Tänään aika selkeitä menkkakipuja ja töissä oli tosi alakuloinen olo.. Varmaan ne menkat sieltä taas tulee Noh, me ollaan niin alussa vasta tässä, ettei pitäis murehtia mut silti se vähän ottaa koville. :'D Ovulaation odottelu on niin tylsää.
Varovaiset onnittelut, nyt sormet ja varpaat ristiin, että pysyisi matkassaTuli paljastettua tälle raskaudesta kertoneelle ystävälle omasta yrityksestä. Tuli tosi kevyt olo, kun sai jakaa ajatuksia ja olen aidosti onnellinen heidän puolestaan.
Eilisen ramppasin kiihtyvällä tahdilla lopulta 1-2h välein vessassa ja alavatsassa tuntui painetta. Ruskea vuoto loppui parissa vessareissussa. Tämä ystävä kehotti tekemään testin silti ennen reissua, sillä itsellään oli samanlaista. Hetken mielijohteesta nappasin äsken digin vessaan ja testi näytti raskaana 1-2. Edelleen vatsaa juilii vähän, joten vahva usko, että kemiallinen tämä taas on. No jää siiderit silti juomatta tänään.
Minusta tämä näyttää ihan selvältä plussaltaEn sitten mahtanut itselleni mitään ja halusin tehdä vielä tikkutestin. Kp26/dpo 11 ja tällainen sieltä pärähti reilun minuutin jälkeen.
https://aijaa.com/sJzemY
Ruskeaa vuotoa tuli ihan vessapaperin läpi pyyhittäessä. Siitä pari tuntia vuotoa siteeseen asti ja illan mittaan vain pyyhittäessä, kunnes sekin loppui. Normaalistikaan en juuri vuoda illalla, joten en osannut epäillä, koska päätä edelleen särki ja vatsaa juili.Onnea Twix!
Oliks sulla siis kuinka voimakasta se vuoto pari päivää sit kun laitoin sut piinailijoista kp1:een?
Ihana kun kääntyikin sit niin että "menkat" taiskin olla kiinnittymisvuoto!
Paljon paljon onnea matkaan että kaikki menisi hyvin! <3En sitten mahtanut itselleni mitään ja halusin tehdä vielä tikkutestin. Kp26/dpo 11 ja tällainen sieltä pärähti reilun minuutin jälkeen.
https://aijaa.com/sJzemY
Paljon ihanaa aikaa odotukseen <3Pakko tulla kertomaan teillekin kun niin pitkään oon osan kans täällä piinaillut. Tänään nt-ultrassa käyty ja kaikki hyvin Ehkä hetken päästä oikeesti ymmärrän, että tällä kertaa on jo melko hyvät mahdollisuudet onnistua
Oioi miten ihanaa! Pakko huudella täältä sivusta myöhässä onnitteluja sulle kun huomasin uutisen! Ihanaa raskausaikaa sinne!Ultrassa käyty. Alkio oli oikeassa paikassa, koko vastasi viikkoja ja pienen sydämen sykkeen näimme ja kuulimme myös
Kiitos kaikille tuesta tällä palstalla näiden vuosien aikana. Toivon kaikille onnea yritykseen Toivottavasti palaan itse näille palstoille vasta mahdollisen toisen lapsen yrittämisen aikaan.
Minttuni ja pikkuminttu 7+1
Oi kun ihanaa kuulla tämäkin ilouutinen, onnea sinne!!Pakko tulla kertomaan teillekin kun niin pitkään oon osan kans täällä piinaillut. Tänään nt-ultrassa käyty ja kaikki hyvin Ehkä hetken päästä oikeesti ymmärrän, että tällä kertaa on jo melko hyvät mahdollisuudet onnistua
Onpa perseestä suorastaanOlin ajatellut huomenna testata. Mut eipä tarvitse testiä tuhlata, äsken jäi jo punaista pyyhdittäessä papruun. Äh! Jos oikein laskin, niin alkaa yk20 jo.