Haaveena vauva 2022

Kp 28/29-30, maanantaille sovellus ennustaa menkkoja. Mä oon nyt onnistunut herättämään toiveita plussasta.. Töissä menee hyvin, mutta vapaa-ajalle pitäis saada tekemistä, ettei ehtisi tällaisia paineita itselleen aiheuttaa, plaah..
Periaatteessa oireet vois tukea plussaa, mutta yhtälailla voi tehdä vaan kiusaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki
Nega testattu täällä. :'( Onhan tässä toki vielä ehkä toivoa, kun kierrot on nyt olleet lähellä 40 päivää. Oviksen ajankohta kun ei ole tiedossa, niin voi olla että testaan liian aikaisin. Mutta jotenkin ei jaksa nyt enää edes elätellä toiveita. Tuntuu niin pahalta. Oireitakin on mun mielestä ollut ja paljon tuntemuksia alavatsalla. Huoh...
 
Hei kyselen täältä taustalta muistin virkistämiseksi, että miten macaa ja geele Royalea pitikään syödä? Silloin esikoista yrittäessä tuli kokeiltua noita ja muutamaa muuta, mutta en enää muista määriä ja oliko joku esim vain alkukierrossa... Ja pillerinä vai jauheena/hunajamuodossa? Kokeilin silloin jauhetta ja sitä hunajaa.
Kohta vuosi pikku sisarusta yritetty, taas, ja ehkä voi huvikseen yrittää taas jotain vippas konsteja...
 
Vittukunvituttaa
Ihan random avautuminen kun ei saatana missään muuallakaan voi!!!

Sillon kun sitä seksiä PITÄISI harrastaa niin mies ei suostu!! Olin

vielä etukäteen sanonu et tänään olis hyvä tehdä sitä (koska ovis varmaan huomenna tms en tätä sille sanonut kun en halua sille lisäpaineita).
Sanoin et no mä teen kaikki esikoisen iltatoimet ja ruuat ja siivoan kaikki miehen sotkut, pesen pyykit ja käyn tankkaa lähes tyhjän auton kun sillä huomenna töitä, et jos hän vois sitten nopeesti harrastaa seksiä. Antoi ihan loppuun asti ymmärtää et se on ok.
No vittu eipä ollu!

Ja oli jotenkin niin loukkaava siinä tilanteessa kun yritin sitten lähestyä. Semmosella "vittuako kiinnostaa" ilmeellä. Tosi vaikee selittää mut jo katseellaan torjui mut ja sanoi et hän ei lupaa et tulee mitään ja teki kaikkensa ettei siitä tule mitään, oli tosi luotaan poistyöntävä ja lapsellinen.

Varmaan sata kertaa olen antanu sille vaikka miten ei huvita tai väsyttäny ja tästä usein hän on tietoinenkin ja suuttunut jos ei anna AINA. Sama ei sitten päde näköjään toisin päin ja ETENKIN jos yrittää lasta!

Onko niin vitun vaikea ymmärtää että se lapsen tekeminen on aika tiukkaan sidottu siihen oikeaan päivään ja ihan turha on sohia ihan väärään aikaan. Ja jos ei halua lasta niin saatanan lapsellista toimia näin!!

Vittu että ärsyttää kun luo odotuksia et jee nyt se yritys alkaa ja odottaa et tulis raskaaks mut todellisuus on sit tätä et niinä 2-3 tärkeenä päivänä varmaan tahallaan pihdataan.
 
Mäkin oon miettinyt miten tuota Macaa syödään.. jauhetta ostin mutten osaa käyttää😅

