Haaveena vauva 2022

@SSonkku täytyy ihan vastata ovistestikysymykseen, kun itsekin aikanaan noita mietin. Lapsettomuushoitojen yhteydessä lääkärin ohjeistus nimenomaan käyttää niitä cleatbluen digi yhtä hormonia mittaavia testejä, eli joka näyttää tyhjä pallo ja hymynaama, ja aamuvirtsasta :)

Käyn täällä päivittäin lukemassa, koska tämä palsta ja edeltävien vuosien tulivat niin tärkeiksi yritysaikana. Vertaistuki ollut todella tärkeää. Ja aina aika ajoin tänne tulee viestejä, jotka ei ole kovin mukavan sävyisiä, mutta pääsääntöisesti kannustava ilmapiiri. Jokaisella on erilaiset taustat ja sen hetkiset voimavarat yms. yrittämiseen. Tsemppiä kaikille erilaisiin vaiheisiin ❤
 
Aslaug
Piinapenkkiläinen ilmoittautuu, Pakastealkionsiirto tehtiin 2.12. kp 17/29 ja piti malttaa kierron loppuun testaus. Hermo petti eilen ja Clearblue näytti haamuplussaa. Ensimmäinen yritys suoraa ICSI:llä koska ikä ja laatu.

En ihan osaa noita lyhenteitä mitä täällä käytetään 😅 dpo yms. Noviisi näissä kuvioissa.

Oloja alavatsalla on ollut melkein kokoajan. Kuumotus, turvotus, paineen tunne, vihlaisut. Palelee ja julmettu väsymys. Ei tunnu tutulta PMS-oireilulta. Eka kertaa uskallan vähän edes haaveilla jostain 😬
 
Mä tilasin nyt sen donafertyn, kaikki keinot käyttöön siis myös vyöhyketerapian aion varata, tuntuu lohdulliselta kun tekee jotain konkreettista auttaa tai ei 😊
Ihan samat fiilikset että haluaa yrittää kaikkensa :) Piti googlata tuo donaferty.Onko sinulle suositeltu sitä vai mistä keksit? Alkoi minuakin kiinnostaa :)
Flo ennustaa uutta kiertoa kahden viikon päästä ja nyt on jo sen suuntaisia juttuja mitkä voisi enteillä uutta kiertoa :(

Minkä ikäinen kuopuksesi on?Meillä kuopus tänä vuonna täyttänyt 8v ❤
 
Tänään varhaisultrassa selvittämässä raskausviikkoja, jotka olis oman arvion mukaan rv7 kieppeillä. Ultrassa kuitenkin näkyi rv6 vastaava alkio, jolla laiska syke ja liian suuri ruskuaispussi. Juurikaan toivoa ei annettu. Kontrolli reilun viikon päästä. Toivon että tämä tulisi ennen sitä itsekseen pois, ettei tarvitsisi keskeyttää lääkkeellisesti. Niin paljon on nyt paskaa satanut niskaan syksyn aikana että pessimistisesti oon jo ajatellu että käydään varmaan sitten läpi vielä kaavinnasta lähtien. Surettaa niin paljon, tämä oli se yksi kaivattu onnen pilkahdus ikävän ajanjakson keskellä. Tuntuu että voiko mikään enää mennä hyvin. 😔

Mies on ihana ja yrittänyt kovasti tsempata että tästäkin selvitään ja sitten uutta kohti. Alkaa loppua energiat ihan kaikkeen vaan.
 
vierailija
Puoleen vuoteen en ole täällä käynyt kun alkoi ahdistamaan liika miettiminen. Esikoinen tuli heti ja toista nyt puolivuotta koitettu saada alulle. Kierto täsmällinen, ovulaatio joka kk. Toki ensimmäisestä raskaudesta aika vähän aikaa... Hyvä tunne tämäkin kun tietää miten hyvältä se kaksi viivaa tulee tuntumaan kun aika on. <3

Kävin mielenrauhan vuoksi ja lompakkoa keventääkseni (heh) gynellä ultrassa ja kaikki vaikutti kohdussa normaalilta mikä oli tietysti kiva kuulla. Ei tarvitse yön pimeinä tunteina miettiä kasvaako kohdussa vaikka kaktus. Kävin myös vyöhyketerapiassa, oli ihanaa. Ja menen uudestaan.

Eli kaikki keinot sallittu oman mielenrauhan takia.

Mietin jo positiivisesti jos jouluna menkat taas alkaa niin miehen kanssa aion kyllä pitää vanhan kunnon viini-iltaman ja masennuksen sijaan iloita vuoden vaihtumisesta.

Vielä on aikaa vauvalle 2022 ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Saaga86 ja sinnae
Oo plussauutisia 😍. Onnea@Toiveikas1992. Saako jo merkkaa sunt plussanneisiin 😊

@Fazeriina82 mulla kans kuopus edellisestä liitosta vm2013.

