Haaveena vauva 2022

En ole ollut listoilla mutta kerronpa kuitenkin mitä kuuluu menkat piti alkaa tänä viikonloppuna, mutta ei ole vielä näkynyt.

Tyhmyyksissäni tuhlasin eilen iltapäivällä digitestin ja tulos ei raskaana. Vielä sekoillakseni menin avaamaan sen digin ja siellä olikin kolme viivaa, kaksi oli vaan haamuja. Netistä löytyy monenlaista "tietoa" mut ei noista välttämättä voi mitään päätellä. Toisaalta löysin myös blogin, jossa oli kuvia digin sisältä eri tuloksilla ja siinä se eka positiivinen Raskaana 1-2-tulos oli samanlainen kuin mun, mutta vaan tummemmat viivat (haaleat nekin, mutta ei niin haamut kuin mun).

Rauhallisin mielin odottelen kumminkin vuotoa alkavaksi. Jos ei huomenna ole alkanut niin tilaan varmaan Raskauskeijulta testejä. Ne olis arviolta keskiviikkona täällä niin testailen seuraavan kerran torstaina aamupissistä, jos ei oo menkat alkaneet siihen mennessä.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Täältä varmaan perästä tullaan.

Mukavaa sunnuntaita kaikille
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@SSonkku, onks sulla hajuakaan dpo:sta?
Omien tutkimusteni mukaan, jos saa viikkodigillä 3 viivaa, se on positiivinen. Sitä hormonia ei vaan oo vielä erittynyt riittävästi jotta se laite sen näkee.

Oma kokemus oli dpo 9 just nega ja dpo 10 tuli 1-2 viikkoa. Ja 3 viivaa oli molemmissa, ysipäivänä se oli vaan haaleampi.

Mut toki jos on jo joku dpo14 ni siihen nähden ei pitäis enää olla superhaaleat haamut, vaan lähestyä tummuudeltaan jo sitä "raskaana 2-3" -tekstiä.
 
@SSonkku, onks sulla hajuakaan dpo:sta?
Omien tutkimusteni mukaan, jos saa viikkodigillä 3 viivaa, se on positiivinen. Sitä hormonia ei vaan oo vielä erittynyt riittävästi jotta se laite sen näkee.

Oma kokemus oli dpo 9 just nega ja dpo 10 tuli 1-2 viikkoa. Ja 3 viivaa oli molemmissa, ysipäivänä se oli vaan haaleampi.

Mut toki jos on jo joku dpo14 ni siihen nähden ei pitäis enää olla superhaaleat haamut, vaan lähestyä tummuudeltaan jo sitä "raskaana 2-3" -tekstiä.
Eilen kun sen tein niin oli dpo 13. Mutta tein sen päivällä niin virtsan vahvuudesta ei takeita. Ois pitänyt odottaa aamuun vaan.. tai oikeestaan eihän noita pitäis edes availla
 
Hyvin voi availla! Liuskatestihän se on siinä missä muutkin, siinä vaan sen liuskan lukijana toimii pieni laser, joka ei osaa soveltaa tai tehdä tulkintoja yhtä kattavasti kuin ihminen.
Totta! Toisella palstalla oli sanottu, et se digin liuska ei oo sama ku normiliuskat. Mut loogisesti ajateltuna eihän tommosen digitestin tekniikka voi kauheen monimutkainen olla. Eiköhän se just vaan lue ihmisen puolesta ne viivat. Ja haamuja ei laske plussaksi. Jään seuraamaan tilannetta, tuun sit kertoo alkoiko uus kierto vai saanko normitesteihin jotain näkymään.
 
Tuli mieleen siltä varalta jos jotain joskus kiinnostaa, tässä mun CB digit avattuna.
Tuo raskaus meni siis kesken n. rv 6 paikkeilla, eli näin jälkeenpäin ajateltuna saattaa olla, että tuo viimeinen testi DPO 22 (5+1), josta olisi jo pitänyt tulla 3+, saattoi jo vihjata siihen että metsään ollaan menossa vaikka viivat olikin tummat, muttei digin mielestä riittävästi.

