Haaveena vauva 2022

On.
Ei tullut tässä kierrossa näköjään hyvänolon piikkiä, tää ilta mennyt itkiessä ettei tästä tuu mitään, olisiko vaan helpompaa luovuttaa ja jatkaa elämää? Tai sitten ovulaatiota ei tapahtunut, ei ollut limoja enkä huomannut lämmöissäkään juuri mitään...
Kun siis siltä nyt tuntuu että elämä on pysähtynyt pariksi vuodeksi jo muutenkin tän haaveen myötä, tai ehkä se on vaan tänään tää olo ettei jaksaisi jatkaa ja toivottavasti huomenna taas parempi:(
Nämä pms oireet myös on jotain niin kamalaa.
Viime kierron kipukohtauksia ei ole ollut mutta masentunut mieli kertoo uudesta kierrosta joka pitäisi alkaa ens viikolla.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!



5.7. Maanantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★

Nimi Kiertopäivä

Meemuli.........................kp 59/35-43
Skidi..................................kp 38/36-38
Marjusk...........................kp 29/32
Mamtobe.......................kp 23/28
Jonna_83......................kp 23/27
Scarletta.........................kp 23/28
Coguine...........................kp 23/28
Keksi82............................kp 21/28
Possu...............................kp 21/24-27
Alinna86...........................kp 20/26
Esikoishaaveita.................kp 19/29
Eeva650..........................kp 19/28-36
Kirjoh89.......................kp 16/28
SandraB.........................kp 15/26
Petronella09................kp 14/27
Apustaja.........................kp 13/?
Minnix................................kp 12/34
Karen99...........................kp 11/27-34
Mannuska.....................kp 9/25-28
Ewa87..............................kp 8/30
Toiveikas1992..............kp 8/28
Elsa96............................kp 8/26-28
Twix..................................kp 8/27-28
Eimy.................................kp 7/26-30
Iinanen............................kp 6/23-24
*Tähtipölyä*....................kp 4/30-32
Hulda91...........................kp 2/30



★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe.......................dpo 13
Coguine............................dpo 12
Keksi82............................dpo 8
Possu...........................dpo 8
Alinna86........................dpo 6
Esikoishaaveita............. dpo 4
Eeva650...........................dpo 1
Kirjoh89............................dpo 1


★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
ON: lauantaina 3 pv sitten oli testissä ovis + aamulla. Illasta alkoi selkeät ovistuntemukset ja ne jatkui sunnuntain koko päivän melkein. Tuntui jotenkin voimakkaammalta, kuin aikaisemmin. Nyt tuntui ovis tapahtuneen vasemmalla puolella. Mulla on ollut viimeisen puolen vuoden aikana sellainen erikoisuus navan ympärys ihossa (ei navassa), että navan joko vasemmalle tai oikealle puolelle tulee pientä punoittavaa näppyä, joka kutisee, n. 7-5 päivää ennen ovis + ja kestää muutaman päivän iholla (en raavi). Siitä olen tunnistanut, kumman puolen ovis tulossa. Mahatuntemuksista olen selvästi tiennyt onko ovis oikealla vai vasemmalla ja tässä kierrossa ovistuntemukset sekä ihon hetkellinen punoitus olivat vasemmalla. Ja se ihottuma/näppykohta lähtee itsekseen pois, usein laitan perusrasvaa tai bephantenia päälle, niin ei niin pahasti kutise.
 
Aika paljon oon kärryiltä pudonnut keskusteluista kun oon taukoa pitänyt.
Mut ihanaa plussia! Tarrasukkia kaikille ♡♡

En saa väriä muutettua, mutta mut vois lisätä vihdoinkin takasin listalle! Tänään olis kp2.
Vihdoinkin menkat alkoi tyhjennyksen jälkeen ja nyt ootan jännittyneenä että päästäisiin taas yrittämään :)
Ja tosiaan kierto on 30päivää :D
 
