Haaveena vauva 2022

Täälläkin nyt ovis&testaus mietityttänyt kovasti. Tultiin toissapäivänä kp 11 illalla reissusta ja alotin heti tikutuksen kun yleensä ovis ollut aina kp14/kp15. Odottelin siis vahvistuvaa viivaa ja lähestyvää ovista, joten yllätyin kyllä kun tulikin heti eli kp 11 ihan todella räikeä plussaviiva. Mietityttää, että oliskohan jo monta päivää ollut plussan puolella, ja joko siis ehti ovis vilahtaa huomaamatta ohi. Samana iltana ehdittiin kyllä peittoa heiluttamaan (viimeksi ennen reissua 3 pvää aiemmin). Silloin testipäivänä aiemmin oli selkäkipua, jota en siinä vaiheessa älynnyt yhdistää ovikseen, ja seuraavana päivänä eli eilen testiviiva oli haalentunut sen verran että oli tasavahva, ja toisella puolella alavatsassa kipuili/jomotti. Mahtoiko kipuilu olla ovulaatiota vai jo keltarauhasen toimintaa. No, toivottavasti ehdittiin ajoissa!

Taukokuukauden jälkeen taas Flo:ta täytin, mutta eihän sitä nyt tiedä näyttääkö se nyt oikein, kun se heittää oviksen aina testiplussaa seuraavalle päivälle. Te joilla on Flo köytössä, miten merkkaatte jos tunnette itse oviksen ja on eri päivällä kuin mahdollisen ovistestin mukaan (eli ei seuraava) tai muuten arvioitte itse että olis eri päivällä? Ja mites teillä on tapana merkata yölliset tallettelut, kumman päivän puolelle laitatte?

Mitens menee piinailijoilla? Mä vielä tässä arvon tulisiko piinalistalle ja mikä se dpo täällä nyt on
Minä merkkasin aina ”ovulaatiotesti:eek:ma tapa” vai mikähän se kohta oli. Silleen sai oviksen sille päivälle milloin sen epäili olleen.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Mozart
Taukokuukauden jälkeen taas Flo:ta täytin, mutta eihän sitä nyt tiedä näyttääkö se nyt oikein, kun se heittää oviksen aina testiplussaa seuraavalle päivälle. Te joilla on Flo köytössä, miten merkkaatte jos tunnette itse oviksen ja on eri päivällä kuin mahdollisen ovistestin mukaan (eli ei seuraava) tai muuten arvioitte itse että olis eri päivällä? Ja mites teillä on tapana merkata yölliset tallettelut, kumman päivän puolelle laitatte?

Mitens menee piinailijoilla? Mä vielä tässä arvon tulisiko piinalistalle ja mikä se dpo täällä nyt on
Mä merkkaan ovisplussan ovista edeltävälle päivälle. Tällekin kierrolle laitoin kahdelle päivälle plussan, Flo merkitsee oviksen viimeisen plussan jälkeiselle päivälle.

Täällä aamulla testattu tyylipuhdas nega. :(
 
Itse olen yleensä merkinnyt tallettelut puolen yön jälkeen juurikin sille päivälle mikä silloin on eli se seuraava päivä. Liekö sitten oikein, mutta niin olen itse laittanut.
Mulla piinailut vasta alussa ja ovista en tikuttanut, mutta oireiden perusteella
Talleteltiin viime yönä for fun tyylillä pitkästkä aikaa.
Itsestä tuntuu, että kun ovista tuli tikutettua muutama kierto niin tallettelut jäi aikalailla sen oviksen ympärille, josko tästä nyt päästäis siihen normaaliin rytmiin takasin, mikä ollut ennen niitä tikutteluja.
Joo tuo on hyvä pointti ja muistutus itsellekin, että tuo just for fun on kyllä parasta! Siis kun tässä meinaa itsellä ajatus jumittua nyt testeihin ja optimaalisin ajoituksiin jne. Meillä nyt lomalla kyllä pitäisi riittää ihan sellainen hauskin fiiliksen mukaan -seksi myös vauvahommiin, mutta arjen harmaudessa sitten taas ovistestit on kyl tullut tarpeeseen kun tulee pidempiäkin taukoja.
 
Tuo ovulaatio, kun nyt on puheenaiheena. Miten te, jotka tunnette oviksen ajattelette sen sillon olevan? Tulossa, parhaillaan vai jo ohi? Itsellä oli menkoille tyypillistä selkäkipua kp 14 aamusta alkaen ja illalla pari tuntia kovaa vihlontaa oikealla puolella alavatsaa. Sen jälkeen ei mitään. Näin kuvittelisin, että ovis olisi ollut tästä päivän sisään, mutta tiedäppä näistä :D
 
Ei ole hetkeen tullut tänne kirjoiteltua. Olen kyllä käynyt palstaa lukemassa. Loma on loppu ja arkeen yrittänyt taas palautua. Olen yrittänyt työpäivien jälkeen rentoutua ja samoin vapaa päivinä tehdä mukavia asioita, että saa työstressin pidettyä mahdollisimman pitkään poissa.

Aloitin tänään tikuttamaan ovista. Flo ennustelee vasta maanantaille. Haluisin tässä kierrossa saada kunnolla kiinni. Lämpöjä oon huono mittaamaan kun heräämisaika vaihtelee ja nyt varmasti tämä lämpökin vaikuttaisi.
Itse olen ajatellut oviksen tapahtuneen aina kun vatsa tulee kipeäksi, turpoaa ja on hyvin pinkeä. En tosin ole varma onko ovis silloin jo ohi vai tapahtuuko vasta? Itse epäilen, että ovis on jo ohi kun nämä oireet tulevat. Joissain kierrossa kyllä pongaan myös limat niin silloin helpompi ennustaa oviksen olevan käsillä.

Nyt taas haasteena saada tallettelut osumaan kohdille kun itse teen vuorotyötä ja voi olla päiviä, jolloin töistä tullessa mies on jo nukkumassa. Onneksi kuitenkin mieli on hyvä ja kiva kun päästään toivottavasti tekemään talletuksia :p
 
Täälläkin pientä hiljaiseloa vietetty, ollaan koko viikko oltu mökillä puuhastelemassa ja rentoutumassa, mikä on just täydellistä, saa ajatuksia muuhunkin kuin yrittämiseen. Varsinkin kun piinapäivät meneillään, tänään dpo 6. Pientä kipristelyä alavatsassa mutta siis hyvin pientä, lähes huomaamatonta. Rinnat ja nännit ovat olleet ovulaation jälkeen super arat, nyt se arkuus helpottaa hieman. Ollaan täällä mökillä sunnuntaihin asti, eli dpo 9, ajattelin maanantaina aamulla testata. En ottanut tänne testejä mukaan kun tulee paha mieli lomalla kuitenkin jos nega tulee.

Ovulaatiosta: mä oon aina joitain tunteja (yleensä seuraavana päivänä) ovisplussan jälkeen tuntenut tunnin-parin ajan kovaa nippailua ja kouristuksia toisella puolella alavatsaa. Tulkitsen tämän munasolun irtoamiseksi, ja tämä nippailupäivä on dpo 0.

Meillä on ollut niin ihanaa miehen kanssa täällä mökillä, että tuli jopa mieleen että meillä on kahdestaankin niin ihanaa että vaikka lapsen tuloon menisikin aikaa, se ei olisi maailmanloppu. Vaikka tietenkin halu saada lapsi on niin älyttömän kova, mutta onneksi mulla on maailman paras mies rinnallani, ja yhdessä näistä pettymyksistä selvitään. Meni kuukausi tai vuosi! <3
 
Kiitoksia kaikille hyvistä ovisvinkeistä. Aloitin nyt tänään tikuttamaan, vaikka ajoitus itselle hyvin aikasielta kuulostaakin näillä uusilla testeillä, todella hailakkaa viivaa pukkasi, eli ei nyt vielä olla oviksessa, mutta jotain väriä silti - ainakin tiedän että testi toimi :D itse ennestan dpo0 maanantaille, joten saa nähdä.

Tuo just for fun tallettelu on kyllä niin parasta! Meillä tosin ei ikinä ole mitään suurempia taukoja mutta arkipäivinä harvemmin tulee touhuiltua - tosin pillerien lopettamisen jälkeen tähänkin on tullut muutos.

Itsellä ei ole muita ovisoireita iki kuin limat ja aiempiin tikutteluihin perustuen olen pitänyt limojen jälkeistä päivää dpo0 mutten kyllä ole varma onku tuo CB testi näyttänyt minulle parhaita päiviä - en ole koskaan saanut tuollaista selkeästi tuplaviivaista tikkua joka tuolla vilahti edellisellä sivulla o_O muutenkin ne plussat on olleet vain 10-12 päivää ennen kp1 joten vähän epäilyttää, mutta innolla odotan millaisia viivoja näihin manuaalisiin testeihin piirtyy ja milloin 8)

Hymiövalikko ei edes aukea puhelimella, joten voi olla hassuja hymiötä kun koodilla kokeilin parit lisäillä xD
 
