Haaveena vauva 2022

Hei kummanko te laskisitte olevan kp1, ma vai ke, menkkaviikolla mulla tuli pyyhkiessä vähän verta ja turhua maanantaina, just silleen niinkun menkkojen alkaessa. Mutta vain yhdellä vessareissulla. Tiistaina ei ollenkaan mitään ja keskiviikkona alkoi sitten varsinaisesti menkat jotka jatkui 5pv hentoina ja pari pv vielä tuhruna. Niin mietin onko tänään siis kp 8 vai kp 10
Laskisin vasta sen kunnon vuotopäivän olevan eka päivä!

Mamiksen kyssäriin vastaan, että alan tikuttaan 11 pv ja 14 on aikaisin jolloin tullut ovis. Mulla Flow sovellus ennustanut 3pv heitolla oviksen tosi hyvin eli en oo kokenut tarpeelliseks laajentaa testailun ajankohtaa.😊
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Mimerkki
Hei kummanko te laskisitte olevan kp1, ma vai ke, menkkaviikolla mulla tuli pyyhkiessä vähän verta ja turhua maanantaina, just silleen niinkun menkkojen alkaessa. Mutta vain yhdellä vessareissulla. Tiistaina ei ollenkaan mitään ja keskiviikkona alkoi sitten varsinaisesti menkat jotka jatkui 5pv hentoina ja pari pv vielä tuhruna. Niin mietin onko tänään siis kp 8 vai kp 10
Sanoisin kanssa että vasta kunnon vuotopäivä. Tuhruja ei vielä lasketa.

Ja oviksen tukuttelusta niin oon yleensä aloittanut kp 8-10, mut pariin kertaan en ole saanut koko ovista kiinni. Esim nyt on kp 16 eikä ovista ole vielä näkynyt vaikka aloitin kp 7... niin en tiiä menikö se jo vai eikö tule ollenkaan tässä kierrossa 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki
Heippa kaikille ♡ taustailen päivittäin täällä ja ihania uutisia ovat monet saaneet ♡

Itsellä hiukan mietinnässä ollut että en ehkä halua enää lasta tähän maailmaan.. ahdistavia uutisia tulee joka kanavalta ja lehtien sivuilta. Pelottavaa aikaa eletään..

Ikää on jo sen verran ettei voi lykätä vauva haaveita ollenkaan jos vielä sen iltatähden haluaisi.

Tässä on vielä 1kk aikaa omaan "takarajaan" raskauta, joten luulempa että meidän yritykset jää siihen.

Oikein ihanaa kevään aikaa kaikesta huolimatta kaikille ♡ ♡ ♡

Käyn silti kurkkailemassa välillä tänne miten teillä muilla menee ♡
 
vierailija
Kyllä turhauttaa. Tänään kp 41. Ikinä ei ole ollut näin pitkää kiertoa. raskaustestejä tehty, negaa on. Imetän vielä esikoista muutamia kertoja päivässä. Onko muilla kokemusta imetyksen vaikutuksesta kiertoon? Yhdet menkat on pillereiden lopetuksen jälkeen tulleet, niukat kylläkin. Ovisplussiakin oon testeillä useemman bongannut. Toki tässä kierrossa sairastin myös koronan, en tiedä voiko sekin vaikuttaa pitkään kiertoon
Mä imetän myös, meidän pieni on 11kk. Normaali kuukautis on ollut jo useamman kuukauden. Ei ainakaan enää ole vaikuttanut imettäminen.