On.
Ei tullut tässä kierrossa näköjään hyvänolon piikkiä, tää ilta mennyt itkiessä ettei tästä tuu mitään, olisiko vaan helpompaa luovuttaa ja jatkaa elämää? Tai sitten ovulaatiota ei tapahtunut, ei ollut limoja enkä huomannut lämmöissäkään juuri mitään...
Kun siis siltä nyt tuntuu että elämä on pysähtynyt pariksi vuodeksi jo muutenkin tän haaveen myötä, tai ehkä se on vaan tänään tää olo ettei jaksaisi jatkaa ja toivottavasti huomenna taas parempi
Nämä pms oireet myös on jotain niin kamalaa.
Viime kierron kipukohtauksia ei ole ollut mutta masentunut mieli kertoo uudesta kierrosta joka pitäisi alkaa ens viikolla.
@Alinna86 on ikävä kuulla huonoista fiiliksistäsi! Voin hyvin samaistua näihin masentaviin ajatuksiin ja välillä olen myös halunnut luopua koko touhusta. Varmaan tuon viime kuun kemiallisen jälkeen sun on taas vaikea kerätä toivoa. Toivottavasti pahin mieli menisi pian ohi! Jos joka kuukausi ei jaksa ihan kympillä toivoa niin sehän on myös sallittua! Antaa asioiden mennä omalla painollaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
vierailija
On.
Ei tullut tässä kierrossa näköjään hyvänolon piikkiä, tää ilta mennyt itkiessä ettei tästä tuu mitään, olisiko vaan helpompaa luovuttaa ja jatkaa elämää? Tai sitten ovulaatiota ei tapahtunut, ei ollut limoja enkä huomannut lämmöissäkään juuri mitään...
Kun siis siltä nyt tuntuu että elämä on pysähtynyt pariksi vuodeksi jo muutenkin tän haaveen myötä, tai ehkä se on vaan tänään tää olo ettei jaksaisi jatkaa ja toivottavasti huomenna taas parempi
Nämä pms oireet myös on jotain niin kamalaa.
Viime kierron kipukohtauksia ei ole ollut mutta masentunut mieli kertoo uudesta kierrosta joka pitäisi alkaa ens viikolla.
Täällä hyvin samanlaiset fiilikset.. Tekis mieli luovuttaa. Aikomus oli tänään soittaa perhesuunnittelu neuvolaan mutta luonne ei tahdo antaa periksi. Täällä dpo 12 ja puhdas nega jälleen.
 
Hei,

Mahtuisikohan tänne mukaan yksi ulkosuomailanen haaveilija?

Tuntuu vähän hassulta tunkea seuraan tässä kohtaa, kun meille tulee elokuun jälkeen 6kk tauko yrittämisessä... koska meidän hääjuhla siirtyi kesään 2022, enkä uskalla olla siellä ihan todella pitkällä, tai ihan alussa raskautta, mutta ehkä juuri siitä syystä tässä aletaan olla pisteessä, jossa vertaistuki olisi enemmän kuin tervetullutta.

Tuota listaa en ihan osannut päivittää, varsinkaan tässä ruokiksella, mutta yritys ollaan aloitettu tammikuussa ja ensimmäinen lapsi olisi työn alla. - tai eihän niitä lapsia tehdä vaan saadaan..
kp 21/24-27 menossa, ja jos ymmärsin oikein niin dpo noin 8 myös.. oviksia en enää tikuta, koska sain siitä itselleni ihan hirveän stressin aikaiseksi.

Eilen sain aikaiseksi itkuraivon siitä, ettei tästä kuitenkaan taas mitään tule. Luulen että nämä fiilikset on suureksi osaksi siitä johtuvia, että olen ylipainoinen, joten usko siihen että tässä onnistaisi on aika olematon, vaikka se on ainoa ns. hedelmällisyyttä alentava tekijä meidän mixissä...
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
Hei,

Mahtuisikohan tänne mukaan yksi ulkosuomailanen haaveilija?

Tuntuu vähän hassulta tunkea seuraan tässä kohtaa, kun meille tulee elokuun jälkeen 6kk tauko yrittämisessä... koska meidän hääjuhla siirtyi kesään 2022, enkä uskalla olla siellä ihan todella pitkällä, tai ihan alussa raskautta, mutta ehkä juuri siitä syystä tässä aletaan olla pisteessä, jossa vertaistuki olisi enemmän kuin tervetullutta.

Tuota listaa en ihan osannut päivittää, varsinkaan tässä ruokiksella, mutta yritys ollaan aloitettu tammikuussa ja ensimmäinen lapsi olisi työn alla. - tai eihän niitä lapsia tehdä vaan saadaan..
kp 21/24-27 menossa, ja jos ymmärsin oikein niin dpo noin 8 myös.. oviksia en enää tikuta, koska sain siitä itselleni ihan hirveän stressin aikaiseksi.

