Haaveena vauva 2022

Tsemppi halaus @Alinna86 ❤

Tervetuloa mukaan uusille :)

Omaa napaa: kp 14 ja olen ihan ulalla mitä kropassa tapahtuu:/ Rinnat on kipeytynyt mutta jomotteluja on edelleen alavatsalla ja runsasta ovis vuotoa.Vatsankin heitti sekaisin ja päätä särkenyt muutamana päivänä. Kun en tikuttanut ovista niin arvailujen varaan jää mikä päivä olisi ollut dpo 0. Tällä viikolla menen pitkästä aikaa jälleen vyöhyketerapeutin käsittelyyn:)

Mukavaa uutta viikkoa :) Saataisiinko tällä viikolla ketjuun lisää plussia ❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Onko mieli parempi?
Meillä on tässä vielä päiviä kärvisteltävänä! Minä olen päivän dpo:issa edell sinua.

Minullakin puuttui limat. Cb kuitenkin kuittasi oviksen. Rinnat on kipeät mutta muuten tämä kuivuus harmittaa. Yleensä on ollut kosteutta koko kierto loppuun saakka... Nyt ovikseen saakka/ aikaan oli ihan ns.normikosteus ja siitä asti sitten saharan autiomaa
Jospa kuivuus ennustaakin plussaa:)
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Tervetuloa @possu.!

@Mannuska: ovis on 12-48h ovisplussasta. Ja mulle on joskus käynyt niinkin, että ovisplussa (digillä varmistettu) yllättää ilman muita oireita. Viikko tästä tulee muut ovisoireet, jotka innostutti testaamaan uudelleen, taas plussa. Laskin dpo:t jälkimmäisen plussan mukaan
 
@Jonna_83 onnea plussasta:love: oon ollut taustailijana ja lukenut päivittäin teidän kuulumisia.
Voisin liittyä piinalistalle dpo 8.
Aattelin testata dpo 11 eli torstaina ekan kerran, kolmea eri testimallia löytyy kaapista.

@Mannuska testailisin kans vielä, koska ite sain juurikin tuollaisen lähes yhtä tumman viivan jonka alkuun tulkitsin ovisplussaksi ja sitten viikon päästä tuli oireet ja kokeilin testata, ja silloin oli tummempi viiva, joten tulkitsin plussaksi :)
 
Onnea @Jonna_83 plussasta ❤

Mä oon taustaillut vaan tämän kierron, mutta täällä edelleen ollaan ja kiertolistan kärkipäässä.. Tikutin ekaa kertaa ikinä ovista enkä saanut sitä kiinni, niin tuli tosi huono fiilis. Nyt vaan odottelen menkkojen alkua eikä hajuakaan kuinka pitkäksi tää kierto venyy, jos tosiaan on niin ettei ovista tapahtunut. Tänään olis siis sovellusten mukaan pitänyt menkkojen alkaa. Muutamia vihlaisuja on tuntunut vasemman munasarjan kohdilla, kun edellisessä kierrossa vastaavia (tosin paaaljon voimakkaampia) tuntui oikeassa munasarjassa eli voisko siellä kuitenkin sit keltarauhanen tuikkia. Ota näistä nyt selvää...

Ylihuomenna alkaa kesäloma ja aion siitä nauttia kaikilla mahdollisilla tavoilla, koska loma todellakin tulee tarpeeseen! Ajattelin syksymmällä sitten varata aikaa yksityiselle gynelle, kun kierto tosiaan on ollut 35-41 päivän välillä, niin saa mielenrauhan jos tsekkauttaa, että mikä tilanne mun osalta on lapsihaaveen suhteen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Ai niin, omaa napaa:maca saapui ja yllätyin miten miedolta se maistuukin? Ei ollut paljon psyllium-jauhoa maistuvampaa. Vaikka eihän se mitään hyvää ollut, mutta sain kakomatta alas lasillisen veteen sekoitettuna.

Mulla on siis sitä Puhdistamon Premium luomu -seosta, joten ehkäpä sitä voinee maun puolesta suositella.

Mutta nyt kyllä alkaa vitamiinit sun muut riittää, kattelin tossa tota määrää mitä päivittäin vetää niin aika hurjalta näyttää.
Maca, C, B, D, rauta, maitohappo, magnesium sekä omat allergialääkkeet, unohtuikohan jotain.
KÄytätkö foolihappoa? :)
 
No eipä oikeestaan. Tänäänkin oon jo itkenyt.
Sit satuin kattoo teräsniskan insta stoorit kun hän niissä itki ikäväänsä ollia kohtaan niin jopa taas hanat aukesi
Mies on yrittänyt vähän piristää mut lähinnä senkin läsnälo vaan ärsyttää. Nukuin päikkäritkin kun oon vaan jotenkin niin poikki.
Tosi inhottava vaihe menossa nyt, yleensä ei oo näin pahana mut jospa tää tästä päivien kuluessa.
Ai että on ihanaa olla nainen!
Toivon plussa-oireiksi!
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Tervetuloa! Kiva kun tulee uusia.
Kyllä tänne mahtuu kaiken ikäiset, kokoiset ja ihan missä tilanteissa vaan olevat!
Minullakin on ylipainoa, jota olen kyllä yrittänyt saada poiskin, ja onkin tippunut, tällä hetkellä bmi 29, silti olen yrityksen aikana raskautunut vaikka kesken menneetkin.
Mutta luulen enemmänkin huonojen elämäntapojen olevan pahempi hedelmällisyyttä alentava tekijä kuin ylipaino!
Tsemppiä piinailuun. Meinasitko testata lähiaikoina?

