Haaveena vauva 2022

@heidisofia lle pahoittelut ja kovasti jaksamista ja tsemppiä tulevaan

@Mamtobe myös sinne tsemppihalit❤ kyllä olisi jo ollut teidän vuoro!

Omaa.. Nyt menossa kp13, Flo ennustelee ovista 3 päivän päähän. Mies tuli eilen työreissulta ja otin lämpimästi vastaan :D tänään ja huomenna ehtii vielä talletella, ennen kuin hän lähtee taas reissuun ja jäädään esikoisen kanssa kahdestaan. Alkuun stressasin, mutta jos Flon ennusteet pitää paikkaansa niin ihan hyvinhän nämä talletukset osuu kun dpo-3, dpo-2 ja dpo-1.

Mitään tuntemuksia ei ole muuten ollut, mutta eilen tuli paljon paksua valkovuotoa.. Mitä lie merkinnee. Oon ollut aika laiska tikuttelija tässä kierrossa, eilen aamulla kerran tikutin ja kaksi viivaa tuli ovistestiin, joskin testiviiva haaleampi kuin kontrolli. Voisi hyvinkin olla ovis 3 päivän päästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@petronella09 samaa ajattelin ehdottaa kuin @Mozart Että jotain kivaa tai spessua tekemistä tilalle.
Itellä on auttanut, nytkin ajattelen että pienempi paha jos uus kierto alkaa huomenna koska ensi viikolle on jo pari kivaa juttua tiedossa ja sit on vielä se reissu varattuna ja oviksen saa hyödynnettyä siellä rennoin mielin, itellä ainakin vaikka joku shoppailu reissu ystävän kanssa on ihan parasta terapiaa ❤
Ymmärrän kyllä senkin että välillä ne synkät ajatukset vaan on päällimmäisenä eikä niille voi minkään
Kyllä tää projekti ottaa vaan niin paljon henkisestikin
Voimia tuleviin päiviin❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: petronella09
Moi kaikille, aattelin uskaltaa kirjoittaa tänne ekan kerran. Hetken oon lueskellut ja välillä ainakin melkein vahinkoklikkaillut jotain reaktioita viesteihin, älkää ihmetelkö jos niin käy! :D
Ollaan miehen kans (25v molemmat) jätetty ehkäisy (kumi) toukokuussa pois käytöstä, jonkun menkkaäpin arvioidulla ovulaatioajankohdalla oon menny tähän asti + omien tuntemusten seuraamisella, mut kai sitä vois alkaa tikuttaa ku kaikenlaisia tuntemuksia on pitkin kiertoa niin ei tiiä mikä niistä on se The Ovulaatio-oire :'D Oon uteliaisuudesta mitannu aamulämpöä mut se näyttää millon mitäki, varmaan mittari epätarkka + heräilen miten sattuu.
Oon todella kova stressaamaan ja se on mulle varmasti suurin haaste tässä, saa heittää stressinlievitysvinkkejä! Oon tämmöinen hippihörhö kyllä että meditoinnit ja joogat toimii mut aina ei vaan jaksa saada aikaseks... Niin ja ekaa tosiaan yritetään jos ei tästä ensikertalaisen käsialasta jo käynyt ilmi. :')
 
Pahoittelut @heidisofia :( Voimia ja tsemppiä uusiin yrityksiin, jahka siihen olette valmiita<3 Täällä tuli ovisplussa kp18 ja seuraava päivänä kipuili, eli toivottavasti ovis oikeasti nyt tapahtui :) Tosin ei saatu touhailtua kun dpo-2, onko täällä sillä dpo:lla raskautuneita :D :D
 
Moi kaikille, aattelin uskaltaa kirjoittaa tänne ekan kerran. Hetken oon lueskellut ja välillä ainakin melkein vahinkoklikkaillut jotain reaktioita viesteihin, älkää ihmetelkö jos niin käy!
Ollaan miehen kans (25v molemmat) jätetty ehkäisy (kumi) toukokuussa pois käytöstä, jonkun menkkaäpin arvioidulla ovulaatioajankohdalla oon menny tähän asti + omien tuntemusten seuraamisella, mut kai sitä vois alkaa tikuttaa ku kaikenlaisia tuntemuksia on pitkin kiertoa niin ei tiiä mikä niistä on se The Ovulaatio-oire :'D Oon uteliaisuudesta mitannu aamulämpöä mut se näyttää millon mitäki, varmaan mittari epätarkka + heräilen miten sattuu.
Oon todella kova stressaamaan ja se on mulle varmasti suurin haaste tässä, saa heittää stressinlievitysvinkkejä! Oon tämmöinen hippihörhö kyllä että meditoinnit ja joogat toimii mut aina ei vaan jaksa saada aikaseks... Niin ja ekaa tosiaan yritetään jos ei tästä ensikertalaisen käsialasta jo käynyt ilmi. :')
Tervetuloa mukaan:)

Haluatko kierto päivä listalle?
 