Eilen sain aikaiseksi itkuraivon siitä, ettei tästä kuitenkaan taas mitään tule. Luulen että nämä fiilikset on suureksi osaksi siitä johtuvia, että olen ylipainoinen, joten usko siihen että tässä onnistaisi on aika olematon, vaikka se on ainoa ns. hedelmällisyyttä alentava tekijä meidän mixissä...
Tervetuloa! Kiva kun tulee uusia.
Kyllä tänne mahtuu kaiken ikäiset, kokoiset ja ihan missä tilanteissa vaan olevat! :)
Minullakin on ylipainoa, jota olen kyllä yrittänyt saada poiskin, ja onkin tippunut, tällä hetkellä bmi 29, silti olen yrityksen aikana raskautunut vaikka kesken menneetkin.
Mutta luulen enemmänkin huonojen elämäntapojen olevan pahempi hedelmällisyyttä alentava tekijä kuin ylipaino!
Tsemppiä piinailuun. Meinasitko testata lähiaikoina? :X3:

Ja ps. Lista päivitetään kerran päivässä ja päivittäjä tekee muutokset listaan :)
 
On.
Ei tullut tässä kierrossa näköjään hyvänolon piikkiä, tää ilta mennyt itkiessä ettei tästä tuu mitään, olisiko vaan helpompaa luovuttaa ja jatkaa elämää? Tai sitten ovulaatiota ei tapahtunut, ei ollut limoja enkä huomannut lämmöissäkään juuri mitään...
Kun siis siltä nyt tuntuu että elämä on pysähtynyt pariksi vuodeksi jo muutenkin tän haaveen myötä, tai ehkä se on vaan tänään tää olo ettei jaksaisi jatkaa ja toivottavasti huomenna taas parempi
Nämä pms oireet myös on jotain niin kamalaa.
Viime kierron kipukohtauksia ei ole ollut mutta masentunut mieli kertoo uudesta kierrosta joka pitäisi alkaa ens viikolla.
Onko mieli parempi?
Meillä on tässä vielä päiviä kärvisteltävänä! Minä olen päivän dpo:issa edell sinua.

Minullakin puuttui limat. Cb kuitenkin kuittasi oviksen. Rinnat on kipeät mutta muuten tämä kuivuus harmittaa. Yleensä on ollut kosteutta koko kierto loppuun saakka... Nyt ovikseen saakka/ aikaan oli ihan ns.normikosteus ja siitä asti sitten saharan autiomaa
 
Viimeksi muokattu:
Onko mieli parempi?
Meillä on tässä vielä päiviä kärvisteltävänä! Minä olen päivän dpo:issa edell sinua.

Minullakin puuttui limat. Cb kuitenkin kuittasi oviksen. Rinnat on kipeät mutta muuten tämä kuivuus harmittaa. Yleensä on ollut kosteutta koko kierto loppuun saakka... Nyt ovikseen saakka/ aikaan oli ihan ns.normikosteus ja siitä asti sitten saharan autiomaa
No eipä oikeestaan. Tänäänkin oon jo itkenyt.
Sit satuin kattoo teräsniskan insta stoorit kun hän niissä itki ikäväänsä ollia kohtaan niin jopa taas hanat aukesi:cry:
Mies on yrittänyt vähän piristää mut lähinnä senkin läsnälo vaan ärsyttää. Nukuin päikkäritkin kun oon vaan jotenkin niin poikki.
Tosi inhottava vaihe menossa nyt, yleensä ei oo näin pahana mut jospa tää tästä päivien kuluessa.
Ai että on ihanaa olla nainen!:rolleyes::poop:
 
  • Surullinen
Reactions: petronella09
Oi onnea @Jonna_83 plussasta! <3

Mä en oikeen ymmärrä mun kiertoani, flown mukaan ovulaation pitäisi tulla vasta ensi sunnuntaina, mutta itse huomasin eilen aikamoiset limat, pientä nippailua vasemmassa alavatsassa ja ovistesti näytti plussaa. Tai no, tein viivatestin eilen, oli vahva viiva, ihan pienen pienen aavistuksen hailakampi kuin kontrolliviiva. Tein uuden testin äsken (24h edellisen testin jälkeen) ja se on kirkas nega. Eihän LH tasot itsekseen muuten vaan nouse. Eli mitä sanotte, oliko tuo eilinen ovis?

Onkohan kuinka "myöhäistä" jos tallettelee just silloin kun limat on huipussaan. Ei keretty tallettelemaan kuin vasta eilen päivällä. Menikö juna jo? Kaiketi munasolu on hedelmöittymiskykyinen vielä 12h irtoamisen jälkeen. Ai että ottaa pattiin kun en varautunut tähän yhtään, ajattelin että se tulee vasta viikon päästä tai tällä viikolla :-( No se pahin nipistys kyllä tuli vasta seksin jälkeen. Pahus, se pre seed liukkarikin saapui vasta tänään.