Ja siis ymmärrän kyllä niin tuon tilanteen miehen kanssa! Ekaa kun alkoi yrittämään, ja nappasi nopeasti "fiiliksen mukaan" ajoitetusta seksistä, ei tarvinnut mennä näihin nykyisiin kiertoihin missä seksin aikataulutus on vaan oleellista. Itsekkään en halunnut sanoa mitään alkuun miehelle ja pilata spontaania tunnelmaa, että nyt on ovulaatio yms. Mutta loppupeleissä se kommunikaatio auttoi ja on tuonut kyllä lisää syvyyttä suhteeseen, että jotain hyvää tästäkin ettei heti raskaudu. Se, että on pakko aikatauluttaa ja jopa sanoa et nyt tulisi harrastaa seksiä, niin pikku hiljaa joka kierron yhteydessä myös se mies ymmärtää miten toimia ja itselläkin on helpompi olla avoin. <3 En ainakaan itse jaksa joka kk olla se mystinen rakastaja joka viettelee miehen vaan haluan, että myös mies valmistautuu näihin hedelmällisiin päiviin viettelemällä minut, kumpikinhan meistä haluaa raskautta. Koska kyllähän se omakin fiilis vähenee jos miestä ei kiinnosta ja sitten seksi ei ole edes kauhean aidosti kiihottavaa, jota sen taas pitäisi olla jotta raskautuu xxxDdd

Odotan senkin takia että jo raskautuis niin ei tarvis seksin olla millään tavalla suunniteltua🙄
 
Aivan samoja ajatuksia kuin sinulla @Tibitii . Meillä avoimesti puhutaan jo hyvissä ajoin milloin mahdollisesti ovis on ja koska olisi vauvan teon kannalta hyvä aloittaa petipuuhat. Näin itseltäni laskee stressi toimia viettielijänä juuri oikeaan aikaan, eikä myöskään ovis jää hyödyntämättä siitä syystä ettei mies tiedä olevan ajankohtaista vauvantekoa ajatellen. Toki ymmärrän, että oviksen aikaan puuhailu voi aiheuttaa toisille miehille paineitakin. Yksi ystäväni turvautui miehensä kanssa koti-inseminaatioon, kun miehelle iski liian suuret suorituspaineet h-hetkellä.
 
vierailija
Ihan random avautuminen kun ei saatana missään muuallakaan voi!!!

Sillon kun sitä seksiä PITÄISI harrastaa niin mies ei suostu!! Olin

vielä etukäteen sanonu et tänään olis hyvä tehdä sitä (koska ovis varmaan huomenna tms en tätä sille sanonut kun en halua sille lisäpaineita).
Sanoin et no mä teen kaikki esikoisen iltatoimet ja ruuat ja siivoan kaikki miehen sotkut, pesen pyykit ja käyn tankkaa lähes tyhjän auton kun sillä huomenna töitä, et jos hän vois sitten nopeesti harrastaa seksiä. Antoi ihan loppuun asti ymmärtää et se on ok.
No vittu eipä ollu!

Ja oli jotenkin niin loukkaava siinä tilanteessa kun yritin sitten lähestyä. Semmosella "vittuako kiinnostaa" ilmeellä. Tosi vaikee selittää mut jo katseellaan torjui mut ja sanoi et hän ei lupaa et tulee mitään ja teki kaikkensa ettei siitä tule mitään, oli tosi luotaan poistyöntävä ja lapsellinen.

Varmaan sata kertaa olen antanu sille vaikka miten ei huvita tai väsyttäny ja tästä usein hän on tietoinenkin ja suuttunut jos ei anna AINA. Sama ei sitten päde näköjään toisin päin ja ETENKIN jos yrittää lasta!

Onko niin vitun vaikea ymmärtää että se lapsen tekeminen on aika tiukkaan sidottu siihen oikeaan päivään ja ihan turha on sohia ihan väärään aikaan. Ja jos ei halua lasta niin saatanan lapsellista toimia näin!!