@petronella09 samaa ajattelin ehdottaa kuin @Mozart Että jotain kivaa tai spessua tekemistä tilalle.
Itellä on auttanut, nytkin ajattelen että pienempi paha jos uus kierto alkaa huomenna koska ensi viikolle on jo pari kivaa juttua tiedossa ja sit on vielä se reissu varattuna ja oviksen saa hyödynnettyä siellä rennoin mielin, itellä ainakin vaikka joku shoppailu reissu ystävän kanssa on ihan parasta terapiaa
Ymmärrän kyllä senkin että välillä ne synkät ajatukset vaan on päällimmäisenä eikä niille voi minkään
Kyllä tää projekti ottaa vaan niin paljon henkisestikin
Voimia tuleviin päiviin
Kyllä minulla on elämässä paljon niitä iloisiakin asioita esim. jo olemassa olevat lapset ❤ Välillä käyn ratsastamassa ja rentoutumassa vyöhyketerapiassa :) Kesäloma viikon päästä ja yhdet suku juhlat. On kaikkea kivaa tekemistä mutta etenkin kierron loppu/uuden alku on masentavaa aikaa:( Lapsen kaipuu on niin kova ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mozart ja Alinna86
Tervetuloa @innerchild :)

On: eilen kotiuduttiin reissusta. Tänää on oikean puolen mukista vihlonut eikä oikean puolen nivunenkaan pidä elämästään, mut nivunen varmaan kiukuttelee vain reissuun liittyvää ajamista. Vielä pitäisi viikko odottaa tämän kierron tulosta. Onneksi itsensä kiireisenä pitäminen onnistuu, ensi viikon sunnuntaina on esikoisen kaste ja konfirmaatio.
 
Huhhuh, täällä eletään jännittäviä aikoja! Odottelin menkkoja alkavaksi alkuviikosta, kun en ovista saanut kiinni tässä kierrossa ja olin heittäny kaiken toivon menemään. Tiistaina tein ovistestien mukana tulleen Onestepin herkän raskaustestin ja ihan puhdas nega oli. Jatkoin siis menkkojen odottelua, alotin kesäloman ja kävin kaverin kanssa yhden yön reissussa.
Reissun aikana alkoi kovasti mahaa menkkamaisesti jomotella ja tuntui jatkuvasti, että vuoto olis alkanut, mutta poissa pysyi.

Tänään aamulla tein sen toisen ovistestien mukana tulleen kaupanpäällistestin eli saman testin ku tiistaina ja siihen tosi pian tuli haamulainen näkyviin!!! Joutui kyllä hieraista unihiekkaisia silmiä pariin otteeseen, mutta haalea punertava viiva siinä testissä oli ja pysyi! Kipitin samantien herättämään miehen ja sekin näki viivan ihan selvänä. Laitan alle vielä kuvan, josta haamun erottaa ja livenä se oli vielä selvempi! Huomenna uus testi apteekin omalla, kun maanantaina lähdetään aamulla aikaisin ajelemaan Lappiin :)

 
Huhhuh, täällä eletään jännittäviä aikoja! Odottelin menkkoja alkavaksi alkuviikosta, kun en ovista saanut kiinni tässä kierrossa ja olin heittäny kaiken toivon menemään. Tiistaina tein ovistestien mukana tulleen Onestepin herkän raskaustestin ja ihan puhdas nega oli. Jatkoin siis menkkojen odottelua, alotin kesäloman ja kävin kaverin kanssa yhden yön reissussa.
Reissun aikana alkoi kovasti mahaa menkkamaisesti jomotella ja tuntui jatkuvasti, että vuoto olis alkanut, mutta poissa pysyi.

Tänään aamulla tein sen toisen ovistestien mukana tulleen kaupanpäällistestin eli saman testin ku tiistaina ja siihen tosi pian tuli haamulainen näkyviin!!! Joutui kyllä hieraista unihiekkaisia silmiä pariin otteeseen, mutta haalea punertava viiva siinä testissä oli ja pysyi! Kipitin samantien herättämään miehen ja sekin näki viivan ihan selvänä. Laitan alle vielä kuvan, josta haamun erottaa ja livenä se oli vielä selvempi! Huomenna uus testi apteekin omalla, kun maanantaina lähdetään aamulla aikaisin ajelemaan Lappiin

Varovaiset onnittelut:) minäkin näen haalean viivan.Plussa-aalto jatkuu:) toivottavasti jatkuu vielä monen monta viikkoa ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elsa96 ja Jonna_83
Huhhuh, täällä eletään jännittäviä aikoja! Odottelin menkkoja alkavaksi alkuviikosta, kun en ovista saanut kiinni tässä kierrossa ja olin heittäny kaiken toivon menemään. Tiistaina tein ovistestien mukana tulleen Onestepin herkän raskaustestin ja ihan puhdas nega oli. Jatkoin siis menkkojen odottelua, alotin kesäloman ja kävin kaverin kanssa yhden yön reissussa.
Reissun aikana alkoi kovasti mahaa menkkamaisesti jomotella ja tuntui jatkuvasti, että vuoto olis alkanut, mutta poissa pysyi.

