Toivottavasti inssi tuottaa teille kauan odotetun plussanKiitos @Alinna86 , eilen aamulla nega, illalla en testannut ja tänään ovistesti positiivinen joten huomenna pitäisi päästä inssiin. Toivotaan, että tämä parantaisi mahdollisuuksia.
@petronella09 voin siis taas liittyä piinailijoihin dpo -1 tänään
ihanaa kun on tullut niin monta plussaa, onnittelut @Skidi
toivoisin niin teille kaikille plussia ja ymmärrän @Petronella myös tuon toisten plussien tuoman haikeuden kun oma toive niin suuri. Ihanaa, kun on tämä foorumi missä saa sentään vertaistukea
Ihan mahtavaa! Toivotaan parastaKiitos @Alinna86 , eilen aamulla nega, illalla en testannut ja tänään ovistesti positiivinen joten huomenna pitäisi päästä inssiin. Toivotaan, että tämä parantaisi mahdollisuuksia.
@petronella09 voin siis taas liittyä piinailijoihin dpo -1 tänään
ihanaa kun on tullut niin monta plussaa, onnittelut @Skidi
toivoisin niin teille kaikille plussia ja ymmärrän @Petronella myös tuon toisten plussien tuoman haikeuden kun oma toive niin suuri. Ihanaa, kun on tämä foorumi missä saa sentään vertaistukea
Anteeksi minä vahingossa olen poistanutJaa mut on näköjään otettu pois kiertopäivä listaltakin samalla kun pyysin poistaan piinailijoista No mut eipä se kai haittaa
kiitos sä oot laittanu oikein mut jossain kohtaa on tullu heittoo. Nyt olis 30/ 28Anteeksi minä vahingossa olen poistanut
Lisäsin sinut nyt kiertopäivä listalle Tarkistatko onko päivät oikein?
Miksipä ei, en oo vielä ihan varma miten tää toimii mut mulla menossa tänään 15/25-30.Tervetuloa mukaan
Haluatko kierto päivä listalle?
Laitoin sinut piinalistalle.Toivottavasti on ok ?Onnittelut plussanneille!
Täällä digi hymyili tänään eli dpo -1, jos oikein ymmärsin? Olipa mielenkiintoista testata näin ekaa kertaa, aika hyvin osui kehontuntemukset ja sovellusten arviot kohdalleen. Eilen talleteltu ja tänään sopii toivoa, että mies ei ole aivan loppu illalla reissusta palatessa.
Toi oli päivälämpöJoo välillä on hyvä vaan maata sohvalla ihan kunnolla!
Tosin @Alinna86 toi sun 37 asteen lämpö sai mulla kyllä tuntosarvet nousemaan. Ootko aiempiin raskauksiin mitaillut millasia aamulämpöjä näillä päivillä? Toki juu voihan se olla ihan jotain flunssaakin, tiedä näistä nyt sitten!
Oi miten ihanaa! Onnea! Todellinen aalto menossaVoi siirtää plussanneisiin dpo 11 tein digitestiin 1-2 vko.