Vittu että ärsyttää kun luo odotuksia et jee nyt se yritys alkaa ja odottaa et tulis raskaaks mut todellisuus on sit tätä et niinä 2-3 tärkeenä päivänä varmaan tahallaan pihdataan.
Haluaako sun mies oikeasti lasta?
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

15.1.2022 Lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/12, 2. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Topukka………………………..kp 32/30-38
Lili_86………………………..kp 30/32-34
Mimerkki....................kp 29/29-30
Mimmimami……………….kp 29/29
Sofiika……………………………kp 29/30
Martta83……………………..kp 22/26-27
Tähtipölyä………………….kp 21/28-30
Keksi82………………………..kp 17/28
SandraB…………………….kp 9/27
Snanniska………………….kp 7/28-29
Lumihiutale……………….kp 7/27-28
Leppis-………………………..kp 3/28-30
Selis……………………………kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★

Lili_86………………..dpo13
Mimmimami……dpo12
Mimerkki………….dpo11
Keksi82……………..dpo5
 
Pahoittelut uusista kierroista:( Onnea plussanneet ❤ sekä tervetuloa mukaan uusille:)

Täällä kp 26/25-28 ja menkka oireita on :(

Petipuuhista sen verran että aluksi mentiin vähän fiiliksen mukaan joku ehkä 4kk jonka jälkeen tikuttelin kiertoja ja puuhat muuttui aikataulutetuksi :/ Tässä nyt pian 2v yritystä takana ja todellakin plussan tullessa saisi hieman hengähtää tästä suorittamisesta :( Tässä kierrossa oli paljon talletteluja mutta nyt jo viikon verran ollut hiljaista kun ei vaan huvita tai jaksa .Kerättävä voimia uuteen kiertoon ..

Mukavaa viikonloppua kaikille:)
 
Vähän samaa fiilistä seksistä täälläkin. Itsessään se on kivaa aina kun siihen ryhtyy, mutta kun normaali tahti on se kerran-kaksi viikossa mut ovulaation aikaan sit melkein päivittäin. Tuntuu et siinä ovisviikolla tulee koko kuukauden kiintiö täyteen 😬 no pari viikkos oviksesta sit jo huvittaa mut sittenpä on jo menkat. Ja sit alkaa laskea että no milloin on seuraava ovis 🤦🏻‍♀️
No, ei voi kun toivoa ettei tätä kauan kestäisi.
 
Dpo 10 ja raskauskeijun one step nega. Kai sekin nyt jo edes jotain näyttäisi jos olis tärpännyt. Flo ennustaa vuotoa keskiviikolle. Onkai se taas asennoiduttava uuteen kiertoon, nro 9. Höh.
Ei kannata vielä luovuttaa, itse sain esikoisesta noilla super haalean haamun dpi 13, vaikka pitäis olla herkkiä testejä. Vahvempi viiva tuli ei herkällä testillä
 
@MorionDS selvästihän tuo näkyy! Toivotaan että vahvistuu 😍

Meillä jos nyt tärppäisi, niin laskettu osuisi tosi lähelle esikoisen synttäreitä!

Greippimehu tässä kierrossa käytössä. Flo ennustaa ovista viikon päähän, joten nyt sitten tietää mitä ensi viikolla tekee! 😆
 
vierailija
Jos mies pihtaa ovulaation aikaan, selvittäkää Tietääkö mies oikeasti miten raskaaksitulo toimii? Omalle puolisolle tuli yllätyksenä, että se mahdollisuus on ihan muutamista päivistä kiinni! Ja jos on epäsäännöllinen kierto niin ovistestin teko on aika hyödyllistä.

Kannattaa myös erottaa lapsentekoseksi ja muu.

Muumimuki-menetelmää voi kokeilla jos miehellä on vaikea laueta ovispaineiden takia.

Voi toki olla syy ettei mies haluaa vauvaa. Mutta jutelkaa.
 
@MorionDS mä sain vain vähän tuota vahvemman viimeksi dpo 13. Ja edellisessä kierrossa ihan blanko nega tuolla, kyl sul siinä ihan hyvä viiva noolle päiville jonon ☺

@Snanniska mulla sama, laskettu olis ehkä jopa päivälleen esikoisen synttärit 🤭 Se kyl täyttää jo 18v joten ehkä sitä ei harmita jakaa synttärit yhtä paljon kuin lapsena olis harmittanu.

@Mimmimami testaatko huomenna? Mä ajattelin, mulla lienee dpo 10+ ja oletan et jos tärppi olis käyny, josta on jotenkin oudon luottavainen olo, niin joku haamu vois näkyä, mutta tiedän että välttämättä ei näy vielä kun ovispäivä vähän epävarma. Mut kokeilen ainakin.

