Haaveena vauva 2022

Täällä 4. yrityskierto ja tänään testissä plussa 😍 Menkat myöhässä 2vrk, dpo 16 ja ovisplussa saatu tikkuun. Onhan tämä plussa, onhan??
Testinä raskauskeijun one step.
(sainkohan kuvan nökymään 🤔) https://aijaa.com/GVEWUd

Jännä juttu on se, että edelliset 3 kiertoa mulla oli muka ihan kaikki klassiset raskausoireet.. Oli pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta.. Ihan kaikki. Ja nyt tässä kierrossa ei mitään, ainoastaan rinnat arat ja sitä on joka kuukausi ennen menkkoja. No, toinen oire oli noin viikko ovulaatiosta, oikealla alavatsalla tuntuva erilainen pistävä tunne. Ei ollut varsinaisesti kipua, vaan enemmän vain joku pistävä tunne. Sitä oli muutamana päivänä ja ajoittain samanlaista edelleen, vähän eri kohdissa alavatsaa. Normaalia menkkavihlontaa ollut 2vrk, eli nekin alkoi myöhemmin kuin normaalisti..Yleensä alkaa pari päivää ennen menkkoja.

Miksi ihminen on sellainen ettei meinaa uskoa asioita, mietin vain, että pitää hakea joku muukin testi ja tehdä vielä huomenna tai ylihuomenma ja varmistaa 😅

Ikäni puolesta pelkäsin kovasti, ettei tämä ole enää mahdollista ja nyt pelkään ettei se ole todellista tai että jotain tässä kuitenkin vielä tapahtuu ja pettymys tulee.. Pitäis osata vain ottaa rennosti ja luottaa asiaan.
 
Hyvä tuon edellisen viestini perään kirjoittaa tämä mutta jos olisit minä niin mitä tekisit: mulla olis mahdollisuus ens kierrossa käydä yksityisellä gynellä ultrassa n.kp 11. Mun ovis on n.kp 16, se siis voisi olla hyvä aika nähdä kypsyvä follikkeli ja limakalvon paksuus ainakin. Lisäksi tää käynti menis täysimääräisenä vakuutukseen. Seuraavassa kierrossa (eli uuden vuoden puolella) enää ei. Eli just tää yks kerta nyt.

Saisko sieltä mielenrauhaa yhtään vai stressaisko vaan lisää? Olisko noista tiedoista mitään iloa vai ei? Menisitkö, jos olisit mä?
Minä menisin sinuna, hyvähän se on tuntea oman kroppansa toimintaa. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki
Heippa!
Voisin taas tulla tänne kirjoittelemaan.. meillä nyt vuoden ikäinen lapsi ja nyt ehkäisy jätetty pois ja toista lasta toivotaan. Imetän kuitenkin edelleen (myös öisin) ja kuukautisia ei ole toistaiseksi näkynyt ehkäisyn lopettamisen jälkeen.. onko kellään kokemusta, täytyykö imetys lopettaa/vähentää kierron palaamiseksi vai voisiko raskaus olla mahdollinen jo nyt? :)
 
Paljon onnea @Mozart plussasta! Ja ihana kun jaoit tarinasi, luo uskoa myös muille pidempään yrittäneille! Onnittelut myös @Pikkumyy78 , myös sinun plussa luo uskoa ainakin minulle, kun oma ikä on alkanut aiheuttaa epäuskoa onnistumiseen.
Ja onnittelut myös muille plussanneille!
Itsellä tämä kierto jäi hyödyntämättä erikoisen välivuodon vuoksi. Myöskään ovis ei osunut otolliseen ajankohtaan, niin tämä kierto jäi nyt sitten hyödyntämättä, mikä tietysti alkoi näin jälkeen päin harmittamaan, jos kuitenkin tämä olisi ollut se kierto kun hyvä munasolu irtosi. Mutta ei auta kun suunnata katse tulevaan, positiivisin mielin! Tsemppiä kaikille!
 
