Haaveena vauva 2022

Pahoittelut @Mamtobe ja @Alinna86 täältäkin.

Ja @Silmu75 oikein paljon onnee matkaan! Toivotaan että pääset plussa aaltoon mukaan!

Omaa napaa:
Tilasin itselleni uusia ovistestejä kun tahdon kokeilla 'perinteisiä' testejä, koska clear bluest sain vain stressin kun niissä ei voi tulkita 'edistystä yhtään' ja sitten tulee vain jossain kohtaa hymiö tauluun.. Nyt saisi auttaa hupsua! Nuo uudet testit saapui eilen ja miun kierrolla neuvotaan aloittamaan testaus kp7 kohdalla...kuulostaa jotenkin oudolta, kun clear bluella oli kehotus kp11 kohdalla ja tuon seiska päivän kohdalla on minulla usein vielä tiputtelua... Onko tämä ihan normaalia? o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe
Pahoittelut @Mamtobe ja @Alinna86 täältäkin.

Ja @Silmu75 oikein paljon onnee matkaan! Toivotaan että pääset plussa aaltoon mukaan!

Omaa napaa:
Tilasin itselleni uusia ovistestejä kun tahdon kokeilla 'perinteisiä' testejä, koska clear bluest sain vain stressin kun niissä ei voi tulkita 'edistystä yhtään' ja sitten tulee vain jossain kohtaa hymiö tauluun.. Nyt saisi auttaa hupsua! Nuo uudet testit saapui eilen ja miun kierrolla neuvotaan aloittamaan testaus kp7 kohdalla...kuulostaa jotenkin oudolta, kun clear bluella oli kehotus kp11 kohdalla ja tuon seiska päivän kohdalla on minulla usein vielä tiputtelua... Onko tämä ihan normaalia?
Sulla näkyy olevan aika saman pituinen kierto kuin itsellä (~25 päivää). Itsellä kahdessa kierrossa ennen plussaa ovis osui kiertopäivään 10/11. Eli 7. kiertopäivä on jo ihan hyvä kohta alkaa tikuttamaan ovulaatiota! Lisäksi ne siittiöt säilyy hengissä sen 3 päivää, ja sitkeimmät jopa 5 päivää. Eli tallettelut kannattaa myös aloittaa ajoissa. :giggle:
 
@Alinna86 olen pahoillani negasta :( tsemppihalit!

Itse tunsin tänään niin selkeät kivut ja oireet, että oviksesta vaikeaa erehtyä. Lisäksi onestepeillä tikutin illalla ja räikeä testiviiva ilmestyi välittömästi tikkuun. Voisin ensimmäistä kertaa tulla piinailijoihin, huomiselle siis dpo1

En saanut tuota muokattua punaiseksi.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mä täs mietin ku tosi moni käytää nuita clear bluen testejä nii nehän näyttää 2 otollisinta päivää (ainakin mikä mulla oli käytössä se pinkki) niin tallettelu sillon plus päivänä ja seuraavana ei välttis auta jos se onkin vasta ns. 3 pv. siitä ovis. Eli sillon tallettelut ovis jne. Siis kun tajusin sen niin meidän esikoinen sai alun. En tiiä onko tästä nyt apua kellekään mut meillä saatiin esikoinen näin. Ja noi paljon parjatut testit on mulle se luotto testi eli frsu(6pv enne ja tikulle suoraan) en oo saanut haamua ja positiivinen oli kyl si positiivinen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elsa96
Mä täs mietin ku tosi moni käytää nuita clear bluen testejä nii nehän näyttää 2 otollisinta päivää (ainakin mikä mulla oli käytössä se pinkki) niin tallettelu sillon plus päivänä ja seuraavana ei välttis auta jos se onkin vasta ns. 3 pv. siitä ovis. Eli sillon tallettelut ovis jne. Siis kun tajusin sen niin meidän esikoinen sai alun. En tiiä onko tästä nyt apua kellekään mut meillä saatiin esikoinen näin. Ja noi paljon parjatut testit on mulle se luotto testi eli frsu(6pv enne ja tikulle suoraan) en oo saanut haamua ja positiivinen oli kyl si positiivinen.
Siis mitä tarkotat että vasta 3 päivän päästä ovis? Mä oon käyttäny violetteja cb digi ovistestejä, jotka näyttää neljä otollisinta päivää, mutta mun käsittääkseni ne on nimenomaan ennnen ovista ne lisäpäivät ja sit piikki näkyy pysyvänä hymiönä n. 24-48h. Eli jos ovis tapahtuukin vasta ton jälkeen kolmantena päivänä niin mekin kyllä ollaan ”luovutettu” liian aikaisin!