Mikä muuten on cb:n digitaalisen herkkyys? Jos huomenna olis se dpo10 ja haamun saisin herkkään 10ug testiin niin näkyiskö se jo cb:n digissä tai viikkonäytössä mahdollisesti kanssa?
 
Pahoittelut uusista kierroista Onnea plussanneet sekä tervetuloa mukaan uusille

Täällä kp 26/25-28 ja menkka oireita on

Petipuuhista sen verran että aluksi mentiin vähän fiiliksen mukaan joku ehkä 4kk jonka jälkeen tikuttelin kiertoja ja puuhat muuttui aikataulutetuksi :/ Tässä nyt pian 2v yritystä takana ja todellakin plussan tullessa saisi hieman hengähtää tästä suorittamisesta Tässä kierrossa oli paljon talletteluja mutta nyt jo viikon verran ollut hiljaista kun ei vaan huvita tai jaksa .Kerättävä voimia uuteen kiertoon ..

Mukavaa viikonloppua kaikille
Kyllä sinne jo plussan soisi tulevan <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Fazeriina82
Dpo 10 ja raskauskeijun one step nega. Kai sekin nyt jo edes jotain näyttäisi jos olis tärpännyt. Flo ennustaa vuotoa keskiviikolle. Onkai se taas asennoiduttava uuteen kiertoon, nro 9. Höh.
Täällä kans alkaa yritys nro 9 kunhan menkat alkaa. Tänään niiden kuuluisi alkaa. Nyt ei ole ollut taas mitään tuntemuksia, eilen oli varma että kohta alkaa. Toiveet herää 🙈 Pakko testata illalla jos ei oo alkanut. Viikko sitten tein testin ja nega.
 
vierailija
@MorionDS mä sain vain vähän tuota vahvemman viimeksi dpo 13. Ja edellisessä kierrossa ihan blanko nega tuolla, kyl sul siinä ihan hyvä viiva noolle päiville jonon

@Snanniska mulla sama, laskettu olis ehkä jopa päivälleen esikoisen synttärit Se kyl täyttää jo 18v joten ehkä sitä ei harmita jakaa synttärit yhtä paljon kuin lapsena olis harmittanu.

@Mimmimami testaatko huomenna? Mä ajattelin, mulla lienee dpo 10+ ja oletan et jos tärppi olis käyny, josta on jotenkin oudon luottavainen olo, niin joku haamu vois näkyä, mutta tiedän että välttämättä ei näy vielä kun ovispäivä vähän epävarma. Mut kokeilen ainakin.

Mikä muuten on cb:n digitaalisen herkkyys? Jos huomenna olis se dpo10 ja haamun saisin herkkään 10ug testiin niin näkyiskö se jo cb:n digissä tai viikkonäytössä mahdollisesti kanssa?
Viikkonäytöllisen testin herkkyys on 10, jotta näyttää 1-2.
Normi digitaalinen ei ole niin herkkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki
Kyllä avoin keskustelu on se, mihin itse pyrin. Ihmettelen ääneen "onkohan tänä viikonloppuna ovulaatio, kun sovelluksen mukaan on.." ja sit kerroin, että tein testin jne. Kelle mä tästä muuten juttelisin, kun kumppanille, jonka kanssa tätä arkea muutenkin jaetaan. Toki ihmisillä on välillä paineita ja muita murheita, eikä niitä aina osaa sanottaa. Ehkä siis juttelemalla pääsis asiassa eteenpäin ja kertomalla ite avoimesti fiiliksistään.. Varmasti kyllä itseekin risois suuresti, jos tulis torjutuksi just hoo-hetkellä! 😬

Testasin ite eilen digitaalisella ovulaatiotestillä negatiivisen ja tänään pärähti täys hymiö - ei edes vilkkuva! Aamulla hommailtiin. Oisko huomenaamulla sit seuraavaks vai miten nää nyt ajottais..? 😁 Oon innoissani, kun viime kuussa en bongannut ovista ollenkaan.
 

Yhteistyössä