Haaveena vauva 2022

Ymmärrän täysin, ja meillä on siinä mielessä sama tilanne, että julkiselle ei tietenkään päästä kun lapsia jo on ja tuntuu hyvin kaukaiselta että lähtisi vielä kalliilla yksityiselle. Tietysti olisi kiinnostavaa tietää missä on vika jos tässä ei tosiaan enää vauvaa saada aikaiseksi ja oma kierto toimii normaalisti (meillä nyt yk 10 kuitenkin "vasta") . Poppaskonstit myös kiinnostaa ja on kokeiltu, mietityttää vaan että mitä väliä meikäläisen jollain lisäravinteillakin on jos vika oliskin koko ajan miehessä. :unsure:
Juuri tämä :/ Itsekin syön mamma vitamiinia,rautaa, D-vitamiinia,maitohappobakt. yms..kierto säännöllinen,ovikset vaikuttaa tapahtuvan :) silti ei plussaa näy :( Niin turhauttavaa kun kaikki näyttäisi olevan mallillaan mutta ei :( Lisäksi gynelläkin kaikki näytti huhtikuussa normaalilta. Miestä ei ole tutkittu mutta gynen mielestä ei ole tarvetta kun ollaan useampi yhteinen lapsi saatu . Missä se vika sitten on,ilmeisesti meille ei enää suoda lisää lapsia :(Myöskään vyöhyketerapia ei ole auttanut eikä tikutus tai tikuttamatta oleminen :/ ei auta joka toinen päivä talletus,joka päivä,silloin kun oikeasti huvittaa ...

Turhauttavaa ihan hirveästi:(
 
  • Surullinen
Reactions: Alinna86 ja Minnix
Tervetuloa mukaan vainSaaga86!

@petronella09 pahoittelut uudesta kierrosta..

Aina niin ihmettelen ja kadehdin teitä, jotka tunnutte tuntevan ja huomaavan kaiken mitä kropassa tapahtuu. Mulla on kovat menkkakivut, muttei muuten mitään tuntemuksia kierron mittaan. Ja usein olen luullut alkavia lieviä menkkakipuja suolistoperäiseksi vatsakivuksi ja päinvastoin. Ensi maanantaina raskaustesti ja tänään vatsa kipeä, mutten taas osaa sanoa mistä syystä. Oli kyllä viimeksikin piinailuaikana pientä menkkakipuilua, että ei sekään suoranaisesti huono merkki olisi. Ja kun oma kierto oli viimeksi melkein kolme kuukautta, niin tuskin ne menkat nyt lääkityksen läpi alkaa.
Voin täysin samaistua tähän mitä tulee oman kehon tuntemuksiin! Itsellä on kanssa vain kovat menkkakivut ja muuten huomattavia kierron oireita on vain ovislimat, mutta mitään nipistelyjä ja arkuuksia en ole ikinä huomannut - en edes silloin kun olen niitä yrittänyt huomioida. Mulla on myös ollut aina kausittain kaikenlaista vastsavaivaa, jonka vuoksi kävin myös ennen yrityksen aloittamista gynellä varmistamassa että sen hetkiset 'kipukohtaukset' olivat suolistoperäisiä. Olen kanssa kateellinen niille, jotka huomaavat tai kokevat muita oireiluja kiertoon liittyen, koska tuntuu että itse elän aina vähän "epävarmuudessa" oireettomuudesta johtuen.

Omaa napaa:
Mitäpä olette mieltä tästä ov-testistä? (Juu ei aijaa tahtonut suoraan kuvaksi, vain linkki toimii)
Olen nyt tikuttainut tuollaisen kahtena aamuna peräkkäin, eikä se siitä vahvemmaksi muutu, toinen reunahan tuossa testiviivassa on lähes kontrollin vahvuinen..
Meinaan nyt vielä ainakin illalla ja huomisaamuna tikutella, mutten usko että ovis ainakaan sen jälkeen enää tapahtuisi, kun oireet on kyllä olleet kristallin kirkkaat, että dpo 0 olisi joko tänään tai huomenna, koska (jos nyt ihan suoraan sanon ja anteeksi siitä ) olen ollut perjantaista eiliseen asti ehkäpä runseslimaisempi kuin missään muussa kierrossa. Olen kuitenkin joissakin niistä tikuttanut plussan GB digillä juuri limoja seuravana päivänä...
Olen jostain nähnyt ja lukenut, että joillain naisilla ei vain nousisi hormonit niin ylös, että viivoista tulisi tasaväriset ja että joillekin testeille olisi tyypillistä ettei testiviiva koskaa saavuta kontrollin vahvuutta, mutta mitä olette mieltä? Tuo kuvan viiva on kuitenkin aivan selkesti tummempi kuin aiemmat tikut joissa viivaa sai tihrustaa todella läheltä ja näkyi vain hyvässä valossa....
 
Saaga86
Tervetuloa mukaan vainSaaga86!

@petronella09 pahoittelut uudesta kierrosta..



Voin täysin samaistua tähän mitä tulee oman kehon tuntemuksiin! Itsellä on kanssa vain kovat menkkakivut ja muuten huomattavia kierron oireita on vain ovislimat, mutta mitään nipistelyjä ja arkuuksia en ole ikinä huomannut - en edes silloin kun olen niitä yrittänyt huomioida. Mulla on myös ollut aina kausittain kaikenlaista vastsavaivaa, jonka vuoksi kävin myös ennen yrityksen aloittamista gynellä varmistamassa että sen hetkiset 'kipukohtaukset' olivat suolistoperäisiä. Olen kanssa kateellinen niille, jotka huomaavat tai kokevat muita oireiluja kiertoon liittyen, koska tuntuu että itse elän aina vähän "epävarmuudessa" oireettomuudesta johtuen.

Omaa napaa:
Mitäpä olette mieltä tästä ov-testistä? (Juu ei aijaa tahtonut suoraan kuvaksi, vain linkki toimii)
Olen nyt tikuttainut tuollaisen kahtena aamuna peräkkäin, eikä se siitä vahvemmaksi muutu, toinen reunahan tuossa testiviivassa on lähes kontrollin vahvuinen..
Meinaan nyt vielä ainakin illalla ja huomisaamuna tikutella, mutten usko että ovis ainakaan sen jälkeen enää tapahtuisi, kun oireet on kyllä olleet kristallin kirkkaat, että dpo 0 olisi joko tänään tai huomenna, koska (jos nyt ihan suoraan sanon ja anteeksi siitä ) olen ollut perjantaista eiliseen asti ehkäpä runseslimaisempi kuin missään muussa kierrossa. Olen kuitenkin joissakin niistä tikuttanut plussan GB digillä juuri limoja seuravana päivänä...
Olen jostain nähnyt ja lukenut, että joillain naisilla ei vain nousisi hormonit niin ylös, että viivoista tulisi tasaväriset ja että joillekin testeille olisi tyypillistä ettei testiviiva koskaa saavuta kontrollin vahvuutta, mutta mitä olette mieltä? Tuo kuvan viiva on kuitenkin aivan selkesti tummempi kuin aiemmat tikut joissa viivaa sai tihrustaa todella läheltä ja näkyi vain hyvässä valossa....
Itse en ole nuihin tikkuihin saanut plussaa ikinä :( Nyt oli käytössä raskauskeijun puikkotesti ja testasin su aamuna klo 9 negan, klo 14 yhtä vahvat viivat ja klo 18 oli testiviiva melkein musta kontrolliviivaan verrattuna. Vielä su aamupäivälläkin testiviiva oli reippaasti vahvempi kuin kontrolli, mikä oli yllätys :O
2018 oviksen metsästyksessä oli käytössä apteekin puikkotesti, sillä sain myös oviksen kiinni.
 
Hei, olen seuraillut tätä ketjua jonkin aikaa ja nyt voisin liittyä listalle mukaan. Esikoinen syntyi helmikuussa 2020 ja sisarus olisi nyt toiveissa. Vähän arveluttaa, miten sitä kahden pienen kanssa jaksaisi, mutta ikä painaa päälle joten kokeillaan josko meille vielä toinen suotaisiin.

Tsemppihalit kaikille!

Listalle siis: Danio, 07-2021, 2. lapsi
 
Uusi haaveilija liittyy mukaan!
Minnekkään facebookin haaveilijoihin en uskalla liittyä monen monen uteliaan silmäparin vuoksi!

Eli meille haaveillaan perheenlisäyksestä! Ollaan jo suurperhe, mutta vain teoriassa. Perheeseen kuuluu mun lapset -08, -11 ja -15 sekä miehen lapset -15 ja -17 !
Yhteiselle lapselle on avattu vihreä valo ja yritys alkaa loppuvuodesta!