 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Joku kyseli milloin meinaa alkaa testailee. No mulla on noita onestepin liuskoja vino pino kaapissa, niin mä olen jo testaillut. :D Eihän ne tietenkään mitään vielä näytä, mut saapahan touhuta. Kaksi herkkää digitestiä odottaa kaapissa, teen ekan loppu viikosta, kun vaan hätä housuna maltan odottaa. Tilasin miehelle bodyn missä lukee "i love dad" minkä annan sitten joskus digitestin kanssa.
Oireita on rinnat tosi turvonneet ja arat, alavatsa tuntuu kummalliselta ja vihlaisuja tulee välillä. Mutta eipä näihin oireisiin voi luottaa. :D
 
Joku kyseli milloin meinaa alkaa testailee. No mulla on noita onestepin liuskoja vino pino kaapissa, niin mä olen jo testaillut. Eihän ne tietenkään mitään vielä näytä, mut saapahan touhuta. Kaksi herkkää digitestiä odottaa kaapissa, teen ekan loppu viikosta, kun vaan hätä housuna maltan odottaa. Tilasin miehelle bodyn missä lukee "i love dad" minkä annan sitten joskus digitestin kanssa.
Oireita on rinnat tosi turvonneet ja arat, alavatsa tuntuu kummalliselta ja vihlaisuja tulee välillä. Mutta eipä näihin oireisiin voi luottaa.
Mulla myös noita liuskoja ja kokeilin kans jo :D aattelin et jos nyt malttaisi vielä pari päivää ja sit kokeilis taas :D
 
  • Tykkää
Reactions: aniiloraK
Tuli mieleen siltä varalta jos jotain joskus kiinnostaa, tässä mun CB digit avattuna.
Tuo raskaus meni siis kesken n. rv 6 paikkeilla, eli näin jälkeenpäin ajateltuna saattaa olla, että tuo viimeinen testi DPO 22 (5+1), josta olisi jo pitänyt tulla 3+, saattoi jo vihjata siihen että metsään ollaan menossa vaikka viivat olikin tummat, muttei digin mielestä riittävästi.
Eli noihin digeihin tulee tämmöset sisälle? Ja jos näkyy kolme viivaa on raskaana?
 
Lähin taas kaivamaan googlauksia parin kk takaa. @aniiloraK, alla Clearbluen viikkodigin enkkuselostuksesta pätkä, eli lyhyesti jos 3 viivaa näkyy, hCg:tä löytyy näytteestä, mutta jos tulos "ei raskaana", sitä hormonia ei vaan oo riittävästi.

Ja aikaisin testatessa tietenkin kemialliset aiheuttaa niitä ettei huomenna näykään enää mitään.

If no hCG is present, the anti-αhCG antibodies attached to blue dye flow past the result zones on both strips, and no lines will be formed giving a ‘Not Pregnant’ result. If insufficient hCG is present, result lines may form but will be below the lowest thresholds set, and a ‘Not Pregnant’ result will be displayed.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja SSonkku
Joku otti puheeksi letrozolit. Mulla ne käytössä ja sain ohjeistuksen ottaa kp 3, kp 5 ja kp 7 1 tbl. Ne on kuitenkin henkilökohtaisia ohjeistuksia. Letrozolit tukee munarakkuloiden kypsymistä ilmeisesti. Ei juurikaan aiheuttaneet oireita.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Nyt meitä on paljon piinapäivillä menossa. Tsemppiä piinapäiviin <3

ON: ei juuri mitään oireita ole ollut vielä. Dpo 2 oli hieman kuvotusta, mutta se ei johtunut ainakaa raskaudesta. Ehkä johtui siitä pregnyl - pistoksesta. Semmonen fiilis ettei oo tästäkään kierrosta tärppiä tulossa.
 
vierailija
Clearbluen viikkidigitaalisesta testistä.

Siihen tulee kyllä usein 3 viivaa ja näyttää ei raskaana. Samoin kuin tavallisessa digissä tulee kaksi viivaa ja ei raskaana.

Ne avatut ei siis merkitse mitään.
 
Hei kaikki. Meidän maaliskuisen odotus päättyi yllättäin ennenaikaisiin lapsivesien menoon. Rv15+. Vauvassa ei vaikuttanut olevan mitään vikaa. Syytä ei toistaiseksi tiedetä. Tyttö oli tulossa :( plussa siis pois nimen edestä. Kunhan kierto lähtee käyntiin niin tulen takaisin listoille.
Olen kovin pahoillani:(

Suuren suuri halaus ❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82

Yhteistyössä