Ja ps. Lista päivitetään kerran päivässä ja päivittäjä tekee muutokset listaan
Kiitoksia kaikille mukaan pääsystä! :)
Täältä kanssa onnittelut @Jonna_83!

@Alinna86 ihana kuulla, että ylipaino ei ole estänyt raskaaksi tulemista. Nyt vain toivotaan että seuraava tyyppi pysyy kyydissä.. Itsellä huitelee BMI 34 tuntumassa, vaikka elintavat on omasta mielestä ihan ok.. Koronakiloja on toki tullut kerättyä ja istumatyö vie aikaa liikunnalta.. Josko tämä tästä vielä jossain kohtaa iloksi muuttuisi.. Testata en aio ennen sunnuntaita (jossei menkat ala ennen) , koska oli uutisit hyviä tai huonoja niin töistä ei sinä päivänä tulisi mitään ja kesälomien takia kiirettä riittää loputtomiin :D

Noista ovis ja PMS oireista näkyy puhuttavan. Itselle on aina ollut vaikeaa seurata ihan tarkkaan koska ovis ei ole itsellä koskaan oireillut pieniä limoja kummemmin ja sain oviksen tikutettua noita limoja seuraavana päivänä pari kertaa joten sillä mennään. PMS on kanssa ollut aina 'vähäoireinen' mutta sitäkin hirveämpi kokemus, koska niistä ilmoittelee vain hillitön alavatsakipu joka alkaa korkeintaan päivää ennen vuotoa. Tosin viime kierrossa ei kipuja juuri sitten ollut vaikka kärsin niistä aina, myös pillereitä popsiessa, ja vuotokin oli niukempaa ja kesti vähemmän aikaa kuin yleensä joten ehdin jo innostua, mutta nega sieltä testistä tuli silti :/
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!



6.7. Tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★

Nimi Kiertopäivä

Meemuli.........................kp 60/35-43
Skidi..................................kp 39/36-38
Marjusk...........................kp 30/32
Mamtobe.......................kp 24/28
Scarletta.........................kp 24/28
Coguine...........................kp 24/28
Keksi82............................kp 22/28
Possu...............................kp 22/24-27
Alinna86...........................kp 21/26
Esikoishaaveita.................kp 20/29
Eeva650..........................kp 20/28-36
Kirjoh89.......................kp 17/28
SandraB.........................kp 16/26
Petronella09................kp 15/27
Apustaja.........................kp 14/?
Minnix................................kp 13/34
Karen99...........................kp 12/27-34
Mannuska.....................kp 10/25-28
Ewa87..............................kp 9/30
Toiveikas1992..............kp 9/28
Elsa96............................kp 9/26-28
Twix..................................kp 9/27-28
Eimy.................................kp 8/26-30
Iinanen............................kp 7/23-24
*Tähtipölyä*....................kp 5/30-32
Hulda91...........................kp 3/30



★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe.......................dpo 14
Coguine............................dpo 13
Keksi82............................dpo 9
Possu...........................dpo 9
Marjusk....................dpo 9
Alinna86........................dpo 7
Esikoishaaveita............. dpo 5
Eeva650...........................dpo 2
Kirjoh89............................dpo 2


★★★★★★★★
 
@Jonna_83 onnea plussasta oon ollut taustailijana ja lukenut päivittäin teidän kuulumisia.
Voisin liittyä piinalistalle dpo 8.
Aattelin testata dpo 11 eli torstaina ekan kerran, kolmea eri testimallia löytyy kaapista.

@Mannuska testailisin kans vielä, koska ite sain juurikin tuollaisen lähes yhtä tumman viivan jonka alkuun tulkitsin ovisplussaksi ja sitten viikon päästä tuli oireet ja kokeilin testata, ja silloin oli tummempi viiva, joten tulkitsin plussaksi
Kiitos! :) Hyvä kuulla muiden kokemuksia tämmöisestä oudosta hormoniheittelystä. Mulla on ehkäisyrenkaan poisjätöstä 5kk, voipi olla että se vaikuttaa. Onneksi eilen tuli ovistestit postissa joten ei muuta kuin testaamaan :) Lomakin alkaa sopivasti tänään niin voi ottaa rennosti.
 
