Haaveena vauva 2022

Mulle iskee aina joku ovulaatio masennus. Oon pahalla päällä koko oviksen ajan ja ajatukset vaan pyörii raskauden ja lapsenkaipuun ympärillä. Sit ei lopulta tee edes mieli seksiä. Ärsyttää kun vielä tunnen sen oviksen niin hyvin. :(
En oikeen tiiä mikä auttais. En pääse mihinkään ratkasuun, vaikka kuinka pyörittäisin asioita päässä. Tuntuu että koko muu elämä hukkuu tän alle. Lääkärit antaa vaa ympäripyöreitä vastauksia, kun ei niillä oo antaa muutakaan. Koen kauheeta syyllisyyttä ja itsekkyyttä haluta vielä yhden lapsen.. pelkään sitäkin, että saa lääkäreiltä kokea sitä syyllistämistä ja sit jos tapahtuiski jotain niin varmaan kaikki ajattelevat että 'iteppähän tätä halusit'.. :( tuntuu ettei mies osaa samaistuu mun fiiliksiin vaikka kuinka yritän sille kertoa...
 
Itelläkin jo kp 8 ja edelleen tiputtelee joten tämä kierto meni nyt tähän, en tiedä miksi näin kävi kun edelliset kuukautiset oli kohdunulkoisen jälkeen ihan normaalit ja kolme kuukautta kaikenkaikkiaan kesti edes saada ne ekat normi kuukautiset. Tuntuu ettei elimistö palaa normaaliksi enää ikinä. Ja tietenkin mitä enemmän tästä stressaa sitä todennäköisempää on ettei mitään ovulaatiota tai varsinkaan implantaatiota pääse tapahtumaan. :( Ehkä tässä on vähän jotain syysmasistakin seassa. Ehti vaan jo toivoa että pääsisi aloittamaan uutta yritystä mutta ei tässä kuussa ilmeisesti.. Pupuiltu on siitä huolimatta kun mies nyt vaan sattuu olemaan niin ihana ja tuoksumaan niin hyvältä ja ollaan päästy minihäälomailemaan viimeinkin tuon keskenmenon/ kohdunulkoisen jälkeen ^_^.
 
@Alinna86, tuli mieleen kun nyt jo toukokuiset plussaa, että muistatko kun vuosi sitten puhuttiin miten toukokuun vauvakin olis kiva kun ei huhtikuun laskettuihin plussattu. Ajattele, siitä on vuosi! Ja molemmilla surut tässä välissä, mutta nyt uusi onni kasvamassa
Muistan! Aatella et siitäkin vuosi aikaa jo❤
Tämä viesti oli kyllä piristystä saikkupäivään kun olo on niin karsee, huimaa ja oksettaa eikä pysty syömään mitään, (just sain yhen näkkärin alas) kaikki olot kyllä kärsin mikäli tästä vaan vauva syliin saadaan vaikka välillä ihan itkettää nää olot mut ne on varmaa ne hormoonit :LOL:
 
Muistan! Aatella et siitäkin vuosi aikaa jo
Tämä viesti oli kyllä piristystä saikkupäivään kun olo on niin karsee, huimaa ja oksettaa eikä pysty syömään mitään, (just sain yhen näkkärin alas) kaikki olot kyllä kärsin mikäli tästä vaan vauva syliin saadaan vaikka välillä ihan itkettää nää olot mut ne on varmaa ne hormoonit
Voi ei sullekko iski oikein kunnon alkuraskaus päälle! Toisaalta eipähän tartte epäillä etteikö hormoonit nousis kohisten ❤ Täällä myös saikkupäiviä vietellään supistusten vuoksi. Vauva onneksi jo myllää niin tuntuvasti, että muistaa miksi lepäilee ❤
 
