Mut saa ottaa piinailijoista pois, tänään alkoi menkat niinku olettaa sopikin..
Haluaako sun mies oikeasti lasta?Ihan random avautuminen kun ei saatana missään muuallakaan voi!!!
Sillon kun sitä seksiä PITÄISI harrastaa niin mies ei suostu!! Olin
vielä etukäteen sanonu et tänään olis hyvä tehdä sitä (koska ovis varmaan huomenna tms en tätä sille sanonut kun en halua sille lisäpaineita).
Sanoin et no mä teen kaikki esikoisen iltatoimet ja ruuat ja siivoan kaikki miehen sotkut, pesen pyykit ja käyn tankkaa lähes tyhjän auton kun sillä huomenna töitä, et jos hän vois sitten nopeesti harrastaa seksiä. Antoi ihan loppuun asti ymmärtää et se on ok.
No vittu eipä ollu!
Ja oli jotenkin niin loukkaava siinä tilanteessa kun yritin sitten lähestyä. Semmosella "vittuako kiinnostaa" ilmeellä. Tosi vaikee selittää mut jo katseellaan torjui mut ja sanoi et hän ei lupaa et tulee mitään ja teki kaikkensa ettei siitä tule mitään, oli tosi luotaan poistyöntävä ja lapsellinen.
Varmaan sata kertaa olen antanu sille vaikka miten ei huvita tai väsyttäny ja tästä usein hän on tietoinenkin ja suuttunut jos ei anna AINA. Sama ei sitten päde näköjään toisin päin ja ETENKIN jos yrittää lasta!
Onko niin vitun vaikea ymmärtää että se lapsen tekeminen on aika tiukkaan sidottu siihen oikeaan päivään ja ihan turha on sohia ihan väärään aikaan. Ja jos ei halua lasta niin saatanan lapsellista toimia näin!!
Vittu että ärsyttää kun luo odotuksia et jee nyt se yritys alkaa ja odottaa et tulis raskaaks mut todellisuus on sit tätä et niinä 2-3 tärkeenä päivänä varmaan tahallaan pihdataan.
Ei kannata vielä luovuttaa, itse sain esikoisesta noilla super haalean haamun dpi 13, vaikka pitäis olla herkkiä testejä. Vahvempi viiva tuli ei herkällä testilläDpo 10 ja raskauskeijun one step nega. Kai sekin nyt jo edes jotain näyttäisi jos olis tärpännyt. Flo ennustaa vuotoa keskiviikolle. Onkai se taas asennoiduttava uuteen kiertoon, nro 9. Höh.
Mulla samalla testillä viimeksi dpo 11 puhdas nega, dpo 13 plussa. Hyvin vielä toivoa!Dpo 10 ja raskauskeijun one step nega. Kai sekin nyt jo edes jotain näyttäisi jos olis tärpännyt. Flo ennustaa vuotoa keskiviikolle. Onkai se taas asennoiduttava uuteen kiertoon, nro 9. Höh.
Kyllä sinne jo plussan soisi tulevan <3Pahoittelut uusista kierroista Onnea plussanneet sekä tervetuloa mukaan uusille
Täällä kp 26/25-28 ja menkka oireita on
Petipuuhista sen verran että aluksi mentiin vähän fiiliksen mukaan joku ehkä 4kk jonka jälkeen tikuttelin kiertoja ja puuhat muuttui aikataulutetuksi :/ Tässä nyt pian 2v yritystä takana ja todellakin plussan tullessa saisi hieman hengähtää tästä suorittamisesta Tässä kierrossa oli paljon talletteluja mutta nyt jo viikon verran ollut hiljaista kun ei vaan huvita tai jaksa .Kerättävä voimia uuteen kiertoon ..
Mukavaa viikonloppua kaikille
Täällä kans alkaa yritys nro 9 kunhan menkat alkaa. Tänään niiden kuuluisi alkaa. Nyt ei ole ollut taas mitään tuntemuksia, eilen oli varma että kohta alkaa. Toiveet herää Pakko testata illalla jos ei oo alkanut. Viikko sitten tein testin ja nega.Dpo 10 ja raskauskeijun one step nega. Kai sekin nyt jo edes jotain näyttäisi jos olis tärpännyt. Flo ennustaa vuotoa keskiviikolle. Onkai se taas asennoiduttava uuteen kiertoon, nro 9. Höh.
Viikkonäytöllisen testin herkkyys on 10, jotta näyttää 1-2.@MorionDS mä sain vain vähän tuota vahvemman viimeksi dpo 13. Ja edellisessä kierrossa ihan blanko nega tuolla, kyl sul siinä ihan hyvä viiva noolle päiville jonon
@Snanniska mulla sama, laskettu olis ehkä jopa päivälleen esikoisen synttärit Se kyl täyttää jo 18v joten ehkä sitä ei harmita jakaa synttärit yhtä paljon kuin lapsena olis harmittanu.
@Mimmimami testaatko huomenna? Mä ajattelin, mulla lienee dpo 10+ ja oletan et jos tärppi olis käyny, josta on jotenkin oudon luottavainen olo, niin joku haamu vois näkyä, mutta tiedän että välttämättä ei näy vielä kun ovispäivä vähän epävarma. Mut kokeilen ainakin.
Mikä muuten on cb:n digitaalisen herkkyys? Jos huomenna olis se dpo10 ja haamun saisin herkkään 10ug testiin niin näkyiskö se jo cb:n digissä tai viikkonäytössä mahdollisesti kanssa?
KiitosKyllä sinne jo plussan soisi tulevan <3