Haaveena vauva 2022

Kiitos @Alinna86 , eilen aamulla nega, illalla en testannut ja tänään ovistesti positiivinen joten huomenna pitäisi päästä inssiin. Toivotaan, että tämä parantaisi mahdollisuuksia. (y)

@petronella09 voin siis taas liittyä piinailijoihin dpo -1 tänään

ihanaa kun on tullut niin monta plussaa, onnittelut @Skidi:love::love::love:

toivoisin niin teille kaikille plussia ja ymmärrän @Petronella myös tuon toisten plussien tuoman haikeuden kun oma toive niin suuri. Ihanaa, kun on tämä foorumi missä saa sentään vertaistukea ❤
 
Kiitos @Alinna86 , eilen aamulla nega, illalla en testannut ja tänään ovistesti positiivinen joten huomenna pitäisi päästä inssiin. Toivotaan, että tämä parantaisi mahdollisuuksia.

@petronella09 voin siis taas liittyä piinailijoihin dpo -1 tänään

ihanaa kun on tullut niin monta plussaa, onnittelut @Skidi

toivoisin niin teille kaikille plussia ja ymmärrän @Petronella myös tuon toisten plussien tuoman haikeuden kun oma toive niin suuri. Ihanaa, kun on tämä foorumi missä saa sentään vertaistukea
Toivottavasti inssi tuottaa teille kauan odotetun plussan ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Karen99
Onnea @Skidi plussasta! Näin se plussa-aalto vaan kasvaa!

Minun nimimerkin kohdalle voi tämän päivän listalle (11.7.) korjata dpo2.

Piinapäivät osuvat mukavasti mökille, ollaan tänään lähdössä koko viikoksi. Toivottavasti pääsee rentoutumaan ja saa ajatuksia pois tästä prosessista.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
Kiitos @Alinna86 , eilen aamulla nega, illalla en testannut ja tänään ovistesti positiivinen joten huomenna pitäisi päästä inssiin. Toivotaan, että tämä parantaisi mahdollisuuksia.

@petronella09 voin siis taas liittyä piinailijoihin dpo -1 tänään

ihanaa kun on tullut niin monta plussaa, onnittelut @Skidi

toivoisin niin teille kaikille plussia ja ymmärrän @Petronella myös tuon toisten plussien tuoman haikeuden kun oma toive niin suuri. Ihanaa, kun on tämä foorumi missä saa sentään vertaistukea
Ihan mahtavaa! Toivotaan parasta❤
Itse olen asennoitunut että inssi toisi meille sen pysyvän plussan, vielä 4kk odotettava mutta onneksi on kesä❤
 
Malttamattomana odottelen menkkoja huomiselle, että yk 1 voisi vihdoin alkaa. Testasin perjantaina aivan tyylipuhtaan negan, mikä toki oli tiedossa, mutta testi poltteli kaapissa. Veikkaan, että kuvitelmat siitä, että en alkaisi testailla aikaisemmin, oli tuulesta temmattuja. Toivon vaan, että saisin jonkun järjen pidettyä itselläni kasassa, etten liikaa masistelisi, jos ja kun ei heti tärppääkään. Tässä ekassa kierrossa jos tärppäisi, niin plussaisin samaan aikaan kuin esikoisesta aikoinaan.

Muistelen, että mulla oli selkeimmät raskausoireet kohonnut aamulämpö, oireettomuus ennen kuukautisia ja sitten nippailut - en vaan muista enää, että oliko niitä jo ennen testauspäivää. Nyt on vaan ihan perinteiset menkkajomot ja rasvainen naama:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Tervetuloa mukaan

Haluatko kierto päivä listalle?
Miksipä ei, en oo vielä ihan varma miten tää toimii mut mulla menossa tänään 15/25-30. :)

Mun piti tänään mennä ostaa ovistestejä, mut meillä tuli autoon joku vika niin ryhdyin ostolakkoon että jos sen korjaaminen maksaa paljon ni säästyy rahat. Ens viikonloppuna oli tarkotus ajella johonki päin suomea stressiä lepuuttamaan. :D Täytyy yrittää luottaa tuntemuksiin vaan, eilen oli kyl hirvee turvotus ja nipistely ja alaselkääkin jomotti mut en tiedä mitä se oli, täytyy vaan toivoo et osuis oikeelle kohdalle. Vaihdoin työpaikkaa just niin hirveetä säätöä ollu tässä pari kuukautta ja vaikea yrittää pysyä stressittömänä ja kroppa oireilee stressistä ihan kaikin tavoin.. :D

Onko kukaan kokeillut seed cyclingiä? Että syö tiettyjä siemeniä tiettyyn aikaan kuukaudesta. Eihän siitä mitään näyttöä taida olla, että toimisi, mut tykkään muutenkin lisätä siemeniä ruokaani niin helppo oli kokeilla. Aloitin viime kierron alussa, ja edelliset menkat oli tosi paljon helpommat. Mulla on yleensä eka vuotopäivä tosi kivulias mut viimeks kivut tuli vasta tokana vuotopäivänä eikä läheskään niin pahoina mitä yleensä. Jee :--) ehkä sattumaa tai placebo mut muutos hyvään suuntaan!
 
