Haaveena vauva 2022

@Mamtobe Kuullostaa niin tutulta nuo jojottelevat ajatukset. Itsekkin ehtiny jo tässä manata tän ivf hoitokierroksen et ei se kumminkaan onnistu ja kohta ollu taas niin toivoa täynnä. Mut kaikki ajatukset ja tunteet kuuluu tähän :)

@Mansikka_maanantai tsemppiä ja toivottavasti löydätte oikeanlaista apua mikä veis lähemmäs omaa pientä ❤

Täällä toka väliultra käyty ja lääkärin mukaan oikeanlaisia follikkeleita löyty ja lääkkeen vaste toiminut niinku pitää. Yhteensä löytyi noin 15 follia joista isompia 6-7 ja pieniä loput. Toivotaan siis et pienetkin sieltä nyt sit vielä jaksais viikossa kasvaa ja saatas hyvä keräysmäärä kun ainahan niistä moni sit kupsahtaa tai ei jaksa kehittyä.
Nyt homma jatkuu samalla piikityksellä ja nenäsumutteella vielä perjantaihin ja sit taas uus ultra missä sit katsotaan et miltä näyttää ja päätetään punktiopäivä :)
 
Dpo 9 ja PC:n testi puhdas nega.. ehkä täytyy alkaa asennoituun että meni tää kierto pipariks, eikä lasta mulle vieläkään suotu yk 21 starttaa siis kuun vaihteen hujakoilla
Mulla tänään dpo9, kp24. Pc myös täysin nega, luottoa tähän kiertoon ei enää ole. Flo ennustaa mekkoja sunnuntaille, sitä odotellessa.
 
vierailija
Voisko tota listaa vähän muokata. Tosta voisi poistaa kaikki kenestä ei ole vaikkapa muutamaan kuukauteen kuulunut mitään ja plussanneet voisi kans joko siirtää alas omaksi rivikseen "plussanneet" tai jättää vaikka vaan lähikuukausina plussanneet.

Ehdotuksena vaan. Olisi selkeempi ja tälleen uutena olisi kiva jos listalla olisi ne tällä hetkellä kirjoittavat.
 
Voisko tota listaa vähän muokata. Tosta voisi poistaa kaikki kenestä ei ole vaikkapa muutamaan kuukauteen kuulunut mitään ja plussanneet voisi kans joko siirtää alas omaksi rivikseen "plussanneet" tai jättää vaikka vaan lähikuukausina plussanneet.

Ehdotuksena vaan. Olisi selkeempi ja tälleen uutena olisi kiva jos listalla olisi ne tällä hetkellä kirjoittavat.

Samaa mieltä kyllä tästä. Ite oon niin vähän aikaa kirjotellu etten uskalla alkaa ketään deletoimaan listalta mut pidempään kirjoitelleet varmaan aika hyvin tietää kenestä ei oo piiiitkään aikaan mitään kuulunu. :)
 
Tsemppiä @Mansikka_maanantai ❤❤

Minun puolesta joku voi listaa muokata jos haluaa. Mielestäni toimii näinkin :)

Mieli on apea :( Tänään se vauva sitten syntyi sukulaiselle. Ei vaan pääse siitä tunteesta yli että minäkin voisin olla samassa tilanteessa nyt :(
Vahva tunne että tyhjä arpa oli tämäkin kierto, tänään oli inhottavaa alavatsa kipua ja paineen tunnetta..Myös Inhottavia isoja hormooni finnejä tullut mm. leukaan eikä lähde pois millään:( Odotan vaan kierron loppua .
 
Musta puolestaan on ollut kiinnostavaa "seurata", kuinka plussia ilmestyy eri puolille listaa joka on ya:n mukaan järjestelty. Etenkin on ollut ilahduttavaa kun näkee plussia tulevan listan alkupäähän. Siltä osin en haluaisi että nykyistä järjestelmää muutettaisi.

Toki listoilta voisi napsia sellaisia pois jotka eivät aktiivisesti kirjoittele, sitähän tehdään jo kiertolistan osalta. Et olisko ehkä jatkossa niin että jos joku poistetaan kiertolistalta kirjoittelemattomuuden vuoksi, hänet poistetaan myös ya-listalta.