Oon jo niin täpinöissä, että voisin vaan huudella! Luulin, että mun viimeinen raskaus oli 2015 ja elin sen tunteella, mutta että vielä! Ja se, että kun kummallakaan ei ollut enää lapsihaaveita niin se tuli ihan yllätyksenä, että mitä jos kumminkin. Sovittiin vielä, että koska meillä ei kumminkaan asu kun mun -15 poika säännöllisesti voidaan jättää lapsiluku auki.
Tosin ei tässä nuoria olla (minä -89 ja mies -86) , mutta kumpikin on vaan niin perhe ihmisiä!

Plussa tuulia kaikille! Ihana päästä jakamaan tätä haaveilua, tulevaisuudessa yritystä.

Minulle 4 ja miehelle 3 ois kyseessä! :)
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

21.7.21 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 39/28
Minnix................................kp 28/34
Karen99.....................kp 27/27-34
Mannuska...................kp 25/25-28
Innerchild...................kp 25/25-30
Ewa87..............................kp 24/30
Toiveikas1992..............kp 24/28
Elsa96.......................kp 24/26-28
Twix............................kp 24/27-28
Meimierika.................kp 24/28
Suikku1..........................kp 24/26-28
Eimy..........................kp 23/26-30
Iinanen......................kp 22/23-24
Hulda91...........................kp 18/30
Coguine.......................kp 16/28
Meemuli....................kp 15/35-43
Possu..........................kp 13/24-27
Mamtobe..................kp 10/28
Alinna86......................kp 7/28
SandraB......................kp 5/26
Eeva650.....................kp 4/28-36
Petronella09............kp 2/25-28
Esikoishaaveita........kp 1/29



★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 12
Karen99.........................dpo 9
Twix...................................dpo 9
Toiveikas1992......... dpo 9
Iinanen...........................dpo 8
Suikku1………………………dpo 8
Meimierika..................dpo 7
Mozart..........................dpo 7
Minnix…………………………dpo 6
Eimy..................................dpo 4
Saaga86.........................dpo 2
 
Viimeksi muokattu:
Kävin maanantaina lääkärissä pitkittyneen kuukautisvuodon vuoksi. Tutkimuksissa löytyi vielä raskausmateriaalia, eli kohtu ei ole tyhjentynyt. Kaavintaan en joudu vaan poistavat sen ronkkimalla, lääkkeiksi sain buranaa ja panadolia... ja saikkua ei kuulemma tarvita. Itse veikkaan että on aika kipeät paikat tuon operaation jälkeen.
Eli tässä kierrossa ei vauvaa tule.
Alan olla myös aika väsynyt tähän tilanteeseen.
 
Kävin maanantaina lääkärissä pitkittyneen kuukautisvuodon vuoksi. Tutkimuksissa löytyi vielä raskausmateriaalia, eli kohtu ei ole tyhjentynyt. Kaavintaan en joudu vaan poistavat sen ronkkimalla, lääkkeiksi sain buranaa ja panadolia... ja saikkua ei kuulemma tarvita. Itse veikkaan että on aika kipeät paikat tuon operaation jälkeen.
Eli tässä kierrossa ei vauvaa tule.
Alan olla myös aika väsynyt tähän tilanteeseen.
Voi ei :(
Tekisköhön ne sen mva imun? Mulle tehty useamman kerran ja ei voi kaunistella, se on jotain ihan hirveää :(
Kyllä suututtaa että mikä lääkäri, itse sain viikon saissua. Loppupeleissä olin kyllä 2 eikä sen toisenkaan viikon saamiseen ihmeellisiä vaadittu.
Paljon tsemppiä kurjaan tilanteeseen, kohta se on ohi, ja pääsette toipumaan❤
 
Voi ei :(
Tekisköhön ne sen mva imun? Mulle tehty useamman kerran ja ei voi kaunistella, se on jotain ihan hirveää :(
Kyllä suututtaa että mikä lääkäri, itse sain viikon saissua. Loppupeleissä olin kyllä 2 eikä sen toisenkaan viikon saamiseen ihmeellisiä vaadittu.
Paljon tsemppiä kurjaan tilanteeseen, kohta se on ohi, ja pääsette toipumaan❤
Ihan rehellisesti en tiedä mitä tekevät. Lääkäri ei ollut suomalainen ja vähätteli koko toimenpidettä ja puhui vaan kuinka osa poistetaan poliklinisesti. Mulla on 2cm kokonen raskausmateriaali kohdun takaseinämässä ja se on ainoa joka poistetaan. Eli ei mitään ihan hirveen suuria määriä ole enää jäljellä.
Ajattelin että hommaan kyydin sairaalalle ja takasin ja vaadin jtn kunnon mömmöjä että ei tajua edes mitä tapahtuu.
Burana ja panadol ei poista multa ees menkkakipuja..
 