@Nipaus hirveesti tsemppiä, tosi kurja tilanne ☹

Pitkä työpäivä takana, aamupäivällä juili ikävästi alavatsalla. Mielenkiinnolla odotan ensi viikkoa. Raskauskeijun testit oli tullu tänään. Ei varmaan ennen dpo10 kandee testaa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Toiveikas1992
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

11.12.2021 Lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Topukka……………..…..…....kp 37/30
Netta123..................…........kp 36/29
Lili_86..................…...........kp 27/32-34
Lumihiutale_.....................kp 26/??
Sofiika.......................…........kp 23/30
Pöllöliini.........…..................kp 23/28-29
Selis....................…................kp 22/30
Sadepisaroita.......................kp 17/25-31
Suikku1................................kp 17/26-28
Lemoni87...........................kp 13/28
Martta83............................kp 12/26-27
Hellu_..........................…......kp 11/27-28
Keksi82................….............kp 10/28
SandraB……………………….kp5/27
Liljah………………………………kp4/26-27

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Toiveikas1992........….......dpo16
Lumihiutale_...................dpo12
Selis…………………………..dpo7
Mimmimani…………..dpo7
Sadepisaroita……….dpo4
Guinevere……………….dpo0
 
Viimeksi muokattu:
Heippa 😊

Onnea plussasta @Toiveikas1992 !! 😍😍😍

Mä oon ollut vähän tauolla täältä sen piiiitkän ja ovuloimattoman kierron takia.. Eilen ajattelin että kun Flo ennustaa ovista 2 päivän päästä niin vois alkaa testailee. Sieltä tulikin hymynaama 😳

Eli voisi laittaa mut vihdoin piinailijoihin Dpo0 😍 ovis siis hyödynnetty, vaikkakin ennen sitä ei nyt mitään talletteluja... katsotaan oltiinko jo myöhässä 🤭

jotenkin nyt ei ole jaksanut/ehtinyt niin panostaa tähän tässä kuussa, olisko vaan yleinen väsymys..ehkä välillä hyvä ottaa tällänen asiaa stressaamaton kuukausi 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Toiveikas1992
vierailija
Nyt on kyl piinapäivät täällä, ovis oli tikkujen ja vahvojen tuntemusten mukaan kp 16, silloin ja sitä ennen puuhasteltiin aika ahkerasti. 6pv oviksesta tuntui illalla tuikkimista vasemmalla alhaalla, aika täsmää (oletettuihin) kiinnityskipuihin jotka mulla oli elokuussa kun (km)raskaus alkoi.

Nyt on kp 23/30 ja dpo7. Edellisessä sain toooooosi haamun dpo 8 ja plussan kp 11.
Kuinka mä jaksaisin odottaa edes tiistaihin nyt 😱😬 Olo on toiveikas, ei oireikas mutta ei niitä tässä vaiheessa vielä olisikaan. Dpo 9 oon merkannut silloin lievää rintojen arkuutta joka mulla siis raskausoire, ei niinkään menkkaoire (4xollu, 4 raskautta, 2 lasta...)

Pitäisi varmaan rekisteröityä kohta myös..
 
vierailija
Kp10 ja vi*utus päällä. Mikäs tämä tälläinen "pms" ennen ovista on. Mies ärsyttää ja ei kiinnosta puuhailut sängyssä. Itsetunto nollissa ja kaikki muka vähän huonosti.
Taustalta moi! Mulla iskee usein menkkojen loputtua muutaman päivän sisällä sellainen maailmanloppufiilis, vi*tuttaa ja surettaa. Johonkin hormonivaihteluihin liittyy kai?

Miten teillä muilla osuu ovulaatio-oireet yhteen ovulaation kanssa? Mä oon tässä muutaman kuukauden tikuttelun aikana huomannu, varsinkin tässä kierrossa, että mun superselkeät ovisoireet tulee jo monta päivää ennen ovulaatiota. Esim. tässä kierrossa pistelyä ja polttelua oikealla munasarjassa, juilintaa kp 10-12, runsaat limat ja himot kp 11 JA nyt kp 15 plussa ovistestiin. Tossa välillä ei mainittavia tuntemuksia. Nyt ovulaatiopäivänä kp 16 ei mitään tuntemuksia enää. Ärsyttää, ihan kun kroppa ei tajuais nyt jotain.

Ja tulipa itselleni ainakin uutena oppina, ettei omiin tuntemuksiin kannata luottaa. Veikkaan et pari ekaa yrityskiertoa meni ohi ihan vaan kun luotin omiin tuntemuksiin.

Ja kiitos hyvän fiiliksen palstasta. On ollut itselleni taustallakin paljon iloa ja tukea. ☺
 
Taustalta moi! Mulla iskee usein menkkojen loputtua muutaman päivän sisällä sellainen maailmanloppufiilis, vi*tuttaa ja surettaa. Johonkin hormonivaihteluihin liittyy kai?

Miten teillä muilla osuu ovulaatio-oireet yhteen ovulaation kanssa? Mä oon tässä muutaman kuukauden tikuttelun aikana huomannu, varsinkin tässä kierrossa, että mun superselkeät ovisoireet tulee jo monta päivää ennen ovulaatiota. Esim. tässä kierrossa pistelyä ja polttelua oikealla munasarjassa, juilintaa kp 10-12, runsaat limat ja himot kp 11 JA nyt kp 15 plussa ovistestiin. Tossa välillä ei mainittavia tuntemuksia. Nyt ovulaatiopäivänä kp 16 ei mitään tuntemuksia enää. Ärsyttää, ihan kun kroppa ei tajuais nyt jotain.

Ja tulipa itselleni ainakin uutena oppina, ettei omiin tuntemuksiin kannata luottaa. Veikkaan et pari ekaa yrityskiertoa meni ohi ihan vaan kun luotin omiin tuntemuksiin.

Ja kiitos hyvän fiiliksen palstasta. On ollut itselleni taustallakin paljon iloa ja tukea.
Hei minulla on ollut juuri tuo sama! Suurimmat limailut ja kivut ovat jo usein noin 5pvä ennen digillä tikutettua ovista. Eli ilman digittelyä, omat tuntemukset vinkkaisi aivan väärät päivät. Esim kesällä kun tulin raskaaksi (myöhäinen keskenmeno syksyllä), oli ovulaatio täysin limaton ja haluton. Kuitenkin siitä tärppäsi.
 

Yhteistyössä