Koronan sairastin joulukuussa, kierto venyi 41 päivään, eli yhet menkat jäi tulematta. Sen jälkeen tuli menkat. Otin greippimehun ekaa kertaa testiin ja hups seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi.🥰
 
Kyllä turhauttaa. Tänään kp 41. Ikinä ei ole ollut näin pitkää kiertoa. raskaustestejä tehty, negaa on. Imetän vielä esikoista muutamia kertoja päivässä. Onko muilla kokemusta imetyksen vaikutuksesta kiertoon? Yhdet menkat on pillereiden lopetuksen jälkeen tulleet, niukat kylläkin. Ovisplussiakin oon testeillä useemman bongannut. Toki tässä kierrossa sairastin myös koronan, en tiedä voiko sekin vaikuttaa pitkään kiertoon
Imetän kans muutaman kerran päivässä 9kk ikästä, menkat ollu jo viitisen kuukautta suht säännölliset (25-35pv kiertoja). Imetys mulla todennäkösesti vaikuttaa luteaalivaiheeseen, se on jääny liian lyhyeksi (alle 10vrk) nyt joka kierrossa mitä oon tikuttanu. Ovisplussat kyllä saan ja tunnenkin sen voimakkaasti. Luulempa että mulla tää korjaantuu vasta kun imetys loppuu kokonaan mihin ei olla poitsun kans vielä valmiita :/ Toivon ihmettä, mutta oon jo siirtäny ajatuksia vuoden -23 vauvan haaveiluun :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ninniu ja Tiutau13
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

24.2.2022 Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
+83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
+Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Anniikka, 12/20, 1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/21, 2. lapsi
Millis86, 7/21, 1. lapsi
Laurenzia, 7/21, 2. lapsi
+Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
+AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
+Sinnae, 9/21, 2. lapsi
+Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Neeppu, 10/21, 2. lapsi
Nemily, 10/21, 1. lapsi
+Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
+Snanniska, 12/21, 4 lapsi
+Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
Senya, 12/21, 2. lapsi (miehen 1.)
eden89, 1/22, 3. lapsi
Mamiks, 1/22, 4. lapsi
Pallopöksy, 1/22, 3. lapsi
Tiutau13, 2/22, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi


*Tähtipölyä*…………………kp 29/28-30
Tiutau13............................. kp 27/30
Nemily…………………………kp 25/
Lumihiutale_……………….kp 24/27-28
SandraB…………………….kp 23/27
Sofiika……………………….kp 13/30
Laurenzia.....................kp 11/
Eden89……………………..kp 11/24-26
Neeppu..........................kp 10/25-27
Lili_86………………………..kp 9/30-32
Pallopöksy..................kp 9/25-35
Martta83……………………..kp 6/26-27
Mamiks.............................. kp 6/

★★★★★★★★★★★★★

Tiutau13..................dpo13
*Tähtipölyä*.........dpo12
Lumihiutale_.......dpo9
 
Tulin kertomaan iloisia uutisia. Eli ihan pelkkää omanapailua. Melko hissukseen on tullut oltua, sillä meillä on pitkä taival takana. Tämä kierto eiliseen asti meni jotakuinkin näin:
Kp 2-11: munasolujen kypsyttelyä lääkityksen voimin.

Kp 13: munasolujen keräys

Kp 15: alkion siirto (saimme yhden ainoan.)

Kp 17: melkoista nippailua ja nappailua alavatsan alueella. Piti oikein lukea, että milloin alkio voisi kiinnittyä ja lähteet mainitsivat mm. 5. päivän, joka juuri tuolloin keruupäivästä lukien oli meneillään. Näin jälkikäteen ajatellen, se mineistä minein ja sinnikkäin päätti ehkä juuri silloin takertua kiinni. Siltä se oikeasti tuntui.

Kp 18 -26: tissit turvoksissa ja nippasnappas vatsassa edelleen. Mitään en uskaltanut vielä toivoa, vaan pistin oireet tukena käyttämieni hormonien piikkiin. Halusin suojella itseäni ja puolisoani.

Kp 27: sovitusti aamulla verikokeeseen, iltapäivällä tulosten soitto: "Onneksi olkoon, olet raskaana! Ja varataanpas sitten aika varhaisultraan."
Pakkohan mun oli vielä sitten hakea apteekista testi, joka vahvisti verikokeiden tuloksen. Sekin näytti positiivista.