Mulle iskee aina joku ovulaatio masennus. Oon pahalla päällä koko oviksen ajan ja ajatukset vaan pyörii raskauden ja lapsenkaipuun ympärillä. Sit ei lopulta tee edes mieli seksiä. Ärsyttää kun vielä tunnen sen oviksen niin hyvin.
En oikeen tiiä mikä auttais. En pääse mihinkään ratkasuun, vaikka kuinka pyörittäisin asioita päässä. Tuntuu että koko muu elämä hukkuu tän alle. Lääkärit antaa vaa ympäripyöreitä vastauksia, kun ei niillä oo antaa muutakaan. Koen kauheeta syyllisyyttä ja itsekkyyttä haluta vielä yhden lapsen.. pelkään sitäkin, että saa lääkäreiltä kokea sitä syyllistämistä ja sit jos tapahtuiski jotain niin varmaan kaikki ajattelevat että 'iteppähän tätä halusit'.. tuntuu ettei mies osaa samaistuu mun fiiliksiin vaikka kuinka yritän sille kertoa...
Mä niin voin samaistua noihin sun oviksen aikaisiin fiiliksiin. Nyt vielä masentaa entisestään kun tuntuu, ettei ovistesteihin tule kunnon viivoja, vaikka tuntemuksia on. taitaa olla ovuloimaton kierto:confused:
 
Onnea matkaan plussanneille! Ihanaa kun kunnon plussa-aalto viimein rysähti, tuntuu että sitä koko kesä tuli odotettua!

Mulla ei sit mennyt ihan niin onnellisesti, varhaisultrassa paljastui keskeytynyt keskenmeno ja hoito käynnissä parhaillaan.
Multa saa siis sen plussan ottaa veks nimen edestä, kiitos.
Katselen tässä hiljalleen, haluanko palata kiertolistoille vielä uudelleen vai mitä teen.

Oman kokemuksen perusteella suosittelen kyllä sitä omakustanteista ultraa ihan kaikille kellä on yhtään epäilyksiä/pelkoja. Itsellä oli ihan ekasta plussasta alkaen pienet pelot päällä että käy huonosti ja nyt kun keskenmeno kävi ultrassa ilmi, päästään toivottavasti jatkamaan yritystä taas pikaisesti.
Ja vastaavasti jos kaikki olisikin ollut hyvin, olisin ultrasta saanut mielenrauhaa ja varmuutta.

Raskausoireet mulla on jatkunut ihan tähän päivään asti, joten nekään ei näköjään kerro mitään siitä kuinka sikiö kehittyy.

Muttamutta, uutta yritystä kohti siis! Tai no, rämmitään tässä hetki ensin tummissa vesissä, mutta sit sen jälkeen varmasti koittaa paremmat ajat.
 
@Eimy Niin pahoillani sun puolesta! Tuo on ihan kamalaa. Itselle kävi ihan samoin, tosin kävin siellä omakustanteisessa ultrassa ja kaikki oli hyvin. Viikolla 9 oli ensimmäinen neuvola jossa ei ollut enää sykettä. Toivottavasti tyhjenee hyvin ja pääsette pian yrittämään uudestaan! Nyt annat kropan toipua. Tsemppiä ja halauksia ❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
Onnea matkaan plussanneille! Ihanaa kun kunnon plussa-aalto viimein rysähti, tuntuu että sitä koko kesä tuli odotettua!

Mulla ei sit mennyt ihan niin onnellisesti, varhaisultrassa paljastui keskeytynyt keskenmeno ja hoito käynnissä parhaillaan.
Multa saa siis sen plussan ottaa veks nimen edestä, kiitos.
Katselen tässä hiljalleen, haluanko palata kiertolistoille vielä uudelleen vai mitä teen.

Oman kokemuksen perusteella suosittelen kyllä sitä omakustanteista ultraa ihan kaikille kellä on yhtään epäilyksiä/pelkoja. Itsellä oli ihan ekasta plussasta alkaen pienet pelot päällä että käy huonosti ja nyt kun keskenmeno kävi ultrassa ilmi, päästään toivottavasti jatkamaan yritystä taas pikaisesti.
Ja vastaavasti jos kaikki olisikin ollut hyvin, olisin ultrasta saanut mielenrauhaa ja varmuutta.

Raskausoireet mulla on jatkunut ihan tähän päivään asti, joten nekään ei näköjään kerro mitään siitä kuinka sikiö kehittyy.

Muttamutta, uutta yritystä kohti siis! Tai no, rämmitään tässä hetki ensin tummissa vesissä, mutta sit sen jälkeen varmasti koittaa paremmat ajat.

Voimia ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
vierailija
Ihan alkuun onnea plussanneille ja voimia sinne Eimylle! <3

Kysymys! Voiko kierron vaiheessa (kp18) tulla melko vahva viiva ovulaatiotestiin ja sit seuraavana aamuna haaleampi ja nyt tänään sit tulikin kaks yhtä vahvaa viivaa? https://ibb.co/F5TZswN

Nyt pitäisi olla kp25 ja menkkojen pitäis alkaa ens viikolla, MUTTA ne on epäsäännölliset joten…:D Naisen kroppahan on ihmeellinen, mutta ihmetyttää toi että jos lh noussut viime viikolla ja nyt uudestaan :eek:

Ja anteeks, nää on uusia asioita mulle jolla vaikeuksia ovulaation kans!
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
Ihan alkuun onnea plussanneille ja voimia sinne Eimylle! <3

Kysymys! Voiko kierron vaiheessa (kp18) tulla melko vahva viiva ovulaatiotestiin ja sit seuraavana aamuna haaleampi ja nyt tänään sit tulikin kaks yhtä vahvaa viivaa? https://ibb.co/F5TZswN

Nyt pitäisi olla kp25 ja menkkojen pitäis alkaa ens viikolla, MUTTA ne on epäsäännölliset joten… Naisen kroppahan on ihmeellinen, mutta ihmetyttää toi että jos lh noussut viime viikolla ja nyt uudestaan

Ja anteeks, nää on uusia asioita mulle jolla vaikeuksia ovulaation kans!
Voi käydä noin!
Mulla itellä tuli kans joka kk ensin ihan melkeinlähes-ovisplussa joka lähti taas haalenemaan, kunnes n. 6 päivän päästä tulikin sit vasta oikea, räikeä ovisplussa.

Ite suosittelen aamulämpöjen mittaamista liuskojen ohella, sillä lämmöistä näkee heti, tuliko ovis onnistuneesti vai ei.
 
Onnea matkaan plussanneille! Ihanaa kun kunnon plussa-aalto viimein rysähti, tuntuu että sitä koko kesä tuli odotettua!

Mulla ei sit mennyt ihan niin onnellisesti, varhaisultrassa paljastui keskeytynyt keskenmeno ja hoito käynnissä parhaillaan.
Multa saa siis sen plussan ottaa veks nimen edestä, kiitos.
Katselen tässä hiljalleen, haluanko palata kiertolistoille vielä uudelleen vai mitä teen.

Oman kokemuksen perusteella suosittelen kyllä sitä omakustanteista ultraa ihan kaikille kellä on yhtään epäilyksiä/pelkoja. Itsellä oli ihan ekasta plussasta alkaen pienet pelot päällä että käy huonosti ja nyt kun keskenmeno kävi ultrassa ilmi, päästään toivottavasti jatkamaan yritystä taas pikaisesti.
Ja vastaavasti jos kaikki olisikin ollut hyvin, olisin ultrasta saanut mielenrauhaa ja varmuutta.

Raskausoireet mulla on jatkunut ihan tähän päivään asti, joten nekään ei näköjään kerro mitään siitä kuinka sikiö kehittyy.

Muttamutta, uutta yritystä kohti siis! Tai no, rämmitään tässä hetki ensin tummissa vesissä, mutta sit sen jälkeen varmasti koittaa paremmat ajat.
Jaksmaista koetukseen ❤
Me päästiin jatkamaan yrityste reilu 2 viikkoa km jälkeen, kun vuoto oli loppunut. Toki on kovin yksilöllistä miten nopeasti toipuu ja voi jatkaa.
Mulla kanssa jatku oksenteluja myöden oireet ihan sinne tyhjennykseen saakka vaikka keskeytyminen oli tapahtunut n. 3 viikkoa ennen. Hormonit laski myös tosi hitaasti ja vasta viime viikolla sain täysin negan testiin. Nyt odottelen ekoja menkkoja alkavaksi (ensi viikolla testaan, jos ei ala)

Haleja sinne ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
Onnea plussanneille.
Pahoittelut uusiin kieroon joutuneille.
Voimia @Eimy ❤
Ja tsemppiä kaikille.

ON:Mulla alko eilen illalla hirvee alavatsakipu ja ny sitä on jatkunut vuorokauden mietin pitääkö lähtee lääkäriin... Viimeksi jouluna oli vastaavia kipuja ne paljastu puhjenneeksi kystaksi. Menossa siis kp 27/34(luulen et pitäs päivitää kestoksi 37). Ovulaatiosta ei tietoa luulin et se meni ohi kp 15 mu voihan se olla ollu viime vklp tai si ny mut mulla ei kyl yleensä satu.
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

26.8.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Miracle..........................kp 45/?
Pienihme.....................kp 31/26-57
Minnix................................kp 27/34
Possu..............................kp 24/24-27
Mamtobe....................kp 23/28
Andune....................kp 19/29
Hulda91...........................kp 15/30
Mansikka_maanantai.....kp 14/31
Petronella09...............kp 14/25-28
Kirjoh89..........................kp 14/28
Martta83......................kp 13/26-27
SandraB..........................kp 12/27
Esikoishaaveita........kp 11/29
Iinanen..........................kp 10/23-24
Eeva650.....................kp 8/28-36
bb-8.............................kp 8/26-30
Elsa96.......................kp 6/26-28
Innerchild...................kp 5/25-30
Toiveikas1992..........kp 4/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Charrypie-86.......dpo 12
Alocasia................dpo 12
Mamtobe.............dpo 11
Possu.......................dpo 11
Saaga86..................dpo 10
Andune ..................dpo 3
Petronella09...........dpo 3
Kirjoh89.......................dpo 0
 
AMR
Onnittelut plussista.
Pahoittelut @Eimy. :( <3

Itse alunperin suunnittelin, että tää kierto jäis vaan ”herran haltuun” enkä tikuttelis tai laskis päiviä tms. Se meni vaan vähän mönkään kun puhelin alkoi muistuttelemaan hedelmällisyysjaksosta ja sitten sorruin ovistestiin ja stressitaso kohosi heti jonkin verran. Nyt en oo enää tikutellut enkä tikuttele ja on kp14. Päätin, että elän normaalia elämää niin kauan kuin joskus plussa pärähtää testiin (jos pärähtää). Saapa nähdä, eiköhän se piina iske päälle viikon päästä. Ehkä vähän helpottaa stressiä kun sitten jos (tekis mieli sanoa kun) uus kierto alkaa niin voi tosiaan alkaa soitella aikaa jos pääsis jo tutkimuksiin.
Vähän vaikeuksia ollut olla nyt yhdynnässä kun hirvee hiivatulehdus iski päälle pari päivää sitten. :D Kuitenkin eilen ja tänään tuli hommailtua. Josko vielä huomenna onnistuis. Hain hiivatulehdukseenkin nyt lääkkeet niin saapa nähdä miten nekin sitten vaikuttaa kaikkeen… Koronarokotteenkin otin viikko sitten. Tsemppiä kaikille! <3
 
Mä testaan sunnuntaina eli dpo 14 niin tiedän lopettaa lugesteronin käytön. Sit odotellaankin vaan menkkoja alkavaks ja sitämyöden alkaa myös ensimmäinen hoitokierto !
Onko täällä muita jolla alkais/on just alkanu hoidot ?
Meillä alkaa nyt ens viikolla IVF pitkän kaavan kautta eli kp 23 (ens ti) aloitan nenäsumutteet ja ke 15.9 alkaa piikittelyt.
 
Meillä alkaa nyt ens viikolla IVF pitkän kaavan kautta eli kp 23 (ens ti) aloitan nenäsumutteet ja ke 15.9 alkaa piikittelyt.
okei ! Kiva kuulla että en oo tässä ryhmässä ainoo joka on nyt moisen edessä :) meillä alkaa insseillä kanssa ens kierron alusta alkaa hoitokierto, joka myös varmaan ens ke ja kp 5 alkaa induktiolääkkeet :X3:
Vähän jännittää kun pistokset alkaa niin että oon yksin kotona sen ainaa kun niitä pistellään ja mies palaa sit työreissulta kun ne loppuu, jää hormoonihirviö puoliso näkemättä :D Onko teillä kokeiltu inssiä eka vai suoraan IVF:t?
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
Suuren suuret pahoittelut @Eimy :cry:, onpa todella kurja juttu. Koin tuon saman keväällä. Itse tyhjennys oli ihan kamala, mutta mulla tyhjeni kerralla ja päästiin takaisin yrittämään heti seuraavassa kierrossa.

meillä myös @Mamtobe inssit nyt takana ja jonotetaan alkuvuodesta alkavia ivf-hoitoja Helsingissä julkisella. Näköjään myös jokaisen ivf-kierron välillä joutuu odottamaan tuon 5 kk joten harkinnassa on jo pitäisikö pyytää hoitoja toisessa sairaanhoitopiirissä jos eka ivf ei onnistu:(
 
Suuren suuret pahoittelut @Eimy , onpa todella kurja juttu. Koin tuon saman keväällä. Itse tyhjennys oli ihan kamala, mutta mulla tyhjeni kerralla ja päästiin takaisin yrittämään heti seuraavassa kierrossa.

meillä myös @Mamtobe inssit nyt takana ja jonotetaan alkuvuodesta alkavia ivf-hoitoja Helsingissä julkisella. Näköjään myös jokaisen ivf-kierron välillä joutuu odottamaan tuon 5 kk joten harkinnassa on jo pitäisikö pyytää hoitoja toisessa sairaanhoitopiirissä jos eka ivf ei onnistu
Kuulostaa kyllä hurjalta jos joka välissä joutuu ton 5kk odottaan !:eek: Mä oon ymmärtäny että esimerkiks meillä täällä pirkanmaalla ei tollasia jonoja olis. :unsure:Mulla ei ainakaan oma mielenterveys moista kestäis, nytkin oon hakenu apua siihen että oon hieman ylikuormittunu, eikä ihme että näillä stressitasoilla ei raskaudu.. Jos noista harjotteista ja muista olis apua seb stressin helpottumiseen ennen ekaa inssiä tai tiedän jo valmiiks että ei tuu tärppään:confused:
 
@Karen99 Joutuuko odottaa myös sen 5kk ihan pelkästään alkionsiirtoakin? Jotenkin kohtuutonta että venyy noin kamalasti. Itse olin aikoinaan hoidossa tampereella ja siellä ei ollut jonoa laisinkaan. Heti pääsi ensikäynnille, seuraavasta kierrosta inssi ja siitä heti ivf. Meni joku 6kk sisältäen jopa kesäsulun ja olin jo raskaana.
 
Onnea matkaan plussanneille! Ihanaa kun kunnon plussa-aalto viimein rysähti, tuntuu että sitä koko kesä tuli odotettua!

Mulla ei sit mennyt ihan niin onnellisesti, varhaisultrassa paljastui keskeytynyt keskenmeno ja hoito käynnissä parhaillaan.
Multa saa siis sen plussan ottaa veks nimen edestä, kiitos.
Katselen tässä hiljalleen, haluanko palata kiertolistoille vielä uudelleen vai mitä teen.

Oman kokemuksen perusteella suosittelen kyllä sitä omakustanteista ultraa ihan kaikille kellä on yhtään epäilyksiä/pelkoja. Itsellä oli ihan ekasta plussasta alkaen pienet pelot päällä että käy huonosti ja nyt kun keskenmeno kävi ultrassa ilmi, päästään toivottavasti jatkamaan yritystä taas pikaisesti.
Ja vastaavasti jos kaikki olisikin ollut hyvin, olisin ultrasta saanut mielenrauhaa ja varmuutta.

Raskausoireet mulla on jatkunut ihan tähän päivään asti, joten nekään ei näköjään kerro mitään siitä kuinka sikiö kehittyy.

Muttamutta, uutta yritystä kohti siis! Tai no, rämmitään tässä hetki ensin tummissa vesissä, mutta sit sen jälkeen varmasti koittaa paremmat ajat.
Mä olen niin pahoillani että sulle kävi noin :( Tsemppiä tyhjennykseen ♡

Itse plussasin toukokuussa ja varhaisultrassa paljastui keskeytynyt keskenmeno myös. Mulla ei kohtu tyhjentynyt lääkkeillä ja nyt vasta syyskuussa mulla oli oikeat menkat.
Toivottavasti pääset helpommalla ♡
 

Yhteistyössä