Pahoittelen näin negatiivista avautumista. Toivottavasti muilla on parempi alku viikolle! :)
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin, omaa napaa:maca saapui ja yllätyin miten miedolta se maistuukin? Ei ollut paljon psyllium-jauhoa maistuvampaa. Vaikka eihän se mitään hyvää ollut, mutta sain kakomatta alas lasillisen veteen sekoitettuna.

Mulla on siis sitä Puhdistamon Premium luomu -seosta, joten ehkäpä sitä voinee maun puolesta suositella.

Mutta nyt kyllä alkaa vitamiinit sun muut riittää, kattelin tossa tota määrää mitä päivittäin vetää niin aika hurjalta näyttää.
Maca, C, B, D, rauta, maitohappo, magnesium sekä omat allergialääkkeet, unohtuikohan jotain. :unsure: :geek:
 
Oi onnea @Jonna_83 plussasta! <3

Mä en oikeen ymmärrä mun kiertoani, flown mukaan ovulaation pitäisi tulla vasta ensi sunnuntaina, mutta itse huomasin eilen aikamoiset limat, pientä nippailua vasemmassa alavatsassa ja ovistesti näytti plussaa. Tai no, tein viivatestin eilen, oli aika vahva viiva jo, ihan aavistuksen hailakampi kuin kontrolliviiva. Tein uuden testin äsken (24h edellisen testin jälkeen) ja se on kirkas nega. Eihän LH tasot itsekseen muuten vaan nouse. Eli mitä sanotte, oliko tuo eilinen ovis?

Onkohan kuinka "myöhäistä" jos tallettelee just silloin kun limat on huipussaan. Ei keretty tallettelemaan kuin vasta eilen päivällä. Menikö juna jo? Kaiketi munasolu on hedelmöittymiskykyinen vielä 12h irtoamisen jälkeen. Ai että ottaa pattiin kun en varautunut tähän yhtään, ajattelin että se tulee vasta viikon päästä tai tällä viikolla :-( No se pahin nipistys kyllä tuli vasta seksin jälkeen. Pahus, se pre seed liukkarikin saapui vasta tänään.

Pahoittelen näin negatiivista avautumista. Toivottavasti muilla on parempi alku viikolle!
Mä sanoisin oman kokemukseni perusteella että keep testing!

Ite oon saanut nyt viime kuukaudet n. viikkoa ennen ovista semi-tumman tuloksen joka ei kuitenkaan ole ihan vielä plussa ja oireet alkaa tuolloin myös. Sen jälkeen liuska ehkä jopa haalenee hetkeksi, lähteäkseen taas uudelleen nousuun ja se kunnon plussa pärähtää vasta myöhemmin testiin. Samoin olot voimistuu pitkin viikkoa.

Tosin itellä e-pillereiden poisjätöstä vasta muutama kk joten se osaltaan aiheuttanee hassua hormonikäytöstä vielä.

Mutta siis, jatkakaa harjotuksia! Kattelin että sullakin vasta 9. kp tais olla käynnissä, joten kiertopäiviin suhteutettuna ovis tulis kovin aikasin jos se nyt jo olisi.
 
Mä sanoisin oman kokemukseni perusteella että keep testing!

Ite oon saanut nyt viime kuukaudet n. viikkoa ennen ovista semi-tumman tuloksen joka ei kuitenkaan ole ihan vielä plussa ja oireet alkaa tuolloin myös. Sen jälkeen liuska ehkä jopa haalenee hetkeksi, lähteäkseen taas uudelleen nousuun ja se kunnon plussa pärähtää vasta myöhemmin testiin. Samoin olot voimistuu pitkin viikkoa.

Tosin itellä e-pillereiden poisjätöstä vasta muutama kk joten se osaltaan aiheuttanee hassua hormonikäytöstä vielä.

Mutta siis, jatkakaa harjotuksia! Kattelin että sullakin vasta 9. kp tais olla käynnissä, joten kiertopäiviin suhteutettuna ovis tulis kovin aikasin jos se nyt jo olisi.

Onpa jännä, tää naisen keho. :-D Täytyy jatkaa testailua sitten. Viime kierrossa ovulaatio oli 4 päivää etuajassa, joten 7 on kyllä todella aikaisin. En varmaankaan vielä lisää itseäni piinalistalle sitten. Katsellaan oloja pitkin viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy

Yhteistyössä