisin todistetaan. Toivottavasti pysyy mukana. Tsemppiä sinne
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
@Wintersun niin lisää vastauksia: eli perjantaiaamuna irrotuspiikki, klo 13 oli vielä paikoillaan 20mm folli oikealla (vasenta ei tarkistanut inssissä ollenkaan vaikka siellä oli myös kehittyvä folli 😄) , inssi tehtiin. Nippailuahan tuntui pe illasta sunnuntaihin isostikkin mutta päättelin sen johtuvat irroituspiikistä/munasolun irtoamisesta. Muutenkin hämärät oireet olleet nää 2 viikkoa , oletan niidenkin johtuvat Ovitrellesta 😄 niin ja nyt dpo15 .
 
Kannattaa testata muutaman päivän päästä uudestaan niin se kertoo jo paljon. Jos ollut kemiallinen niin Digi näyttää ei raskaana. Ajattele että olet raskaana kunnes toisin todistetaan. Toivottavasti pysyy mukana. Tsemppiä sinne
Kiitos vierailija. Näinhän se täytyy tehdä, ei muu auta! 😄 ja kaikki tämä spekulointi olisi turhaa jos olisi vaan malttanut testata YHDEN kerran, YHDELLÄ testillä (viikkodigi). Mut tää on tätä, kun ei malta odottaa..😂
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Ovitrellesta 36h päästä irtoaa munasolu, punktiosta laitetaan siis 36h ennen punktiota. Toki jos se siellä itse oli irtoamassa ni voinee varmaan aiemminkin mutta tuo varmistaa sen et viimeistään irtoaa.
Ovitrelle aiheutti mulle kyllä hirvet raskausoireet alussa

Mielestäni sulla on hyvä tilanne, raskaana kunnes toisin todistetaan!
Kiitos tästä! Mulla ollut pääasiassa 30 päivän kierrot eli (oma päättely!!) ilman piikkiä munasolu olis irronnut vasta sunnuntaina (inssi oli perjantai). En siis tarkkaan tiedä tietenkään, mutta alavatsan (ovis)kivuista 14päivää aina ja alkaa menkat. 😄
 
KIIIITOOOOS!! Tää on niiiiin lohduttavaa!!

@kANaNdA mua nauratti sun hihkaisu!!

Googlasin hcg -verikokeiden hintoja. Mehiläisessä ois 67e kappale. Yli 130 euroa mielenrauhasta .. noo.. päätän tän päivän aikana!

Oliko se tässä vai hätähousu -ketjussa, joka osasi tulkita digin viivoja?

https://aijaa.com/jF6uM2

tässä ois tulkittavaa eroa eiliseen testiin on että tuo yksinäinen viiva on selvästi tummempi kuin kontrollin pari, eilen ne olivat lähes saman vahvuiset keskenään. Wadap? Analyyseja kiitos!
SYNLABin kautta on 48,80🙂
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13

Yhteistyössä