@Jonna_83 onnea plussasta minultakin! ❤ Tarrasukkia matkaan! Ja toivotaan että tämä olisi nyt helmikuun plussa-aallon aloitus :D

Täällä kp9 ja Flo ennustelee ovista tasan viikon päähän. Meillä on mahdollisuuksia talletella vain viikonloppuisin ja ovis keskellä viikkoa, niin hieman surettaa jo valmiiksi jos mahdollisuudet kuivuu kasaan siksi... Vaikka kaiketi dpo-2 talletuksetkin voivat riittää?

Pientä jomottelua tuntunut eilen illalla ja tänään oikealla munasarjoissa. Toivottavasti saisin tässä kierrossa oviksen kiinni.
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Vihdoin kierukka poistettu! En ole hetkeen odottanut kuukautisia näin paljon!

myös perinteinen yrityksen alun jatkuva valeraskaus on alkanut! :D Olin viime yrityksessäkin joka kerta varma, että olin raskaana ja tunsin kaikki mahdolliset oireet, vaikka en todellakaan ollut. Nytkin on tietysti ihan häviävän pieni mahdollisuus, että olisinkin raskaana.ovulaatio on ollut tosin aikaisin, lempimisiä ei todellakaan ajoitettu optimaalisesti ja kierukkakin lähti niin loppukierrossa, että tuskin siellä kukaan olisi edes voinut kiinnittyä. Tietenkin olen tukeutunut kaikkiin niihin ihmeraskautumisiin lähtien jeesuksen neitseellisestä sikiämisestä, että jospa sittenkin ja tunnen tietysti koko ajan kaikenlaisia nippailuja, nännitkin jotenkin jännät :D ensi maanantaina pitäisi alkaa uusi kierto ja paluu todellisuuteen :)
 
Parin viime päivän ketutus ja itkuisuus on vihdoin tipotiessään! Thank god!
Jos nyt sais edes muutaman päivän nauttia tästä seesteisestä olotilasta. Uuden kierron pitäisi käynnistyä sunnuntaina...vielä ei oo tuttua päänsärkyä eikä hikoilua tullut mut ehtiihän noi vielä

Kukahan testaa, saatikka plussaa seuraavaksi?
Joko @Coguine testailit uudemman kerran?
Olispa se ollut kiinnittymismasennus:ROFLMAO::love:
 
Kiinnittymismasennus oliskin uus! :LOL: :LOL: :ROFLMAO: Onkohan sitä vielä raportoitu missään tutkimuksissa ensioireiden joukkoon.:LOL::D


On. Itellä kierron alkupäivät matelee, mutta onneks tänään ovistikku näytti jo yhtä tummalta kuin edellisessä kierrossa 3 päivää myöhemmin. Aamulämmötkin olleet nyt vähän aiempia kiertoja tasaisemmat, joten josko hormonimyrsky pikkuhiljaa alkais tasaantua. Onneks töissäkin on rauhallista, joten ainakaan mitään stressejä ei pitäisi olla, eli kaikin puolin nyt on hyvät edellytykset plussata, kunhan se luteaalikin tajuais vähän pidentyä normaaliks.
 
Mä tulin pikaisesti kertomaan kuulumisia. Kuume on väistynyt ja tässä edelleen toivutaan. Labrat oli päin prinkkalaa ja työterveyslääkäri konsultoi erikoissairaanhoitoa, epäilevät myyräkuumetta. Aivan mieletön väsymys koko ajan, vaikka itse tauti on jo voiton puolella.

Tässä kuussa en aio mitata ovista, laitoin Ourankin paussille, kun ahdisti lämmöt tuon kuumetaudin aikana niin paljon. Nautitaan kesästä ja otetaan rennosti, keskityn taudista toipumiseen ja palataan vauvahaaveisiin sitten loppukesästä taas.
 
vierailija
Onko kenelläkään teistä todettu alhaiset estrogeeni tasot tai ollut siihen viittaavia oireita? Vaikka kuukautiskierto olisi säännöllinen. Olen miettinyt että voisiko itsellä olla sitä vaivaa. Mitä siihen yleensä märätään, Teroluttia?
 
Pikaista paranemista @Ewa87 ❤

Tänään iski taas se epäonnistumisen tunne :( Hikipuuska yllätti kesken työpäivän :( Toki on nämä helteet jotka hikoiluttaa .Tänä aamuna flo ilmoitti että ovulaatio laskettu,kun kirjasin aamulämmön :/ kp12 ilmoitti sen olleen ja talletteluja meillä oli -4, -2 ja 1 mikäli ovis tapahtui flon ennustamana päivänä :( Tohon tuli harmittava tauko kun toinen osapuoli oli niin väsynyt ettei pysynyt hereillä :( No meillä on ollut muissa kierroissa talletteluja myös dpo-1 ja 0 ,eikä mitään ole tapahtunut:( joten kohta ihan sama miten tallettaa kun ei niin ei tapahdu mitään:(

Ensi viikolla täytän 39v,eli pian ei ole enää mahdollista saada vauva ennenkö täyttää 40v :(

Anteeksi negatiivinen viesti mutta masentaa :(
 

Yhteistyössä