Ihan rehellisesti en tiedä mitä tekevät. Lääkäri ei ollut suomalainen ja vähätteli koko toimenpidettä ja puhui vaan kuinka osa poistetaan poliklinisesti. Mulla on 2cm kokonen raskausmateriaali kohdun takaseinämässä ja se on ainoa joka poistetaan. Eli ei mitään ihan hirveen suuria määriä ole enää jäljellä.
Ajattelin että hommaan kyydin sairaalalle ja takasin ja vaadin jtn kunnon mömmöjä että ei tajua edes mitä tapahtuu.
Burana ja panadol ei poista multa ees menkkakipuja..
Joo kannattaa! Itse olin omalla autolla yhdellä kertaa niin en saanu ku just buranaa, toisella kertaa fiksumpi ja kyydillä, sainkin suoraan suoneen lääkettä, tosin ei sekään poistanut täysin kipuja. Lääkäri sanoi ettei kivuttomaksi saa mutta poistaa huipun,kuulemma. Hyvä jos on vain pientä jälellä niin sit sehän on äkkiä ohi.
Ja vaadi uudestaan sitä saissua.
 
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä koskien ovulaatiotestejä. Itse alan metsästää ovista kp 11, nyt lomaillaan sukulaisten kanssa mökillä ja en halua, että huussin roskiksesta löytyy mitään epämääräisiä tikkuja :sneaky: Toivottavasti ei olla sitten liian myöhään liikenteessä, täällä mökillä ei muutenkaan oikein ole hyviä mahdollisuuksia talletella kun samassa mökissä asuu muitakin.

Mulla on edelleen hirveä tyttökuume!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Karen99
Miten voi jaksaa odottaa että alkaako menkat vai ei! En pysy nahoissani :'D Yleensä tässä vaiheessa on kramppeja, mutta nyt ei. Välillä tuntuu jotain, mutta tosi vähän. On kyllä ollut kiukkuisia olotiloja, kuten PMS-aikana normaalistikin. En tiedä. Kauhean tylsää odotella ja mies on ylitöissä jatkuvasti jotta saatais auto korjattua ja lomalla stressiä poistettua. Mut oon nyt kyllä ottanut sen asenteen, että oon todella onnellinen jos menkat on tällä kertaa helpot ja kivuttomat, se meinaa vaan sitä että shatavarista ja paremmasta ruokavaliosta on ollut mulle hyötyä. :)

Nyt kun oon näköjään tullut jäädäkseni, niin mut voi lisätä tolle isommallekin listalle eli Innerchild, 6/21, 1. lapsi
 
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä koskien ovulaatiotestejä. Itse alan metsästää ovista kp 11, nyt lomaillaan sukulaisten kanssa mökillä ja en halua, että huussin roskiksesta löytyy mitään epämääräisiä tikkuja :sneaky: Toivottavasti ei olla sitten liian myöhään liikenteessä, täällä mökillä ei muutenkaan oikein ole hyviä mahdollisuuksia talletella kun samassa mökissä asuu muitakin.

Mulla on edelleen hirveä tyttökuume!:love:
Minäkin toivoisin niin kovin poikien jälkeen tyttöä ❤ mutta suurin haave olisi kuitenkin että vielä saisin sen ihmeen kokea että raskaaksi tulisin ja saisin terveen vauvan syliini asti ❤❤
 
Onpa tosi ikävä tilanne @Hulda91 , toivottavasti tämä tyhjennys menisi mahdollisimman kivuttomasti ja pääset takaisin haaveilemaan. On ollut jo muutenkin tarpeeksi rankkaa!:(

@Bluebelle ja @petronella09 tyttöhaaveet täälläkin, mutta vielä enemmän olen aina haaveillut kaksosista sukupuolesta viis! :love::love:Mutta kyllä mikä tahansa vauva on enemmän kuin unelmien täyttymys. Tänään kävin uimassa ja ihania vauvoja siellä:love:
 

Yhteistyössä