Ite eilen tikutin lähes tasapaksut viivat ja odotin tänä aamuna saavani räikeän ovisplussan, mutta eipä tullut, vaan tuli reippaasti haaleampi viiva. Nyt en taas sit tiedä, menikö ovis jo, vai oliko taas vaan "harjoittelupiikki" toi eilinen.

No, sen toki näkee taas sit jos tästä lämmöt jatkaa nousuaan - vai jatkaako. Onneks tallettelut on menny hyvin ja vaikka ovis tuliskin vasta myöhemmin niin silloinkin varmaan saadaan osumaan hyvin. Ihanaa ettei tällä kertaa tarvii stressata kun ollaan miehen kanssa keskenämme ainakin seuraavat 7 päivää.
 
Onnittelut plussanneille!

Täällä digi hymyili tänään eli dpo -1, jos oikein ymmärsin? Olipa mielenkiintoista testata näin ekaa kertaa, aika hyvin osui kehontuntemukset ja sovellusten arviot kohdalleen. Eilen talleteltu ja tänään sopii toivoa, että mies ei ole aivan loppu illalla reissusta palatessa.
Laitoin sinut piinalistalle.Toivottavasti on ok ? :)
 
Omaa napaa.
Oon ollu tänää täysin toimintakyvytön, turvottaa ihan älyttämästi, ja väsyttää
Lämpö 37.0 ja sellanen raskas ja kuumeinen olo.
Raskauteen en usko koska siinä mulla on ollut energiaa juuri ennen plussaa, et pms oire varmaan tämäkin.
Normi kierron mukaan menkat alkaisi tänään, jos mennää pisimmän mukaan voi ne alkaakin vasta pe.
Mullahan on tän puol vuotta vaihdellut kierto 26-37 ,joku meni keskenmenon yhteydessä sekaisin :(
Siitä huolimatta fiilis on ihan jees, hyvä syy katella sohvalla kaikki rästiohjelmat pois alta :D
 
Joo välillä on hyvä vaan maata sohvalla ihan kunnolla!

Tosin @Alinna86 toi sun 37 asteen lämpö sai mulla kyllä tuntosarvet nousemaan. Ootko aiempiin raskauksiin mitaillut millasia aamulämpöjä näillä päivillä? Toki juu voihan se olla ihan jotain flunssaakin, tiedä näistä nyt sitten!
 
Joo välillä on hyvä vaan maata sohvalla ihan kunnolla!

Tosin @Alinna86 toi sun 37 asteen lämpö sai mulla kyllä tuntosarvet nousemaan. Ootko aiempiin raskauksiin mitaillut millasia aamulämpöjä näillä päivillä? Toki juu voihan se olla ihan jotain flunssaakin, tiedä näistä nyt sitten!
Toi oli päivälämpö :D
Oon jättänyt kokonaa aamulämpöjen mittailun viime aikoina pois...
Mittasin vaa nyt sen takii ku oli vähän ihme olo.
Mut siis aiemmissa plussissa mulla on kyl ollu lämpöilyä :X3:
Yleensä nega kierroissa laskee päivää tai parii ennenku menkat alkaa, ja joskus vasta sitten kun vuoto alkaa.
 
Voi siirtää plussanneisiin dpo 11 tein digitestiin 1-2 vko.
Oi miten ihanaa! Onnea! Todellinen aalto menossa ❤

On. Flon mukaan ovis tiistaina. Saapa nähdä, osuuko sinne päinkään. Nyt viikonlopun aikana talleteltu joka päivä, arkipäivinä ei mahdollista :( toivotaan, että joku reipas siittiö siellä pari päivää uiskentelisi :D :D

Olen koittanut kääntää ajatuksia niin, että miettisin aina positiivisen kautta. Nyt olen alkanut miettiä, että jos tämäkään kierto ei nyt tärppää, niim elokuussa ollaan molemmat lomalla, joten mieli on varmasti stressivapaampi ja talletteluille on paljon enempi aikaa ja mielenkiintoa :)
 
Hellou kaikki! Pitänyt vähän taukoa, kun ei ollu mitään kirjoiteltavaa. Onnea kaikille plussanneille! :)

Tää pitkään jatkunut helle on ihan sieltä ja syvältä. Miulla on monen viikon migreeniputki menossa, välillä saattaa olla yks päivä ettei pahasti koske, mut sit taas seuraavana senki eestä. Kiitos migreenin sekoilin letrojen kanssa, en muistanut ottaa sitä viidettä tablettia. Se ois pitänyt ottaa kp7, niin kp8 illalla vasta muistin et ei hitto se jäi! :( En enää sit sitä ottanut. Jäi neljän tabletin varaan.
Oon ovista yrittänyt tikuttaa jo 6 päivää ja haaleeta on näyttänyt. Ja yleensähä mie saan oviksen aina kii ajoissa, ja kunnon viivoilla. Se ois pitäny jo olla pari päivää sitten. Tajusin sit et hei tää miun särkylääkkeiden syöminen on varmaa siirtänyt oviksen ja niinhän sieltä tänää tulikin 2 viivaa vihdoinkin. :) Katotaas nyt onko se tänään vai huomenna.

Meillä oli niitä ongelmia, miehen lääkkeistä johtuen viime kierrossa. Nyt vahvimmat lääkkeet lopetettu ja kerran ollaan jo tähän ovikseen onnistuneesti talleteltu. :D Tänää ois sit pakko yrittää.
 
Paljon onnea kaikille plussanneille!

Oon viime aikoina kovasti miettinyt sitä että miksei meillä tärppää ja flota selatessani tein havainnon että osasyynä varmaankin se, kun ei ikinä ovispäivänä tai edeltävänä olla päästy tallettelemaan!!!!! Oon kuin puulla päähän lyöty mutta niin se todella on ja syynä tähän on miehen työn luonne ja se että mies on ollut satojen kilometrien päässä otollisina aikoina. Jotenkin tää tieto antoi uskoa tulevaan.

Nyt jännitän käykö tässäkin kierrossa samoin. Tosiaan ovis ei sitten tullutkaan miehen lomaviikolla vaan oletettavasti vasta tällä viikolla ja pahimmassa tapauksessa huomenna. Ja mies palaa töistä vasta ke-to välillä. Mun kierto heittelee nyt 26-30 välillä ja ovis tietenkin sen mukana.
 
Pitkästä aikaa eksyin "leikkimään" raskauslaskureilla. Jos nyt olisi tärpännyt, olisi la 28.3. Kuulostaa hyvältä ajalta, raskaana saisi olla pakkasten aikaan, mut maha olisi suurimmillaan vasta, kun pahin talvi on toivottavasti ohi. Laskuriin laitoin yhden dpo:n vähemmän, mitä täällä on listalla.

Ei sillä, että olisi mitenkään erityisiä tuntemuksia tai että niitä vielä edes voisi olla. Rinnat ovat aavistuksen kipeät, mut siihenpä se jääkin. Vähän on itkuherkkyyttä ilmassa myös, mut sekään ei oo ihan poikkeuksellista. Yleisfiilis on hyvä, mut siihen varmasti vaikuttaa myös loma.
 
Uskomattoman ihana plussa aalto täälä menossa!:love: Onnea jokaiselle plussanneelle ja tsempit kaikille muillekkin kiertoihin ja piinailuihin!

Itse olen viettänyt hiljaiseloa aikalailla tämän muutaman viikon, töitä ollut vaikka muille antaa ja kaikki muut kiireet siihen lisäksi.

Täälä menossa kp 15, flo ennusteli ovista tälle päivää, aamulla kipristeli kyllä jonkinverran, mutta tiedä sitten, onko ovisoireita vai jotain muuta.:unsure:

Parin viimeisen kierron mukaan ovis voisi olla kp 13-16 välillä, tänään aamulla vasta talleteltiin viikon tauon jälkeen.
Kiireet ja väsy rokottanut myös tuota makuuhuone elämää aikalailla.:rolleyes:

Mutta toki ollaan nyt miehen kanssa aika rennoin mielin vain oltu muutenkin tämä kierto, sovittiin, että ovistestit jätetään nyt ainakin toistaiseksi pois, koska lisää vain stressiä ja mahdotonta piinailua.
Meillä nyt yk 7 menossa, vaikkakaan tätä kiertoa ei voi oikein yrittämiseksi kunnolla laskea.
Noh, aika näyttää kuinka käy. :)
 

Yhteistyössä