  • Rakkaus
Reactions: Mozart
@Lavender_ ihana kuulla sinusta! Olen todella pahoillani keskenmenosta. Kiva että hoidot on tuoneet varmuutta ja toivoa! Oliko teillä plussakierrossa apuja vai tuliko luomuna? Meillä tosiaan tuli myös vuosi täyteen ja ollaan päästy sen verran etenemään että sain kiertoa säännöllistämään lääkkeet (terolut), otettu perus testejä ja sperma-analyysi (kaikki ok), ja ensikäynti lapsettomuuspolille alkuvuodesta. Yhtään plussaa ei meillä oo ollut, toivottavasti ensi vuosi muuttaa tämän! <3 Paljon tsemppiä teille tähän kiertoon, toivon että lääkkeet tuo sen tuen jota kehosi kaipaa!
Kiitos kivasta tsemppiviestistä ja kiva kuulla sustakin @daisy01 ! Vaikka olin kyllä ajatellut, että me molemmat oltaisiin jo raskaana tänä jouluna, mutta ensi vuoden puolella sitten:))))

Tosi hyvä, että olet saanut perustestit tehtyä ja kaikki vaikuttaa hyvältä! Miten terolut on vaikuttanut sun kiertoon?? En ole kuullut kyseisestä lääkkestä aikaisemmin. Toivon, että siitä on sulle apua! Kerro sitten miten lapsettomuuspolin ensikäynti menee, toivottavasti tosin tulet raskaaksi sitä ennen. Ja miten sun kilpirauhasten vajaatoiminnan kanssa, muistanko oikein, että sitä seurattiin?

Tulin raskaakasi luomuna, no oli mulla tukena keltarauhahormooni (lugestron), mutta ainakin mun tiedoissa luki "spontaani raskaus". Aiemmin olin ihan silleen, että jos ei mitään radikaalimpaa estettä raskautumiselle löydy, niin en kyllä ota mitään lääkkeitä, enkä varsinkaan pistoksia...heh ihan naurattaa, koska nyt oon silleen, että joo kaikki keinot käyttöön tässä kierrossa. Kävin tänään ultrassa kp 12 ja koska kaksi munasolua oli kasvanut niin hyvin, lääkäri ehdotti Puregon-pistoksia 3 päivän ajan ovulaation tueksi. Ihan hiki tuli, kun pelkään kaikki pistoksia ja neuloja. Onneksi sairaanhoitaja näytti tosi rauhallisesti, miten pistetään ja sai mut pistämään ekan pistoksen itse. Ei sattunut eikä siitä tullut mitään mustelmia!! Maanantaina vielä ultra, sitten joulunviettoon ja toivomaan parasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
Onnea plussanneille!
Ihana yllätys olisi ollut näin joulun alla ♥
Testi edelleen puhdas nega ja odotellaan menkkoja alkavaksi.. Muut ketjut kovin hiljaisia niin jaan tuntojani tänne ja ahmin esim. blogeista keskenmenotekstejä. Mulla on elämässäni ensimmäinen kerta, kun en oikein pääse eteenpäin ja surussani vellon tai jotenkin oon sellaisessa tilassa, että täytyy varmaan hakea apua. Jotenkin tuntuu tyhmältä, kun 3/4 lapsen saamiseen tarvittu (kevyitä)hoitoja ja elämä on muutenkin tarjoillut enemmän vastoinkäymisiä, kuin helppoa olemista, niin mikä nyt on.. Jotenkin niin toivoton olo, tunteet pinnassa vapaa-aika ja pienikin jonkun äänen korottaminen tai vastoinkäyminen saa toivomaan poispääsyä tilanteesta ja romahtamaan. Mitä hittoa tää on ja miten tästä pääsee eroon, kun tuntuu et vaan pahenee?
 
  • Surullinen
Reactions: Guinevere
Voi hitsi, ei vieläkään edes vilkkuvaa hymiötä ja kp 16, pelkään että koko ovis vilahtaa taas nopeasti ohi ettei huomaakaan. Eilen illalla ei liuska testissäkään näkynyt mitään. Letro annoskin tuplattu joten tosi tyhmää jos ei ovista tule ollenkaan. Talleteltu kyllä ollaan jo pari kertaa mutta kieltämättä alkaa taas paineet kasvaa 😒
 
Umpalumpa
Itselläni tämä olisi jo 14. raskaus jos nyt pysyisi matkassa. Ottaen huomioon, että 4 lasta saanut kumminkin syliin. Minulla on täällä viimeisestä raskaudesta eri nimimerkillä muutamia viestejä, kun ei alku mennyt ihan nappiin.