Oireista en osaa sanoa yhtään mitään. Ehkä vähän napakampia ja terävämpiä nippaisuja tuntuu. Aivastaessa tuntuu siltä, että joku minimaalinen osa liikahtaa alavatsassa, mutta siinäpä se. En aiempien pettymysten takia oo niin kauheesti uskaltanut toivoa, mut nyt toivon ja toivon, että se pieni tarrautuja porskuttaa syliin asti ja kietoo meiät tunteiden mylläkkään, josta ollaan haaveiltu jo kauan.

Onnea ja tsemppiä kaikille täällä kirjoitteleville Minun kohdalleni saa nyt laittaa plussan ja toivon sen siellä pysyvän. Maaliskuussa on sitten seuraava etappi eli varhaisultra.
Onnea isosti! 😍
 
Ihania uutisia @83Keiju. ❤

Siis… oon viikko sitten tilannut raskauskeijulta ovistestejä, eikä ne oo vieläkään tullut😒 vähän turhauttaa, kun tilasin ison satsin clearbluen pinkkejä ja nyt jo kp10.. toki mulla oli viime kierrossa oletettu ovis vasta kp16, mutta jos se nyt jostain syystä heittelisi. Ja kävin kierron alussa ottamassa kolmannen rokotteen, jos sekin ihmeen kaupalla vaikka aikaistaisi ovista😅
 
  • Surullinen
Reactions: Tiutau13
@Neeppu oho, yleensä raskauskeijulla nopeat toimitukset, mihin lie sun tilaus jäänyt kuppaamaan??😵💫

Laitoin testistä kuvaa hätähousuilijat ketjuun, tosi huonosti saa kuvattua haamulaisia kyllä 😄 apteekin ultralla selkeä haalea haamulainen bongattu!! onestepin 25 ja pc negaa , testiajan jälkeen pc:hen selkeä viivan alku.

siinä tän aamuiset testianalyysit 😂 toivoin HIEMAN selkeämpää vastausta keholtani mutta piinailut jatkukooon, tuo apteekin ultra on joskus pari vuotta sitten antanut mulle niin törkeän haamulaisen etten kykene luottamaan tuohon haaleaan viivaan yhtään 😅
 
@Neeppu oho, yleensä raskauskeijulla nopeat toimitukset, mihin lie sun tilaus jäänyt kuppaamaan??‍

Laitoin testistä kuvaa hätähousuilijat ketjuun, tosi huonosti saa kuvattua haamulaisia kyllä apteekin ultralla selkeä haalea haamulainen bongattu!! onestepin 25 ja pc negaa , testiajan jälkeen pc:hen selkeä viivan alku.

siinä tän aamuiset testianalyysit toivoin HIEMAN selkeämpää vastausta keholtani mutta piinailut jatkukooon, tuo apteekin ultra on joskus pari vuotta sitten antanut mulle niin törkeän haamulaisen etten kykene luottamaan tuohon haaleaan viivaan yhtään
Okei, eli epämääräiset tuntemukset voi olla hyvä asia omallakin kohdalla.. 🤭 Pidän peukkuja, että saat pian selkeemmän plussan! 🤩

Mulla tuli eilen paperiin verta ja muutenkin pieniä menkkatuntemuksia, vaikka flow ennustaa niitä vasta aikaisintaan sunnuntaille. Ota näistä sitten selvää.. 😬
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiutau13
Huomenta!

Minullakin teki jotain viivan tapaista herkkään testiin. Ei tietoakaan dposta kun kierrot heittäneet ja ei mitään ovisoireita tavoitettu... luultavasti tämäkin on jokin kemiallinen.. olisihan se ihan todella hullua et nyt olisikin raskaana, kun on jo luovuttanut...

Mä oon joskus oottanut r-keijun pakettii jopa 11päivää...
 
Mä oon ihan pihalla omasta kropasta nyt. Alkaa olla ovis pikkuhiljaa käsillä tai ainaki pitäis en oo tikuttanut ollenkaan, mutta silti menkkojen jälkeen tasaseen tahtiin tullut menkkatuntemuksia ja liman mukana vaaleanpunaista.. Mitähän tää nyt tarkoittaa? Vaikuttaako stressi näin? Osaisko kukaan auttaa..
 
