Mites @Coguine, joko testasit? Toivottavasti viiva vahvistui!
Ps. Me muut halutaan nähä kans sit plussaviivoja!
Ps. Me muut halutaan nähä kans sit plussaviivoja!
Samma här, täällä myös yksi ahkera taustailija jo -20-ketjusta, vihdoin plussa lähes parin vuoden yrityksen jälkeen (yksi km välissä)! Ja pliis älkää muuttako listaa, ihana seurata ja saa paljon vertaistukea, itse sain just lohtua etenkin siitä aina, kun jollekin listan alkupäästä ilmestyi plussa eteen!Toivotaan, että teille se onni suodaan vielä ensi vuodelle
Minäkin olin jo vuoden 2020 haaveilijoissa ja kyllähän se kirpaisi aina kun tajusi, että taas se vuosi vaihtuu. Tässä ketjussa sitten viimein plussasin
Ei oo vielä toivoa menetetty, kahestakin syystä:Kovin vakuuttelin että testaan vasta jos sunnuntaina menkoista ei oo merkkejä. Sorruin ja testasin tänään (dpo10) onestepin liuskalla. Ei enää valkoisempaa testiä voi olla mitä se oli
Noo, sit vaan menkkojen alkua odottamaan.
Mulla samat päivät, menkat pitäis myös tulla sunnuntaina. Minä testasin eilen jo hätähousuissani ja puhdas nega. Se oli myös Onestepin liuska, niitä mitä saa Raskauskeijusta nyt pari kaupan päälle kun tilas ovistikkuja (olikohan ne ees onesteppejä, nooh kuitenkin). Herkkyydestä en tiedä, kun ei tossa paketissa oikeen lue mitään. Mutta EIMY tuossa sanoikin et ei olisi kovin herkkä. Testailin senkin vuoksi näin ajoissa, koska viime lauantaina alkoi ihmeelliset vatsavaivat, ajoitus olis voinut sopia kiinnittymiseen. Alavatsaa nippailee ja menkkamaisia kramppeja välillä.. Tuntuu kyl välillä ylävatsassakin et saattaa vaan muuten maha sekoilla omiaan. Lupasin nyt itselleni etten testaa ennen sunnuntaita, jos menkat ei ala. Helpommin sanottu kuin tehty, pari testiä ois kaapissa vielä.Kovin vakuuttelin että testaan vasta jos sunnuntaina menkoista ei oo merkkejä. Sorruin ja testasin tänään (dpo10) onestepin liuskalla. Ei enää valkoisempaa testiä voi olla mitä se oli
Noo, sit vaan menkkojen alkua odottamaan.
Ei kannata vielä luopua toivosta. Mullaki näky eilen vasta iltapäivästä tosi tosi haalee (aamulla ei) ja menkat pitäis alkaa lauantaina. Oviksen ajankohtakin vaikuttaa. Mulla oli ekassa raskaudessa ovis tosi myöhään ja haaleen viivan sain vasta 4pv ku oli menkat myöhässä.Mulla samat päivät, menkat pitäis myös tulla sunnuntaina. Minä testasin eilen jo hätähousuissani ja puhdas nega. Se oli myös Onestepin liuska, niitä mitä saa Raskauskeijusta nyt pari kaupan päälle kun tilas ovistikkuja (olikohan ne ees onesteppejä, nooh kuitenkin). Herkkyydestä en tiedä, kun ei tossa paketissa oikeen lue mitään. Mutta EIMY tuossa sanoikin et ei olisi kovin herkkä. Testailin senkin vuoksi näin ajoissa, koska viime lauantaina alkoi ihmeelliset vatsavaivat, ajoitus olis voinut sopia kiinnittymiseen. Alavatsaa nippailee ja menkkamaisia kramppeja välillä.. Tuntuu kyl välillä ylävatsassakin et saattaa vaan muuten maha sekoilla omiaan. Lupasin nyt itselleni etten testaa ennen sunnuntaita, jos menkat ei ala. Helpommin sanottu kuin tehty, pari testiä ois kaapissa vielä.
Jep, ihan totta kyllä puhut. On monta liikkuvaa osaa näissä, kun ovis itsessään voi tulla sen n. 12-48 h ovisplussasta (liuskat) ja munasolu taasen voi ootella sopivaa siittiöystävää oman aikansa. Ja sit kun kiinnittyminen on tapahtunu, menee oma aikansa kun hCg:tä alkaa erittymään niin paljon että se alkaa näkyä testissä.Dpo 12 on kyllä tosi myöhäinen aika kiinnittymiseen. Dpo 5-6 alkaa kiinnittymisprosessi ns. Kunnolla. Monesti alkionsiirrossa avataan alkionkuorta että kiinnittyisi paremmin. Nämä "myöhäiset kiinnittymiset" on usein myöhäisempiä ovulaatioita/ hedelmöittymistä. Niistä ei oman olon puolesta voi 100% varmuutta saada. Oikeestaan alkionsiirrossa aikataulut hedelmöityksestä on ainoat 100% varmuudet.
Ja hyvinkin testiriippuvainen ja kaikilla ei hcg:tä erity virtsaan niin paljon.Jep, ihan totta kyllä puhut. On monta liikkuvaa osaa näissä, kun ovis itsessään voi tulla sen n. 12-48 h ovisplussasta (liuskat) ja munasolu taasen voi ootella sopivaa siittiöystävää oman aikansa. Ja sit kun kiinnittyminen on tapahtunu, menee oma aikansa kun hCg:tä alkaa erittymään niin paljon että se alkaa näkyä testissä.
Itse omakohtaisena kokemuksena edellisessä raskaudessa uskon, että kiinnittyminen taisi tapahtua suunnilleen 6 dpo ja testissä näkyi 9 dpo.
Mutta, that being said, jollain voi hyvinkin näkyä vasta "12 dpo", jos todellinen ovis olikin vaikka päivää myöhemmin ja siittiö tullut kulmille vasta munasolun treffipäivän loppumetreillä.
Ja tietenkin riippuu myös, millä testillä testailee ja kuinka väkevästä pissasta. Ja mihin aikaan päivästä. (Pienillä dpoilla ekat näkyy yleensä vasta iltapäivästä/illasta.)
Voin pitäis varmaan rekisteröityä kun lueskelen näitä kuitenkin täällä epätoivoissani kierienIhanaa kun joku tietää näistä jutuista selvästi!
Voitko pliis tulla jakaa tätä tietoutta joka kerta ku joku testausvastanen tulee huutelee, ettei muut saa testata ainakaan ennen 14 dpo kun mitään ei voi sitä aiemmin muka näkyä?
Kiitos kannustavasta viestistäToivotaan, että teille se onni suodaan vielä ensi vuodelle
Minäkin olin jo vuoden 2020 haaveilijoissa ja kyllähän se kirpaisi aina kun tajusi, että taas se vuosi vaihtuu. Tässä ketjussa sitten viimein plussasin
Ainahan sitä voi testailla mut eihän se ole harvinaista ettei dpo 10 vielä näy testissä mitään. Toivottavasti se plussa sieltä tulee.<3Nyt on dpo 8 tai 9, aika epätoivoiselta tuntuu, tyhmää testailla tässä vaiheessa mutta nykyään ennen vuotoa on ollut huono olo ja se vasta toiveita aina nostaakin joten haluisin vaan tietää negan että voisi keskittyä jo ensi kiertoon.. Uskaltaisiko huomenna testailla?