Vielä en viitsi rekisteröityä ja tänään tein vielä testin uudestaan myöhemmin ja huomenna aamulla teen uuden. Sunnuntaina on digitaalisen vuoro jos viiva on vahvistunut

https://aijaa.com/h9sC3r

En ole vielä kertonut kumppanille juurikin viime kierron keskenmenon takia. Mieluummin odotan rauhassa ja kun on varmaa niin voin sanoa olevan selkeä plussa eikä näitä haamuviivoja.

En kyllä kestäisi enää yhtäkään keskenmenoa.
 
@Lavender_ kiitos sanoistasi! <3 Mulla ei lopulta todettu kilpirauhasen vajaatoimintaa, koska kontrollissa arvot niin paljon paremmat ja itseasiassa ne on vaan parantuneet tässä vuoden aikana (lokakuussa viimeksi mitattu). Saa nähdä tartutaanko niihin sitten lapsettomuuspolilla, kun käsittääkseni TSH halutaan alle 2 lapsettomuushoitoihin, ja viimeksi mulla se oli just 2. Mutta saa nähdä.
Terolut on kyllä laittanut kierrot uusiksi, eli jotain ainakin tapahtuu. Viimeisin kierto oli jo tosi hyvä eli ovis ajallaan ja kierto 28pv. Vielä nyt tähän kiertoon syön tuota ja sit tammikuussa näkee pysyykö kierto ilman lääkettä säännöllisenä. :)
Toivon teille vielä plussaa tälle vuodelle! <3 Ihanaa että hoidot teillä etenee ja näyttää toimivan suunnitellusti. Oli todella kiva kuulla miten teillä menee. Lämmintä joulun odotusta teille! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

18.12.2021 Lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Topukka……………..…..…....kp 44/30
Netta123..................…........kp 43/29
Lili_86..................….............kp 34/32-34
Sofiika.......................…........kp 30/30
Pöllöliini.........…..................kp 30/28-29
Sadepisaroita...............kp 24/25-31
Suikku1................................kp 24/26-28
Lemoni87...........................kp 20/28
Martta83............................kp 19/26-27
Hellu_..........................…......kp 19/27-28
Keksi82................….............kp 17/28
SandraB……………………….kp 12/27
Liljah………………………………kp 11/26-27
Lumihiutale…………………kp 5/27-28
Selis…………………………………kp 2/28-30
Mimmimami……………….kp1/29
Sofiika……………………………kp1/30

★★★★★★★★★★★★★

Sadepisaroita……….dpo11
Guinevere……………….dpo7
Keksi82…………………….dpo2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mozart
Onnittelut plussista@Mozart ja @Pikkumyy78 !

Tsemppiä tuleviin tutkimuksiin @Scarletta!

@Lavender_ Surullista, että olet joutunut kokemaan keskenmenon. ❤ Kiinnostavaa, että hoidot tarkoittavat tässä kohtaa tuollaisia kierron kartoituksia.

Voimia @aniiloraK!

@Iinanen Osaanotto ja kovasti voimia teidän perheelle! ❤

Umpalumpa, ihanaa, kun testitulos vahvistui! Surullista, että olet joutunut kokemaan niin paljon menetyksiä.

Oma viikko on mennyt tylsästi kierron alussa. Ekoina päivinä ihmettelin vuodon vähyyttä ja kuinka ei juuri ollut edes tyypillisiä menkkakipuiluja. Mutta onkin nyt sitten tavallista enemmän vuotopäiviä. 😒 Ja kummallisesti hyvin ovismaisia tuntemuksia. Ihmettelen enkö tosiaan erota menkka- ja ovistuntemuksia vai onko ne vaan mulla tosi samanlaisia.

Meillä alkaa vasta yk4 ja silti turhauttaa. Esikoisesta plussasin helmikuun puolivälissä. Olisipa jännää plussata uudelleen samoihin aikoihin!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarletta
Onnea plussista 🥰 ja samoin pahoittelut negan testanneille :(

Omia ajatuksia sen verran, että ovistesti hymyili tänä aamuna. Nyt kp 9. Yleensä liuskaan saanut jonkun ehkä plussan kp 10-11. Hämmentävää. Joko lyhyt kierto tulossa tai sitten aiemmin tulkinnut liuskoja ihan päin honkia... Kuitenki hyvä fiilis tästä kierrosta, että sain digin hymyilemään epäilyksistä huolimatta :)
 
Onnittelut plussista@Mozart ja @Pikkumyy78 !

