Haaveena vauva 2022

Isot pahoittelut menkoista @Eeva650 . En mä usko että kirvestä pystyy enää koskaan heittämään kokonaan kaivoonkaan. Olikos teillä hoitoja/apuja kokeiltuna?

Täällä dpo4 ja siis kerta kaikkiaan aika matelee! Tai saattaa olla päivä enemmänkin kun tosiaan myöhästyin vähän ovistestailuista. Ei mitään tuntumia/fiiliksiä mihinkään suuntaan, muuta kuin toivo ja odotus. Täällä kotona pyöriessä ajatukset vaan kulkee kehää kun niin toivoo... Ens viikolla pientä reissua onneksi tulossa, mutta voisin tulla ajan kuluksi myös listoille piinailemaan.

Voisiko listaan päivittää piinailijoihin:
MOZART DPO 4

Jaa ei näköjään tuu edes muokkaamalla värit eikä hymiöt.
 
Pahottelut uuteen kiertoon joutumisesta @Alinna86 ja @Eeva650 ja muille tsemppiä omiin vaiheisiin

ON: Tiedän niin @Mozart sun tunteen et päivät matelee...

Semmonen pieni kysymys, että jos täällä on joku jo synnyttänyt niin onko normaalia että tässä oviksen jälkeen tulee maitoa?? Eilen alko liian vähän aikaa et ois siis raskaus oire. Siis ei oo järettömän kauan imetyksen lopetuksesta joten sinänsä voisi vielä siihen mennä, mutta ei kyllä viimesimmissä kierroissa oo tullu maitoa missään vaiheessa??!
 
Pahottelut uuteen kiertoon joutumisesta @Alinna86 ja @Eeva650 ja muille tsemppiä omiin vaiheisiin

ON: Tiedän niin @Mozart sun tunteen et päivät matelee...

Semmonen pieni kysymys, että jos täällä on joku jo synnyttänyt niin onko normaalia että tässä oviksen jälkeen tulee maitoa?? Eilen alko liian vähän aikaa et ois siis raskaus oire. Siis ei oo järettömän kauan imetyksen lopetuksesta joten sinänsä voisi vielä siihen mennä, mutta ei kyllä viimesimmissä kierroissa oo tullu maitoa missään vaiheessa??!

Kyllä oon kuullut, että maidon tulo (jo kauan imetyksestä) oli raskausoire! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix
Pahottelut uuteen kiertoon joutumisesta @Alinna86 ja @Eeva650 ja muille tsemppiä omiin vaiheisiin

ON: Tiedän niin @Mozart sun tunteen et päivät matelee...

Semmonen pieni kysymys, että jos täällä on joku jo synnyttänyt niin onko normaalia että tässä oviksen jälkeen tulee maitoa?? Eilen alko liian vähän aikaa et ois siis raskaus oire. Siis ei oo järettömän kauan imetyksen lopetuksesta joten sinänsä voisi vielä siihen mennä, mutta ei kyllä viimesimmissä kierroissa oo tullu maitoa missään vaiheessa??!
Mulle terkka sanoi rintasyöpätutkimuksessa, että joskus maitoa voi tulla jos on oikein kova vauvakuume :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix
Minä jättäydyn kaikilta listoilta pois.. mies päätti että nyt aktiivinen yrittäminen laitetaan tauolle. Kokee sen liian stressaavaksi. Toivoo, asian etenevän omalla painollaan..

Itse en vain millään pysty luottamaan, että satunnaisilla talletteluilla onnistuisi kun niitä muutenkin melko vähän.
Nyt juuri parhaat päivät ja ne menee hukkaan... Harmittaa niin paljon kun aina olen odottanut, että "luvan" kanssa pääsee yrittämään ja vihdoin kun päästiin niin stoppi tulikin.:(

Tsemppiä kaikille, käyn kyllä palstaa silti lukemassa. Toivottavasti pääsen vielä joskus hyppäämään mukaan
 
Coguine1
Tänään cb digissä ovulaatio hymynaama. Tänään ja eilen tallettelut. Tiistaille ainakin tähdätään vielä.

Huomenna soitan perhesuunnittelu neuvolaan ja näin vuoden yrityksellä laitetaan lähete lapsettomuus tutkimuksiin. Gynellä jo pari kertaa käynytkin ja verikokeitakin otettu. Kuuntelin mehiläisen "kierron verran toivoa" podcastin jaksoja ja sain rohkeutta että lähdetään nyt tutkimaan miksi ei toinen lapsi tule. Meillä periaatteessa yritystä alla jo 2020 maaliskuusta, eli reilusti yli vuosi.
 
vierailija
Mulle terkka sanoi rintasyöpätutkimuksessa, että joskus maitoa voi tulla jos on oikein kova vauvakuume
Mulla tuli maitoa keskenmenon jälkeen lasketun ajan tienoilla (olin vuosi sitten lopettanut imetyksen). Aika murheellista. Ihan kuin kroppa olisi muistanut, että hei, nyt pitäisi alkaa imettää. Sain (tai kuvittelin) myös tuossa kierrossa haamulaisen r-testiin, mutta seuraava testi jo tyhjää täynnä... Mut oon kanssa lukenut, että voi olla raskausoire. Ja myös vissiin ihan normaalia muutenkin jo aiemmin imettäneillä. Toivon, että sulla edellinen noista vaihtoehdoista!
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

19.7.21 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 37/28
Esikoishaaveita.................kp 34/29
Minnix................................kp 26/34
Karen99.....................kp 25/27-34
Mannuska...................kp 23/25-28
Innerchild...................kp 23/25-30
Ewa87..............................kp 22/30
Toiveikas1992..............kp 22/28
Elsa96.......................kp 22/26-28
Twix............................kp 22/27-28
Meimierika.................kp 22/28
Suikku1..........................kp 22/26-28
Eimy..........................kp 21/26-30
Iinanen......................kp 20/23-24
Hulda91...........................kp 16/30
Coguine.......................kp 14/28
Meemuli....................kp 13/35-43
Possu..........................kp 11/24-27
Mamtobe..................kp 8/28
Alinna86......................kp 5/28
SandraB......................kp 3/26
Eeva650.....................kp 2/28-36


★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 10
Karen99.........................dpo 7
Twix...................................dpo 7
Toiveikas1992......... dpo 7
Iinanen...........................dpo 6
Suikku1………………………dpo 6
Meimierika..................dpo 5
Minnix…………………………dpo 4
Eimy..................................dpo 3
 
Viimeksi muokattu:
Minä jättäydyn kaikilta listoilta pois.. mies päätti että nyt aktiivinen yrittäminen laitetaan tauolle. Kokee sen liian stressaavaksi. Toivoo, asian etenevän omalla painollaan..

Itse en vain millään pysty luottamaan, että satunnaisilla talletteluilla onnistuisi kun niitä muutenkin melko vähän.
Nyt juuri parhaat päivät ja ne menee hukkaan... Harmittaa niin paljon kun aina olen odottanut, että "luvan" kanssa pääsee yrittämään ja vihdoin kun päästiin niin stoppi tulikin.:(

Tsemppiä kaikille, käyn kyllä palstaa silti lukemassa. Toivottavasti pääsen vielä joskus hyppäämään mukaan
Poistin sinut kiertopäivä listalta :( Harmi että tilanne tämä:(
 
  • Tykkää
Reactions: *Tähtipölyä*
Minä jättäydyn kaikilta listoilta pois.. mies päätti että nyt aktiivinen yrittäminen laitetaan tauolle. Kokee sen liian stressaavaksi. Toivoo, asian etenevän omalla painollaan..

Itse en vain millään pysty luottamaan, että satunnaisilla talletteluilla onnistuisi kun niitä muutenkin melko vähän.
Nyt juuri parhaat päivät ja ne menee hukkaan... Harmittaa niin paljon kun aina olen odottanut, että "luvan" kanssa pääsee yrittämään ja vihdoin kun päästiin niin stoppi tulikin.

Tsemppiä kaikille, käyn kyllä palstaa silti lukemassa. Toivottavasti pääsen vielä joskus hyppäämään mukaan
Voi ei, onpa harmi juttu! Toivotaan, että plussa tulisi kuitenkin pian ❤
 
  • Tykkää
Reactions: *Tähtipölyä*
Muutama huomio tämän kierron "oireista": ovulaation jälkeen maha on ollut vähän joka päivä sekaisin. Lisäksi olen himoinnut nektariineja. Pienten vauvojen näkeminen saa tunteet pintaan.

Hyvin todennäköisesti vaan kuvittelen/ylianalysoin kaikkea mahdollista, kun nyt ovulaation jälkeen on ollut useampia vapaapäiviä niin on ollut aikaa mietiskellä. :D
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja muita vastoinkäymisiä kohdanneille. On kyllä kovin epäreilua, että iloiset vauvahaaveet aiheuttaa niin paljon stressiä ja murhetta :(

Aika varma olo, että tästä kierrosta ei napannut. Kp 20 oli menkkamaista juilimista, muuten ei mitään. Viime kierron kemiallisessa oli tässä vaiheessa viilteleviä kipuja.

Äitini ei tiedä yrityksestä, mutta kehotti teettämään fsh-testin. Suvussamme on riesana ennenaikaiset vaihdevuodet, mutta yllätti, että parilla lähisukulaisella alkanut jo alle 35-vuotiaana. Itsellä ikää pian 29 enkä ajatellut, että jo nyt tarvisi sellaistakin stressata. Lisäksi osasi kertoa, että lähes kaikilla suvun naisilla ollut myös vaikeuksia raskautua ja useampi saanut alkunsa pitkien hoitojen jälkeen. Positiivisesti ajateltuna hoidot ovat onnistuneet, mutta oli tämä aika stressaavaa tietoa :confused:
 

Yhteistyössä