Tuo ovulaatio, kun nyt on puheenaiheena. Miten te, jotka tunnette oviksen ajattelette sen sillon olevan? Tulossa, parhaillaan vai jo ohi? Itsellä oli menkoille tyypillistä selkäkipua kp 14 aamusta alkaen ja illalla pari tuntia kovaa vihlontaa oikealla puolella alavatsaa. Sen jälkeen ei mitään. Näin kuvittelisin, että ovis olisi ollut tästä päivän sisään, mutta tiedäppä näistä
Mulla on yleensä mennyt niin, että ennen ovulaatiota on pari päivää tosi kovat menkkakivut alaselässä ja tässä vaiheessa tummuu ovistestin viivat. Tämän olen tulkinnut, että munarakkula on puhkeamassa ja turvottelee ja se aiheuttais sitä menkkakipua. Sitten vaan yhtäkkiä huomaan että menkkakipuja ei enää ole ja uskon että ovulaatio on tuolloin tapahtunut ja kivut loppuneet ovulaation myötä. Lisäksi yleensä vähän oudosti jo viikkoa ennen ovulaatiota eli viikko menkoista tulee veristä ja limaista vuotoa. Myös kipujen ollessa kovimmillaan tai juuri loputtua tulee joskus veristä vuotoja. Limoista en kyllä pysty ovista päättelemään.

Menkkakipuvaiheen jälkeen tulee usein toispuoilesta kipua josta olen vähän arponut onko ovis kumminkin vasta silloin, vai tuntuuko niin vahvasti kun keltarauhanen aloittaa työnsä. Tietääkö kukaan kuinka pian ovulaation jälkeen keltarauhanen alkaa toimia?
 
Mulla taitaa olla tänään dpo 11, oviksen aikaan ja n. Dpo 5 tienoilla oli jotain tuntemuksia, ja välillä rinnanarkuuttakin, mutta sen jälkeen ei oireita, ihmeen oireetonta verrattuna moniin kiertoihin. Tässä kierrossa olen sopivasti ollutkin lomalla.
Lämpödippi oli selvästi oviksen aikaan, mutta sen jälkeen pysyny aika tasaisena 36.6-36,8'c. Ja kiinnittäny huomiota et illalla on pari pykälää ylempänä yleensä lämpö.
En oo vielä testaillu raskaustestillä, menkkojen pitäis parin päivän päästä, lauantaina alkaa, ehkä testaan sitten lauantaina aamulla, mikäli ei oo vuoto siihen mennessä alkanu. Oon niin monta kertaa /käytännössä melkein joka kerta tään parin vuoden aikana testannu ennen ku menkkojen pitäis alkaa, negan. Viimeaikoina pyrkiny testaamaan vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä, mikäli vuoto ei jo ole alkanu, ja olo ei ole menkkojen alkuun tyypillinen.

Laskeskelin, että mikäli menkat alkaa 17.7, seuraava ovis (mikäli tapahtuu) olis heinä-elokuun vaihteessa. Seuraavat menkat alkaisi n. 14.8. Ja polyypin poiston olisi hyvä tapahtua ennen ovista, mun tapauksessa se olisi n. Kp 10, ja veikkaan, että se kierto ei ainakaan onnistu raskautua, kun limakalvoja ja kohtua sorkitaan. Turhauttaa sit et elokuun kierto menee "kankkulankaivoon". Sit inssijonoon, jolle aika sit syys-lokakuussa. Ilmeisesti ainaki kaksi inssiä vielä tehtäis (1 tehty huhtikuussa 2021) ja mikäli ei tulosta, ivf-hoidot sitten ehkä kevään puolella alkaisi. Ja siihen mennessä aikaa vaa kuluu. Julkisilla ollaan hoidossa.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!



14.7 keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi

★★

Nimi Kiertopäivä

Scarletta.........................kp 33/28
Esikoishaaveita.................kp 30/29
Eeva650......................kp 29/28-36
Kirjoh89.......................kp 26/28
SandraB.........................kp 25/26
Petronella09................kp 24/27
Apustaja.........................kp 23/?
Minnix................................kp 22/34
Karen99.....................kp 21/27-34
Mannuska...................kp 19/25-28
Innerchild...................kp 19/25-30
Ewa87..............................kp 18/30
Toiveikas1992..............kp 18/28
Elsa96.......................kp 18/26-28
Twix............................kp 18/27-28
Meimierika.................kp 18/28
Eimy..........................kp 17/26-30
Iinanen......................kp 16/23-24
*Tähtipölyä*...............kp 14/30-32
Hulda91...........................kp 12/30
Coguine.......................kp 10/28
Meemuli....................kp 9/35-43
Possu..........................kp 7/24-27
Mamtobe..................kp 4/28



★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Eeva650...........................dpo 11
Kirjoh89............................dpo 11
Mannuska.....................dpo 6
Karen99.........................dpo 3
Twix...................................dpo 3
Toiveikas1992......... dpo 3
Iinanen...........................dpo 2
Suikku1………………………dpo 2
Meimierika..................dpo 1.
Minnix…………………………dpo 0