Otin tälle kierrolle mukaan halppisliuskat ja kun cb anto ovisplussan, niin liuskat alko selvästi haalenemaan ja niiden mukaan ovis olis ollu kaks päivää aiemmin. En oikein tiedä mihin uskoo ja voi olla et ens yk en tikuta lainkaan ja mennään vain fiiliksen mukaan. Ovisoireita ei siis oo ollu, tai en ainakaa oo osannu tulkita niitä.
 
Viimeksi muokattu:
Siis mitä tarkotat että vasta 3 päivän päästä ovis? Mä oon käyttäny violetteja cb digi ovistestejä, jotka näyttää neljä otollisinta päivää, mutta mun käsittääkseni ne on nimenomaan ennnen ovista ne lisäpäivät ja sit piikki näkyy pysyvänä hymiönä n. 24-48h. Eli jos ovis tapahtuukin vasta ton jälkeen kolmantena päivänä niin mekin kyllä ollaan ”luovutettu” liian aikaisin!

Otin tälle kierrolle mukaan halppisliuskat ja kun cb anto ovisplussan, niin liuskat alko selvästi haalenemaan ja niiden mukaan ovis olis ollu kaks päivää aiemmin. En oikein tiedä mihin uskoo ja voi olla et ens yk en tikuta lainkaan ja mennään vain fiiliksen mukaan. Ovisoireita ei siis oo ollu, tai en ainakaa oo osannu tulkita niitä.
Joo, nää liilat CB:n testit toimii just näin. Ensin tulee vilkkuva hymynaama sitten pysyvä. Tosin mulla tuli plussskierrossa vaan yksi vilkkunaama ja jo seuraavana päivänä tuli pysyvä. Kun CB:llä tuli pysyvä, RFSU:n testi näytti vielä hauiluraa. RFSU:lla tuli kunnon plussa sitten dpo 0. Ovulaation uskon ajoittuneen abaut tuohon dpo 0 iltaan päätellen voimakkaista alavatsakivuista.Talletteluja oli vaan dpo -1 ja 0.
 
Siis mitä tarkotat että vasta 3 päivän päästä ovis? Mä oon käyttäny violetteja cb digi ovistestejä, jotka näyttää neljä otollisinta päivää, mutta mun käsittääkseni ne on nimenomaan ennnen ovista ne lisäpäivät ja sit piikki näkyy pysyvänä hymiönä n. 24-48h. Eli jos ovis tapahtuukin vasta ton jälkeen kolmantena päivänä niin mekin kyllä ollaan ”luovutettu” liian aikaisin!

Otin tälle kierrolle mukaan halppisliuskat ja kun cb anto ovisplussan, niin liuskat alko selvästi haalenemaan ja niiden mukaan ovis olis ollu kaks päivää aiemmin. En oikein tiedä mihin uskoo ja voi olla et ens yk en tikuta lainkaan ja mennään vain fiiliksen mukaan. Ovisoireita ei siis oo ollu, tai en ainakaa oo osannu tulkita niitä.
Siis noi liilathan toimii tollei eri tavalla. Mutta noissa pinkeissä tulee suoraan vaan se hymynaama, mut se tulee (toki riippuen henkilöstä) hyvissä ajoin eli se näyttää 2 hedelmällisintä päivää, jolloin meillä ainakaan ei toiminut pelkkänä plus ja seuraavana päivänä tallettelu vaan nimen omaan se toinen aamu plussasta(3 jos plussa aamu lasketaan) oli se oikea päivä. Mut siis tämässähän huomaa sitten, että miehen tavara ei ole kovin laadukasta meillä koska pitää olla just se oikea hetki.
 
Täytyy toivoa, että meillä ei mennyt tallettelut ihan mönkään, kerran tuo cb:n pinkki näyttää noin nuo hymynaamat.

Testasin onestepin liuskoilla aamuisin ja cb:llä illalla, paitsi tuolloin kp 14 oireiden vuoksi testasin tunteja aiemmin malttamattomana. Liuska oli klo 9 aikaan melkein yhtä tumma, Digi hymyili klo 17 ja oviskivut alkoi paria tuntia myöhemmin. Olen tosin käsittänyt, että kivut voivat tulla ennen ovista, oviksen aikana tai jo sen jälkeen? Aamulla liuska oli jo haalenemaan päin. Toivotaan, että riittää nuo tallettelut kp 11, 13 ja 14-15 yö. Itse olisin halunnut vielä varmistella, mutta mies ei jaksa ihan samaa tahtia.
 
Täytyy toivoa, että meillä ei mennyt tallettelut ihan mönkään, kerran tuo cb:n pinkki näyttää noin nuo hymynaamat.

Testasin onestepin liuskoilla aamuisin ja cb:llä illalla, paitsi tuolloin kp 14 oireiden vuoksi testasin tunteja aiemmin malttamattomana. Liuska oli klo 9 aikaan melkein yhtä tumma, Digi hymyili klo 17 ja oviskivut alkoi paria tuntia myöhemmin. Olen tosin käsittänyt, että kivut voivat tulla ennen ovista, oviksen aikana tai jo sen jälkeen? Aamulla liuska oli jo haalenemaan päin. Toivotaan, että riittää nuo tallettelut kp 11, 13 ja 14-15 yö. Itse olisin halunnut vielä varmistella, mutta mies ei jaksa ihan samaa tahtia.
Ohan tuossa ihan hyvin, jospa tärppäis.

Ja tässähän on tosi paljon eroa henkilöillä enkä nyt halunnut ketään hämmentää tms vaan enemmän sanoa et ei kannata lopettaa siihen plussaan täysin talletteluja. Mut joo meillä on kans välillä vaikee saada mies innostuu(myös sillon kun ei yritetä vauvaa)
 
Mulla ainakin clearbluet on toiminu hyvin, tosin talletteluja on pyritty dpo -1 ja dpo 0, mutta lisäksi ovista ennen joka toinen päivä. Tälla taktiikalla ainakin se tuulimuna saatiin, vaikka viivat eivät olleet tasavahvat mutta digi näytti plussaa.
Nyt inssissä digi näytti plussaa su-aamuna ja viivat käytännössä saman vahvuiset, tosin joissakin kierroissa testiviiva ollut tummempikin kuin kontrolliviiva. Ultrassa ma-aamuna lääkärin mukaan munarakkula oli aivan juuri puhjennut. Sanoi myös että osa siittiöistä jää silti ”hengailemaan” matkalle ja jatkavat matkaa ehkä huomenna.

ja ovisoireita tunsin jo perjantaista lähtien, ainakin kuvitelmissani munarakkula oli jo niin iso, että siitä tuli paineentunnetta. Paineentunne jatkui sinne ma-aamuun asti, jolloin tuntemukset hävisi.

ja tästä pitkästä omakohtaisesta sepustuksesta vinkkinä muille, että digiplussan aikaan kannattaa talletella, mutta jos siihen ei luota niin voihan tarkistaa vielä tikkutesteillä. En jättäisi talletteluja vain dpo 1, mutta eihän se lisänä varmastikaan haittaa jos (mies) jaksaa:giggle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eimy ja Minnix
Mulle voi päivittää huomiselle dpo 0.

ja tosiaan vielä sen verran et en sano et pitäs talletella just tiettynä päivänä tms. Enkä haluu aiheuttaa kellekää stressiä vaan huomauttaa vain että jos joku ei ole hoksannut(kuten ite aikoinaan) et se digi tosiaan toimii niin en sit tiedä auttaako se tieto välttämättä yhtään enempää.
 
Törkkäänpä oman lusikkani cb-pinkkidigi-soppaan.

Tässä kuva, joka on otettu 3.7. klo 8.30 aamulla ekan vessareissun yhteydessä:



Ja tässä kuva, joka on otettu 4.7. klo 15.30 n. 3h:n pidätyksellä:



Väliä on siis se 30h ja viiva vahvistunut hurjasti. Tokihan ovistestit neuvotaan tekemään klo 10-20 välisenä aikana, vaikuttanee sekin näihin. Veikkaan, että ovis oli lopulta 5.7. Testailuhan pitäisi lopettaa ekaan plussaan, mut jostain syystä enää ei oikein malta.
 
@Minnix kiva vaan saada lisätietoa, kun on itse ihan untuvikko näiden asioiden suhteen. Osaa sitten seuraavalla kierrolla tehdä asioita erilailla. Juurikin lukenut, että sitten voi olla jo myöhäistä, kun testi näyttää plussaa, mutta voi siis olla toisinpäinkin. Miehelle kun riittäisi normaalisti kerran viikossa, niin vähän asettaa haasteita.

Ei kyllä tullut itselle noin tummaa viivaa kuin @Eeva650 4.7 testissä. Hyvä nähdä kuvia näistä, vaikka yksilökohtaistahan sekin on. Itsellä niin cb kuin liuska oli tumma toiselta puolelta ja haaleni toista reunaa kohti. Hitsi kun meinasin testata vielä seuraavana iltana, mutta ajattelin, että nyt täytyy malttaa, kun ohjeetkin niin sanoo. Noh, lopputulos olisi kuitenkin ollut sama.
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix
Ja lisäys vielä että se ovis voi tapahtua 24-36 h sisällä siitä testiplussasta ja ei koskaan ole oikein varmaa tietoa koska se lh-taso on riittävä ovisplussaan ellei sitten testaa tunnin välein :ROFLMAO:

mutta siittiöt voi elää useamman vuorokauden ja parhaat mahdollisuudet kai n. pari päivää hengailleilla siittiöillä. Aika tuuripeliä tämä kaikkiaan on…:giggle:
 
On: SIIS IHAN OIKEASTI, miten voi olla, että minulla on ollut säännöllinen kierto jo vuosia ja just silloin, kun pitäisi aloittaa yk 1, niin kuukautiset ovat kolmatta päivää myöhässä?! Ja en ole raskaana, kaksi täysin lumenvalkeaa negaa tullut testattua, eikä myöhempi ovis+hedelmöittyminen ole mahdollisiakaan. Hitto kun ärsyttää!!! :poop:
 
  • Vau!
Reactions: Eimy ja Mozart
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!



14.7 keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★

Nimi Kiertopäivä

Scarletta.........................kp 32/28
Esikoishaaveita.................kp 29/29
Eeva650......................kp 28/28-36
Kirjoh89.......................kp 25/28
SandraB.........................kp 24/26
Petronella09................kp 23/27
Apustaja.........................kp 22/?
Minnix................................kp 21/34
Karen99.....................kp 20/27-34
Mannuska...................kp 18/25-28
Innerchild...................kp 18/25-30
Ewa87..............................kp 17/30
Toiveikas1992..............kp 17/28
Elsa96.......................kp 17/26-28
Twix............................kp 17/27-28
Eimy..........................kp 16/26-30
Iinanen......................kp 15/23-24
*Tähtipölyä*...............kp 13/30-32
Hulda91...........................kp 11/30
Coguine.......................kp 9/28
Meemuli....................kp 8/35-43
Possu..........................kp 6/24-27
Mamtobe..................kp 3/28



★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Eeva650...........................dpo 10
Kirjoh89............................dpo 10
Mannuska.....................dpo 5
Karen99.........................dpo 2
Twix...................................dpo 2
Toiveikas1992......... dpo 2
Iinanen...........................dpo 1
Suikku1………………………dpo 1
Minnix…………………………dpo -1

★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Karen99 minulle voisi laittaa myös nyt dpo1. Ajattelin tulla piinailijoihin ekan kerran mukaan vaikka jo muutaman yrityskuukauden jo täällä kirjoitellut kun niin selvästi eilen tunsin oviksen :)

Talletteluja oli vaan dpo-4, dpo-3 ja dpo-2. Kovin suuri usko tärppiin ei siis ole. Onneksi mies tulee perjantaina reissusta, niin ehtii vielä dpo3 kokeilla :D
 
@Karen99 minulle voisi laittaa myös nyt dpo1. Ajattelin tulla piinailijoihin ekan kerran mukaan vaikka jo muutaman yrityskuukauden jo täällä kirjoitellut kun niin selvästi eilen tunsin oviksen

Talletteluja oli vaan dpo-4, dpo-3 ja dpo-2. Kovin suuri usko tärppiin ei siis ole. Onneksi mies tulee perjantaina reissusta, niin ehtii vielä dpo3 kokeilla
Joo mä olen vähän hidas kun ensin päivitän listan ja sen jälkeen vasta tarkistan mitkä muutokset tuli eiliseltä :giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Suikku1
Joo noista digi-ovistesteistä kans ite päättänyt etten niitä nyt hanki enää. Just siks kun ei niistä näe sitä tilanteen kehittymistä ja kun itellä se näyttää plussaa jo ihan liian aikaisin. Kun tietenkin ihmisillä on ihan eri tasolla ne lh-huiput niin eihän digi tajua, onko kyseessä henkilö jolla lh-tasot on tosi matalat virtsassa pitkin kiertoa, vai ihan päinvastoin.

Toki digin liuskoista sit voi tulkita, mutta ehkäpä mieluummin säästän rahat ja teen tulkinnan niistä euron Sofeista.

Ja itseasiassa on tullut mietittyä myös, pitäiskö myös pikkuhiljaa lopettaa tikutus muutenkin kun on jo 4 kiertoa tullut tikutettua. Aamulämmöt näyttää kuitenkin olevan paras, helpoin ja edullisinkin mittari. Mutta tikutus on tietty omalla tavallaan jännittävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix
Mä voisin tikuttaa huvikseni vaikka joka päivä, se on hauskaa :D mut nyt on haalentunu sen verran et kyl se ovis tais olla sillon viime viikon pe-la aikoihin. Täytyy ens kierrossa testailla lisää jos ei nyt tärpänny. Ihan mielenkiinnolla odotan!
Mul tuli tänää tissit vähän kipeeks ja tsekkasin kalenterista että tasan samaan aikaan viime kierrossakin. Kymmenisen päivää menkkoihin, on tää tylsää..
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas1992
Hiljaiseloa vietän täällä kun lähes kaikki aika menee töissä tai kotona koirien kanssa.
En tosiaan ovista saanut kiinni tässä kierrossa ja epäilen sen tapahtuneen myöhemmin tai ei ollenkaan.
Minut voi siis poistaa piinalistalta, katsotaan venyykö kierto vai mikä on loppuviikolla tilanne!

Ihanaa loppuviikkoa kaikille!
 
Täälläkin nyt ovis&testaus mietityttänyt kovasti. Tultiin toissapäivänä kp 11 illalla reissusta ja alotin heti tikutuksen kun yleensä ovis ollut aina kp14/kp15. Odottelin siis vahvistuvaa viivaa ja lähestyvää ovista, joten yllätyin kyllä kun tulikin heti eli kp 11 ihan todella räikeä plussaviiva. Mietityttää, että oliskohan jo monta päivää ollut plussan puolella, ja joko siis ehti ovis vilahtaa huomaamatta ohi. Samana iltana ehdittiin kyllä peittoa heiluttamaan (viimeksi ennen reissua 3 pvää aiemmin). Silloin testipäivänä aiemmin oli selkäkipua, jota en siinä vaiheessa älynnyt yhdistää ovikseen, ja seuraavana päivänä eli eilen testiviiva oli haalentunut sen verran että oli tasavahva, ja toisella puolella alavatsassa kipuili/jomotti. Mahtoiko kipuilu olla ovulaatiota vai jo keltarauhasen toimintaa. No, toivottavasti ehdittiin ajoissa!

Taukokuukauden jälkeen taas Flo:ta täytin, mutta eihän sitä nyt tiedä näyttääkö se nyt oikein, kun se heittää oviksen aina testiplussaa seuraavalle päivälle. Te joilla on Flo köytössä, miten merkkaatte jos tunnette itse oviksen ja on eri päivällä kuin mahdollisen ovistestin mukaan (eli ei seuraava) tai muuten arvioitte itse että olis eri päivällä? Ja mites teillä on tapana merkata yölliset tallettelut, kumman päivän puolelle laitatte?

Mitens menee piinailijoilla? Mä vielä tässä arvon tulisiko piinalistalle ja mikä se dpo täällä nyt on :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin nyt ovis&testaus mietityttänyt kovasti. Tultiin toissapäivänä kp 11 illalla reissusta ja alotin heti tikutuksen kun yleensä ovis ollut aina kp14/kp15. Odottelin siis vahvistuvaa viivaa ja lähestyvää ovista, joten yllätyin kyllä kun tulikin heti eli kp 11 ihan todella räikeä plussaviiva. Mietityttää, että oliskohan jo monta päivää ollut plussan puolella, ja joko siis ehti ovis vilahtaa huomaamatta ohi. Samana iltana ehdittiin kyllä peittoa heiluttamaan. Silloin testipäivänä aiemmin oli selkäkipua, jota en siinä vaiheessa älynnyt yhdistää ovikseen, ja seuraavana päivänä eli eilen testiviiva oli haalentunut sen verran että oli tasavahva, ja toisella puolella alavatsassa kipuili/jomotti. Mahtoiko kipuilu olla ovulaatiota vai jo keltarauhasen toimintaa. No, toivottavasti ehdittiin ajoissa!

Taukokuukauden jälkeen taas Flo:ta täytin, mutta eihän sitä nyt tiedä näyttääkö se nyt oikein, kun se heittää oviksen aina testiplussaa seuraavalle päivälle. Te joilla on Flo köytössä, miten merkkaatte jos tunnette itse oviksen ja on eri päivä kuin mahdollisen ovistestin mukaan (eli ei seuraava)? Ja mites teillä on tapana merkata yölliset tallettelut, kumman päivän puolelle laitatte?

Mitens menee piinailijoilla? Mä vielä tässä arvon tulisiko piinalistalle ja mikä se dpo täällä nyt on
Itse olen yleensä merkinnyt tallettelut puolen yön jälkeen juurikin sille päivälle mikä silloin on eli se seuraava päivä. Liekö sitten oikein, mutta niin olen itse laittanut.
Mulla piinailut vasta alussa ja ovista en tikuttanut, mutta oireiden perusteella tulin piinalistalle. Huomioin kyllä sellasenki tuossa, että oletetun oviksen jälkeen ollut nyt eilen ja tänään kipuilua vasemmalle puolella ja sellaista "kohtukiristelyä", kävi kyllä mielessä, että onko ovis nyt kumminkin vielä myöhempään.
Talleteltiin viime yönä for fun tyylillä pitkästkä aikaa.
Itsestä tuntuu, että kun ovista tuli tikutettua muutama kierto niin tallettelut jäi aikalailla sen oviksen ympärille, josko tästä nyt päästäis siihen normaaliin rytmiin takasin, mikä ollut ennen niitä tikutteluja. :D
 

Yhteistyössä