Tsemppiä tuleviin tutkimuksiin @Scarletta!

@Lavender_ Surullista, että olet joutunut kokemaan keskenmenon. Kiinnostavaa, että hoidot tarkoittavat tässä kohtaa tuollaisia kierron kartoituksia.

Voimia @aniiloraK!

@Iinanen Osaanotto ja kovasti voimia teidän perheelle!

Umpalumpa, ihanaa, kun testitulos vahvistui! Surullista, että olet joutunut kokemaan niin paljon menetyksiä.

Oma viikko on mennyt tylsästi kierron alussa. Ekoina päivinä ihmettelin vuodon vähyyttä ja kuinka ei juuri ollut edes tyypillisiä menkkakipuiluja. Mutta onkin nyt sitten tavallista enemmän vuotopäiviä. Ja kummallisesti hyvin ovismaisia tuntemuksia. Ihmettelen enkö tosiaan erota menkka- ja ovistuntemuksia vai onko ne vaan mulla tosi samanlaisia.

Meillä alkaa vasta yk4 ja silti turhauttaa. Esikoisesta plussasin helmikuun puolivälissä. Olisipa jännää plussata uudelleen samoihin aikoihin!
Ehkä se plussa tulee sit sillon (tai toivottavasti pian joka tapauksessa), mä plussasin nyt ihan samoina päivinä kuin kuopuksesta, ja lasketussa ajassa vaan kolme päivää heittoa. Ja kiitos onnitteluista!

Kiitos muillekin onnitteluista, ja myös plussan päivittämisestä listaan. 1 v 2 kk siihen meni ja toivotaan että jatkuu. Näillä nyt mennään, tänään piti alkaa menkat ja viivat on vahvistuneet leffaviivoiksi. Oon kyllä nyt monen merkkisiä testejä tehnyt, ja edelleen pc liuska on suosikki, samoin cb, mutta ne on tietty kalliimpiakin. Mut esim. Apteekin oma herkkä näyttää paljon haaleempaa viivaa kuin pc, tosiasiassa tää pc vaikuttais kaikista herkimmältä.

Toivon paljon plussia tälle ryhmälle! (y)(y)(y)
 
Viimeksi muokattu:
Missä on ovis? Ei minkäänlaista tuntemusta ja testit negaa vaan, ei kiva no talletetaan silti jos se sieltä vielä tulisi ehkä hieman oli pregchekin liuskatestin viiva tummunut. Aion tehdä nyt illalla vielä uuden testin
 
Täällä vissiin kp 2. Nää "menkat" on kyllä perseestä. Taas sama homma kuin viime kierrossa, en edes tarvitse pikkuhousunsuojaa, kun vuotoa on niin niukasti. Aion sähköisessä palvelussa pyytää gyneaikaa julkiselle. Ei tällaisella limakalvolla mitään plussaa voi saada, miksi pitää epätoivoisesti yrittää.
Viime keväänä yksityinen gyne totesi, että on todennäköisesti hormonihäikkää, kun kierron puolivälissä limakalvo oli vain 4mm, mutta eipä hän mitään lääkkeellistä apua siihen tarjonnut. Kävin vielä 250€ verikokeissa hänen lähetteestä, mutta mitään erikoista ei niissä näkynyt, enkä mitään apuja saanut.
Anteeksi tämä marmatus, 1 vuosi ja 4 kuukautta yritystä takana ja tällä hetkellä epätoivo on tunteista suurin vauvahaaveiden kanssa.
 
Koska oon ihan stressaantunut, niin kysyn täältä toista ajatusta. Tein siis aivan haalean testin tiistaina, keskiviikkona aavistuksen jo selvempi. Mutta tänään kun tein testin, viiva oli tummunut jotenkin tosi vähän.. Huolettaa :'(
Oletettavasti menkkojen olisi pitänyt alkaa torstaina, mutta mitään täyttä varmuutta ei ole, kun kierukka poistettu 15.11. (ja oli ollut 6,5v paikoillaan). En siis ole ihan satavarma, oliko menkat vai mitä vuotoa sen jälkeen kun alkoi vuoto parin päivän päästä ja josta nyt oon laskenut odotettua menkkojen alkupäivää. Olisko vaan ollutkin pidempi kierto kun ennen kierukan asennusta tai ovis myöhemmin, ja siks niin haaleeta vielä..