★★★★★★★★
 
Tervetuloa mukaan @Meimierika :) täällä kohtalontoveri, mies tekee myös reissuhommaa, välillä tosin saatta olla pidempiä aikoja tässä lähistöllä että kotona illat. Mutta nyt mennyt taas monta viikkoa niin, että arkisin pois. Lisäksi itse teen vuorotyötä ja meillä on myös esikoinen -18, joten arjen pyöritys ja tallettelujen ajoittminen on välillä melkoista säätöä. :D

Täällä ei oikein mitään tuntemuksia. Tänään olleet rinnat vähän arat, en muista onko muissa kierroissa ollut. Tallettelut eivät tässä kierrossa ole kovin optimaalisiin aikoihin onnistuneet, joten olen asennoitunut siihen ettei tärppää. Silti odotan malttamattomana, että päivät kuluisivat ja pääsisi edes testaamaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix
Olen huomannut kauan Flowta käyttäessäni, että aina on olleet kovat ovisoireet ennen sitä ovismerkattua päivää. Sinä arvioituna päivänä on jo tosi hyvä olo kehossa (ja juuri se viehättävä olo). Nyt yk 1 kun aloitti niin eniten tuli harrasteltua ennen sitä päivää... Kun esikoinen tuli niin tärppäsi joko 3pv ennen tai päivä jälkeen ovulaation (tyttö tuli)... Tiedä noista, mielenkiinnolla alan tikuttaa jos siihen tämä menee. Muka oireita on nyt ollut kun herää päiväunilta jysähtävään etovaan oloon ja haistaa kalan sadesäällä :D En muista mitään oireita esikoisesta paitsi sitten jälkeenpäin tajusin, että väsytti kovasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Bluebelle
Kiitos pahoitteluista

@Mozart raskaus sai alkunsa tosi pitkästä kierrosta ja tämän vuoksi pääsin neuvolan kautta varhaisultraan. Silloin kohtu oli tyhjä ja epäiltiin tuulimunaa ja sain kontrollin kuukauden päähän!? Kävin itse sitten yksityisellä viikko sitten ja olikin ilmestynyt 6+2 viikkoja vastaava kaveri, muttei sykettä. Sain heti lähetteen naistenklinikalle, missä varmistus ja tyhjennysohjeistus.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

16.7.21 perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 34/28
Esikoishaaveita.................kp 31/29
Eeva650......................kp 30/28-36
SandraB.........................kp 26/26
Petronella09................kp 25/27
Apustaja.........................kp 24/?
Minnix................................kp 23/34
Karen99.....................kp 22/27-34
Mannuska...................kp 20/25-28
Innerchild...................kp 20/25-30
Ewa87..............................kp 19/30
Toiveikas1992..............kp 19/28
Elsa96.......................kp 19/26-28
Twix............................kp 19/27-28
Meimierika.................kp 19/28
Eimy..........................kp 18/26-30
Iinanen......................kp 17/23-24
*Tähtipölyä*...............kp 15/30-32
Hulda91...........................kp 13/30
Coguine.......................kp 11/28
Meemuli....................kp 10/35-43
Possu..........................kp 8/24-27
Mamtobe..................kp 5/28



★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Eeva650...........................dpo 12
Mannuska.....................dpo 7
Karen99.........................dpo 4
Twix...................................dpo 4
Toiveikas1992......... dpo 4
Iinanen...........................dpo 3
Suikku1………………………dpo 3
Meimierika..................dpo 2
Minnix…………………………dpo 1
Eimy................................ Dpo 0
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Eimy
Tein lista päivitystä taas aikoihin. Katsokaa jokainen oma kohta, menikö päivitys oikein.

Otin itseni pois kiertopäivä ja piinailija-listalta taas toistaiseksi. Semmoinen fiilis, ettei tämäkään kierto tuo meille plussaa. Ajateltiin lähteä mökille viikonlopuksi, niin varaudun reissuun menkkavarustein, ja tarpeen tullen sitten teen kotona viikonlopun jälkeen testin, mikäli enää tarvetta.

Olen pahoillani @Charrypie - 86 keskenmenosta. Poistin sinulta plussan listan nimimerkin edestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Charrypie - 86
Voi ei @Charrypie - 86 :( voimia ja tsemppiä ❤

Tänään kesken työpäivän tuntui joku tosi kivan tuntuinen nipistys alavatsalla, olin heti ihan että ooh mutta semmosia samankaltaisia on kyllä ollut ennenkin. :p Mutta toivossa on hyvä elää! Joskus on hauska ihan vaan leikkiä ajatuksella. Mut jos nyt ei oo tärpänny ni kyl innolla odotan ens kiertoa koska osaan ehkä tikuttaa oviksen nyt ajoissa ja saan varmuuden sille!
 

Yhteistyössä