Mut nyt täytyy kyl sanoa, että mulla itellä tulee hieman outo fiilis siitä, että joku tuntematon vierailija haluaa eritoten järjestellä meidän listoja.
Tervetuloa vaan itse listoille mukaan ja esittäytymään ja meiän kanssa juttelemaan, ni pääset itse myös listaa päivittämään! (y)
 
En tiiä voiskohan olla meidän aika nyt.
Mies kerkes käydä antamassa näytteen viime viikolla ja omat verikokeet ois kierron alusta. Dpo 9, 23/27 sain iltapäivä pissasta pc testiin todella haaleen viivan. Hätäpäissäni tein digin, joka näytti ei raskaana mutta sisältö näytti kolmea viivaa (haalea kontrolliviiva), joka netin mukaan pitäis olla positiivinen. Noh huomenna uus testaus. Mieskin kerkes vähän innostua kun kerrankin näki viivan pc testissä.

Jos plussa tästä tulee niin ihan kaikki mahdollinen vippaskonsti on kokeiltu. Uutta tässä kierrossa oli berberiini joka laskee verensokeria. Periaatteessa sama vaikutus kuin lapsettomuushoitojen metformiinilla. Kaveri oli kk tullu yli vuoden yrittämisen jälkeen tuolla raskaaksi. Oon ihan kaiken kokeillu ja ostanu hurjan määrän sadoilla euroilla lisäravinteita. Jättäny kaiken muun pois ja tuota kerkesin kierron alusta vetää. Mene ja tiedä, oliko vaikutusta. Mutta sanoisin että ehdottomasti kokeilemisen arvoinen jos on yhtään ylimääräistä painoa tai insuliiniresistenssin oireita. Mulla ei paljoa ylimääräistä ole mut bmi 28.
 
vierailija
Musta puolestaan on ollut kiinnostavaa "seurata", kuinka plussia ilmestyy eri puolille listaa joka on ya:n mukaan järjestelty. Etenkin on ollut ilahduttavaa kun näkee plussia tulevan listan alkupäähän. Siltä osin en haluaisi että nykyistä järjestelmää muutettaisi.

Toki listoilta voisi napsia sellaisia pois jotka eivät aktiivisesti kirjoittele, sitähän tehdään jo kiertolistan osalta. Et olisko ehkä jatkossa niin että jos joku poistetaan kiertolistalta kirjoittelemattomuuden vuoksi, hänet poistetaan myös ya-listalta.


Mut nyt täytyy kyl sanoa, että mulla itellä tulee hieman outo fiilis siitä, että joku tuntematon vierailija haluaa eritoten järjestellä meidän listoja.
Tervetuloa vaan itse listoille mukaan ja esittäytymään ja meiän kanssa juttelemaan, ni pääset itse myös listaa päivittämään!
Luulin kyllä olevani kirjautuneena mutten olekaan. :eek:

Anteeksi että ehdotin muutoksia teidän listaan. En tee sitä virhettä enää! Ja kirjoittelen vaikka tuolla IVF-ketjussa kunhan löydän salasanani ja pääsen kirjautumaan uudestaan.
 
Minä täältä plussanneena huutelen, että harmittais kyllä, jos plussanneet tuosta listasta ”siivottaisiin” pois. Siitähän on ihana katsoa kuinka moni tässä ketjussa plussasi ennen kuin ensi vuoden puolella alkaa sitten taas uusi ketju 2023 haaveilijoille :)
Ja juurikin tuo mitä @Eimy sanoi, että kiva seurata kuinka pidempäänkin yrittäneet ovat sen plussan lopulta saaneet. Moni plussannut saattaa seurata tätäkin ketjua edelleen aktiivisesti, vaikka olisi siirtynyt kirjoittelemaan odottajien ketjuun.
 
Havahduin juuri siihen ,että en todellakkaan tiedä mitä teen jos meille ei suoda vuoden -22 vauvaa Onneksi tässä on vielä useampi yritys kierto aikaa
Toivotaan, että teille se onni suodaan vielä ensi vuodelle ❤
Minäkin olin jo vuoden 2020 haaveilijoissa ja kyllähän se kirpaisi aina kun tajusi, että taas se vuosi vaihtuu. Tässä ketjussa sitten viimein plussasin ❤
 
Oi @Coguine ! <3
Mulla kans aiemmassa raskaudessa 9 dpo näytti digi vielä negaa vaikka 3 viivaa piirtyi, ja heti dpo 10 näkyikin sit "raskaana 1-2".
Silloin dpo 9 oli Pregcheckissäkin vielä iiiihan olemattoman hailura, mutta punertava viiva.

Toivottavasti lähtee siis huomenna vahvistumaan ja saat ihan tekstimuodossakin vahvistuksen! <3
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Coguine ja KirJoh89
Tuosta listapäivityksestä ollut kommenttia. Itse olen seurannut vuodesta 2018 asti tätä/vastaavia ryhmä(i)ä, ja vuodesta 2019 alkaen liityinkin mukaan joukkoon. Tykkään, että listalla näkyy yrityksen aloituksen ajankohdan vieressä se plussa joille se on suotu. Samalla pystyy myös seuraamaan plussausten kehittymistä. Ja esim. Sitä, jos joku joutuu palaamaan listoille takaisin keskenmenon vuoksi. Mikä tosin on hyvin harmillista.

Tänään aamulla clearbluella vaaleanpunaisella testillä ovis negatiivinen. Tein puolenpäivän aikaan saman testin, se olikin positiivinen.

Tänään oli myös inseminaatio nro 2. Ja sain pregnyl 5000 iu pistoksen. Nyt sit alkaa ihan totaalipiinailut taas.

Voisin liittyä taas piinailijoiden listalle.
Nyt en saa punaista väriä toimimaan.

Huomenna
KirJoh89 kp 15 dpo 0
 
Joku vielä multa kyseli, eli on tiputtelua aina vähintään 4 päivää ennen kuukautisia.
Eiliset tunteet on päivän aikana helpottaa. Toisaalta jokainen lääkäri ja labra on lähempänä selvittää miksi ei ole tärpännyt ja mahdollisesti kohti apukeinoja!

Huomenna aloitan taas oviksen metsästyksen ja koetan olla positiivisilla mielin loppu kierron :)
 
Oi @Coguine ! <3
Mulla kans aiemmassa raskaudessa 9 dpo näytti digi vielä negaa vaikka 3 viivaa piirtyi, ja heti dpo 10 näkyikin sit "raskaana 1-2".
Silloin dpo 9 oli Pregcheckissäkin vielä iiiihan olemattoman hailura, mutta punertava viiva.

Toivottavasti lähtee siis huomenna vahvistumaan ja saat ihan tekstimuodossakin vahvistuksen! <3
Oi onpa helpottavaa kuulla. <3 Jospa menis näin. Yks pc jäljellä ja aamulla testaan. Vähän jännittää.
 
Mun mielestä voitas siivoilla ehkä sellasia jotka ei oo kirjotellu piiiitkään aikaan pois ja lisäillään takas sit kun tulee takas mut mäkään en nuita plussanneita siirtäs erilleen :) kiva kuitenkin itsekkin tuolla listan yläpäässä olevana seurata et pitempäänkin yrittäneet onnistu. Tsemppaa itseä paskoina päivinä ❤
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

22.9.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 05/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Cocuine, 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_ , 9/21, 2.lapsi
Hanba, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka,09/21, 2.lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili.................................kp 37/28
Eeva650.....................kp 35/28-36
bb-8.............................kp 35/26-30
Topukka…………………. kp 32/30
Sadepisaroita………..kp 24/25-31
Cocuine......................kp 24/27
Mamtobe...................kp 21/28
Mimmimami……………kp 20/28-30
aniiloraK.................kp 17/?
Petronella09..........kp 16/26
SannuB......................kp 16/25
Martta83...................kp 15/26-27
KirJoh89...................kp 15
Mansikka_maanantai….kp 12/30
Hanba.......................kp 10/26-28
Esikoishaaveita........kp 10/29
Tutina..............................kp 9/28-32
Hulda91.......................kp 8/30
SandraB.....................kp 8/27
Iinanen.......................kp 8/ 23-24
Seppiina..................kp 7/26
Hellu_........................kp 7/28
Toiveikas1992....kp 5/25-31
Elsa96........................kp 4/26-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Pip83.......................dpo 19
Topukka …………….dpo 15
Mamtobe................dpo 11
Sadepisaroita..... dpo 10
Saaga86.................dpo 10
Cocuine....................dpo 10
Petronella09..........dpo 3
Guinevere..................dpo 3
SannuB........................dpo 3
AniiloraK.......................dpo3
KirJoh89........................dpo0
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä