Haaveena vauva 2022

Kääk, mikähän muhun iski kun nyt oon jo tovin aatellut etten haluis yrittää enää..nytkin ovis lähenee mut en oo hommannu testejä, mies kyselee millon ois aika mut mua ei vaan kiinnosta alkaa kyttää mitää päiviä. Tai ees tikuttaa.
2vuotta yritystä ja musta tuntuu et tarviin tauon tästä kaikesta mutta en haluisi tuottaa miehelle pettymystä kun vihdoin sain sen pään käännettyä uudellee yrityksen aloittamiseen.
Tällä hetkellä toivoa syö kaikkien muiden raskaudet, ihan joka tuutista joka päivä tulee uutisia, tuntuu niin helpolta toi raskautuminen ja sen loppuunvieminen...en vaan jaksa uskoa meidän onnistumiseen taas yhtään :(
Sori negatiivisuus :(
 
Ihana huomata, että muillakin on sukupuoli haaveita meinaan mä niin haluaisin tytön. Mulla on kaks tyttöä (13 ja 10v) ja pian 6v täyttävä poika. Mutta silti näkisin itseni vielä tytön äitinä vaikka tuolla ei käytännössä väliä ole. Mulla ois kaks tytön nimeä valmiina vielä. Pojalle oli hankala keksiä mitään ja kun estetiikkaa rakastan niin onhan tyttöjen jutut ihania.

vaikka tiedän, ettei yritys ole vielä alkanut on kovat odotukset ja toiveet että voispa se jo alkaa haluan tikutella, piinailla, pettyä ja onnistua.
Oon aina nauttinut raskaana olemisesta. Se on niin ihmeellistä kaikkine tunne ryöppyineen.
 
Sukupuolitoiveista ollut puhetta. Minä salaa haaveilen tytöstä, kun esikoinen on poika. ❤ Mieheni on sitä mieltä, että kaksi on meidän lapsiluku (ja alan itsekin olla samoilla linjoilla, vaikka aiemmin olen vuosia haaveillut kolmesta lapsesta). Olisi ihana kokea sekä pojan että tytön äitinä oleminen. Mutta tietenkin oikeasti kumpi sukupuoli vaan on tervetullut ja odotettu ja rakastettu, tärkeintä olisi että lapsi on terve.

@Alinna86 tsemppiä! On varmasti ymmärrettävää että noin pitkän yrityksen jälkeen turhauttaa ja haluaisi hengähdystaukoa yrittämisestä, tikuttamisesta ja muusta stressistä :(

Täällä dpo9 ja menin tekemään testin ja se kaduttaa ihan hirveästi. Aamuisella vessakäynnillä vaan nappasin sen testin kaapista ja oli pakko tehdä. Täysin puhdas nega. :( tiedän että on vielä aikaista testata ja on mahdollisuudet plussaksi muuttumiseen, mutta tuli hirveän paha mieli ja nyt vaan odottelen menkkoja.. En tiedä mikä päähänpisto tuli. Sunnuntaina testaan uudelleen (dpo12), mutta enää en odota sitä päivää yhtä innolla kuin aiemmin. Jos tästä kohta uuteen kiertoon lähdetään, niin en enää testaa näin ajoissa vaikka kuinka tulisi päähänpistoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mulla myös tyttöhaave kun esikoinen on poika, vaikka näen itseni enemmän pojan äitinä. Mutta oikeasti sillä sukupuolella ei ole mitään väliä kun vain lapsen saisi.
Kierron alkupäivät matelee, vuodot ohi onneksi. Ovista en testaa kun mennään edelleen tulee kun on tullakseen mentaliteetilla. Hiukan kyllä alkaa ahdistaa kun yrityskierrot vaan lisääntyy :(
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
Tsemppi halaus @Alinna86 ❤

Tiedätkö suurinpiirtein milloin ovulaatiosi on? Tuleeko joka kierto samoilla päivillä? Itse ajattelisin näin että jätä tikuttamatta ovis jos siltä tuntuu että ei jaksa ja koetatte ottaa rennosti :) Tiedän helpommin sanottu kun tehty :(
Eihän sitä ole pakko luovuttaa,mahdollisuus vaikkakin pieni sellainen on aina kuitenkin olemassa raskautua kun ehkäisyä ei ole ❤ ymmärrän kyllä ettei sekään lohduta että raskaus alkaisikin kun ei ole mitään takeita että kaikki sujuu loppuun asti hyvin :( mutta koetan tässä sanoa että älä luovu toivosta vielä ❤❤
 
Omia mietteitä omasta tilanteesta. Jälleen uusi kierto ja uusi mahdollisuus, mutta taas ajatus ,että miten jaksaa yrittää kun lopputulos kumminkin jälleen sama :( Oviksen tikutus toisi tiedon milloin kannattaisi tallettaa ,mutta ilman tikuttamista saa vaan olla ,ei tarvi miettiä milloin pissiä ja stressata saadaanko tallettelut oikeaan aikaan..Lopputulos ,kun meillä ollut joka kerta sama ,teki niin tai näin ,niin luulen että tikut saa jäädä jatkossakin kauppaan. Raskaustestejä en taida myöskään enää jemmailla ,enkä testata ennen dpo 13, kun pahan mielen se negan näkeminen saa vaan aikaan ..Ärsyttävintä on selkeät PMS oireet kierrosta toiseen joiden ilmaannuttua mieliala laskee ,kun jo melkein siitä tietää odottaa menkkoja:(

Syksyn tullessa sukuun syntyy uusi vauva ja ajatus tuntuu aina vaan pahalta :( Olen iloinen heidän puolesta ,mutta haluaisin myös itse kokea vielä sen kaiken mitä toinen pääsee kokemaan ❤
Eniten pelkään omia tunne reaktioita,että alan itkemään yms..ollessani tekemisissä heidän kanssaan.Pahinta tulee varmasti olemaan tulevat ristiäiset jos silloinkaan en ole raskaana :/
 
Tsemppi halaus @Alinna86

Tiedätkö suurinpiirtein milloin ovulaatiosi on? Tuleeko joka kierto samoilla päivillä? Itse ajattelisin näin että jätä tikuttamatta ovis jos siltä tuntuu että ei jaksa ja koetatte ottaa rennosti Tiedän helpommin sanottu kun tehty
Eihän sitä ole pakko luovuttaa,mahdollisuus vaikkakin pieni sellainen on aina kuitenkin olemassa raskautua kun ehkäisyä ei ole ymmärrän kyllä ettei sekään lohduta että raskaus alkaisikin kun ei ole mitään takeita että kaikki sujuu loppuun asti hyvin mutta koetan tässä sanoa että älä luovu toivosta vielä
Joo kyl mä tiiän. Kp 10-14 välillä ollu.
On ollut ajanjaksoja kun en ookkaa sitä tikuttanut mut sekin ajatus tuntuu stressaavalta kun sit ei osaa odottaa kuukautisia oikeeseen aikaan.
Luin oma kantaa, siellä dg naisen hedelmättömyys jotenkin taisi kolahtaa vaan olan takaa.
Mulla myös rautavarastot oli täysin tyhjät et tää olo voi tulla taas siitäkin :(
Ehkä pitäisi vaan elää muuta elämää nyt sinne inssiin asti.

Ja korjaan vielä nuo raskaus uutiset kun sanoin että ne alkaa ahistaa ja ärsyttää niin tarkoitin somea, tuttujen ja julkkisten uutisia, kun niitä oikeesti saa lukea monesti päivässä. Täytys varmaa pitää taukoo sieltäkin.
Täällä plussat ei tunnu pahalta et jos joku käsitti niin❤
 
Pari päivää näitä eri ketjuja lueskelleena oli pakko tehdä oma tunnus ja kirjoitella. Olen 29v (marraskuussa 30) ja mies 32. Suhde on edennyt niin stereotyyppisesti kuin voi: yhdessä reilu 5 vuotta, keväällä ostettiin rivari, kesäkuussa naimisiin ja nyt siis olisi vauva tervetullut.

Yrityksen osalta ollaan vielä ihan alkutaipaleella, jätettiin nimittäin ehkäisy (minipillerit) pois n. 10 päivää sitten. Siihen 10 päivään onkin ehtinyt mahtua sitten jo kaikenlaista :D

Aiemmin viime kuussa unohdin ottaa yhden pillerin, jolloin tuli pari päivää ruskeaa vuotoa (eli tavallaan kai ns. tyhjennysvuoto). Muuten mulla jäänyt pillereiden kanssa kuukautiset pois. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen ei ole vielä vuotoa tullut, mutta noin viikko siitä pärähti äkkiä kunnon halut päälle ja lisäksi kohdunsuu tuntui pehmeältä vrt. normaaliin ja oli noussut ylemmäs. Eli oman tulkintani mukaan ainakin ovulaation merkit ilmassa vaikka toki ei varmuutta, tapahtuiko se munasolun irtoaminen jo.

Nyt nautin vain siitä, että tässä on ollut 5 päivän haluputki päällä ja vipinää on ollut enemmän kuin pitkään aikaan. Tää on iso juttu, koska haluihin (tai niiden puutteeseen) on vaikuttanut myös vulvodynia, jonka takia joudun käyttämään petihommissa puudutusgeeliä. Miehelläkin ollut kissanpäivät kun se onkin ollut minä, joka on tullut viereen kiehnaamaan ja ehdottamaan, että miten ois ja vielä varsin tiheään tahtiin :D

En oleta, että vielä tärppäisi ennen kuin ensimmäiset kunnon menkat ovat tulleet, mutta toisaalta kutkuttavaa ajatella, että periaatteessa nytkin voisi heti raskautua just noiden ovismerkkien perusteella. Mutta jäitä hattuun ja odotellaan rauhassa. Pillereitä ehdin syödä ehkä noin reilu nelisen vuotta, jossain välissä olin muista syistä hetken ilman ja silloin kierto palautui varsin nopeasti säännölliseksi, joten toivotaan, että tällä kertaa käy samalla tavalla.
 
Paljon rutistuksia teille pitkään yrittäneille. Toivon erityisesti teille plussatuulia! ❤

Itse olen näköjään vähän poikkeus joukkoon, sillä lapsesta asti olen haaveillut kahdesta pojasta. Tyttö olisi tietysti yhtä tervetullut ja rakastettu.

Huomenna olisi dpo 11 ja tyttöjen reissu. Minkäänlaista plussaoloa ei ole, mutta harkitsen testaamista. Lupasin vähän kyllä itselleni tuon ensimmäisen kierron jälkeen, että testaan vasta, kun menkat melkein viikon myöhässä. Viimeksi testasin, kun oli kaksi päivää myöhässä. Oletettu ovis oli meidän vuosipäivänä ja digin näytin miehelle tämän syntymäpäiväaamuna. Sanoin kyllä, että vielä ei saa innostua, mutta kemiallinen tuntui erityisen kurjalta tuohon kohtaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Tsemppiä jengille!

@Alinna86, tuli mieleen että entä jos ei tikuta mutta tsekkaa vaan lämmöt? Se vois olla vähän vähästressisempi tapa tarkastella menkkojen saapumista. Ja seksiä vaan sillon kun kropassa siltä tuntuu. Tää on meinaan se taktiikka jota taidan itse käyttää ens kierrossa jos ei tästä tärppää. Jos oikein haluis laittaa minimiin niin alkukierrosta ei tarvi ees mitata, riittää kun loppupuoliskolla tsekkaa parin pvän välein, onko lämmöt koholla.

ON:dpo 5, toistaiseksi näyttää ihan hyvältä, lämmöt nousee tasasesti joka pvä. Tietty silti menkat voi alkaa jo vaikka ylihuomenna. Yritän ottaa nyt mahollisimman iisisti ja vaihdoin juoksemisen muihin treeneihin muutamaks päiväksi. Vaikkei sen pitäisi vaikuttaa mutta haluan silti varmistaa etten itse tekemisilläni rapauta kohdun olosuhteita.

Tosin kröhm saatetaan olla menossa huomenna yksille pitkästä aikaa. Saas nähä uskallanko ottaa ns. kiinnittymisviinin vai tuleeko silti pysyttyä limulinjalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Alinna86
Paljon voimia @Hulda91, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin tuon operaation jälkeen. Tuo lääkäri kuulostaa aika kauhistuttavalta myös..

@Alinna86 ymmärtäähän tuon että pitkän yrityksen jälkeen alkaa innostus touhuun laskea, vielä kun tulee tuollainen merkkipaalu vastaan. Eihän sitä kokonaan tarvitse lopettaa yrittämistä vaan heittää vaan tikut mäkeen ja antaa asian edetä omalla painollaan, kunnes innostus alkaa taas löytyä tai inssi lähestyy.

Tervetuloa uusille!

Sukupuolista:
Itse toivoisin kanssa tyttöä vaikka onkin vasta ensimmäinen lapsi. Molemmat on enemmän kuin tervetulleita mutta pojalle nimen keksiminen tuntuu lähes mahdottomalta, koska meitä ei miehen kanssa miellytä samat poikien nimet alkuunkaan ja kannan punaviher värisokeutta, joka ei ole mikään ongelma mutta tottakai sitä toivoo että lapselle ei tule ikinä mitään vastoinkäymisiä vastaan. :) Kaksoset minua lähes pelottaa, entisenä au pairina kyllä selviän hyvin monen lapsen kanssa samaan aikaan, mutta sitä haluaisi jotenkin ensimmäisen kohdalla keskittyä täysin siihen yhteen, koska joutuu opettelemaan. Minullahan on vähän suurentunut mahdollisuus kaksosiin, koska oma mamma sellainen on. o_O

Minut saisi lisätä piinailijoihin. En saanut ovista kiinni tikuilla, mutta intuitio sanoo että dpo 0 oli eilen tai ehkä toissapäivänä koska kaikki merkit siihen viittasivat. Tälle päivälle siis dpo 1. Talleteltu on ihan sopivasti dpo -4, -2 ja -1, katsotaan josko sitä vielä tänään. Omat halut on kyllä vieläkin ihan hurjat ja mies ei meinaa pysyä mukana. Eilenkin oli niin väsynyt vieraiden lähdettyä että kaatui suoraan sänkyyn :D
 
Me just eilen miehen kanssa juteltiin siitä, halutaanko tietää vauvan sukupuolta etukäteen sitten joskus kun toivon mukaan raskaudutaan ja ollaan ehkä päätymässä siihen, että ei. Mä olen pienenä ollut varsin "poikamainen" tyttö ja välillä oli vaikea osua "normin". Siksi olen miettinyt sitä, että en haluaisi liiaksi luoda itselle (tai lähiperheelle) ennakko-odotuksia lasta kohtaan vain sen perusteella, kumpaa sukupuolta on. Myös siitä ollaan juteltu, että entä jos kohdalle osuukin intersukupuolinen.

Nimet molemmille on mietitty jo kauan aikaa sitten. Itselläni on kaksi siskoa, miehellä yksi veli, ja tämä varmaan vaikuttaa molemmilla siihen, kumman kokisi "helpommaksi". Tällä hetkellä itsellä vahva fiilis, että esikoinen tulisi olemaan tyttö, mutta voi olla myös juuri sen ohjaamaa, kun itsellä on ollut vain siskoja. Lisäksi miehellä on tilaus kaksosille, koska ajattelee, että sitten lapsiluku olisi kerralla täynnä ja voisi käydä napsaisemassa putket poikki. Itse toivoisin ehkä ihan vain yhden kerrallaan.
 
@Toiveikas1992 voisko nuo oireet enteillä plussaa?
Täällä oli puhe kaksosista ja kauhun paikka ois itelle kyllä ne. Siskolla on kaksoset (tosin hoitojen seurauksena, joten perinnöllistä riskiä meillä ei todellakaan ole), ja sitä kaksosvauvojen hoitoa läheltä seuranneena varmaan uupuisin totalitäärisesti niiden alle, ja jos raskausaikana en varmaan kestäisi luonteellani sitä suunnatonta huolta, mitä kahden vauvan kasvattamiseen sisälläni liittyisi. Mut mullahan on nii pieni mahdollisuus raskautua edes ylipäätään että joutavia edes näitä pohtia.
On: pidin viime kuussa e-pillerikierron. Ja nyt taas oma kierto, nyt ehkä dpo5 menossa. Ei erityisiä oloja, samaa rataa linnunrataa ja planeetat ja tähdet kiertää… En tikuta enkä testaa, mut ovisoireet mulla on tosi selkeet.
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas1992
Pahoittelut @twix

@Alinna86 teillä on ollut todella rankka pari vuotta. Ehkä tauko tekee nyt hyvää, tallettelette minkä ehditte ja tikuttelet vain jos siltä tuntuu. Ainut mikä sit harmittaa on se, ettei tiedä mikä dpo on menossa mutta sulla on onneksi melko säännöllinen kierto. Kovasti tsemppiä! ❤

mulla kaksoshaave ollut jo vuosia, omassa lähipiirissä kaksosilla niin ainutlaatuinen suhde, että olisi ihana jos olisi saman ikäinen sisar kasvamassa vierellä. Tietenkin olisi tuplasti rankempaa. Lisäksi mä pelkään sitä mahdollista raskausaikaa niin paljon, että samalla murehtimisella saisi kaksi:ROFLMAO:

On: luget toimineet yllättävänkin hyvin, koska minkäänlaista tiputtelua ei ole ollut. Ehkä liiankin hyvin, koska mieli alkaa tehdä tepposia ja lisätä toiveita. Sit on kova paikka testata nega. Mutta ei saisi valittaa :sneaky:
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

22.7.21 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 40/28
Minnix................................kp 29/34
Karen99.....................kp 28/27-34
Mannuska...................kp 26/25-28
Innerchild...................kp 26/25-30
Ewa87..............................kp 25/30
Toiveikas1992..............kp 25/28
Elsa96.......................kp 25/26-28
Meimierika.................kp 25/28
Suikku1..........................kp 25/26-28
Eimy..........................kp 24/26-30
Iinanen......................kp 23/23-24
Hulda91...........................kp 19/30
Coguine.......................kp 17/28
Meemuli....................kp 16/35-43
Possu..........................kp 14/24-27
Mamtobe..................kp 11/28
Alinna86......................kp 8/28
SandraB......................kp 6/26
Eeva650.....................kp 5/28-36
Petronella09............kp 3/25-28
Esikoishaaveita........kp 2/29
Twix..............................kp 1/27-28


★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 13
Karen99.........................dpo 10
Toiveikas1992......... dpo 10
Iinanen...........................dpo 9
Suikku1………………………dpo 9
Meimierika..................dpo 8
Mozart..........................dpo 8
Minnix…………………………dpo 7
Eimy..................................dpo 5
Saaga86.........................dpo 3
Possu..............................dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
Kaksosista. Meillä äidin puolen suvussa paljon kaksosia. :D Mummini on kaksonen, samoin isomummi. Mun äiti on kans odottanut kaksosia, mutta he eivät selvinneet. Kaksosia paljon. Mua kyllä jännittää, sillä luulen riskin kaksosiin olevan kohonnut. Kaksoset olisi oikea jättipotti, kun mies ei halua enää kuin yhden kerran kokea vauva-ajan ja itse toivoisin kolmea lasta yhteensä. Kaksosilla molemmat saisi mitä haluaa. :D mutta jos ihan tosissaan puhutaan niin kyllä kahden vauvan kasvattaminen ajatuksena pelottaa.

Kp25 ja aivan jäätävä väsymys ollut tänään. Olen ollut esikoisen kanssa kaksin päivän ja meinasin oikeasti nukahtaa leikkipuistossa istualteen. Olen viimeaikoina kyllä tehnyt paljon yövuoroja että kai se verottaa.
 
Minulla tuo kaksoshaave on ihan ajatuksen tasolla, että olisipa jännittävää ja sitä kautta saisi lapsilukua kätevästi kerralla nousemaan, mutta jos sitä tarkemmin ajattelee, niin en haluaisi siihen liittyviä riskejä ehdoin tahdoin kokea.

Onneksi molemmat on omalla tavalla ihania, pojat ja tytöt. Eikä kukaan lapsi ole velvollinen vanhemmalle antamaan jotain ultimaattista tyttö- tai poikakokemusta, tai että lapset on kuitenkin yksilöitä.

Meidän esikoinen on poika ja ihan kuin minä, eli tosi vilkas ja sosiaalinen. Olisi jännä, jos toinen olisi samanlainen kuin rauhallinen ja analyyttinen isä.

Ensi viikolla voi alkaa tikuttaa ovista, miten jännittävää!
 
Heippa, voiskohan täältä pyytää apua oviksen bongailuun?

Yritystä takana jo muutama kuukausi, nyt vasta ekassa kierrossa olen ottanut ovistestit käyttöön. Kierto on n. 27-29 päivää. Aloitin testailun ohjeen mukaan RFSU:n halpisliuskoilla jo kiertopäivänä KP11 ja olen tehnyt testejä kerran päivässä KP 11-16. Koko aikana viiva on ollut niin haalea, että hädin tuskin näkyy. Yhden ainoan kerran viiva oli edes hieman edellisiä vahvempi, mutta ei siltikään lähellekkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Vieläkö jatkan testailua? Voiko tuo peak mennä ohi nopeasti vai eikö näissä halpistesteissä vaan aina näy se ovulaatio. Testaatteko useammin kuin kerran päivässä?

Kiitos jo etukäteen avusta, olen tässä ketjussa taustaillut pidemmän aikaa. :)
 
Mulla rfsu ei tule kunnon viivaa kun on plussa!

Tässä yhden kierron plussa (alin).


Oliko about tota luokkaa?
Pregcheckillä ja digillä tulee kyllä kunnon plussa. Tämänkin rfsun plussan kanssa pregcheck kunnon plussa.

Ja silloin kun ilmestyy tummempaa, oon testaillut 2x päivässä.
Se oli tuosta hieman hailumpi. Seiraavassa testauksessa oli viiva sitten kadonnut lähes kokonaan.
 
Tossa mun kuvassa on ilta, aamu ja päivä. Eli aamulla ei juuri mitään ja sit plussa. Seuraava oli lähes nega taas. Eli alle vrk. Näkyi. Tässä samaan aikaan tehdyt pregcheckit


Ja tässä löysin jonkin vanhemman setin, digi hymyili ja liuskat näytti tältä (pregcheck ylempi ja rfsu alempi)


Toki voi olla et sulla vielä kunnon plussa on tulematta, joskus ne vahvenee, haalistuu ja sit myöhemmin tulee plussa. Ehkä kannattais vielä testailla ja katsoa.

Toivottavasti tästä jotain apua oli
Kiitos paljon avusta, testaan vielä pari päivää! :) Seuraavassa kierrossa testaan tiuhemmin.
 
@Toiveikas1992 voisko nuo oireet enteillä plussaa?
Täällä oli puhe kaksosista ja kauhun paikka ois itelle kyllä ne. Siskolla on kaksoset (tosin hoitojen seurauksena, joten perinnöllistä riskiä meillä ei todellakaan ole), ja sitä kaksosvauvojen hoitoa läheltä seuranneena varmaan uupuisin totalitäärisesti niiden alle, ja jos raskausaikana en varmaan kestäisi luonteellani sitä suunnatonta huolta, mitä kahden vauvan kasvattamiseen sisälläni liittyisi. Mut mullahan on nii pieni mahdollisuus raskautua edes ylipäätään että joutavia edes näitä pohtia.
On: pidin viime kuussa e-pillerikierron. Ja nyt taas oma kierto, nyt ehkä dpo5 menossa. Ei erityisiä oloja, samaa rataa linnunrataa ja planeetat ja tähdet kiertää… En tikuta enkä testaa, mut ovisoireet mulla on tosi selkeet.
En tiedä. Viime kierrossa vatsa oli myös sekaisin ennen kuukautisten alkua. Liekö nyt samaa sitten. Tälläistä kovaa kohtujuilimista ei oo kyllä ollut ennemmin, mutta voihan sekin enteillä vain niitä kuukautisia.:unsure:

Itselle kyllä kaksoset olisi varmaanki järkytys, yksikin riittäisi.:eek:
Mun suvussa on yhdet kaksoset molempien vanhempien puolilta, niin en usko, että on mitenkään suuri todennäköisyys siihen. :D
 

Yhteistyössä