Haaveena vauva 2022

Onnea uusista plussista! Laittakaahan kuvia testeistä.

Täällä menkat alkoi vihdoin!! En tiiä vaikuttiko mut ihan täysin unohdin sumutella eilen illalla ku nukahin ennen aikojani sohvalle ja siirryin sit vaan sänkyyn jatkamaan. aamu yöstä sit ne alkoi. Noh nyt sit ei passaa enää unohella sumutteluja.

Ens maanantaina 0 ultra. Toivotaan et sumute on tepsiny ja päästään piikkien pariin.
 
vierailija
Ikävä kyllä niin nuuska ja rööki pitäs lopettaa kummankin kokonaan jos ei lasta ala kuulua. Samoiten ei pitäisi olla merkittävästi ylipainoinen eikä käyttää turhan paljon alkoholia. Jotkin mielialalääkkeet myös vaikuttaa.. sekä rauhoittavat aiheuttaa kohdunulkopuolisia raskauksia. On ihan älytöntä että mennään nuuska huulessa lapsettomuusklinikalle ja sen jälkeen mäkkäriin ja siiderille. Ikävä kyllä se on luopumista tietyistä mukavuuksista jotka on myös haitallisia vanhemmuudelle. Esim. eikai kukaan aijo dokailla vauva kainalossa. Eikai kukaan halua aiheuttaa lapselleen terveysongelmia ja liikalihavuutta syöttämällä tätä samoin tavoin kun itseään?
 
Ferrit pyörinyt 30-50 välillä jo vuoden, hb kokoajan normaali.Olen koettanut suihkerautaa ja nyt käytössä joku tabletti joka liekenee kielen alle.Useat tabletit saa vaan vatsan aivan sekaisin Viimeksi lääkäri oli sitä mieltä että ferritiini 43 on ihan ok mutta eihän se oleHarmittaa kun ei ymmärretä.

Unohdin myös mainita miehen reilun ylipainon:/ nyt kyllä on kovasti motivoitunut ainakin liikkumaan useampana iltana viikossaSavukkeita hänellä menee satunnaisesti joista myös marmatan.Hän tekee työkseen istumatyötä joka ei myöskään edesauta siittiöiden liikkumista :/

Varattiin vihdoin hotelli yö lokakuulle ei tosin osu ovis aikaan mutta heti oviksen jälkeen,josko sillä olisi suotuisia vaikutuksia
Mullakin ferrit oli 28 vain alkuvuodesta ja oon siitä lähtien syöny rautaa. Pitäs saada aikaiseksi käydä mittauttaan se nyt uudelleen. Oon kuullu jostain sellaisesta raemuotoisesta valmisteesta, joka just sulaa suuhun. Se on kuulemma tosi tehokas. Ite oon syöny Maltofer 100mg, senkin farmaseutti kerto olevan hyvä valmiste jonka imeytymiseen ei ruokailut niin vaikuta. Mulle tuo ei myöskään oo aiheuttanu mahavaivoja toisin kun obsidan ja retafer ainaki.

Ihana että sun mies on nyt tsempannu liikkumisen suhteen. Ei nuo tuollaiset elämäntapamuutokset ole helppoja eikä ne tapahdu aina hetkessä. Onneksi jo ihan muutaman kilon painonpudotuksella voi olla tosi iso vaikutus jo, et ei tarvi mitään kymmenien kilojen pudotusta edes tavoitella sen suhteen, ainakaan nyt heti. Tsemppiä! Kyllä tämä vaan niin yhteinen projekti aina on, vaikka välillä tuntuu että naisena sitä tekee jotenkin paljon enemmän. :D
 
No ehkä nyt sit tuun listoille kun näemmä roikun täällä aamusta iltaan muutenkin. :D

@petronella09 lisäätkö listalle siis: hanba, 09/21, 2.lapsi, kp 21/26-28, dpo 6 ehkä
Kiitos! :)

ON: Ei mitään raportoitavaa. :D Olen kyllä joka toinen hetki varma siitä etten edes ovuloinu ja tässä nyt ihan turhaan mitään jännitän, ja sitte välillä vaan mietin että oireettomuus oli viimeksi mulle hyvä merkki. Mulla jo tänään kuumotti r-testit, mutta en nyt sentään tehny kun eihän ne vielä mitään voi edes näyttää. Mut luulen että ma viimeistään polttelee jo niin pahasti että en usko että voin olla testiä tekemättä. Kuten sanottua, mieluummin nega ensin kun yhtäkkiä vaan menkat kesken jännittävän odotuksen. :D
 
@aniiloraK Kiitos paljon <3

@Sinisilmät Kiitos paljon! <3 Meillä on nyt eka PAS. Ja toivotaan, että siellä myös onnaisi ja tää IVF menisi sujuvammin kun edellinen. Oletko jo toipunut siitä, jännittääkö että voisi tapahtua uudestaan? Toivottavasti olet hyvällä mielellä <3

@Mamtobe Mikä lääke sulla on käytössä nyt? Letrotko vai? Mulla on joskus tullut pientä huimausta, mutta en muista mistä lääkkeestä. Tällä hetkellä loppukierron tukilääkkeet (terot ja cyclogest) taitaa aiheuttaa mulle huimausta.
Tänä aamuna oli aivan krapulainen olo ja huimaa, päätä särkee jne... Oli taas niin levottomia unia viime yönä. Eilen illalla (niinkun kaikkina iltoina) kuumeinen (lämpöinen) olo ja toinen sierain tukossa. Mutta mulla on niin hevit nuo progesteronit käytössä, että voi ihan johtua myös niistä. Kaikenlaisia pieniä oireita löytyy, mutta pelkään, että johtuu vaan lääkkeistä. No, huomenna selviää.

Onnea kaikille plussanneille! <3
 
Paljon onnea plussanneille <3 Muakin tsemppaa hirveästi käydä välillä lukemassa, että aina se joku vaan plussaa, kyllä se omallekin kohdalle vielä tulee :)

Omaa napaa: voihan luget! Tänään on dpo10, eli mullla ois normisti jo alkanut menkat, luget nyt varmaan viimeisillä tehoillaan yrittää pitää vuodon poissa :D Raskautta en mitenkään epäile, ei niin mitään oireita. Muuta kun lugesteronin aiheuttamat: ruoansulatus hieman ontuu, ilmaa vatsassa, lämmöt edelleen lähemmäs 37. Pari pv sit oli vatsatuntemuksia mut sitten ne laantui :D Ja siis äh miten ärsyttävää kun laitan ton lääkkeen yöksi, niin aamulla sit valuu sitä tavaran jämää, nice :/ Mut kyllä sen vaan tietää, kun ei ole tärppi käynyt.

Mites te muut jotka käytätte lugeja/teroluteja, lopetatteko syönnin negan testin jlk? Tuntuu turhalta syödä ns turhia päiviä jos menkatkin sais alkaa mut voiko siis hyvä keltarauhastuki edesauttaa seuraavaan kiertoon jotain? :)
 
Hei kaikille!

Vauvakuume on niin kova, että ajattelin rekisteröityä tänne vertaistuen toivossa. :giggle: Meillä on yksi lapsi jo ennestään, ja toinen ollut (varsinkin minulla) haaveissa jo pari vuotta. Nyt on mieskin vihdoin samaa mieltä, ja yritys on aloitettu. Haaveissa tietysti, että tulisin heti raskaaksi, mutta harvemmin taitaa asiat niin hyvin mennä. No, sormet (ja jalat :D ) ristissä täällä ollaan ja viikon päästä voisi ehkä testin tehdä, siltä varalta että heti eka kierrosta olis tärpännyt. Toisesta vauvasta olen haaveillut jo niin kauan, että tuntuu, ettei mitään muuta ole mielessä kuin se, varsinkin kun nyt on mahdollista, että tämä haave oikeasti voisi toteutua. Tsemppiä meille kaikille haaveilijoille. :love:
 
Hei kaikille!

Vauvakuume on niin kova, että ajattelin rekisteröityä tänne vertaistuen toivossa. Meillä on yksi lapsi jo ennestään, ja toinen ollut (varsinkin minulla) haaveissa jo pari vuotta. Nyt on mieskin vihdoin samaa mieltä, ja yritys on aloitettu. Haaveissa tietysti, että tulisin heti raskaaksi, mutta harvemmin taitaa asiat niin hyvin mennä. No, sormet (ja jalat ) ristissä täällä ollaan ja viikon päästä voisi ehkä testin tehdä, siltä varalta että heti eka kierrosta olis tärpännyt. Toisesta vauvasta olen haaveillut jo niin kauan, että tuntuu, ettei mitään muuta ole mielessä kuin se, varsinkin kun nyt on mahdollista, että tämä haave oikeasti voisi toteutua. Tsemppiä meille kaikille haaveilijoille.
Täältä sitä vertaistukea kyllä saa, eli tervetuloa vain. :) Toivotaan teille pikaista tärppiä!<3
 
  • Tykkää
Reactions: Topukka
Heiii ihanasti tullut plussia, onnea plussanneille <3

Täällä piinapäivät kestäneet ikuisuuden. Aika on mennyt paljon hitaammin ku yleensä. Aivan kuin hidastettuna. Ei tärppi-oloa kyllä ollenkaan, jotenkin hirveän pessimistiset ajatukset. En tiedä onko normaalia, että jo valmiiksi on sellainen tunne, että kaikki ei kuitenkaan ole hyvin ja jotain ongelmaa tässä yrittämisessä varmasti tulee eteen. Miten näistä ajatuksista pääsis eroon.. Ei me olla yritetty "virallisesti" ku kesäkuusta asti, joten eihän tässä ole vielä mitään hätää ja pitäis vaan nauttia. Mut oon luonteeltani jotenkin sellainen, että mietin aina pahinta ensin. :'D
 
Paljon onnea plussanneille <3 Muakin tsemppaa hirveästi käydä välillä lukemassa, että aina se joku vaan plussaa, kyllä se omallekin kohdalle vielä tulee

Omaa napaa: voihan luget! Tänään on dpo10, eli mullla ois normisti jo alkanut menkat, luget nyt varmaan viimeisillä tehoillaan yrittää pitää vuodon poissa Raskautta en mitenkään epäile, ei niin mitään oireita. Muuta kun lugesteronin aiheuttamat: ruoansulatus hieman ontuu, ilmaa vatsassa, lämmöt edelleen lähemmäs 37. Pari pv sit oli vatsatuntemuksia mut sitten ne laantui Ja siis äh miten ärsyttävää kun laitan ton lääkkeen yöksi, niin aamulla sit valuu sitä tavaran jämää, nice :/ Mut kyllä sen vaan tietää, kun ei ole tärppi käynyt.

Mites te muut jotka käytätte lugeja/teroluteja, lopetatteko syönnin negan testin jlk? Tuntuu turhalta syödä ns turhia päiviä jos menkatkin sais alkaa mut voiko siis hyvä keltarauhastuki edesauttaa seuraavaan kiertoon jotain?
Mä lopetan yleensä dpo12 jos raskaustesti nega. Pääsee nopeammin kohti uutta yritystä.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Välillä oon ihan varma et näin se on

Tänään sitten täysin oireeton päivä jotain alavatsakipua lukuunottamatta, vähän niinkun karma ois iskenyt X) Kokeilin tehdä Pregchekin testin ja siitä puhdas nega joten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Mitä ihmettä, olin kyllä sun oireista ja CB haamusta täysin vakuuttunu että oot raskaana. :O Oliko tarkka ovulaatiohetki tiedossa? Jos sulla oliskin nyt pidempi lähes 30 päiväinen kierto..
 
  • Tykkää
Reactions: Bb-8
Mulla vähän huvittaa kun tänään perunoita kuoriessani kiinnitin huomiota niiden hajuun, tai siis et ne haisi jotenkin tosi voimakkaasti nenään. Ja sit oon tuntenu sykkeen "vatsanpohjassa". Nämä niin ei tarkoita mitään mutta hetihän sitä miettii että jospa jospa... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Topukka
Tomusokeria
Toivottavasti tulee vielä toukokuisia <3 Jos ei, niin sitten kesäkuisia. Tsemppiä kaikille, joilla hoidot meneillään ja tsemppiä myös piinapäiväisille.

Kyllä nyt taitaa olla niin, että raskaana olen. Ei näistä repäisykivuistakaan voi enää sen varmempi olla. Venytellessä tai äkkiliikkeissä tulee siis repäisykipuja kohdun seudulle.
Saa sit nähdä että pysyykö tarrasukat jalassa ja onko siellä ketään, mut näillä mennään nyt ensin.

Se mitä oon tehnyt erilailla on oikeestaan se että alotin elokuussa syömään d-vitamiinia. Kesällä en muistanu sitä muutoin ostaa ja tuli lojuttua auringossa, josta onneks deetä saa.
Toinen on sit että aloin syömään myös rautalisää. Tuntu että olin väsynyt, joten otin nuo lisät käyttöön ja jas, nyt kävi näin.
 
Täällä uusi kirjoittelija. Olen lukenut useamman kuukauden (!) taustalla mutta nyt alkaa olemaan ajankohtaista kirjautua mukaan. Oon ite 38vuotias, kahden ison lapsen äiti. Puolisoni on useamman vuoden nuorempi ja hänelle toivottavasti tulisi esikoinen. Kierukka multa poistettiin kesällä ja nyt on muutama normikierto takana. Ikä pelottaa, toivottavasti voin vielä tulla raskaaksi ja ennenkaikkea saada terveen lapsen. Tämä kierto on vielä sellainen ettei tästä ole raskausmahdollisuutta, nyt kp 15/28 ja ovulaatio oli tällä vkolla mutta se on hyödyntämättä.
 
AMR
Tein vielä tänään varalta kaapissa lojuvan testin, että varmasti viiva alkaa vahvistua. Ja niin se vaan vahvistuu. ❤
Toivon sydämestäni, että kaikki te halukkaat pääsette vielä plussaamaan. ❤

Olo on vieläkin aika sellainen, että on vaikea uskoa tätä todeksi.

Todennäköisesti jään tänne taustalle vielä seurailemaan miten teillä menee ja tuun kyllä kertomaan jos sattuiskin meneen kesken tms. Ehkä varhaisultran jälkeen voi ekan kerran huokaista jos kaikki on hyvin. :)

 
Onnea onnea kaikille teille plussanneille❤

Me odotellaan kutsua julkiselle puolelle tutkimuksiin. Samalla toivon, että voitaisiin kutsun tullessa ilmoittaa, että onnenkantamoinen on osunut tähänkin kahden aikuisen perheeseen ja että seuraavaksi suuntana olisikin neuvolan ovi sen polin sijaan. Toivossa on hyvä elellä.

Tässä kierrossa en jaksa laskeskella, ainakaan nyt. Ovistikkujakaan ei ole tullut uiteltua. Ei vaan jaksa. Pitkä rupeama meillä jo takana ja tällä hetkellä kypsyttää ja samalla pelottaa mahdolliset tulevat hoidot, että kuinka sekaisin ne sitten kropan ja mielen pistää. Huoh.

Viikon päästä on edessä kemut, joissa olen porukan ainoa lapseton. Harmittaa jo valmiiksi.

Anteeksi negailuni, mutta olo on niin blääh kuin olla ja voi. Voi ihmiseloa ja tätä lapsenkaipuuta.

Täällä kun on tuosta ferritiinistä kirjoiteltu, niin itse otan rautatabletin iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Silloin ei vatsa ole mennyt niin sekaisin kuin jos ottaisin sen päiväsaikaan.

Leppoisaa viikonloppua teille kaikille❣
 
Minua on tänään palellut ja väsyttänyt ihan hirveästi. Saman olon muistan esikoisen alkuraskaudesta (vaikka en silloin vielä tiennyt olevani raskaana, ihmettelin vain miksi niin väsyttää). Tokihan tämä voi olla vain jonkun flunssan alku tms., mutta kyllä nyt toivon, että olis jotain muuta. Nyt on siis vasta kp 20/30, joten ihan en kehtais testatakaan vielä, kun tuskin vielä mitään näkyis vaikka oliskin tärpännyt. Mikä testi olis sellainen joka luotettavasti näyttäis jo varhaisessa vaiheessa? Mitä testejä suositte?
 
Mäkin voisin jo liittyä tänne, jonkin aikaa jo taustalla seurailleena:)
Meillä on ennestään 1v5kk esikoinen ja nyt ollaan ekaa kiertoa yrittämässä hänelle sisarusta. Ovulaation bongasin testillä sunnuntaina ja silloin talleteltiin, joten saa nähdä. Huomenna olisi koronapiikki nro 2 ja mitä täältä oon lueskellut, niin ilmeisesti monella on vaikuttanut kiertoon:sneaky:
Esikoinen tärppäsi aika nopeasti, joten mielenkiintoista nähdä kuinka nyt käy.

Hellu__, 09/21, 2.lapsi, kp 20/28
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

10.9.2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_ , 9/21, 2.lapsi
Hanba, 9/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Pienihme.....................kp 56/26-57
Hulda91...........................kp 30/30
SannuB.........................kp 29/26
SandraB..........................kp 27/27
Esikoishaaveita........kp 26/29
Iinanen..........................kp 26/23-24
Chili.................................kp 25/28
Eeva650.....................kp 23/28-36
bb-8.............................kp 23/26-30
Elsa96.......................kp 21/26-28
Hanba.......................kp 21/26-28
Innerchild...................kp 20/25-30
Hellu_............................kp 20/28
Toiveikas1992..........kp 19/28-31
Sadepisaroita………..kp 12/25-31
Mamtobe...................kp 9/28
Mimmimami……………kp 8/28-30
aniiloraK.................kp 5/?
Petronella09..........kp 4/26
Martta83...................kp 3/26-27

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

SannuB........................dpo 16
BB-8……………………dpo 8
Innerchild………...dpo 7
Toiveikas1992…..dpo 6
Hanba.........................dpo 6
 
Viimeksi muokattu:
@Mamtobe Ikävä kuulla ettei inssi onnistunut :( Onneks kuitenki pääsette ainakin yrittämään heti uudestaan ja hyvä et menee aikataulut nappiin miehen kanssa :) toivotaan et tää on se teidän kierto! Onks sulla mitään lääkkeitä apuna tässä kierrossa?

@Krippis Vitsit mua jännittää sun puolesta huominen testaus. Pidän niin peukut pystyssä!
Kyllä mua alkaa kokoajan enemmän jännittämään tää hoitokierto mitä lähemmäs punktio tulee. Ajattelin kuitenkin ottaa sen puheeks maanantaina nolla ultrassa, koska en oikeesti halua taas joutua sairaalaan sen jälkeen :(
ja se et saalistakin olis kiva saada sillä ei tätä oo kiva käydä läpi tätä piikittely ja hormoonien pumppausrumpaa useita kertoja. Mut ei suts ku pysyy positiivisena ja luottaa et tällä kertaa ne on extra huolellisia ja et reagoi mahdollisiin lääkemäärän muutoksiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
Paljon onnea plussanneille! ❤❤❤ @AMR Olin kyllä aika varma, että ne sun varhaiset plussat oli kyllä plussia!

@hanba Mulla on nyt ollut samanlaisia kokemuksia, että testit antaa viiva paikkoja ja lisäksi oli se yksi roskihaamukin dpo 10. Toivon, että se teillä vielä plussaksi muuttuu! ❤

Ferritiini itsellä on mitattu 3 vuotta sitten ja se oli 20. Lääkäri ei silloin tehnyt mitään, vaan oli normaali. Oon oma-aloitteisesti sitten syönyt rautakuureja, kun muistan. Tää on ehkä sellanen asia, mihin pitäisi mun kiinnittää huomiota ehdottomasti, koska mulla oli jossain vaiheessa niin, että menkat tuli vain, jos söin rautaa. Nyt menkat ovat aika niukat 2. ja 3. päivän jälkeen.
Ärsyttävää, jos tää meidän 1,5 vuoden yrittäminen olisikin tällaisesta kiinni!

ON: Täällä nyt KP 30/28. Testejä tehty yhteensä neljä ja kaikkiin tulee sellanen ihan SUPERHAALEA viiva, jonka näkee tyyliin vain kääntämällä, vääntämällä ja tuijottamalla tarpeeksi pitkään. Pidän näitä negoina Viimeksi testi tehty toissapäivänä. Rinnat edelleen vähän herkät, mutta ei kipeät. Palelu on väistynyt, kun sääkin on lämmennyt. Epäilen, että tää kierto on nyt pidempi kolme viikkoa sitten saadun koronarokotteen ja/tai stressin takia. En uskalla tehdä testiäkään, kun pelkään niin negaa taas. Tapahtuisi nyt edes jotain.
Sain tänään viestin, että mun sisko, joka ei koskaan ikinä halunnut lapsia, on raskaana. Menin jotenkin shokkiin, että en tiennyt mitä sanoa. Kuten nykyään kaikista muistakin ei-odotetuista raskauksista. Maailma tuntuu tällä hetkellä oikein irvistävän mulle.
 

Yhteistyössä