Okei, eli epämääräiset tuntemukset voi olla hyvä asia omallakin kohdalla.. Pidän peukkuja, että saat pian selkeemmän plussan!

Mulla tuli eilen paperiin verta ja muutenkin pieniä menkkatuntemuksia, vaikka flow ennustaa niitä vasta aikaisintaan sunnuntaille. Ota näistä sitten selvää..
Josko ihan muuta vuotelua sulla kuin menkat..? Toivotaan niin! 🤩 mulla on myös ollut menkkatuntemuksia jo monena päivänä. Kohdunsuun seudulla jomottelua, ne alavatsatuntemukset ja paine. Myös erittäin lyhyt pinna vaivannut, se on varmin enne lähestyvistä menkoista - oon suorastaan kuin p*rseeseen ammuttu karhu! 😅
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA
vierailija
Sairastin koronan viime kierrossa ja se kierto jäi ennätyslyhyeksi, 21 päivää. Menkat tuli runsaina. Toivottavasti normalisoituu. Rokotteita en oo ottanut, mut koronan sairastaminen voi tosiaan myös vaikuttaa kiertoon.
 
Ihania uutisia @83Keiju.

Siis… oon viikko sitten tilannut raskauskeijulta ovistestejä, eikä ne oo vieläkään tullut vähän turhauttaa, kun tilasin ison satsin clearbluen pinkkejä ja nyt jo kp10.. toki mulla oli viime kierrossa oletettu ovis vasta kp16, mutta jos se nyt jostain syystä heittelisi. Ja kävin kierron alussa ottamassa kolmannen rokotteen, jos sekin ihmeen kaupalla vaikka aikaistaisi ovista
Ei ole munkaan tilaus tullut vielä. On siitä jo useampi päivä.
 
Josko ihan muuta vuotelua sulla kuin menkat..? Toivotaan niin! mulla on myös ollut menkkatuntemuksia jo monena päivänä. Kohdunsuun seudulla jomottelua, ne alavatsatuntemukset ja paine. Myös erittäin lyhyt pinna vaivannut, se on varmin enne lähestyvistä menkoista - oon suorastaan kuin p*rseeseen ammuttu karhu!
Oli myös viime kierrossa pientä tiputtelua, mutta ilman mitään vatsatuntemuksia ja menkkaoireita. En siis vielä anna itseni toivoa liikoja. Selkeästi syksyisen kkm:n jälkeen menkat on joka kuukausi erilaiset! 🙄
 
@Hellu__ voi ei, paljon voimia ❤😔 joskus oon kuullut että kun vuoto on loppunut, niin saisi alkaa yrittämään? Jotkut kai odottaa myös yhdet kuukautiset...

Mä oon kans tuolta raskauskeiju sivulta tilaillut testejä, yleensä mennyt 3-4pvää.

Vähän omanapailua. Mulla tuntuu olevan kaikenlaiset mahdolliset raskausoireet nyt päällä... Mutta silti en usko raskauteen! Ja vielä pitäisi odotella ensviikon alkuun alkaako menkat 😬
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13 ja Ninniu
Mä imetän myös, meidän pieni on 11kk. Normaali kuukautis on ollut jo useamman kuukauden. Ei ainakaan enää ole vaikuttanut imettäminen.

Koronan sairastin joulukuussa, kierto venyi 41 päivään, eli yhet menkat jäi tulematta. Sen jälkeen tuli menkat. Otin greippimehun ekaa kertaa testiin ja hups seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi.
Kannatti näköjään kysyä ja valittaa, menkat alkoi tänään eli mun kierto kesti myös sen 41 päivää. Hain kaupasta kasan greippejä ja tein ensimmäisen mehun. Jospa mullakin kävis tärppi näillä, toivossa on hyvä elää 😂
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA ja Tiutau13

Yhteistyössä