SYNLABin kautta on 48,80
Onko synlab vielä olemassa?? Google laulamaan !
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
SYNLABin kautta on 48,80
@Tiutau13 tietty riippuen milloin digillä meinaat testata, mut jos ei kiire niin tilaa raskauskeijulta. Olikohan 18,90 tms 2 viikkodigiä.
Mä oon ainakin saanut hcg mittaukset neuvolasta kun sanoin että epäilen keskenmenoa. Kun viivat lähtenyt vaalenemaan.Joo, joskus saa oman neuvola niin kautta verikokeisiin lähetteen, jos ei kahta niin ainakin yhden, sitäkin kannattaa miettiä jos tilanne vaatii. Toki toivomme ettei tarvi sitä miettiä!
Maanantaina kävin 3+6 ja hcg oli 37. 48 h päästä oli 171Totta tosiaan sieltähän sai halvemmalla. Maltanko odottaa.. ehkä
Ei tuo synlabin tutkimuskaan ollut enää halvempi, hintaan lisätään 15e per kerta. Joo, digeillä mennään ja JOS ei lähde viikot nousemaan niin hcg !
Paraskin puhuja! Ei tänne ole pakko luoda nimimerkkiä, kuten olet huomannut. Mun syy on se, etten jaksa joka paikkaan luoda tunnareita, niitä on jo liikaa. En tiedä, mikä sinun syysi on. Ja aikaisemmin täällä on kyllä rokotteiden ja raskautumisen yhteydet kiinnostaneet paljonkin, ja saa kiinnostaa edelleen. Ohita vaan ihmeessä, jos ei kiinnosta.Etkö uskalla itse kirjoittaa omalla nimimerkillä?
Hirveetä jankkaamista jostain plörönä rokotteesta.
Onnea tuloksesta!Yhäkin, yksityisviestiä hyvä vierailija. Olen itse ainakin ihan täynnä iso-K keskustelua. KAIKKI ketä kiinnostaa, saavat yksityisviestillä lähteeni, mutta täällä en ala aiheesta keskustelemaan. Luo profiili ja yv:tä kehiin . Jos et halua sitä tehdä niin olehyvä ja mene muualle huutelemaan ja ps. Palaa aiempiin keskusteluihin, muistaakseni laitoin sinne osoitteen (en tarkkaa linkkiä), ei ollutkaan fimea vaan thl.
Vauva-asioihin takaisin!
Valmistelin itseni eilen itseni negatiiviseen tulokseen , tälle aamua siis. Nukkumaan mennessä aivastin pari kertaa, kunnon repäisykipuja vasemmalle nivuseen. Joo, niitä on tullut ennenkin joten ei lasketa!
Pahoinvointi 2 päivänä on johtunut stressistä, kun ei selviä viivoja ole näkynyt..
Ja aamun tulos:
Onnea täältäkin! Ihanaa kun tulee plussauutisia piristämään.Yhäkin, yksityisviestiä hyvä vierailija. Olen itse ainakin ihan täynnä iso-K keskustelua. KAIKKI ketä kiinnostaa, saavat yksityisviestillä lähteeni, mutta täällä en ala aiheesta keskustelemaan. Luo profiili ja yv:tä kehiin . Jos et halua sitä tehdä niin olehyvä ja mene muualle huutelemaan ja ps. Palaa aiempiin keskusteluihin, muistaakseni laitoin sinne osoitteen (en tarkkaa linkkiä), ei ollutkaan fimea vaan thl.
Vauva-asioihin takaisin!
Valmistelin itseni eilen itseni negatiiviseen tulokseen , tälle aamua siis. Nukkumaan mennessä aivastin pari kertaa, kunnon repäisykipuja vasemmalle nivuseen. Joo, niitä on tullut ennenkin joten ei lasketa!
Pahoinvointi 2 päivänä on johtunut stressistä, kun ei selviä viivoja ole näkynyt..
Ja aamun tulos:
Mä en o ainakaan saanut yhtään mitään näkyviin, ellei ole ollut raskaudesta kyse. Ootko km jälkeen saanut jo negan kuitenkin?Hei osaako joku kokemuksesta sanoa, piirtääkö one stepin raskaustestit helposti haamua/viivanpaikkaa? On tilattu raskauskeijulta ja on niitä herkkiä. Taas tuntui näyttävän haaleaa haamua..
Alkaa väsyttää tää kun testit negaa mut menkkojakaan ei näy. Tulis nyt vaikka jäljemmät, kunhan tapahtuisi edes jotain. Keskenmenosta vähän yli 6 viikkoa.
Oon saanut negan ja labrassa kävin kans verikokeissa kahdesti kun vuoto oli jo loppunut ja sillon arvot ekassa hcg 8 ja toisessa hcg 4.9 eli ei kyl pitäisi siitä johtua enää mitkään haamut. Niistä siis aikaa yli 4 viikkoa.Mä en o ainakaan saanut yhtään mitään näkyviin, ellei ole ollut raskaudesta kyse. Ootko km jälkeen saanut jo negan kuitenkin?
Mulle tuli haamu viime kierrossa jo dpo9, mutta menkat alkoi sitten kuitenkin muutama päivä myöhemmin joten olikohan mulla sitten vain kiinnittymisyritys .Hei osaako joku kokemuksesta sanoa, piirtääkö one stepin raskaustestit helposti haamua/viivanpaikkaa? On tilattu raskauskeijulta ja on niitä herkkiä. Taas tuntui näyttävän haaleaa haamua..
Alkaa väsyttää tää kun testit negaa mut menkkojakaan ei näy. Tulis nyt vaikka jäljemmät, kunhan tapahtuisi edes jotain. Keskenmenosta vähän yli 6 viikkoa.