Tiistain testi: https://aijaa.com/R7xaBk
Tän aamun testi: https://aijaa.com/O5j9Zb

Ostin digitestinkin, vahingossa en sitä viikkonäytöllistä vaan sen, joka näyttää vaan + tai -. Se näyttää kyllä plussaa. Mut onko tää jo ihan tuomittu raskaus, kun niin hitaasti tummuu? :'(
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Nonni, alkoi menkat.
Positiivista: menkat tuli ihan ajallaan eli kp 29 ja tasan 14pv oviksesta. Ovis oli tasan sama kp 16 kuin aiemmissa kokonaisissa kierroissa, sain plussan ovis tikkuun ja ovisoireet on selkeät. Joten ei kait pitäisi olla huolta etteikö raskaaksi vielä tulisi (uudelleen). Ehkä kohtu ei vaan vielä ollut valmis keskenmenon jäljiltä.
Negatiivista, no nää menkat ja ettei tärpänyt, duh 🙄.

Mä varasin sen lääkärin, on nyt sit kp 12 silloin joten uskoisin että näkyy (toivottavasti hyvä) tilanne limakalvolla ja kasvava follikkeli, veikkaisin että seuraava on oikealta. Ehkä oikea on mun parempi puoli? ☺

Ens kierrossa jos tärppäisi niin laskettu aika tulis tosi lähelle mun esikoisen 18v synttäriä 😀 olishan se aika hauska sattuma (nyt tutut jo tunnistaa jos joku täällä käy....)

Ja hei kaikille joilla ei vielä tässä kuussa tärpännyt, ens kuusta (tarkalleen tän kuun alkupuolelta alkaneessa kierrossa) eteenpäin on laskettu aika jo varman puolella saada vanhempainrahat uuden lain mukaan! Meidän perheessä ainakin tosi positiivinen asia.
 
Koska oon ihan stressaantunut, niin kysyn täältä toista ajatusta. Tein siis aivan haalean testin tiistaina, keskiviikkona aavistuksen jo selvempi. Mutta tänään kun tein testin, viiva oli tummunut jotenkin tosi vähän.. Huolettaa :'(
Oletettavasti menkkojen olisi pitänyt alkaa torstaina, mutta mitään täyttä varmuutta ei ole, kun kierukka poistettu 15.11. (ja oli ollut 6,5v paikoillaan). En siis ole ihan satavarma, oliko menkat vai mitä vuotoa sen jälkeen kun alkoi vuoto parin päivän päästä ja josta nyt oon laskenut odotettua menkkojen alkupäivää. Olisko vaan ollutkin pidempi kierto kun ennen kierukan asennusta tai ovis myöhemmin, ja siks niin haaleeta vielä..

Tiistain testi: https://aijaa.com/R7xaBk
Tän aamun testi: https://aijaa.com/O5j9Zb

Ostin digitestinkin, vahingossa en sitä viikkonäytöllistä vaan sen, joka näyttää vaan + tai -. Se näyttää kyllä plussaa. Mut onko tää jo ihan tuomittu raskaus, kun niin hitaasti tummuu? :'(
Veikkaan että arvelet ite oikein ja ovis ollu myöhemmin. Älä vielä huoli viivoista olenkaan, ehkä hormonia on niin vähän tossa ekassa että tuplauskaan ei ton enempää tummenna viivoja. Kokeile vaikka vasta viikon päästä jos vielä kaipaat viivoja, plussa on plussa kunnes jos käy toisin ja toivotaan ettei 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: senya
@Lili_86 Tsemppiä! Toivottavasti saisit ajan julkiselle. Luulen että mulla kans limakalvo nyt ihan viturallaan kaavinnan takia, kun menkat oli sen oloiset. Toivottavasti saisit jonkun hyvän gynen ja mahdollisesti sitten jotain lääkkeellistä apua jos limakalvon ohuudesta kyse on. Kumma jos eivät tarjoudu antamaan mitään lääkkeellistä apua.. vaikka mä en näistä niin tiedä, mutta lukenut että sellaista apua on olemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86

Yhteistyössä