Tänään aamulla tein sen toisen ovistestien mukana tulleen kaupanpäällistestin eli saman testin ku tiistaina ja siihen tosi pian tuli haamulainen näkyviin!!! Joutui kyllä hieraista unihiekkaisia silmiä pariin otteeseen, mutta haalea punertava viiva siinä testissä oli ja pysyi! Kipitin samantien herättämään miehen ja sekin näki viivan ihan selvänä. Laitan alle vielä kuvan, josta haamun erottaa ja livenä se oli vielä selvempi! Huomenna uus testi apteekin omalla, kun maanantaina lähdetään aamulla aikaisin ajelemaan Lappiin

Haamulainen näkyy!
Noi on surkeita testejä et varmaan apteekin omaan tulee hyvinkin selkeät viivat huomenna(y)
Onnea matkaan:love:
Voikun itekin pääsis tähän aaltoon mukaan, mut no tuskinpa, enkä uskalla ottaa ees selvää :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: sofialiina
Ihania viivoja tullut taas ♡

Kiitos tsempeistä ♡ :) Alan jo epäillä onko tää vuoto enää edes normaalia. Kp 7 tänää ja nyt siis vuotanu solkenaan viikon verran.. mulla on normaalistikkin tosi runsaat menkat mut kyllä ne on viikossa ohi menny ennen. Huolettaa kun tää vuoto ei niukkene yhtään.

@heidisofia eikä :( oon niin pahoillani teidän puolesta! Jaksamisia sinne!♡
Toivottavasti tyhjennys sujuu ongelmitta ja menkat tulisi pian.
Itse tein tyhjennyksen kotona, mies aamulla laittoi lääkkeet mulle ja ystävä tuli seuraa pitämään miehen työpäivän ajaksi.
Ite liputan aikuisten vaippojen puolesta, ne oli parasta siinä verilöylyssä.
 
  • Surullinen
Reactions: Alinna86
Onnnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille❤

ON: Huomenna aloitan oviksen tikuttelun, kun totesin, että jos on pienikin mahdollisuus onnistua ja välttää mun menkat, jotka sattuu ihan sairaasti niin otan sen mahdollisuuden. Lämpöjähän oon jo mittaillu. (Joku sano epätarkasta mittarista niin meillä on neljä kuumemittaria niin uskon saavani riittävän tarkasti mitattua).
 
@Skidi varovaiset onnittelut, selvän haamun itsekin näen :) minä oon testannut noilla onestepeillä lukuisia lukuisia kertoja ja aina täysin blankoja olleet, ei viivanpaikan häivähdystäkään, joten lupaavalta näyttää sinun testisi!

Mahtavaa, kun nyt niin moni plussannut! Kesäkuu oli niin super hiljainen ja plussia ei paljon kuulunut... Voi kun pääsisi itsekin tähän aaltoon❤
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!



11.7. Sunnuntai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★

Nimi Kiertopäivä

Mamtobe......................kp 30/28
Scarletta.........................kp 29/28
Alinna86...........................kp 26/26
Esikoishaaveita.................kp 26/29
Eeva650......................kp 25/28-36
Kirjoh89.......................kp 22/28
SandraB.........................kp 21/26
Petronella09................kp 20/27
Apustaja.........................kp 19/?
Minnix................................kp 18/34
Karen99.....................kp 17/27-34
Mannuska...................kp 15/25-28
Innerchild...................kp 15/25-30
Ewa87..............................kp 14/30
Toiveikas1992..............kp 14/28
Elsa96.......................kp 14/26-28
Twix............................kp 14/27-28
Eimy..........................kp 13/26-30
Iinanen......................kp 12/23-24
*Tähtipölyä*...............kp 10/30-32
Hulda91...........................kp 8/30
Coguine.......................kp 6/28
Meemuli....................kp 5/35-43
Possu..........................kp 3/24-27



★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86........................dpo 12
Esikoishaaveita............. dpo 10
Eeva650...........................dpo 7
Kirjoh89............................dpo 7
Mannuska.....................dpo 2
Karen99.........................dpo -1
Twix...................................dpo-1

★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä